Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 220
    • 221
    • 19 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    126380
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Περιμενω ... το ωραιότερο supermini!

      Καποτε η Renault ας φτιάξει μια 'οικογενειακή' ταυτότητα και στα πίσω φωτα! Αλλα αντι αλλων ειναι σε όλα τα μοντέλα της!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        itstolis last edited by

        Αν κρίνω από το κενό κάτω από το φανάρι της επίσημης photo, το έχουμε δει και στο R-Space, τότε μάλλον προς τα 'κει πάει το πράγμα. God Bless Laurens van den Acker!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Σιγά μη του στήσουμε και άγαλμα
          Είχαμε καλυτερο κύριοι και τον διώξαμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            itstolis last edited by

            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
            Σιγά μη του στήσουμε και άγαλμα
            Είχαμε καλυτερο κύριοι και τον διώξαμε

            Αν εννοείς τον Thierry Metroz, τι να τον κάνεις, μάλλον η έμπνευση του ήρθε αφού πήγε στην Citroen.

            Εγώ δηλώνω Van Den Ackerικος... Γενικά πολύ σωστές κινήσεις από τ '10 και μετά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Μπα άλλον λέω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                itstolis last edited by

                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                Μπα άλλον λέω

                Ποιον;

                Δεν πιστεύω τον Le Quément! Πόσα χρόνια πια!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης itstolis έγραψε:
                  Αν εννοείς τον Thierry Metroz, τι να τον κάνεις, μάλλον η έμπνευση του ήρθε αφού πήγε στην Citroen.

                  Mπαααα! Και εκει μαλλον δεν τον πληρώνουν καλά με αυτα που έχει κανει ως τωρα!!!

                  Για σχεδιαστη του Golf θα τον προοριζα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    samatistas last edited by

                    Στους 4 τροχούς στο γνωστό άρθρο του Στρατισίνο αναφέρεται μόνο στο επερχόμενο Clio IV.

                    Γράφει ότι το είδανε στο εργοστάσιο σε 5θυρο και estate.
                    Γράφει ότι αργότερα θα παρουσιαστεί και 3θυρο.

                    Το οδηγήσανε και σε πίστα δοκιμών.
                    Γενικά δείχνει πολύ ενθουσιασμένος από το Clio IV. Μιλάει για τέλεια θέση οδήγησης, πολύ προχωρημένο σύστημα πλοήγησης, ολοκαίνουριο σύστημα διεύθυνσης, πολύ καλό πάτημα.

                    4 Ιουλίου θα μπορούν να δώσουν περισσότερα στοιχεία.

                    Συνολική πανευρωπαική δοκιμή το Σεπτέμβριο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Θα κώψει κ@λους δηλαδή ε?
                      Εχώ πάντως πιστεύω πως θα αλλαξουν γνώμη μόλις πατήσει στην Ελλάδα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rafi last edited by

                        Θα κοβει κωλους αλλα θα υπολειπεται οριακα των σημειων αναφορας της κατηγοριας..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Έρχεσαι στα λόγια μου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chemic last edited by

                            oταν άξιζε, μια χαρά πρώτο έβγαινε στα συγκριτικά.. για χρόνια ολόκληρα
                            μετά που αποφάσισαν να το κάνουν 'γερμανικό', με τιμόνι λαγουδέρας, σασμάν μια απο τα ίδια, καλό ταμπλό μόνο στις ακριβές εκδόσεις κ στις άλλες τσίγκο, ενώ οι 'άλλοι' κάναν άλματα, αλλάξαν τα πράγματα
                            για δείτε κ το οn line Library των 4 τροχών

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              samatistas last edited by

                              Διαφωνώ σε όλα τα σημεία.
                              Η μόνη περίοδος που ευνοήθηκε το Clio στα συγκριτικά ήταν όταν πέσανε πακετάκια από τη MAVA για να μπορούν να πωλούνται τα χιλιάδες πινακιδωμένα, δηλαδή 2003-04-05.
                              To Clio III άψογο ήταν και αυτό. Ακόμη και τώρα που αλλάζει είναι σταθερά στη 1η 5άδα πωλήσεων στην Ευρώπη. Απλά οι εν Ελλάδι συνθήκες αντιπροσώπευσης δεν του επέτρεψαν να ανέβει περισσότερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Ο χρήστης rafi έγραψε:
                                Θα κοβει κωλους αλλα θα υπολειπεται οριακα των σημειων αναφορας της κατηγοριας..

                                Μαλακα πλαστικα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  swift-b-p-m last edited by

                                  Το μπέντσμαρκ δεν μπορεί να ξεπεραστεί έτσι εύκολα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rafi last edited by

                                    Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                    oταν άξιζε, μια χαρά πρώτο έβγαινε στα συγκριτικά.. για χρόνια ολόκληρα
                                    μετά που αποφάσισαν να το κάνουν 'γερμανικό', με τιμόνι λαγουδέρας, σασμάν μια απο τα ίδια, καλό ταμπλό μόνο στις ακριβές εκδόσεις κ στις άλλες τσίγκο, ενώ οι 'άλλοι' κάναν άλματα, αλλάξαν τα πράγματα
                                    για δείτε κ το οn line Library των 4 τροχών

                                    το εχεις οδηγησει και τα γραφεις αυτα για το τιμονι και το σασμαν πχ..?
                                    οταν βγηκε το clio III το 2005, ποιος ακριβως ειχε κανει αλματα, εκτος απο την peugeot ισως, λιγο καιρο μετα με το 207, που ομως δεν ηταν καλυτερο του clio στις ανωτερες εκδοσεις.. αλλα και παλι μιλαμε μονο για ενα ανταγωνιστικο μοντελο..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης rafi έγραψε:

                                      ... με τιμόνι λαγουδέρας, σασμάν μια απο τα ίδια ...

                                      το εχεις οδηγησει και τα γραφεις αυτα για το τιμονι και το σασμαν πχ..?

                                      Αυτα ήταν χαρακτηριστικά του Megane I. Παραξενη τοποθέτηση τιμονιού και τιναγμα του λεβιέ στην επιταχυνση. Προσωπικά το πρώτο δεν το καταλαβα ποτε ως προβλημα, το δευτερο δεν με ενοχλησε ποτε αφού δεν δημιουργούσε θεμα ουτε σε κουμπωμα, ουτε σε αισθηση! Εδειχνε σαν να ειναι 'ζωντανό' το κιβώτιο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rafi last edited by

                                        Ειναι ο λεγομενος και 'συμμετοχικος' λεβιες, must για 'σπορ' κατασκευες..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης rafi έγραψε:

                                          το εχεις οδηγησει και τα γραφεις αυτα για το τιμονι και το σασμαν πχ..?

                                          ναι. πραγματικά απαράδεκτο τιμόνι. κ σε τουινγκο του 2002 που έχω οδηγήσει κ σε κλιο ΙΙΙ.
                                          στο σασμάν εμένα αυτό που με είχε ενοχλήσει είναι ότι είχε πολύ κοντες σχέσεις με απουσία έκτης, ακόμα κ το tce, οπότε δεν έκανες ήσυχο κ οικονομικό ταξίδι

                                          οταν βγηκε το clio III το 2005, ποιος ακριβως ειχε κανει αλματα, εκτος απο την peugeot ισως, λιγο καιρο μετα με το 207, που ομως δεν ηταν καλυτερο του clio στις ανωτερες εκδοσεις.. αλλα και παλι μιλαμε μονο για ενα ανταγωνιστικο μοντελο..

                                          το 207 είχε τον thp που ήταν πολύ ανώτερος από τον 1600αρι ατμοσφαιρικό του κλιο.
                                          ο ειδικός τύπος από την πρώτη γενιά κλιο έλεγε πως είναι από τα καλύτερα μικρά κ ήταν η επιλογή των δοκιμαστών σε πολλά συγκριτικά, οπότε εγώ δεν βλέπω αρνητική προκατάλειψη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            samatistas last edited by

                                            Αν και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η συζήτηση για το III αφού οδεύει στο τέλος του,
                                            Ως προς το τιμόνι, έπειτα και από 4 χρόνια συμβίωσης, είναι ελαφρύ ως πρώτη αίσθηση, αλλά σε πληροφόρηση είναι άψογο, σε αντίθεση με άλλα που έχουν βαριά αίσθηση αλλά όχι ανάλογη πληροφόρηση πχ corsa,yaris κ.α. που έχω οδηγήσει. Στο clio πχ όταν μπαίνεις σε στροφή βαραίνει ανάλογα κάτι που δεν συμβαίνει στα προαναφερόμενα. Επίσης μετά την 1η εξοικείωση με την ελαφρυά αίσθηση βλέπεις ότι το πλαίσιο τραβάει και πας ανάλογα. Στα θετικά του ελαφρυού τιμονιού ότι κάνει το παρκάρισμα σε πόλη παιχνιδάκι.

                                            Στο σασμάν εμένα μου αρέσουν οι κοντές του σχέσεις στο TCE. Και το κούμπωμά του είναι πολύ καλό, ειδικά για γαλλικό. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να έχει και μια 6η. Αλλά εν έτει 2007 σπάνια συναντούσες 6τάχυτο στα σουπερμινι. Σίγουρα θα κέρδιζε κι άλλο σε οικονομία ένα ούτως ή άλλως πολύ οικονομικό αυτοκίνητο. Το νέο πάντως IV στον 1.2 TCE 115 κατά 99% εξατάχυτο θα έχει. Δεν ξέρω τι θα παίζει με το 0.9 TCE 90 hp.

                                            Το III πάντως επειδή δεν έπαιζε διαφημιστικό πακέτο δεν σχολιάστηκε όπως θα του άξιζε. Αρνητική προκατάλειψη δεν υπήρχε, αλλά δεν υπήρχε και ώθηση. Δεν ήταν λίγες οι φορές που παρουσιάζανε εξωπραγματικές καταναλώσεις συγκεκριμένα έντυπα για το 1.2 TCE αβαντάροντας άλλα μοντέλα. 1η φορά στο τελευταίο Autobild έγραφε για ξεκάθαρο νικητή του 1.5 dci 105 έναντι του Polo 1.6 TDi. Τόσα χρόνια υπολειπόταν και ξαφνικά απογειώθηκε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 19 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr