-
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ.
ΕΠΙΤΙΘΕΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΤΗΜΕΝΟΥΣ π.χ. ΜΑΙΝ.....ΟΥΣ ΟΤΑΝ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ, ΠΙΘΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΩ....ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΦΙΛΕ ΠΛΟΥΣΙΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΜΟΥ. -
Κύριε Στράτο Ορφανέ, σας ευχαριστώ πολύ! (ουφ)
Φιλικά!Στρατης
ΥΓ... Νασενα, γίνε πιό επικοινωνιακός βρε τρελλέ να συνενοηθούμε. Ισως βγει άκρη!
-
Ο χρήστης ΝΑΣΕΝΑ έγραψε:
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ.
ΕΠΙΤΙΘΕΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΤΗΜΕΝΟΥΣ π.χ. ΜΑΙΝ.....ΟΥΣ ΟΤΑΝ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ, ΠΙΘΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΩ....ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΦΙΛΕ ΠΛΟΥΣΙΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΜΟΥ.ΦΙΛΕ ΝΑΣΕΝΑ,
ΟΥΤΕ ΣΕ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΩ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΣΕ ΚΡΙΝΩ,ΕΙΤΕ 'ΣΤΡΙΒΕΙΣ' ΚΑΛΑ ΕΙΤΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΑ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ,ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM ΕΠΡΕΠΕ ΟΙ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΥΣ MODERATORS ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ LICENCE ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ΕΔΩ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΝΑΣΕΝΑ= N. A. SENNA??
(δεν είναι μομφή προβληματισμός είναι μπας και βρούμε ποιός είσαι και κερδίσω και στο κουίζ σου) -
Καλησπερα κυριες και κυριοι φορουμιστες ηρθε η ωρα να τοποθετηθω σε καποια πραγματα που λεγονται εδω μεσα.Καταρχην θελω να ευχαριστησω τον Κο ΒΑΡΒΕΡΗ για την εξυπηρετηση που μου εκανε γραφωντας καποια πραγματα για μενα που τον παρακαλεσα κατοπιν τηλεφωνικης επικοινωνιας που ειχαμε, γιατι εγω δεν μπορουσα να τοποθετηθω γιατι ειχα ελλειψη pc εκει που βρισκομουν και απαντωντας στον Κο EL - EM για αυτα που με κατηγορει :
- Τα νοσηλεια τα καλυψε η προσωπικη μου ασφαλεια (Ι.Κ.Α) γιατι ημουν νομιμα ασφαλισμενος και γιατι ημουν εργαζομενος.
2)Αγωγη δεν εχω κανει σε κανεναν ουτε καν στην οργανωτικη επιτροπη ουτε στην ασφαλεια του αγωνα παροτι εχω δεχθει πιεσεις να το κανω.
3)Ουτε στο ΔΗΜΗΤΡΗ ουτε στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ του εχω κανει αγωγη και ουτε προκειται να κανω γιατι δεν ειμαι αχαριστος ουτε και προστυχος ,εχω φιλοτιμο και δεν ξεχνω οταν καποιος με βοηθησει να του το ανταποδωσω διπλα και τριδιπλα, αν ειχα κανει κατι τετοιο θα επρεπε να ειχα κρυφτει .
4)Τα χρηματα που εχω παρει απο την ασφαλιστικη του αγωνα ειναι 6.400 Ε
- ΕΡΩΤΗΣΗ.: Με το ατυχημα απεκτησα αναπηρια μεγαλυτερη του 50% με επισημο χαρτι απο πρωτοβαθμια υγειονομικη επιτροπη μηπως θα πρεπει να παρω και αυτα¨? (αν θελεις απαντησε μου και τηλ. αλλα μονο απογευματικες ωρες).Εγω παντως σε εκτιμουσα σε εκτιμω και θα σε εκτιμω απο τη στιγμη του ετους 1988 (ΠΑΛΛΑΔΙΟ) οταν εσυ ησουν συνοδηγος του φιλου μου Πανου Σπυροπουλου.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΦΑΝΗΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ -
Εφοσον δημοσιευτηκε ανοικτα οτι το ατομο μου ενισχυθηκε οικονομικα απο την ΤΟΥΟΤΑ HELLAS ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ετσι και εγω ειναι αδυνατον να αρνηθω αυτο γιατι στο παρελθον τους ειχα ευχαριστησει δημοσια (με επιστολη μου στο περιοδικο 4 ΤΡΟΧΟΙ και στην εκπομπη του Κ Στρατου Φωτεινελη κατα το μηνα Φεβρουαριο 2004) .Ευτυχως που υπηρξαν οι δυο παραπανω γιατι μου καλυψαν σημαντικοτατα και αναγκαια εξοδα μετα την εξοδο μου απο το Νοσοκομειο αν μη τι αλλο θα ειχα ξετιναχτει οικονομικα .
Τωρα οσον αφορα σε ποιο σταδιο βρισκεται η δικογραφια δεν ξερω γιατι δεν εχω ενημερωση τις τελευταιες 20 ημερες λογω Εορτων.
Τελος με δικη μου αιτηση ζητητα να ανοιξει η δικογραφια παλι για τους λογους και μονο για αυτους που αναφερω στην κεντρικη δημοσιευση (παραγραφος με το emotion μπροστα). Ελπιζω να σας καλυψα Κ Στρατη οσον αφορα τα πιο πανω ερωτηματα σας.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Κ ΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
ΦΑΝΗΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ
-
Το δύσκολο είναι να εύχεσαι σε έναν άγνωστό σου :
κύριε Φάνη , ότι καλύτερο στη συνέχεια , μετά την περιπέτεια που είχατε.Το εύκολο είναι να βλέπεις τα πράγματα 'απ΄έξω' και μάλιστα να βγάζεις απο πάνω και 'εύκολα' συμπεράσματα.
Το πιό δύσκολο είναι να προσπαθείς , με αφορμή θλιβερά γεγονότα , να βάλεις κάποια πράγματα σε καλύτερη τάξη , αποφεύγοντας τις κινήσεις πανικού , αλλά κάνοντας κινήσεις ουσίας.
Το πιό εύκολο είναι , με αφορμή δημοσιεύσεις με 'ευαίσθητο' περιεχόμενο,
να χάνεται η 'μπάλα' και να καταλήγει ... άουτ !Για λόγους οικονομίας , λόγου και χώρου , η πρόταση μου είναι να εφαρμοστεί αυτό που προτείνει ο ΣΟΑΑ :
'Κάποιας -να θεσμοθετηθεί- μορφής επιτόπου έλεγχος της διαδρομής ΚΑΘΕ αγώνα από θεσμοθετημένο όργανο ,ως προαπαιτούμενο για την αδειοδότησή του απο την ΕΘΕΑ , διαφορετικά αγώνας ΔΕΝ ξεκινάει'.
Ελπίζω , να εξελιχθεί το θέμα σε γόνιμο διάλογο .
Αποστόλης Νούσιας ,
Γιάννενα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και δεν νομίζω να το έλεγε διότι ο κόκκινος σταυρός είναι, όσο και να φαίνεται απίστευτο, σήμα κατατεθέν του Ερυθρού Σταυρού και απαγορεύεται η χρήση του χωρίς άδεια (για δείτε τα νοσοκομεία, τι χρώματος σταυρό έχουν στις επιγραφές τους ?) Για το λόγο αυτό ο σταυρός ήταν (όπως επιτρέπει το Παράρτημα 4 άρθρο 3.4 του γενικού κανονισμού (general prescriptions) ράλι της FIA) πράσινος. Tο οποίο, όπως αποδείχθηκε, ήταν ατυχής έμπνευση διότι πράγματι πολλά πληρώματα είδαν τον πράσινο σταυρό αλλά συνειρμικά συνέδεσαν το πράσινο χρώμα με το 'ΟΚ'. Πράγματι από το 2004 ο κόκκινος/πράσινος σταυρός (πρέπει να) έχει αντικατασταθεί από ένα κόκκινο 'SOS'.Αν μου επιτρεπεται θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση.
Δηλαδη στο επιμαχο ΕΛΠΑ τα ζορια των ΕΛΠΑ(ΤΖΙΔΩΝ) για το χρωμα του σταυρου αποδηκτηκαν μοιραια
Στο παλλαδιο που εγινε δυο μηνεs μετα η λεσχη πληρωσε προστημο στον ερυθρο σταυρο και ειχεKOKKINO ΣΤΑΥΡΟ στο roadboocκ;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης TARMACGR έγραψε:
Δηλαδη στο επιμαχο ΕΛΠΑ τα ζορια των ΕΛΠΑ(ΤΖΙΔΩΝ) για το χρωμα του σταυρου αποδηκτηκαν μοιραιαΠου ακριβώς είναι το 'μοιραίο' της υπόθεσης του χρώματος του σταυρού ?
Στο παλλαδιο που εγινε δυο μηνεs μετα η λεσχη πληρωσε προστημο στον ερυθρο σταυρο και ειχεKOKKINO ΣΤΑΥΡΟ στο roadboocκ;;;;;;;;;
Μάλλον τον χρησιμοποίησε παράνομα
(Λες να έγινε όλη αυτή η ιστορία με το χρώμα του σταυρού για πλάκα, χωρίς λόγο ?)
-
[quote='nass']Που ακριβώς είναι το 'μοιραίο' της υπόθεσης του χρώματος του σταυρού ?[quote]
Aπο οτι εχω καταλαβει τα πληρωματα που ακολουθουσαν δεν καταλαβαν τι ηταν εκεινο το πρασινο σημα που τουs εδειχναν και δεν ενημερωσαν εγκαιροs για την εξοδο του yaris. Eαν υπηρχε το σωστο σημα (κοκκινοs σταυροs) θα ειχε διακοπη η ε.δ. γρηγοροτερα,πριν φτασει εκει το escord.
Καταλαβεs τωρα που ειναι το μοιραιο
Εαν που πειs οχι δεν θα ξανατρεξω (για λογουs ασφαλειαs) και θα παω για ψαρεμα οπωs αναφερει και ο castor.
-
Ο χρήστης TARMACGR έγραψε:
Που ακριβώς είναι το 'μοιραίο' της υπόθεσης του χρώματος του σταυρού ?
Aπο οτι εχω καταλαβει τα πληρωματα που ακολουθουσαν δεν καταλαβαν τι ηταν εκεινο το πρασινο σημα που τουs εδειχναν και δεν ενημερωσαν εγκαιροs για την εξοδο του yaris. Eαν υπηρχε το σωστο σημα (κοκκινοs σταυροs) θα ειχε διακοπη η ε.δ. γρηγοροτερα,πριν φτασει εκει το escord.
Καταλαβεs τωρα που ειναι το μοιραιο
Επειδή μάλλον σε έχουν πληροφορήσει λανθασμένα, το Escort ναι μεν ενεπλάκη στο όλο 'σκηνικό' αλλά δεν είχε κάποια επίδραση στην τύχη του Yaris, του Δημήτρη και του Φάνη.
Κατάλαβες τώρα που βρίσκεται το 'ράδιο αρβύλα' ?
-
Επειδή μάλλον σε έχουν πληροφορήσει λανθασμένα, το Escort ναι μεν ενεπλάκη στο όλο 'σκηνικό' αλλά δεν είχε κάποια επίδραση στην τύχη του Yaris, του Δημήτρη και του Φάνη.
μακαρι να εχειs δικιο. Τοτε συγνωμη.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Που ακριβώς είναι το 'μοιραίο' της υπόθεσης του χρώματος του σταυρού ?
Aπο οτι εχω καταλαβει τα πληρωματα που ακολουθουσαν δεν καταλαβαν τι ηταν εκεινο το πρασινο σημα που τουs εδειχναν και δεν ενημερωσαν εγκαιροs για την εξοδο του yaris. Eαν υπηρχε το σωστο σημα (κοκκινοs σταυροs) θα ειχε διακοπη η ε.δ. γρηγοροτερα,πριν φτασει εκει το escord.
Καταλαβεs τωρα που ειναι το μοιραιο
Επειδή μάλλον σε έχουν πληροφορήσει λανθασμένα, το Escort ναι μεν ενεπλάκη στο όλο 'σκηνικό' αλλά δεν είχε κάποια επίδραση στην τύχη του Yaris, του Δημήτρη και του Φάνη.
Κατάλαβες τώρα που βρίσκεται το 'ράδιο αρβύλα' ?
ΑΓΑΠΗΤΕ TARMACGR,
ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ nass,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟΣΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΦΑΝΗΣ,ΗΤΑΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟ ΟΥΤΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΟΥΤΕ ΚΟΚΚΙΝΟ,ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
το Escort ναι μεν ενεπλάκη στο όλο 'σκηνικό' αλλά δεν είχε κάποια επίδραση στην τύχη του YarisΑυτο μπορει να το βεβαιωσει μονο ο θεος.....
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
το Escort ναι μεν ενεπλάκη στο όλο 'σκηνικό' αλλά δεν είχε κάποια επίδραση στην τύχη του Yaris
Αυτο μπορει να το βεβαιωσει μονο ο θεος.....
Διαφωνώ -υπάρχουν σχετικές αποδείξεις. Αν τώρα θέλουμε να φτιάχνουμε σενάρια, ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει
-
ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΥΧΟΥΣ..ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΜΠΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ .ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ GIARIS HTAN ΠΛΑΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕSCORT .ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.
-
Ο χρήστης bekman έγραψε:
...ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ GIARIS HTAN ΠΛΑΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕSCORT .ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.Ρε παιδιά τι γίνεται εδώ?
Τι συνέβη στην πραγματικότητα τελικά?Ο Φάνης που ΕΖΗΣΕ τις στιγμές αυτές δεν μπορεί να μας πει με σαφήνεια τι πραγματικά έγινε?
Τι θέατρο του παραλόγου είναι αυτό που παρακολουθούμε με το τραγικό αυτό συμβάν...
-
Μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ.
-
Ο χρήστης bekman έγραψε:
ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΥΧΟΥΣ..ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΜΠΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ .ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ GIARIS HTAN ΠΛΑΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕSCORT .ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.Μάλλον το Yaris που είδα εγώ (και οι εκπρόσωποι της FIA) ήταν άλλο διότι αυτό που είδα (ζωντανά και σε φωτογραφίες επιτόπου) δεν είχε 'πλακωθεί' και εν γένει δεν είχε τις βλάβες που προκύπτουν αν πέσει πάνω σε ένα ακίνητο αυτοκίνητο 1000 κιλών (με το πλήρωμα) ένα κινούμενο (@ ~80 Km/h) αυτοκίνητο 1500 κιλών.
Εκτός αυτού, και οι αναφορές άλλων ειδικών (πχ. του ιατροδικαστή ή της Αστυνομίας) δεν συμφωνούν επίσης με αυτό που από τότε γίνεται προσπάθεια να 'περαστεί' στον κόσμο των αγώνων, δηλ. πως το πλήρωμα του Yaris χτυπήθηκε όχι από την κολώνα (το 'αποτύπωμα' της οποίας ήταν φανερότατα στην οροφή και την 'Α' κολώνα του Yaris), αλλά από το Escort και άρα (συμπέρασμα...), τα μέτρα ασφάλειας ήταν ελλιπή
Νομίζω όμως πως το παρόν θέμα ξεπερνά σε ευαισθησία και σημασία τα όρια του Forum (διότι τι είναι το Forum ? Ενα μοντέρνο καφενείο είναι...) και δεν μπορεί να συνεχιστεί σε αυτό το πλαίσιο. Ως εκ τούτου, σε ό,τι με αφορά, αυτά είναι όλα, όποιος θέλει να βγάλει συμπεράσματα, ας το κάνει.
-
ΠΡΩΤΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΟΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ESCORT ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ.ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΠΑΨΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ESCORT ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΤΟΥ. ΑΠΛΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ.
Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα