-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Ασε μας ρε Κιμι...Δωσε ολα τα φραγκα που εχεις βγαλει απο την Φορμουλα 1 και μετα ξαναπεστο...πφφφ- πολλά εκατομμύρια. Για την ακρίβεια δεν εχω ξαναδιαβάσει καποιον να αποτελεί real life τα παρεργα και όχι το βασικό του επάγγελμα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ασε μας ρε Κιμι...Δωσε ολα τα φραγκα που εχεις βγαλει απο την Φορμουλα 1 και μετα ξαναπεστο...πφφφ
- πολλά εκατομμύρια. Για την ακρίβεια δεν εχω ξαναδιαβάσει καποιον να αποτελεί real life τα παρεργα και όχι το βασικό του επάγγελμα.
για τον κιμι μιλαμε..
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Ασε μας ρε Κιμι...Δωσε ολα τα φραγκα που εχεις βγαλει απο την Φορμουλα 1 και μετα ξαναπεστο...πφφφΔεν καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό. Κι εγώ θα μπορούσα να είμαι εφοπλιστής αλλά να λέω ότι είναι απλά η δουλειά μου και όχι η ζωή μου. Δε νομίζω ότι λέει κάτι περίεργο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ασε μας ρε Κιμι...Δωσε ολα τα φραγκα που εχεις βγαλει απο την Φορμουλα 1 και μετα ξαναπεστο...πφφφ
Δεν καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό. Κι εγώ θα μπορούσα να είμαι εφοπλιστής αλλά να λέω ότι είναι απλά η δουλειά μου και όχι η ζωή μου. Δε νομίζω ότι λέει κάτι περίεργο.
+1
-
Μου κατσε μια παράξενη έμπνευση και είδα στο γιουτούμπη ένα παλιό αγώνα και εν προκειμένω Hockenheim '91 (να ναι καλά ο τύπος που τα ανεβάζει ολόκληρα).
Έκατσε λοιπόν σε μια φάση ο Patrese να είναι έτοιμος να καταπιεί τον Alesi που είχε μείνει με τα ίδια λάστιχα σε όλο τον αγώνα. Σε μια καλή προσπάθεια για προσπέρασμα, έκανε ένα chop ο Alesi και δεν άφησε το προσπέρασμα, οπότε αρχίζουν οι Μπιμπισέοι (Murray και σια) να σκίζουν τα κουρέλια τους. 'Απαράδεκτο, ανήθικο, δεν γίνεται ένας κορυφαίος οδηγός να κρατάει έτσι κάποιον σε ολόκληρο τον αγώνα' κλπ.Δυο γύρους μετά ορμάει ο Prost να περάσει τον Senna (στον οποίο είχε γίνει σκουλαρίκι σε όλο τον αγώνα και είχε μάθει όλο το ρεπερτόριο chopping), ο Senna τον στέλνει στις ρεματιές και πολύ ψύχραιμα οι Μπιμπισέοι μίλησαν για φοβερή άμυνα.
Ε ρε και να υπήρχε forum τότε τι μαργαριτάρια θα διαβάζαμε τώρα...
-
Δεν λεει ρε παιδια κατι περιεργο ο Κιμι.
Παρεργα ειναι Γκρεο οσα ζει καποιος εκτος δουλειας;
Δεν εχετε ξανακουσει καποιον να λεει οτι 'το βασικο του επαγγελμα' ειναι απλως ενα βιοποριστικο μεσο;
Δεν εχετε γνωρισει κοσμο που δεν θελει να εχει στην κοινωνικη του ζωη επαφες με ανθρωπους απο τη δουλεια;
Ανθρωπους που θεωρουν οτι η κανονικη/κυρια ζωη τους ειναι αυτη που ειναι εκτος εργασιας;Φυσικα αυτην την πολυτελη real life μπορει να τη ζει χαρη στα φραγκα της Φ1. Αλλα ειναι κακο να μην αναπνεει και ζει μονο για αυτην; Αμα του τα χωνουν χοντρα και παρ' ολα αυτα μπορει να επιβαλλει να μην τυρρανιεται πχ 3 μερες στο in season test, μαγκια του.
Αλλος βλεπει μαλακια να εισαι πχ πολυ-εκατομμυριουχος και πολυ-τιτλουχος σαν τον Σουμι και να συνεχιζεις να ζεις για τη Φ1, αντι να εισαι διακοπες στους τροπικους με τα παιδια/γυναικα/γκομενα σου (ή ιδανικα με ολους αυτους μαζι).
Τα ιδια ισχυουν και για τους 'κοινους θνητους'. Αλλος περιμενει πως και πως να βγει στη συνταξη και να τα μουτζωσει ολα και αλλος, ενω ειναι συνταξιουχος, καβλωνει να συνεχισει να πηγαινει καθε μερα στο γραφειο ή στο μαγαζι και να συνεχισει να δουλευει.
Αλλος δεν καθεται λεπτο παραπανω στη δουλεια και αλλος δεν παιρνει ποτε αδεια, γιατι 'ειναι απαραιτητος' (και καλα), ενω στην πραγματικοτητα απλως δεν εχει κανεναν να παει διακοπες, επειδη ολη του η ζωη ειναι η δουλεια του.Τα παραπανω ασχετα απο τον Κιμι και χωρις καμια διαθεση Κιμιαδας Νο2 ή τρολινγκ.
-
Τα λεφτά οι οδηγοί τα παίρνουν επειδή ειναι γρηγοροι; Ή τα παίρνουν επειδή σερνουν εφτακοσιους σαρανταδωδεκα σπόνσορες οι ομαδες τους, οι ίδιοι και το σπορ γενικά;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τα λεφτά οι οδηγοί τα παίρνουν επειδή ειναι γρηγοροι; Ή τα παίρνουν επειδή σερνουν εφτακοσιους σαρανταδωδεκα σπόνσορες οι ομαδες τους, οι ίδιοι και το σπορ γενικά;Ασχέτως για ποιόν λόγο τα παίρνουν, όλοι έχουν δικαίωμα προσωπικής ζωής. Ούτε εγώ ζω για τη δουλειά μου και έχω πολύ καλύτερες ασχολίες στον ελεύθερό μου χρόνο από τα επαγγελματικά.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
αντι να εισαι διακοπες στους τροπικους με τα παιδια/γυναικα/γκομενα σου (ή ιδανικα με ολους αυτους μαζι).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τα λεφτά οι οδηγοί τα παίρνουν επειδή ειναι γρηγοροι; Ή τα παίρνουν επειδή σερνουν εφτακοσιους σαρανταδωδεκα σπόνσορες οι ομαδες τους, οι ίδιοι και το σπορ γενικά;OK, για το δευτερο. Αλλα δεν σε πιανω.
Ολοι οι οδηγοι για τον ιδιο λογο τα παιρνουν. Αλλοι ομως εχουν κανει τη Φ1 σκοπο της ζωης τους και αλλοι οδηγουν, κονομανε, και απο κει και περα στα παπακια τους. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Δεν εχετε ξανακουσει καποιον να λεει οτι 'το βασικο του επαγγελμα' ειναι απλως ενα βιοποριστικο μεσο;Ναι, αλλά είναι ΙΜΟ άκυρο να το λέει αυτό κάποιος που κάνει τη δική του δουλειά. Δεν είναι ταξιτζής, αποθηκάριος στο Βερόπουλο ή middle manager της Unilever. Δεν γίνεται κανείς πιλότος F1 για να πληρώσει το στεγαστικό του...
-
This post is deleted! -
Ο χρήστης jousis έγραψε:
υγ. άσχετο...για οποιονδήποτε ενδιαφέρεται, σχεδίασα το κάτωθι png:
https://picasaweb.google.com/1148653978 ... 2347356338
με ένα Pm , στο mailbox σαςSorry, that page was not found.
-
This post is deleted! -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ολοι οι οδηγοι για τον ιδιο λογο τα παιρνουν. Αλλοι ομως εχουν κανει τη Φ1 σκοπο της ζωης τους και αλλοι οδηγουν, κονομανε, και απο κει και περα στα παπακια τους.Αυτό ίσχύει για όλους τους αθλητές. Το θέμα είναι ότι η πρώτοι είναι κατά 99% οι κορυφαίοι, ενώ οι δεύτεροι στην καλύτερη περίπτωση διάττοντες αστέρες. Ο πρωταθλητισμός σε όλους του τις μορφές απαιτεί θυσίες και αφοσίωση. Αν είσαι στα παπάκια σου, απλά δεν είσαι αρκετά καλός ή όσο καλός θα μπορούσες να είσαι.
Δικαίωμά του και μαγκιά του του Raikkonen να μη δείχνει αφοσίωση ,να βγάζει γούστα και να περνάει γαμάτα. Κατανοητό και ότι αυτή η θεώρηση αρέσει στους κοινούς θνητούς - οπαδούς του. Δεν παύει όμως να καθιστά την όποια κριτική δέχεται απόλυτα σωστή και δικαιολογημένη. -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δεν εχετε ξανακουσει καποιον να λεει οτι 'το βασικο του επαγγελμα' ειναι απλως ενα βιοποριστικο μεσο;
Ναι, αλλά είναι ΙΜΟ άκυρο να το λέει αυτό κάποιος που κάνει τη δική του δουλειά. Δεν είναι ταξιτζής, αποθηκάριος στο Βερόπουλο ή middle manager της Unilever. Δεν γίνεται κανείς πιλότος F1 για να πληρώσει το στεγαστικό του...
Δηλαδή αν το πει ταξιτζής που είναι ιδιοκτήτης του ταξί δεν είναι άκυρο αλλά αν το πει πιλότος της F1 που στο κάτω κάτω δεν είναι δική του η ομάδα και το μονοθέσιο είναι άκυρο; Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνω εγώ...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ολοι οι οδηγοι για τον ιδιο λογο τα παιρνουν. Αλλοι ομως εχουν κανει τη Φ1 σκοπο της ζωης τους και αλλοι οδηγουν, κονομανε, και απο κει και περα στα παπακια τους.
Αυτό ίσχύει για όλους τους αθλητές. Το θέμα είναι ότι η πρώτοι είναι κατά 99% οι κορυφαίοι, ενώ οι δεύτεροι στην καλύτερη περίπτωση διάττοντες αστέρες. Ο πρωταθλητισμός σε όλους του τις μορφές απαιτεί θυσίες και αφοσίωση. Αν είσαι στα παπάκια σου, απλά δεν είσαι αρκετά καλός ή όσο καλός θα μπορούσες να είσαι.
Δικαίωμά του και μαγκιά του του Raikkonen να μη δείχνει αφοσίωση ,να βγάζει γούστα και να περνάει γαμάτα. Κατανοητό και ότι αυτή η θεώρηση αρέσει στους κοινούς θνητούς - οπαδούς του. Δεν παύει όμως να καθιστά την όποια κριτική δέχεται απόλυτα σωστή και δικαιολογημένη.Nαι, ρε, συμφωνοι.
Εγω εφερα αντιρρηση στο οτι ειναι 'παρεργο' η υπολοιπη ζωη μας/τους και κυριος σκοπος η δουλεια.
Ακομα και για εναν καλλιτεχνη υψηλου επιπεδου, βρισκω αποδεκτο και υγιες να ΜΗΝ ειναι η δουλεια ΟΛΗ του η ζωη, αλλα (και) αυτα που κανει εκτός. Το ιδιο και για εναν πιλοτο Φ1.
Αντιλαμβανομαι φυσικα οτι ενας που ειναι αφοσιωμενος 100% (Σενα, Σουμι κλπ) θα ειναι (ο) καλυτερος και οτι ενας ζαμανφου δεν θα αξιοποιησει πληρως το (οποιο) ταλεντο του. Ισχυει για ολους και ειδικα για τους αθλητες.
Δεν συζηταμε ομως αυτο. Δεν βρισκω (με καλυψε ο zeus) για ποιο λογο ειναι λαθος/κακο αυτο που ειπε. Ειπε η αληθινη μου ζωη ειναι ΕΚΤΟΣ Φ1. Αυτο το βρισκω οχι απλα αποδεκτο, αλλα και παρα πολυ σωστο.
ΥΓ: Δεν πρεπει να υπαρχουν κενα 3 εβδομαδων αναμεσα στους αγωνες, γιατι ξεμενουμε απο θεματα και τα τραβαμε απο τα μαλλια... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ο Κιμις ο Θεουλης δεν παει τελικα στο τεστ, λογω ... καιρου.http://www.autosport.com/news/report.php/id/99360
Raikkonen also reckons his absence from last week's Mugello test will not hamper him at all in terms of extracting the most from the Lotus car.
'We didn't have any major new parts to test and we don't race at Mugello so I was not crying when it was decided that I wouldn't test,' he said. 'I know the track well but there was no need for me to drive. I am here to race and that is what I will do in Barcelona.'
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Αυτό ίσχύει για όλους τους αθλητές. Το θέμα είναι ότι η πρώτοι είναι κατά 99% οι κορυφαίοι, ενώ οι δεύτεροι στην καλύτερη περίπτωση διάττοντες αστέρες. Ο πρωταθλητισμός σε όλους του τις μορφές απαιτεί θυσίες και αφοσίωση. Αν είσαι στα παπάκια σου, απλά δεν είσαι αρκετά καλός ή όσο καλός θα μπορούσες να είσαι.
Δικαίωμά του και μαγκιά του του Raikkonen να μη δείχνει αφοσίωση ,να βγάζει γούστα και να περνάει γαμάτα. Κατανοητό και ότι αυτή η θεώρηση αρέσει στους κοινούς θνητούς - οπαδούς του. Δεν παύει όμως να καθιστά την όποια κριτική δέχεται απόλυτα σωστή και δικαιολογημένη.+1
ΥΓ: Δεν πρεπει να υπαρχουν κενα 3 εβδομαδων αναμεσα στους αγωνες, γιατι ξεμενουμε απο θεματα και τα τραβαμε απο τα μαλλια...
+1000!
-
Προσωπικά ρε μάγκες με ξεκουράζει το 3βδόμαδο. Πονάει να τον τρώμε κάθε 2 βδομάδες...
ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΠΑΝΤΟΚ"