-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Οι εικονες δε φαινονται...
Η αναρτηση ειναι οντως τοσο σφικτη?Έχεις δίκιο, μια προσπάθεια ακόμα...
http://datsun510.com/photopost/showphot ... ai&cat=500
http://datsun510.com/photopost/showphot ... ai&cat=500
Είναι πιο σφικτή απο το Xtrail που είχα πριν... Λίγο πιο μαλακή απο ένα μέσω επιβατικό...
-
Μια χαρα τα παει!Σε συνδυασμο με τη λασπη που εχει ...Εδω ειχες κλειδωσει τη τετρακινηση?Το ESP στα περισσοτερα νεα 4WD θελει απενεργοποιηση.Στην ουσια βεβαια απενεργοποιειται μονο το 'κοψιμο' στο κινητηρα ενω στα φρενα μενει ενεργο.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μια χαρα τα παει!Σε συνδυασμο με τη λασπη που εχει ...Εδω ειχες κλειδωσει τη τετρακινηση?Το ESP στα περισσοτερα νεα 4WD θελει απενεργοποιηση.Στην ουσια βεβαια απενεργοποιειται μονο το 'κοψιμο' στο κινητηρα ενω στα φρενα μενει ενεργο.Λάστιχα είναι τα Normal. Το ESP εννοείται Off (οπως λες για να μην κόβει τον κινητήρα) και η τετρακίνηση στο lock. Το ανέβασα μέχρι εκεί για να δω μήπως βρίσκει απο κάτω, μετά πίσω και με μηδαμινή σχεδόν φόρα σκαρφάλωσε! Εκείνη την στιγμή πάρθηκε η απόφαση για την αγορά του την οποία δεν μετάνιωσα ουτε δευτερόλεπτο μέχρι την εξαγγελία των τελών κυκλοφορίας του 2012....
-
Απο προβληματα,σου εχει παρουσιαστει τιποτε?Ποσα χμ εχεις?
Θυμαται κανεις ποση αποσταση εχει απο το εδαφος? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Θυμαται κανεις ποση αποσταση εχει απο το εδαφος?20 εκατοστα και χωρίς να προεξεχει τιποτα απο κατω και πλήρως καλυμμένο.
-
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Απο προβληματα,σου εχει παρουσιαστει τιποτε?Ποσα χμ εχεις?
Θυμαται κανεις ποση αποσταση εχει απο το εδαφος?Το δικό μου είναι απο τα πρώτα (του 2007) με 115.000 χλμ περίπου. Ως πρώτης παραγωγής είχε μικροθεματάκια τα οποία καλύφθηκαν στο μεγαλύτερο ποσοστό στην εγγύηση (φθορές σε πλαστικά του εσωτερικού, πίσω αμορτισερ) στα πιο καινούρια μοντέλα τα προβλήματα αυτά σε πολυ μεγάλο ποσοστό έχουν λυθεί.
-
Εκείνοι που φαινονται να συνεχίζονται και μετά το f/l είναι οι εσωτερικοί τριγμοι, ευτυχώς σε 'αναγνωρισμένα' πλέον σημεία και 'ευκολοδιορθώσιμοι'. Ευτυχώς άτρωτο -και πολύ θετικό αυτό- στα μηχανικά και ηλεκτρονικά του.
Χθες παντως ο ένας μηχανικός που είδε το δικό μου ειδε 'αναμενόμενες' φθορές. Ψιλοκακής ποιοτητας (αντοχής) δερματινο τιμόνι, ευαισθησία στο ανοιχτόχρωμο σαλόνι, ενώ περιμενε και φθορά στις εσωτερικές ασημί χειρολαβές αλλά αυτό ... όχι σε μενα βεβαια!!!ΥΓ. Υπο εξεταση στο δικο μου και σε επιφυλακή για το παραθυρο του συνοδηγού. Στο ανοιγμα κανει έναν παραξενο ήχο σε κάποια σημεία. Το παρακολουθούμε ...
-
Ειχε τα θέματα και του δηλαδή...αλλα σε μικροπράγματα .
Ρωτάω γιατι ένας φίλος ενδιαφέρεται για το 1.6 dci 4x4 και με ρωτάει λόγω ενασχολήσης με το άθλημα... -
Τελικα πηγαμε και το ειδαμε σημερα.Ο φιλος ενδιαφερεται για το 1,6dci 4χ4.
Οντως η αποσταση απο το εδαφος μου φανηκε ικανοποιητικη ,το εσωτερικο εχει καλους χωρους αν και περιμενα να εχει λιγο μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ.Το εσωτερικο μου αφησε αναμεικτες εντυπωσεις.Δε μπορω να πω οτι με ενθουσιασε.
Το αλλο θεμα ειναι η τιμη.Η μεσαια εκδοση φτανει σχεδον τα 28000 ευρω.Ο φιλος μου, μου ειπε οτι ειχε δει και το Q3 2.Ot q το οποιο βγαινει περιπου 32000 μαζι ομως με xenon & MMI με την οθονη στο ταμπλω.
Γενικα μου αρεσε το QQ ,ισως αν ηταν λιγο φθηνοτερο να ηταν πιο ελκυστικο. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Q3 2.Ot q το οποιο βγαινει περιπου 32000 μαζι ομως με xenon & MMI με την οθονη στο ταμπλω.δεν θελω να θιξω το αμαξι του τοπικου αλλα αν δεν ειχε το Q3 το quattro, xenon, MMI, ποσο θα πηγαινε? εχω την εντυπωση πως βγαινει και χωρις τα παραπανω αλλα διορθωστε με (off topic i know.....)
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Παιδιά σήμερα μάλλον από την πολύ οικονομία στην κατανάλωση ο υπολογιστής του αμαξιού τρελλάθηκε............
Στα 2000 χιλιόμετρα η ένδειξη ήταν σταθερά 5,8 , σήμερα ξαφνικά έσβησε και μετά άναψε δείχνοντας 4,4 μετά από λίγο έξειχνε 6,8 μετά 8 μετά 4,4 ................ ΔΕ ΞΑΝΑΣΧΟΛΟΥΜΕ..................μήπως το είχες να δείχνει την στιγμιαία κατανάλωση?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τελικα πηγαμε και το ειδαμε σημερα.Ο φιλος ενδιαφερεται για το 1,6dci 4χ4.
Οντως η αποσταση απο το εδαφος μου φανηκε ικανοποιητικη ,το εσωτερικο εχει καλους χωρους αν και περιμενα να εχει λιγο μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ.Το εσωτερικο μου αφησε αναμεικτες εντυπωσεις.Δε μπορω να πω οτι με ενθουσιασε.
Το αλλο θεμα ειναι η τιμη.Η μεσαια εκδοση φτανει σχεδον τα 28000 ευρω.Ο φιλος μου, μου ειπε οτι ειχε δει και το Q3 2.Ot q το οποιο βγαινει περιπου 32000 μαζι ομως με xenon & MMI με την οθονη στο ταμπλω.
Γενικα μου αρεσε το QQ ,ισως αν ηταν λιγο φθηνοτερο να ηταν πιο ελκυστικο.Συμφωνώ σε όλα.
Κάτω απο προηγούμενες συνθήκες 2λιτρου και βενζίνης και εγω θα επελεγα το Q3.
Στα μειον σε σχεση με το QQ τα 17 εκατοστα αποστασης απο το έδαφος αν και παλι ικανοποιητικό. Τοσο έχει και το Yeti. Και φυσικά η διαφορά στο aftersales των 2 εταιριών που η Nissan ειναι -ακόμα- καπως φτηνότερη.δεν θελω να θιξω το αμαξι του τοπικου αλλα αν δεν ειχε το Q3 το quattro, xenon, MMI, ποσο θα πηγαινε? εχω την εντυπωση πως βγαινει και χωρις τα παραπανω αλλα διορθωστε με (off topic i know.....)
Σαν 2κίνητο έχω την εντυπωση πως βγαίνει μονο σαν 2,0TDI και κοστιζει σχεδόν το ίδιο με το 4κίνητο 2,0ΤFSI.
-
παιδια αξιζει για αγορα το κασκαι το 1600 βενζινη? οσοι το εχετε, τι ενδειξη σας βγαζει η καταναλωση για μεσα στην πολη?
-
Ο χρήστης aras έγραψε:
παιδια αξιζει για αγορα το κασκαι το 1600 βενζινη? οσοι το εχετε, τι ενδειξη σας βγαζει η καταναλωση για μεσα στην πολη?Εδώ και περίπου 2000χλμ είμαι σταθερά στο 9,2 L/100Km. Δεν τη θεωρώ κακή τιμή αν σκεφτείς ότι το QQ είναι βαρύ αμάξι και θέλει το γκαζακι του για να φύγει...
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
παιδια αξιζει για αγορα το κασκαι το 1600 βενζινη? οσοι το εχετε, τι ενδειξη σας βγαζει η καταναλωση για μεσα στην πολη?
Εδώ και περίπου 2000χλμ είμαι σταθερά στο 9,2 L/100Km. Δεν τη θεωρώ κακή τιμή αν σκεφτείς ότι το QQ είναι βαρύ αμάξι και θέλει το γκαζακι του για να φύγει...
να παει που?
στο επομενο φαναρι? -
To Drive στο τελευταιο τευχος εχει οδοιπορικο στις ειδικες του ακροπολις και γραφει πολυ καλα λογια για το QQ 1,6dci 4x4.Σημειωνουν μονο τις σχετικα σφικτες αναρτησεις για oof road.Πετυχε και παρα πολυ καλη καταναλωση!!
-
http://www.autoblog.gr/2012/05/17/new-n ... g-on-2014/
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
http://www.autoblog.gr/2012/05/17/new-nissan-qashqai-coming-on-2014/Πω πω.....Πανέμορφο.... φανταστείτε πως θα είναι το 2050 που θα αντικαταστήσω το κασκάι μου με καινούριο..... αν υπάρχουμε......
-
Ο χρήστης aras έγραψε:
παιδια αξιζει για αγορα το κασκαι το 1600 βενζινη? οσοι το εχετε, τι ενδειξη σας βγαζει η καταναλωση για μεσα στην πολη?Συμφωνα με τις σημειώσεις μου 7,9 και μεχρι 8,1 μικτή (εντος και εκτος) για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Με μονο πόλη για πανω απο 2000 χλμ η ένδειξη στο 9,7.
Φυσιολογικά θα τα έλεγα τα νούμερα,http://www.autoblog.gr/2012/05/17/new-nissan-qashqai-coming-on-2014/
Αυτό το Hi-Cross Concept πολύ Crossover για μελλοντικό XTrail και πολύ Suv για μελλοντικό Qashqai. Ας το ψαξουν καλύτερα με τους αντικαταστατες τους!
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)