-
Το διαβασα και στο CFH.Πραγματικα πολυ περιεργο...
-
Υπό τι συνθήκες έγινε; Νορμάλ πρόγραμμα;
-
Νορμαλ νομιζω το συγκεκριμενο.
-
Να κι ένα βίντεο που ανέβασε το παληκάρι(είναι και κοντοσυμπολίτης-Ν.Μουδανιά)
Youtube VideoΤο συγκεκριμένο S Max είχε παρουσιάσει πολλά προβλήματα, μεταξύ άλλων η απίστευτη οξείδωση, όπως φαίνεται και στο βιντεάκι.
Youtube Video -
Τωρα ειδα και το προβλημα που ειχε ποιο πριν με την εξατμιση μεσα σε 3-4 χρονια που του ειχε ανοιξει ποσες τρυπες.Μαλλον επεσε σε σκαρτο πραγμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
1)Παλαιοτερα στην παραγωγη κινητηρων δεν επικρατουσε τοσο η τυπου φασον παραγωγη που υπαρχει σημερα,που στην ουσια ειναι αρτσι μπουρτσι και λουλας.Παλαιοτερα 'εμπαινε' περισσοτερο' χερι και ματι και λιγοτερο αυτοματισμοι.
Αυτό πως προκύπτει; Οι καινούριες μέθοδοι κατεργασίας μετάλλου, και αυτοματοποιημένης παραγωγής είναι σαφώς ανώτερες.
Συμφωνω για το μεταλλο.Ισως εγω δεν το εθεσα σωστα προηγουμενως και το καταλαβες ετσι.Γι αυτο θα σου απαντησω με ερωτηση.Θεωρεις τυχαιο οτι πανακριβοι κινητηρες συναρμολογουνται απο εναν μονο μηχανικο,χωρις φυσικα να υπαρχει γραμμη συναρμολογησης;;;;Βλεπε Φεραρι,τον 5.5λιτρων της Μερσεντες (ΑΜG) που ο συγκεκριμενος στο ταμπελακι του εκτος των αλλων γραφει και το ονομα του μηχανικου που τον συναρμολογησε.Κατι τετοιο εννοουσα με την φραση 'εμπαινε περισσοτερο χερι και ματι'.Τωρα γινεται το ελα να δεις.Μηχανη βιδωνει το ενα,μηχανη βαζει το αλλο κλπ.Οσο συγχρονη και εξυπνη να ειναι μια μηχανη με εκατονταδες αισθητηρες και ηλεκτρονικους εγκεφαλους δεν μπορει να ανταγωνιστει τον ανθρωπο σε ποιοτητα εφαρμογης.Ελπιζω να εγινα αντιληπτος.
Στη Ferrari τα εξαρτήματα που θέλουν απόλυτη ακρίβεια (π.χ. στροφαλοφόρος) κατασκευάζονται από υπερσύγχρονα ρομποτικά μηχανήματα και ο άνθρωπος απλά επιβλέπει κοιτώντας την οθόνη του κομπιούτερ. Ο μηχανικός κάνει την συναρμογή χρησιμοποιώντας φυσικά μηχανήματα ακριβείας (με συγκεκριμένη ροπή για τη σύσφιξη της κυλινδροκεφαλής για παράδειγμα) και όχι το ένστικτο του τζεντάι που έχει ως κληρονομικό χάρισμα. Η μηχανή είναι που ξέρει ακριβώς πόσο πρέπει να κόψει εδώ, να τρυπήσει εκεί και να σφίξει παραπέρα. Ο άνθρωπος δεν έχει την απαιτούμενη ακρίβεια. Η διαφορά είναι ότι ο άνθρωπος ελέγχει ότι η μηχανή δουλεύει σωστά και δεν κάνει μαλακίες. Ο κινητήρας όταν συναρμολογείται, πάει στο δυναμόμετρο και μετριέται. Mε άλλα λόγια όπου απαιτείται απόλυτη ακρίβεια το κάνει το μηχάνημα. Όταν απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση και επίβλεψη υπάρχει (τα καλούπια του μπλοκ γίνονται στο χέρι αν θυμάμαι καλά).
Βλεπω οτι πολλοι μπερδευετε την διαδικασια συναρμολογησης με την διαδικασια κατεργασιας των μεταλλων κλπ.Νομιζω οτι ημουν αρκετα σαφης και μιλησα για γραμμη συναρμολογησης και για συναρμολογηση.Δεν ανεφερα κατι για κατεργασια.Επισης να ενημερωσω ως εργαζομενος σε χυτηριο τα μπλοκ δεν χυτευονται σε καλουπι (οπως το αντιλαμβανεται ο κοινος νους).Αποτυπονονται πανω σε ειδικο χωμα (οπως παταμε την παλαμη μας πανω σε υγρο χωμα περιπου).Πιθανον να ειδες να δουλευουν στο χερι καποια μπεζ χρωματος αντικειμενα(τις εξυναν προφανως).Αυτες ειναι οι λεγομενες 'καρδιες' και μπαινουν σε σημεια που θελουμε να μεινουν κενα απο μεταλλο οπως πχ οι κυλινδροι κλπ.
-
Ένα μπεκ λόγο ενός σκουπιδιού μπορεί να αρχίσει να κατουράει. Μετά μπορεί να ‘περάσει’ το σκουπίδι, και να δουλεύει. Μα η αρχή της τρύπας έγινε!!!.....
Α. -
Αυτό με τις τρύπες στα πιστόνια λόγω ελατωματικών μπεκ ισχύει και στους ντίζελ;
-
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αυτό με τις τρύπες στα πιστόνια λόγω ελατωματικών μπεκ ισχύει και στους ντίζελ;
Στους diesel δύσκολο. Είναι άπυρος ισχυρότερα τα πιστόνια, και η πίεση της αντλίας καυσίμου, δεν επιτρέπει περιοδικές στομώσεις.
Πάντα υπό τον όρο του περιοδικού έλεγχου.
Α. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Να και μια τρύπα σε πιστόνι, όπου δεν ξέρουμε ακόμα από που προήλθε. Ο κινητήρας είναι 2λιτρος τουρμποντίζελ. όπως ενημερώνει ο φίλος τα μπεκ δούλευαν κανονικά.
- Αν το αβάνς δεν ήταν σωστό - ακούγεται να χτυπάει πιράκια δηλαδή σαν ντίζελ αλλά πιο πολύ από τους άλλους.
- Χαλασμένο μπεκ - ακούγεται σαν να χτυπάει η μπιέλα.
- Έβαλε πρόγραμμα και το έσκιζε.
Μπορεί να ήταν λίγο χαλασμένο το μπεκ, να κατουρούσε λίγο και να μην ακουγόταν ο θόρυβος.
Εκείνος ο κύλινδρος θα έδινε πολύ δύναμη (πολύ καύσιμο) αλλά το πιστόνι υπερθερμάνθηκε και τρύπησε.
Πρέπει να ανέβαινε λίγο και η στάθμη του λαδιού από το πετρέλαιο. -
Καλά για το πιστόνι, αλλά εδώ πήρε και μπλοκ μαζί.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Να και μια τρύπα σε πιστόνι, όπου δεν ξέρουμε ακόμα από που προήλθε. Ο κινητήρας είναι 2λιτρος τουρμποντίζελ. όπως ενημερώνει ο φίλος τα μπεκ δούλευαν κανονικά.
- Αν το αβάνς δεν ήταν σωστό - ακούγεται να χτυπάει πιράκια δηλαδή σαν ντίζελ αλλά πιο πολύ από τους άλλους.
- Χαλασμένο μπεκ - ακούγεται σαν να χτυπάει η μπιέλα.
- Έβαλε πρόγραμμα και το έσκιζε.
Μπορεί να ήταν λίγο χαλασμένο το μπεκ, να κατουρούσε λίγο και να μην ακουγόταν ο θόρυβος.
Εκείνος ο κύλινδρος θα έδινε πολύ δύναμη (πολύ καύσιμο) αλλά το πιστόνι υπερθερμάνθηκε και τρύπησε.
Πρέπει να ανέβαινε λίγο και η στάθμη του λαδιού από το πετρέλαιο.Ειναι ντιζελ ο κινητηρας οποτε το 1 δεν ισχυει.Γιατι κανεις δεν αναφερει οτι μπορει να εχουμε εδω ενα ελαττωματικο πιστονι (αστοχια υλικου το λενε οι κατασκευαστες γιατι δεν φταινε ποτε αυτοι,παντα φταινε τα υλικα που εχουν τυφλωση και αστοχουν ).
-
Φυσικά και ισχύει το 1.
Η αντλία δεν έχει αβάνς; Αν δώσεις πολύ χτυπάει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Φυσικά και ισχύει το 1.Η αντλία δεν έχει αβάνς; Αν δώσεις πολύ χτυπάει.
Στα χρονια μου με τον ορο αβανς μιλουσαμε για προπορεια σπινθηρα
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Καλά για το πιστόνι, αλλά εδώ πήρε και μπλοκ μαζί.Τώρα είδα το μπλοκ.
Σίγουρα τα μπεκ είναι καλά;
Αυτό μάλλον γέμισε πετρέλαιο και με την υδραυλική πίεση έσπασε το μπλοκ. -
Απλό είναι ρε παίδες. Μπουρδέλα γαλλικά
-
-
εεπ
περιμένουμε ανασκόπηση στο τουοτοπικό
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εεππεριμένουμε ανασκόπηση στο τουοτοπικό
αύριο ρε συ, περιμένω κόσμο τωρα στο σπιτι
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;