-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Ημουν σιγουρος οτι θα ειχαμε ''γερο'' ντερμπυ,μεταξυ McLaren και ΤΟΥΟΤΑ...Κι εμένα κάτι μου λέει ότι θα έχουμε γερό ντέρμπυ μεταξύ των δύο ΚΑΙ στις πίστες...
(έτσι για να πω και γω τη γνώμη μου για τις 2 ομάδες, πάντως για την ιστορία ψήφισα Renault, στηριζόμενος πάντα σε απλά στοιχεία) -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Ημουν σιγουρος οτι θα ειχαμε ''γερο'' ντερμπυ,μεταξυ McLaren και ΤΟΥΟΤΑ...
Κι εμένα κάτι μου λέει ότι θα έχουμε γερό ντέρμπυ μεταξύ των δύο ΚΑΙ στις πίστες...
(έτσι για να πω και γω τη γνώμη μου για τις 2 ομάδες, πάντως για την ιστορία ψήφισα Renault, στηριζόμενος πάντα σε απλά στοιχεία)Κοίταξε έτσι όπως το λες 3 πράγματα μπορούν να συμβούν.
- Να ξεπέσει κι άλλο η McLaren για να ανταγωνίζεται τη Toyota
- Να κάνει το μεγάλο μπαμ η Τoyota και να ανταγωνίζεται τη McLaren.
- Να συμβούν και τα 2 παραπάνω, δηλαδή να συνατηθούν κάπου στη μέση.
Προτιμώ το 2ο βεβαίως βεβαίως!!! Εσύ πιο εννούσες και γιατι?
Ποια είναι τα 'απλά στοιχεια' για τη Ρενώ? -
Συν τοις αλλοις,μου εχει κανει τρομερη εντυπωση η 3η θεση της Renault μεχρι τωρα...
Βλεπω ομαδες οπως η Williams,η οποια μεχρι στιγμης εχει παρει μονο μια ψηφο,και ειναι σχεδον σιγουρο πως ο Sam Michael θα φτιαξει ενα πολυ καλυτερο μονοθεσιο εξ'αρχης απο την FW26,να μην βρισκονται ψηλα στις προτημισεις...
Η Renault κακα τα ψεμματα θα εχει ενα πολυ δυνατο οδηγικο διδυμο για το 2005,απο'κει και περα ομως και δεδομενο ολα οσα συνεβησαν στο δευτερο μισο της χρονιας,δεν με πειθει οτι η ομαδα απο το Enstone,θα μπορεσει να υπερασπιστει εστω και την 3η θεση στο κατασκευαστων που κατεκτησε φετος... -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Συν τοις αλλοις,μου εχει κανει τρομερη εντυπωση η 3η θεση της Renault μεχρι τωρα...
Βλεπω ομαδες οπως η Williams,η οποια μεχρι στιγμης εχει παρει μονο μια ψηφο,και ειναι σχεδον σιγουρο πως ο Sam Michael θα φτιαξει ενα πολυ καλυτερο μονοθεσιο εξ'αρχης απο την FW26,να μην βρισκονται ψηλα στις προτημισεις...
Η Renault κακα τα ψεμματα θα εχει ενα πολυ δυνατο οδηγικο διδυμο για το 2005,απο'κει και περα ομως και δεδομενο ολα οσα συνεβησαν στο δευτερο μισο της χρονιας,δεν με πειθει οτι η ομαδα απο το Enstone,θα μπορεσει να υπερασπιστει εστω και την 3η θεση στο κατασκευαστων που κατεκτησε φετος...Θα συμφωνήσω μαζί σου! Γι'αυτό ρωτάω για ποια στοιχεία μιλάσει ο JarnoT!
Φέτος η Ρενώ έχω την αίσθηση ότι μπήκε με φόρα στο παιχνίδι αλλά με σβηστές τις μηχανές μέχρις όπου φτάσει. Υπονοώ την απώλεια του Gascoye και τη δουλειά που είχε αφήσει πίσω του.Αφήστε τη μεγάλη πιθανότητα ο Fisichella να είναι καλύτερος από τον Alonso.
-
Τα πράγματα λέω ότι είναι απλά, αν θεωρήσουμε ότι η Renault θα βγει 2η του χρόνου, ό,τι δεν κατάφερε δηλαδή να κάνει φέτος. Γιατί τότε, ποια θα είναι μεγαλύτερη βελτίωση: η Toyota (πχ) 5η (πόσο παραπάνω να πάει...) από 8η ή η Renault 2η από 3η, δεδομένης και της μάχης που θα γίνει αντίστοιχα στην κορυφή και τη μέση?? Εγώ νομίζω ότι αυτό της Renault πρέπει να θεωρηθεί μεγαλύτερη βελτίωση.
Αν συμφωνήσουμε στο παραπάνω, μένει το ερώτημα πώς στο καλό η Renault θα καταφέρει να βγει 2η, δεδομένου ότι McLaren και Williams θέλουν να πάρουν τα πάνω τους? Ε... δεν ξέρω Αλλά το πρόσφατο παρελθόν δε με αφήνει να ιστέψω κάτι διαφορετικό. Ο στρατηγικός σχεδιασμός τους στο τέλος του 2001 έχει επαληθευτεί κατά γράμμα ως τώρα, ο οποίος σχεδιασμός μόνο συντηρητικός δεν ήταν. Μια ομάδα, λοιπόν, που έχει μάθει να στηρίζεται στις αυστηρές δομές της περισότερο και όχι στα άτομα που τις αποτελούν, δεν μπορεί και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Κι όταν από φέτος μιλούν για τουλάχιστον 2η θέση και πίεση στη Ferrari, αυτό λέει πολλά (σε μένα). Μην ξεχνάτε, τέλος, και τον παράγοντα κινητήρα. Κι αν στον τομέα του σασί έχουν πάρει σχεδόν άριστα, στον κινητήρα υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης και του χρόνου θα έχουν ένα μεγάλο 'boost' σε σχέση με φέτος σε αυτόν τον τομέα (90 μοίρες πλέον). Αυτά. Απλά ή όχι θα φανούν. Όσο για τη φετινή χρονιά, μην ξεχνάται ότι η εξέλιξη του μονοθεσίου 'τυπικά' συνεχίστηκε ως το τέλος. Απο νωρίς είχαν αρχίσει να σκέφτονται τον επόμενο χρόνο των πολλών αλλαγών. Αυτά.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Τα πράγματα λέω ότι είναι απλά, αν θεωρήσουμε ότι η Renault θα βγει 2η του χρόνου, ό,τι δεν κατάφερε δηλαδή να κάνει φέτος. Γιατί τότε, ποια θα είναι μεγαλύτερη βελτίωση: η Toyota (πχ) 5η (πόσο παραπάνω να πάει...) από 8η ή η Renault 2η από 3η, δεδομένης και της μάχης που θα γίνει αντίστοιχα στην κορυφή και τη μέση?? Εγώ νομίζω ότι αυτό της Renault πρέπει να θεωρηθεί μεγαλύτερη βελτίωση.Αν συμφωνήσουμε στο παραπάνω, μένει το ερώτημα πώς στο καλό η Renault θα καταφέρει να βγει 2η, δεδομένου ότι McLaren και Williams θέλουν να πάρουν τα πάνω τους? Ε... δεν ξέρω Αλλά το πρόσφατο παρελθόν δε με αφήνει να ιστέψω κάτι διαφορετικό. Ο στρατηγικός σχεδιασμός τους στο τέλος του 2001 έχει επαληθευτεί κατά γράμμα ως τώρα, ο οποίος σχεδιασμός μόνο συντηρητικός δεν ήταν. Μια ομάδα, λοιπόν, που έχει μάθει να στηρίζεται στις αυστηρές δομές της περισότερο και όχι στα άτομα που τις αποτελούν, δεν μπορεί και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Κι όταν από φέτος μιλούν για τουλάχιστον 2η θέση και πίεση στη Ferrari, αυτό λέει πολλά (σε μένα). Μην ξεχνάτε, τέλος, και τον παράγοντα κινητήρα. Κι αν στον τομέα του σασί έχουν πάρει σχεδόν άριστα, στον κινητήρα υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης και του χρόνου θα έχουν ένα μεγάλο 'boost' σε σχέση με φέτος σε αυτόν τον τομέα (90 μοίρες πλέον). Αυτά. Απλά ή όχι θα φανούν. Όσο για τη φετινή χρονιά, μην ξεχνάται ότι η εξέλιξη του μονοθεσίου 'τυπικά' συνεχίστηκε ως το τέλος. Απο νωρίς είχαν αρχίσει να σκέφτονται τον επόμενο χρόνο των πολλών αλλαγών. Αυτά.
Μπα η 2η θέση δεν θα είναι η μεγαλύτερη βελτίωση εκτός και αν η κατάταξη παραμείνει ίδια και αλλάξει θέση με την Μπαρ. Μια 2η θέση είναι πιο αναμενόμενη από μια 5η της Τουοτα με βάση την πορεία των τελευταίων ετών. Η Ρενώ τα τελευταία χρόνια έχει μία συνεχή ανοδική
πορεία. Αν πάρει την 1η θέση τότε ναι θα το θεωρήσω τη μεγαλύτερη βελτίωση γιατί θα είναι η ομάδα που πήρε το θρόνο της Ferrari και όχι μία
McLaren ή Williams όπως λέει συνήθως το σενάριο. Η Toyota πάλι με βάση
την εικόνα των τελευταίων ετών θα έιναι πραγματικά φοβερή βελτίωση να
πάει στην 5η θέση γιατί τότε θα σημαίνει ότι κάποιος από τους 5 μεγάλους
θα έχει εξωστρακιστεί. Καταλαβαίνεις τη εννοώ? -
MCLAREN ΛΟΓΩ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ MONTOYA
-
**BMW Williams F1 Team. **
Ταλαντεύτηκα μεταξύ Williams kai McLaren. Πιστεύω πως αν εξαιρέσουμε την φετινή χρονιά η Williams από το 2000 έχει ανωδική πορεία (από τότε που μπήκε η BMW). Το φετινό μονοθέσιο ήταν απλά ένα αποτυχημένο project στο σχεδιασμό. Έχει τον ισχυρότερο κινητήρα στο grid οπού και αποδείχτηκε και ένας απο τους πιο αξιόπιστους σε μια χρονιά κριτήριο όπου οι κινήτηρες έπρεπε να αντέχουν όλο το Πέμπτο/Παρασκευο-Σαββατο-Κύριακο Οπότε με έναν καλό σχεδιασμό και τον ισχυρότερο κινητήρα μπορεί να καταφέρει να πρωταγωνιστήσει και να διεκδικήσει και τα δύο πρωταθλήματα
Η McLaren από την άλλη έιναι **«κάθε χρόνου και χειρότερα». **Μπορεί για παράδειγμα να έχει εναν άψογο σχεδιασμό αλλά στα μηχανικά μέρη να υστερεί κατα πολύ. Βέβαια φέτος δεν έπιασε μόνο πάτο αλλά πήγε και ακόμα παρακάτω. Είναι αυτό που λέμε «ξέσκισε τον πάτο» Συμφωνώ πως το 2005 θα βελτιωθεί αλλά δεν πιστεύω πως από τον πάτο θα εκτοξευθεί αμέσως στην κορυφή. ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΥΣΚΟΛΟ
Πάντως μακάρι να διαψευσθώ και η McLaren να κάνει το τεράστιο βήμα. Why?==>
JPM The Fastest Ever (Monza 2004)Fire_Bro
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Η McLaren από την άλλη έιναι **«κάθε χρόνου και χειρότερα». **Μπορεί για παράδειγμα να έχει εναν άψογο σχεδιασμό αλλά στα μηχανικά μέρη να υστερεί κατα πολύ. Βέβαια φέτος δεν έπιασε μόνο πάτο αλλά πήγε και ακόμα παρακάτω. Είναι αυτό που λέμε «ξέσκισε τον πάτο» Συμφωνώ πως το 2005 θα βελτιωθεί αλλά δεν πιστεύω πως από τον πάτο θα εκτοξευθεί αμέσως στην κορυφή. ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΥΣΚΟΛΟΠάντως μακάρι να διαψευσθώ και η McLaren να κάνει το τεράστιο βήμα. Why?==>
JPM The Fastest Ever (Monza 2004)Fire_Bro
Κοίταξε αν κάνει την ίδια βελτίωση σε σχέση με αυτή που έκανε μέσα στη χρονιά τότε παίρνει πρωτάθλημα!
-
Τουοτα!
Ειναι τρελλοι αυτοι οι Ιαπωνες!!! -
Toyota:
- Η TF105 σχεδιάστηκε με επικεφαλή τον Gascoyne
- Είναι ο τέταρτος τους χρόνος στην F1(έχουν περισσότερη εμπειρία δηλαδή)
- Επιτέλους έχουν αξιοπρεπείς οδηγούς
- ... και πολλά χρήματα
-
Εγώ κατ' αρχήν δεν θα απαντήσω συγκεκριμένα και θα περιμένω με αγωνία την έκβαση. Γιατί; Μα φυσικά επειδή όλες οι ομάδες κάτω από τη Ferrari δείχνουν φοβερή δυναμική. Τι να πρωτοπούμε, ότι η McLaren τέλειωσε το paragon και πρέπει να αναμένουμε ότι θα αρχίσει να έχει καρπούς; Ότι η Sauber αναμένεται να έχει ένα αεροδυναμικά άψογο μονοθέσιο και τον πιο αξιόπιστο και έναν από τους πιο γρήγορους κινητήρες; Ότι η Toyota έχει τον Gascoyne και δείχνει σοβαρή επιτέλους; Ότι η Williams έφυγε από τον λάθος δρόμο του περσινού μονοθεσίου και είναι (κατά τη γνώμη μου) καταδικασμένη να ανέβει, με 'μπροστάρη' τον Sam Michael; Ότι η Renault ακολουθεί μία ανοδική πορεία με απόλυτη αξιοπιστία (δηλαδή σου δίνει την αίσθηση ότι τα έχουν υπολογίσει όλα και δεν θα σταματήσουν); Ή τέλος, το ότι ΟΛΕΣ αυτές οι ομάδες έχουν τους οδηγούς που θα έπρεπε, για πρώτη φορά μετά από χρόνια (αν θέλετε το συζητάμε και πιο συγκεκριμένα αυτό);
Πάντως εγώ θα ρισκάρω με τη Williams. Και ξεκινάει από σχετικά χαμηλά (= μεγάλα περιθώρια βελτίωσης) και έχω μεγάλη συμπάθεια και πίστη σε αυτόν τον Αυστραλό τυπά, αλλά (λιγότερο βέβαια) και στον Heidfeld (αν λογικευτούν και του δώσουν το τιμόνι τελικά).
-
Red bull racing δεν είχε ψηφήσει κανείς! Τελικά ίσως είναι η νικήτρια αυτής της άτυπης ψηφοφορίας από όσα φάνηκαν στην Μελβούρνη με coulthard και Klien πραγματικές αποκαλήψεις!
Ποια ομάδα θα'χει την μεγαλύτερη βελτίωση σε σχέση με φέτος;