-
Μπορεί κανείς να φανταστεί κάποια αλυσίδα εστιατορίων που κάθε της κατάστημα να έχει διαφορετικό μενού, διαφορετικά υλικά και να μην ελέγχεται από κανένα, εντούτοις ν' απαγορεύεται σε κάποιον να φάει οπουδήποτε αλλού, αν το σπίτι του είναι πιο κοντά στο Χ κατάστημα;
Ε, κάτι τέτοιο.Δεν είναι λύση να διαλέγει ο γονιός το δημόσιο σχολείο με κουπόνι, ΑΝ ΚΑΙ (ταντάααααν) ακριβώς αυτό γίνεται τώρα με τους ενταγμένους σε προγράμματα κατάρτισης που υλοποιούνται από ιδιωτικά ΚΕΚ, οι οποίοι αντί να τοποθετούνται όπου θέλει το σύστημα, παίρνουν το κουπονάκι τους και διαλέγουν οι ίδιοι ΚΕΚ - άρα οι αεριτζήδες μένουν χωρίς δουλειά και κλείνουν το μαγαζί.
Λύση είναι να εφαρμόζεται στενός ποιοτικός έλεγχος από το Υπουργείο Παιδείας και κάθε σχολείο να παρέχει ένα συγκεκριμένο τουλάχιστον επίπεδο παρεχόμενης εκπαίδευσης στα παιδιά. Αξιολόγηση, αξιολόγηση, αξιολόγηση. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μπορεί κανείς να φανταστεί κάποια αλυσίδα εστιατορίων που κάθε της κατάστημα να έχει διαφορετικό μενού, διαφορετικά υλικά και να μην ελέγχεται από κανένα, εντούτοις ν' απαγορεύεται σε κάποιον να φάει οπουδήποτε αλλού, αν το σπίτι του είναι πιο κοντά στο Χ κατάστημα;
Ε, κάτι τέτοιο.Δεν είναι λύση να διαλέγει ο γονιός το δημόσιο σχολείο με κουπόνι, ΑΝ ΚΑΙ (ταντάααααν) ακριβώς αυτό γίνεται τώρα με τους ενταγμένους σε προγράμματα κατάρτισης που υλοποιούνται από ιδιωτικά ΚΕΚ, οι οποίοι αντί να τοποθετούνται όπου θέλει το σύστημα, παίρνουν το κουπονάκι τους και διαλέγουν οι ίδιοι ΚΕΚ - άρα οι αεριτζήδες μένουν χωρίς δουλειά και κλείνουν το μαγαζί.
Λύση είναι να εφαρμόζεται στενός ποιοτικός έλεγχος από το Υπουργείο Παιδείας και κάθε σχολείο να παρέχει ένα συγκεκριμένο τουλάχιστον επίπεδο παρεχόμενης εκπαίδευσης στα παιδιά. Αξιολόγηση, αξιολόγηση, αξιολόγηση.Η Λαγκάρντ είσαι;
-
http://www.megatv.com/protagonistes/def ... d=29387327
Περί τραπεζών, πηγαίνετε στο 30στο λεπτό περίπου. Θαυμάστε τις απαντήσεις Χατζηδάκη. Έλεγα να τις απομαγνητοφωνήσω, γιατί είναι μνημείο του ελληνικού πολιτικού λόγου, αλλά βαρέθηκα.
-
Αποφευγω να μιλησω ιδεολογικά, αλλά όταν η 'αξιολόγηση' από τη βάση ήταν ο κανόνας στα καθεστώτα υπαρκτού σοσιαλισμού, το σχόλιο από τους νυν υπέρμαχους της αξιολόγησης ήταν 'πογκρομ εναντίον των ιδεολογικών αντιπάλων'. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μπορεί και να ήταν έτσι, δε θα διαφωνήσω, απλά σας δείχνω πόσο εύκολα ένα σωστό μέτρο/ιδέα μπορεί να χρησιμοποιηθεί θετικά ή αρνητικά και πόσο το ίδιο ακριβώς μέτρο μπορούμε να το επικροτήσουμε/διαφωνήσουμε αναλόγως με το πως μας βολεύει πολιτικά.
Η εκπαίδευση όπως και πάρα πολλά ακόμα της κοινωνίας μας, δεν πρόκειται να βελτιωθεί όσο δεν υπάρχει αληθινή δημοκρατία και (το κυριότερο) πραγματική τοπική αυτοδιοίκηση. Γιατί αν την επιλογή προσωπικού στο σχολείο την κάνουν αυτοδιοικητικά όργανα και όχι κάθε χρόνο διαφορετικός δάσκαλος αναλόγως με τις καραμπόλες που θα γίνουν σε κάποιο γραφείο στην Αθήνα, τότε προφανώς και η ποιότητα θα ήταν ανώτερη, ο έλεγχος μεγαλύτερος και τα παράπονα λιγότερα
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μπορεί κανείς να φανταστεί κάποια αλυσίδα εστιατορίων που κάθε της κατάστημα να έχει διαφορετικό μενού, διαφορετικά υλικά και να μην ελέγχεται από κανένα, εντούτοις ν' απαγορεύεται σε κάποιον να φάει οπουδήποτε αλλού, αν το σπίτι του είναι πιο κοντά στο Χ κατάστημα;
Ε, κάτι τέτοιο.Δεν είναι λύση να διαλέγει ο γονιός το δημόσιο σχολείο με κουπόνι, ΑΝ ΚΑΙ (ταντάααααν) ακριβώς αυτό γίνεται τώρα με τους ενταγμένους σε προγράμματα κατάρτισης που υλοποιούνται από ιδιωτικά ΚΕΚ, οι οποίοι αντί να τοποθετούνται όπου θέλει το σύστημα, παίρνουν το κουπονάκι τους και διαλέγουν οι ίδιοι ΚΕΚ - άρα οι αεριτζήδες μένουν χωρίς δουλειά και κλείνουν το μαγαζί.
Λύση είναι να εφαρμόζεται στενός ποιοτικός έλεγχος από το Υπουργείο Παιδείας και κάθε σχολείο να παρέχει ένα συγκεκριμένο τουλάχιστον επίπεδο παρεχόμενης εκπαίδευσης στα παιδιά. Αξιολόγηση, αξιολόγηση, αξιολόγηση.για τη βασικη εκπαιδευση ισως να μην ειναι απαραιτητο, αλλα γιατι να μην εφαρμοστει πχ στα Πανεπιστημια; Παιρνεις το κουπονι σου και πας σε αυτο που θες. Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος εκει.
ελευθερη επιλογη δεν σημαινει οτι θα διδασκεται οτι θελει ο πρυτανης ή οτι δεν θα υπαρχει κεντρικος ελεγχος.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η εκπαίδευση όπως και πάρα πολλά ακόμα της κοινωνίας μας, δεν πρόκειται να βελτιωθεί όσο δεν υπάρχει αληθινή δημοκρατία και (το κυριότερο) πραγματική τοπική αυτοδιοίκηση. Γιατί αν την επιλογή προσωπικού στο σχολείο την κάνουν αυτοδιοικητικά όργανα και όχι κάθε χρόνο διαφορετικός δάσκαλος αναλόγως με τις καραμπόλες που θα γίνουν σε κάποιο γραφείο στην Αθήνα, τότε προφανώς και η ποιότητα θα ήταν ανώτερη, ο έλεγχος μεγαλύτερος και τα παράπονα λιγότερα
Αυτό είναι το πρόβλημα? Το ότι κάποιοι δάσκαλοι αλλάζουν κάθε χρόνο?
Άλλωστε είναι γνωστό ότι αυτοί που ξύνονται περισσότερο είναι οι προσωρινοί εκπαιδευτικοί, όχι οι σταθεροί.Το πρόβλημα του πολυ χαμηλού επιπέδου του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι επέκταση της χαμηλής μας ποιότητας και σοβαρότητας ως κοινωνία. Την σοβαρότητα, την διάθεση και το κίνητρο που έχουμε σε όλα, αυτά έχουμε και στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επειδή το πρόβλημα δεν λύνεται απαραίτητα μονοκόμματα, μπορούμε να ξεκινήσουμε βήμα βήμα. Και ένα σωστό πρώτο βήμα είναι η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (σε δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια και πανεπιστήμια). Ένα δεύτερο βήμα είναι η σωστότερη διαχείριση πόρων (όχι σπατάλες, εξορθολογισμός, κάλυψη πραγματικών αναγκών κλπ.). Ένα τρίτο βήμα είναι η εκ νέου διαμόρφωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, έχοντας στο μυαλό το ποιο πρότυπο μαθητή θέλουμε να διαμορφώσουμε (που αυτή την στιγμή είναι το πρότυπο του παπαγάλου, της αποστηθησης, του λιώσιμου πάνω στη καρέκλα - για τους θετικούς/τεχνολόγους το λέω - χωρίς να καταλαβαίνει ο μαθητής που χρησιμεύουν αυτά που μαθαίνει, και της μηδενικής δημιουργηκότητας και ανάδειξης ενδιαφέροντων - με αποτέλεσμα ο ένας στους δύο μαθητές να μπαίνουν στις σχολές από σπόντα και όχι από πραγματικό ενδιαφέρον). -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αλλα γιατι να μην εφαρμοστει πχ στα Πανεπιστημια; Παιρνεις το κουπονι σου και πας σε αυτο που θες. Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος εκει.εσένα που σε ποιο πανεπιστήμιο σε έβαλαν με το ζόρι να σπουδάσεις;
Εγώ ευτυχώς είχα κονέ στο Ανώτατο ΕΚπαιδευτικό Σοβιέτ και μου 'έτυχε' κλήρος για καλό
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αποφευγω να μιλησω ιδεολογικά, αλλά όταν η 'αξιολόγηση' από τη βάση ήταν ο κανόνας στα καθεστώτα υπαρκτού σοσιαλισμού, το σχόλιο από τους νυν υπέρμαχους της αξιολόγησης ήταν 'πογκρομ εναντίον των ιδεολογικών αντιπάλων'. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μπορεί και να ήταν έτσι, δε θα διαφωνήσω, απλά σας δείχνω πόσο εύκολα ένα σωστό μέτρο/ιδέα μπορεί να χρησιμοποιηθεί θετικά ή αρνητικά και πόσο το ίδιο ακριβώς μέτρο μπορούμε να το επικροτήσουμε/διαφωνήσουμε αναλόγως με το πως μας βολεύει πολιτικά.Η εκπαίδευση όπως και πάρα πολλά ακόμα της κοινωνίας μας, δεν πρόκειται να βελτιωθεί όσο δεν υπάρχει αληθινή δημοκρατία και (το κυριότερο) πραγματική τοπική αυτοδιοίκηση. Γιατί αν την επιλογή προσωπικού στο σχολείο την κάνουν αυτοδιοικητικά όργανα και όχι κάθε χρόνο διαφορετικός δάσκαλος αναλόγως με τις καραμπόλες που θα γίνουν σε κάποιο γραφείο στην Αθήνα, τότε προφανώς και η ποιότητα θα ήταν ανώτερη, ο έλεγχος μεγαλύτερος και τα παράπονα λιγότερα
μη κολας στην αξιολογηση απο την βαση, δε θα ειναι αυτο το βασικο κριτηριο.
δεν ειναι περιεργο οτι μιλας για 'πογκρομ εναντίον των ιδεολογικών αντιπάλων'. Τι δουλεια εχει το τι ψηφιζει ο καθενας με την αξιολογηση του; Καμια, εκτος αν εισαι στην Ελλαδα
ειναι παθογενεια του συστηματος. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
αλλα γιατι να μην εφαρμοστει πχ στα Πανεπιστημια; Παιρνεις το κουπονι σου και πας σε αυτο που θες. Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος εκει.
εσένα που σε ποιο πανεπιστήμιο σε έβαλαν με το ζόρι να σπουδάσεις;
Εγώ ευτυχώς είχα κονέ στο Ανώτατο ΕΚπαιδευτικό Σοβιέτ και μου 'έτυχε' κλήρος για καλό
ειναι φασιστικο να επιλεγεις που θα σπουδασεις ε;
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
αλλα γιατι να μην εφαρμοστει πχ στα Πανεπιστημια; Παιρνεις το κουπονι σου και πας σε αυτο που θες. Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος εκει.
εσένα που σε ποιο πανεπιστήμιο σε έβαλαν με το ζόρι να σπουδάσεις;
Εγώ ευτυχώς είχα κονέ στο Ανώτατο ΕΚπαιδευτικό Σοβιέτ και μου 'έτυχε' κλήρος για καλό
To Πανεπιστήμιο καλό ήταν, αλλά έτυχες στο χειρότερο τμήμα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αλλα γιατι να μην εφαρμοστει πχ στα Πανεπιστημια; Παιρνεις το κουπονι σου και πας σε αυτο που θες. Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος εκει.
εσένα που σε ποιο πανεπιστήμιο σε έβαλαν με το ζόρι να σπουδάσεις;
Εγώ ευτυχώς είχα κονέ στο Ανώτατο ΕΚπαιδευτικό Σοβιέτ και μου 'έτυχε' κλήρος για καλό
ειναι φασιστικο να επιλεγεις που θα σπουδασεις ε;
μηχανογραφικό δεν συμπλήρωσες εσύ όταν πήγες να σπουδάσεις?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αλλα γιατι να μην εφαρμοστει πχ στα Πανεπιστημια; Παιρνεις το κουπονι σου και πας σε αυτο που θες. Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος εκει.
εσένα που σε ποιο πανεπιστήμιο σε έβαλαν με το ζόρι να σπουδάσεις;
Εγώ ευτυχώς είχα κονέ στο Ανώτατο ΕΚπαιδευτικό Σοβιέτ και μου 'έτυχε' κλήρος για καλό
ειναι φασιστικο να επιλεγεις που θα σπουδασεις ε;
εμ... επέλεξα.
Εσύ; όχι; ΓΙ' αυτό ρωτάω, σε ποιο σε έβαλαν με το ζόρι να σπουδάσεις χωρίς να το επιλέξεις; -
με εστειλαν σε αλλο γιατι ημουν αριστερος
-
καλή απάντηση
not
-
Η αξιολόγηση στη Σοβιετία έγινε μέσω ιδεολογικού ελέγχου. Η αξιολόγηση στο Ελλαδιστάν θα γίνει με μόνο αντικείμενο να αποτελέσει κριτήριο απολύσεων. Η πραγματική ποιότητα είναι αδιάφορη, η αξιολόγηση γίνεται στο γόνατο, απλά και μόνο για να έχουμε μία κατάταξη βάση της οποίας θα διαλέξουμε τους μελλοθάνατους. Η αξιολόγηση στην Αγγλία, έχει οδηγήσει σε πτώση του επιπέδου, γιατί από ένα σημείο και κάτω, η δημοφιλία εξαρτάται από την αυστηρότητα οπότε ενας που έχει υψηλότερα στανταρ μπορεί να μείνει εκτός γιατί 'ζόρισε' τα αγγελούδια. Οπως βλέπουμε οι λέξεις είναι όμορφες, η εφαρμογή πάσχει.
@ Μercyful
Δε θα κάνω το λάθος για άλλη μία φορά να κάτσω να τεκμηριώνω και να μην καταλαβαίνεις τίποτα. Απλά θα σου πω ότι η τοπική αυτοδιοίκηση και η τοπική κοινώνία είναι ο υπεύθυνος για την εκπαίδευση στις περισσότερες χώρες που θαυμάζεις. -
τί καημένες απαντήσεις είναι αυτές
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η αξιολόγηση στη Σοβιετία έγινε μέσω ιδεολογικού ελέγχου. Η αξιολόγηση στο Ελλαδιστάν θα γίνει με μόνο αντικείμενο να αποτελέσει κριτήριο απολύσεων. Η πραγματική ποιότητα είναι αδιάφορη, η αξιολόγηση γίνεται στο γόνατο, απλά και μόνο για να έχουμε μία κατάταξη βάση της οποίας θα διαλέξουμε τους μελλοθάνατους. Η αξιολόγηση στην Αγγλία, έχει οδηγήσει σε πτώση του επιπέδου, γιατί από ένα σημείο και κάτω, η δημοφιλία εξαρτάται από την αυστηρότητα οπότε ενας που έχει υψηλότερα στανταρ μπορεί να μείνει εκτός γιατί 'ζόρισε' τα αγγελούδια. Οπως βλέπουμε οι λέξεις είναι όμορφες, η εφαρμογή πάσχει.@ Μercyful
Δε θα κάνω το λάθος για άλλη μία φορά να κάτσω να τεκμηριώνω και να μην καταλαβαίνεις τίποτα. Απλά θα σου πω ότι η τοπική αυτοδιοίκηση και η τοπική κοινώνία είναι ο υπεύθυνος για την εκπαίδευση στις περισσότερες χώρες που θαυμάζεις.η αξιολογηση στο Ελλαδισταν θα γινει με τους κανονες που ΘΑ βαλουμε. Εχεις προδικασει το αποτελεσμα χωρις να εχεις δει καν τα κριτηρια. Γιατι;
αρα ενω παραδεχομαστε οτι υπαρχουν προβληματα, να μην κανουμε τιποτα, γιατι αν κανουμε δεν θα το κανουμε σωστα. Δεν νομιζω οτι υπαρχει καλυτερος τροπος για να παραμεινουμε 3κοσμικη χωρα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η αξιολόγηση στη Σοβιετία έγινε μέσω ιδεολογικού ελέγχου. Η αξιολόγηση στο Ελλαδιστάν θα γίνει με μόνο αντικείμενο να αποτελέσει κριτήριο απολύσεων. Η πραγματική ποιότητα είναι αδιάφορη, η αξιολόγηση γίνεται στο γόνατο, απλά και μόνο για να έχουμε μία κατάταξη βάση της οποίας θα διαλέξουμε τους μελλοθάνατους. Η αξιολόγηση στην Αγγλία, έχει οδηγήσει σε πτώση του επιπέδου, γιατί από ένα σημείο και κάτω, η δημοφιλία εξαρτάται από την αυστηρότητα οπότε ενας που έχει υψηλότερα στανταρ μπορεί να μείνει εκτός γιατί 'ζόρισε' τα αγγελούδια. Οπως βλέπουμε οι λέξεις είναι όμορφες, η εφαρμογή πάσχει.Τις καλές εποχές, που είχαμε λεφτά, τυχόν απόλυση ενός ανίκανου και αδιάφορου θα σήμαινε άμεση πρόσληψη άλλου, όχι συρρίκνωση των σχολείων.
Εκείνο λοιπόν τον καιρό, γιατί είχε πολεμηθεί μέχρις εσχάτων, από αριστερούς κυρίως, η αξιολόγηση στα δημόσια σχολεία;
Μην ανασύρω τώρα δημοσιεύσεις στο 4TF και γελάσει κάθε πικραμένος. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αλλα γιατι να μην εφαρμοστει πχ στα Πανεπιστημια; Παιρνεις το κουπονι σου και πας σε αυτο που θες. Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος εκει.
εσένα που σε ποιο πανεπιστήμιο σε έβαλαν με το ζόρι να σπουδάσεις;
Εγώ ευτυχώς είχα κονέ στο Ανώτατο ΕΚπαιδευτικό Σοβιέτ και μου 'έτυχε' κλήρος για καλό
ειναι φασιστικο να επιλεγεις που θα σπουδασεις ε;
μηχανογραφικό δεν συμπλήρωσες εσύ όταν πήγες να σπουδάσεις?
Άλλη διαστρέβλωση πάλι αυτή.
Γιατί να αποφασίζει ο εκπαιδευτικός-διορθωτής του γραπτού σε ποιο πανεπιστήμιο θα μπεις (γιατί αυτός το αποφασίζει, αφού σε βαθμολογεί - σε συνδιασμό πάντα με τις επιδόσεις του μαθητή), και να μην το αποφασίζει το ίδιο το πανεπιστήμιο με δικά του εισαγωγικά τεστ.Τώρα έχεις το εξής παράδοξο: γράφοντας τέλεια σε μαθήματα π.χ. άσχετα με την Πληροφορική, και γράφοντας μέτρια στα μαθήματα που είναι σχετικά, μπορείς να πάρεις την θέση του υποψηφίου που γράφει καλά στα μαθήματα Πληροφορικής (και άρα δείχνει μια μεγαλύτερη τάση και ενδιαφερον ως προς αυτόν τον τομέα) αλλά γράφει κάτω του μετρίου στα υπόλοιπα μη σχετικά μαθήματα. Π.χ., κάποιος γράφει 19 Έκθεση, 19 Βιολογία, 14 Πληροφορική. Κάποιος άλλος 14 Έκθεση (δεν τον λές αγράμματο, απλώς δεν είναι και Καβάφης), 14 Βιολογία (εντάξει, τι σχέση έχει η βιολογία με το δυαδικό) και 19,5 Πληροφορική. Μάντεψε ποιος θα μπει στην Πληροφορική Αθηνών.
Προσωπικά είμαι υπέρ ενός βασικού σετ εξετάσεων στο Λύκειο (βασικό όμως, όχι υπερφορτωμένο με ότι έχει τώρα μέσα) που να δείχνει το μίνιμουν επίπεδο του υποψηφίου. Έτσι μπορεί το κάθε πανεπιστήμιο να δεχθεί αιτήσεις από μια απόδοση και πάνω. Και αφού έχει γίνει το πρώτο φιλτράρισμα, να βάζει το πανεπιστήμιο δικά του εισαγωγικά τεστ προσανατολισμένα στο αντικείμενο σπουδών. Έτσι γίνεται ένα δεύτερο φιλτράρισμα και μπαίνουν στο πανεπιστήμιο πολύ καταλληλότεροι υποψήφιοι.
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Άλλη διαστρέβλωση πάλι αυτή.
Γιατί να αποφασίζει ο εκπαιδευτικός-διορθωτής του γραπτού σε ποιο πανεπιστήμιο θα μπεις (γιατί αυτός το αποφασίζει, αφού σε βαθμολογεί - σε συνδιασμό πάντα με τις επιδόσεις του μαθητή), και να μην το αποφασίζει το ίδιο το πανεπιστήμιο με δικά του εισαγωγικά τεστ.Τώρα έχεις το εξής παράδοξο: γράφοντας τέλεια σε μαθήματα π.χ. άσχετα με την Πληροφορική, και γράφοντας μέτρια στα μαθήματα που είναι σχετικά, μπορείς να πάρεις την θέση του υποψηφίου που γράφει καλά στα μαθήματα Πληροφορικής (και άρα δείχνει μια μεγαλύτερη τάση και ενδιαφερον ως προς αυτόν τον τομέα) αλλά γράφει κάτω του μετρίου στα υπόλοιπα μη σχετικά μαθήματα. Π.χ., κάποιος γράφει 19 Έκθεση, 19 Βιολογία, 14 Πληροφορική. Κάποιος άλλος 14 Έκθεση (δεν τον λές αγράμματο, απλώς δεν είναι και Καβάφης), 14 Βιολογία (εντάξει, τι σχέση έχει η βιολογία με το δυαδικό) και 19,5 Πληροφορική. Μάντεψε ποιος θα μπει στην Πληροφορική Αθηνών.
Προσωπικά είμαι υπέρ ενός βασικού σετ εξετάσεων στο Λύκειο (βασικό όμως, όχι υπερφορτωμένο με ότι έχει τώρα μέσα) που να δείχνει το μίνιμουν επίπεδο του υποψηφίου. Έτσι μπορεί το κάθε πανεπιστήμιο να δεχθεί αιτήσεις από μια απόδοση και πάνω. Και αφού έχει γίνει το πρώτο φιλτράρισμα, να βάζει το πανεπιστήμιο δικά του εισαγωγικά τεστ προσανατολισμένα στο αντικείμενο σπουδών. Έτσι γίνεται ένα δεύτερο φιλτράρισμα και μπαίνουν στο πανεπιστήμιο πολύ καταλληλότεροι υποψήφιοι.
Ωραία προσέγγιση....
ΔΝΤ - Η ζωή μετά... (το Μνημόνιο 3)