-
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
Έχει κανένας να προτείνει κάποια μπαταρία στα 50 ευρώ (ή είναι πολύ λίγα;);ποσα Ah?
-
Προτείνετε επιγραμματικά. Προτείνετε τηλεγραφικά. Εγώ δεν θα σας πίστευα. Η τεκμηρίωση μετράει!.
Τέτοια ψάχνω, εγώ που πουλώ πολλά κομμάτια…….
Α. -
μπορω να βρω ελατηρια πιστονιων εκτος αντιπροσωπειας?
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
μπορω να βρω ελατηρια πιστονιων εκτος αντιπροσωπειας?και βαβαια μπορεις, και να τα προτημισεις
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
μπορω να βρω ελατηρια πιστονιων εκτος αντιπροσωπειας?
Όσα θέλεις, και εάν θέλεις ίδια μάρκα με αυτά της πρώτης τοποθέτησης.
Μα αυτό δεν το κάνει ο ρεκτιφιαντζής σου?.
Προτού τα αλλάξεις να μετρήσουν οβάλ, και να βουρτσίσουν τον κύλινδρο.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
μπορω να βρω ελατηρια πιστονιων εκτος αντιπροσωπειας?
Όσα θέλεις, και εάν θέλεις ίδια μάρκα με αυτά της πρώτης τοποθέτησης.
Μα αυτό δεν το κάνει ο ρεκτιφιαντζής σου?.
Προτού τα αλλάξεις να μετρήσουν οβάλ, και να βουρτσίσουν τον κύλινδρο.
Α.πες στο ρεκτιφιατζη να σου βρει npr...
οβαλ θα εχει ετσι και αλλιως αφου το πιστονι στην κορυφη ειναι πιο στενο σε σχεση με το τις φουστες που ξινουν τον κυλινδρο, το θεμα ειναι να κλεισουν οι ανοχες με οσο γινετε απο το νεο ελατηριο -
ευχαριστω για τις απαντησεις... σε ρεκτιφιαντζη να ρωτησω?
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις... σε ρεκτιφιαντζη να ρωτησω?εχει ελαττωματικα ελατηρια το μοτερ και θελω να τα αντικαταστησω(ενας φιλος που ασχολειται με αυτα θα το κανει)..
εχω και το κωδικο απο το γνησιο αλλα στην αντιπροσωπεια το κοστολογουν γυρω στα 150Ε...πιστευετε οτι μπορω να το βρω φθηνοτερα σας ανταλλακτικο απο αυτη τη τιμη?
και κατι αλλο,το κοστος για τσιμουχακια και κουζινετα ειναι μεγαλο?
*αν ξερετε καποιο σαιτ π.χ. στειλτε το με pm -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις... σε ρεκτιφιαντζη να ρωτησω?
εχει ελαττωματικα ελατηρια το μοτερ και θελω να τα αντικαταστησω(ενας φιλος που ασχολειται με αυτα θα το κανει)..
εχω και το κωδικο απο το γνησιο αλλα στην αντιπροσωπεια το κοστολογουν γυρω στα 150Ε...πιστευετε οτι μπορω να το βρω φθηνοτερα σας ανταλλακτικο απο αυτη τη τιμη?
και κατι αλλο,το κοστος για τσιμουχακια και κουζινετα ειναι μεγαλο?
*αν ξερετε καποιο σαιτ π.χ. στειλτε το με pmκοντα στα 120 ευρω εχουν σετ ελατηρια στο εμποριο αναλογα τη μαρκα...αλλα πρεπει να παει το μπλοκ σε ρεκτιφιε να βουτζιστει για να ξαναγινει το 'ψαροκοκκαλο' και να μετρισει ο ρεκτιφιατζης τα οβαλ στον κυλινδρο και να αγορασει καταλληλα ελατηρια που να μπορουν να κλεισουν οσο γινετε τις ανοχες, μην περιμενεις θαυματα ομως...μην τσιγκουνευτεις τα χρηματα για τα ελατηρια ειναι το α και το ω.ψαξε/ζητα για ελατηρια npr
επισης το ιδιο συμβαινει και για τα κουζινετα στροφαλου και μπιελων πρεπει να παει ρεκτιφιε να μετρισει ο ρεκτιφιατζης τις μπιελες για οβαλ και μετα να αγορασει κουζινετα και να δωσει την καταλληλη ανοχη...κοντα στα 80 ευρω εχουν τα κουζινετα
απο λαθος ανοχη στις μπιελες μπορει καποια να κολλησει και να γεμισει ο δρομος σιδερα μετα
για τι αμαξι μιλαμε και για ποσα χιλιομετρα
-
να ρωτήσω κι εγώ κάτι που μου έκανε εντύπωση.
Είναι δυνατό η αλλαγή των μπουζί με άλλη μάρκα (και οι δύο συμβατές με το συγκεκριμένο μοτερ) να αλλάξει την απόδοση του μοτέρ αισθητά?
Αλλαξα τα μπουζί πριν φύγω για ταξίδι, μετά από 20.000χλμ, όσα λέει. Πριν ήταν αδύνατον να πιάσει πάνω από 190, και μάλιστα ζοριζοταν, ενώ παλιά έπιανε 200.
Τώρα, στο γυρισμό τα έπιανε κανονικά
επίσης, μια μικρή διαρροή στην εξάτμιση μετά την πολλαπλή και πριν τον λ, είναι δυνατόν να φταίει για την αύξηση της κατανάλωσης, μείωση της απόδοσης?
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις... σε ρεκτιφιαντζη να ρωτησω?
εχει ελαττωματικα ελατηρια το μοτερ και θελω να τα αντικαταστησω(ενας φιλος που ασχολειται με αυτα θα το κανει)..
εχω και το κωδικο απο το γνησιο αλλα στην αντιπροσωπεια το κοστολογουν γυρω στα 150Ε...πιστευετε οτι μπορω να το βρω φθηνοτερα σας ανταλλακτικο απο αυτη τη τιμη?
και κατι αλλο,το κοστος για τσιμουχακια και κουζινετα ειναι μεγαλο?
*αν ξερετε καποιο σαιτ π.χ. στειλτε το με pm
Και εδώ ρωτώ. Έχει μπόρινκ ο φίλος για να βουρτσίσει?. Έχει φρέζα με νύχι, για να φρεσκάρει βαλβίδες?. Έχει μικρόμετρα για να μετρήσει οβάλ κυλίνδρων. Πρέπει να τα ξέρεις αυτά για να προχωρήσεις. Δές τα αυτά πρώτα, και θα σου δώσω διευθύνεις και σε Ελλάδα και εξωτικό. βέβαια θέλω διαστάσεις κυλίνδρου και μετάλλων, η καλύτερα τον κωδικό και το νούμερο της μηχανής.
Α. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
να ρωτήσω κι εγώ κάτι που μου έκανε εντύπωση.Είναι δυνατό η αλλαγή των μπουζί με άλλη μάρκα (και οι δύο συμβατές με το συγκεκριμένο μοτερ) να αλλάξει την απόδοση του μοτέρ αισθητά?
Αλλαξα τα μπουζί πριν φύγω για ταξίδι, μετά από 20.000χλμ, όσα λέει. Πριν ήταν αδύνατον να πιάσει πάνω από 190, και μάλιστα ζοριζοταν, ενώ παλιά έπιανε 200.
Τώρα, στο γυρισμό τα έπιανε κανονικά
επίσης, μια μικρή διαρροή στην εξάτμιση μετά την πολλαπλή και πριν τον λ, είναι δυνατόν να φταίει για την αύξηση της κατανάλωσης, μείωση της απόδοσης?
Φαντάζομαι το αυτοκίνητο που αναφέρεσαι έχει για τελικές τα νούμερα που αναφέρεις οπότε πολλά πράγματα μπορεί να επηρεάσουν την τελική κατά 10χλμ , όπως κόντρα αέρας , εξτρά βάρος είτε από άτομα είτε από αποσκευές, ισώς ποιότητα καυσίμου και φύσικά σίγουρα το A/C αλλά και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος αν είναι turbo. Ά ξέχασα και το πιο προφανές ανηφόρα- κατηφόρα έστω και ελάχιστη κλίση, σε τέτοιες ταχύτητες παίζει τεράστιο ρόλο
-
ήταν γενικότερη η αίσθηση ότι δεν 'τραβαγε' ψηλά το αυτοκίνητο, άλλωστε έχω τη δυνατότητα να το τεστάρω σε πολλές διαδρομές για την τελική και τελευταία ακόμα και σε κατηφόρα ζορίζοταν
-
Οταν απο την εξατμιση αυτοκινητου βγαινει πολυς και εντονος ασπρος καπνος που βρωμαει λαδιλα, τι σημαινει;
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Οταν απο την εξατμιση αυτοκινητου βγαινει πολυς και εντονος ασπρος καπνος που βρωμαει λαδιλα, τι σημαινει;Άσπρος καπνός = καίγεται λάδι σε μεγάαααλη ποσότητα.
-
Καλα υπεθεσα. Βλεποντας το αμαξι μου θυμιζε φαση σπασιμου κινητηρα Formula 1...
Νταξ, σε μικροτερο βαθμο προφανως. -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Καλα υπεθεσα. Βλεποντας το αμαξι μου θυμιζε φαση σπασιμου κινητηρα Formula 1...
Νταξ, σε μικροτερο βαθμο προφανως.Παει το Ψιτροεν;
Μπα, ενα Seat Leon ηταν που για λιγο που το ειχαμε μπροστα μας μεχρι να στριψει σε καθετο μας ραντισε καλα ολους τους γυρω.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Καλα υπεθεσα. Βλεποντας το αμαξι μου θυμιζε φαση σπασιμου κινητηρα Formula 1...
Νταξ, σε μικροτερο βαθμο προφανως.Παει το Ψιτροεν;
Μπα, ενα Seat Leon ηταν που για λιγο που το ειχαμε μπροστα μας μεχρι να στριψει σε καθετο μας ραντισε καλα ολους τους γυρω.
Χμμμ... δε μας έφτανε από αέρος, τώρα τα χημικά μας τα ψεκάζουν κι από εδάφους.
-
Άσπρος καπνός σημαίνει τσιμουχάκια βαλβίδων η οδηγοί βαλβίδων. Μαύρος σημαίνει ελατήρια εμβόλων. Κόστος περίπου(για τον άσπρο) 600ε για σωστή δουλειά. Μα εάν το τραβήξουμε πολύ, θα χάσουμε και τον καταλύτη, εάν δεν τον χάσαμε.
Α -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Οταν απο την εξατμιση αυτοκινητου βγαινει πολυς και εντονος ασπρος καπνος που βρωμαει λαδιλα, τι σημαινει;Πολύ καπνό που δεν βλέπεις τίποτε άλλο όταν κοιτάς στον καθρέφτη;
Έσπασε η μπιέλα και τρύπησε τον κύλινδρο.
Ίσως να βλέπεις μια τρύπα στο πλάι του κινητήρα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........