-
χωρις να ειμαι σιγουρος αλλα καπου πηρε το ματι μου οτι θελουν να βγαλουν ευρωπαικη οδηγια-νομο που να απαγορευει την συντηρηση του οχηματος απο μη ειδικευμενο ατομο..
κ ειχαν μαζευτει μαλιστα αρκετοι μοτοσυκλετιστες για να διαμαρτυρηθουν.. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Υπάρχει νομοθεσία σε κάποια χώρα του κόσμου που απαγορεύει να κάνεις το service μόνος σου; Τι σχέση έχει με το σχέδιο σπιτιού όπου ισχύουν νόμοι;Κι όμως, είναι εξαιρετικό παράδειγμα αντίστοιχης λογικής του φοροεισπρακτικού κράτους. Ένα άλλο παρόμοιο παράδειγμα: αν χτίσεις ένα καινούριο σπίτι, δε μπορείς να κάνεις μόνος σου την πιο απλή δουλειά: να βάψεις τους τοίχους. Πρέπει να πληρώσεις έναν επαγγελματία, που θα σου κόψει απόδειξη και που θα του πληρώσεις το ΙΚΑ!
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
...αν εισαι επαγγελματιας (εχεις συνεργειο) και τα κανεις μονος σου, αναφερεις στο τιμολογιο τα υλικα (χ ευρω) και εργασια σερβις π.χ 80000 χλμ, 0 ευρω....αν δεν εισαι επαγγελματιας τοτε τα σερβις να γινονται σε μαγαζι απο επαγγελματια...
(διοτι με αυτο το σκεπτικο και τα σχεδια και τα στατικα του σπιτιου τα εκανα μονος μου...αν δεν ειμαι επαγγελματιας, τοτε ειναι ενα θεμα)
ζανταρισμα-ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση θα κανεις μονος σου..?...τοτε ο λαστιχας σου τιμολογει μονο την εργασια 'με λαστιχα πελατη'οταν στο ΚΤΕΟ/εφορια σε ρωτησουν κυριε γιατι λειπει σερβις..?...τους δειχνεις το τιμολογιο εξωτερικου στα χ χλμ που εκανες οτι επρεπε, και αυτοι επισημα ενημερωνουν την data base...
το σκεπτικο ειναι ασφαλη αυτοκινητα, μπλοκαρισμα μαυρων δοσοληψιων και σιγουρια για τον επομενο ιδιοκτητη.
Υ.Γ η camskill εχει φτηνα λαστιχα γνωστον αυτο..στην πραξη ομως με μεταφορικα περαστικα,κλπ αξιζει τον κοπο...?..πληροφοριακα ρωταω διοτι το μχ5 μου θελει 17αρια 45 προφιλ, και εδω τα καλα (μισλεν-κοντι) χτυπανε 800-αρι και ψαχνομαι....
Το θέμα είναι πως τα τροχαία ατυχήματα που γίνονται λόγο κακής συντήρησης οχήματος καλύπτουν αρκετά μικρο ποσοστό σε σχέση με τα ατυχήματα που προκαλούνται από άλλους παράγοντες όπως π.χ. υπέρβαση ορίου ταχύτητας κλπ κλπ.. και γι αυτό το λόγο πιστεύω πως για την ώρα δεν θα άξιζε να γίνει όλη αυτή η φασαρία με το θέμα της συντήρησης.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
χωρις να ειμαι σιγουρος αλλα καπου πηρε το ματι μου οτι θελουν να βγαλουν ευρωπαικη οδηγια-νομο που να απαγορευει την συντηρηση του οχηματος απο μη ειδικευμενο ατομο..
κ ειχαν μαζευτει μαλιστα αρκετοι μοτοσυκλετιστες για να διαμαρτυρηθουν..δεν ειναι εντελως σεναριο επιστημονικής φαντασίας.
Αν ομως το κινησει καποιος θα ειναι για οικονομικους λόγους (αποδείξεις, ΦΠΑ κλπ) και οχι για την ασφαλεια μας.
Βεβαια, μου θυμιζει την αντιστοιχη τωρινη κατασταση με τον συσχετισμο ΚΤΕΟ και ασφαλειας, που ποτε ο ενας δεν μου ζηταει το αποδεικτικό του αλλου
-
δεν το ζητανε γιατι απλα θελουν τα λεφτα μας.αν δεν εχεις κτεο στο ασφαλιζουν για να εισπραξουν ,αλλα σε ενα ατυχημα ζητανε κτεο μηπως και γλυτωσουν την αποζημιωση.οποτε ειναι καθαρο κερδος.για μενα η ασφαλιστικες ειναι μια απατη.σου λεει ασφαλεια ειναι η μεταβιβαση ευθυνων,αν ειναι ετσι τοτε γιατι συλλαμβανετε ενας οδηγος που προξενει σωματικες βλαβες αφου εχει κανει μεταβιβαση ευθυνων?!!σορρυ για το οφ τοπικ.
-
Είναι εύκολο, ο ΚΤΕΟ δεν το κοιτάει αν δεν έχεις ασφάλειο και το σήμα δε στο δίνει αν δεν έχεις ασφάλεια και ΚΤΕΟ... Δε θέλει ούτε δίκτυα ούτε να στηθούν συστήματα τίποτα...
-
Στην Αγγλία πάντως ισχύει το εξής.
- κάνεις ασφάλεια
- κάνεις ΚΤΕΟ
- με τα 1 & 2 αγοράζεις σήμα
- το ΚΤΕΟ είναι ετήσιο
- το σήμα μπορεί να είναι ετήσιο ή εξαμηνιαίο. Αν κυκλοφορείς λιγότερο από τη διάρκεια που έχεις πληρώσει, σου επιστρέφεται η διαφορά (σε ολόκληρους μήνες).
Η ασφάλεια δε σε καλύπτει αν δεν έχεις τα 2 & 3 παρά μόνο αν οδηγείς προς κάποιο κέντρο ΚΤΕΟ (πρέπει να έχεις κλείσει ραντεβού).
Το φόβητρο της σίγουρης μη-κάλυψης σε περίπτωση ατυχήματος + το γεγονός ότι σου κόβουν τον κώλο οι τροχαίοι αν σε τσιμπήσουν χωρίς χαρτιά, κρατάει τους περισσότερους σε τάξη...
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Στην Αγγλία πάντως ισχύει το εξής.Επίσης ο έλεγχος πληρωμής των τελών γίνεται ηλεκτρονικά, με διασταύρωση της βάσης δεδομένων όσων αυτοκινήτων κυκλοφορούν και δεν είναι SORN (παράδοση πινακίδων), ενώ ταυτόχρονα (νομίζω) ότι κάνουν και δειγματοληπτικούς ελέγχους με τις κάμερες ANPR. Παρ'όλα αυτά, εξακολουθούν και έχουν σηματάκι τελών.
Γι αυτό με τρελαίνει το ελληνικό δημόσιο. Έχουν τόσο φιλόδοξες ιδέες (κατάργηση αυτοκόλλητων), που δεν κάνουν ούτε σε αρκετά πιο προηγμένα κράτη, την ίδια ώρα που δεν κάνουν ούτε ένα απλό data mining για να βρουν όσους κυκλοφορούν 'ατελείς' μέχρι τώρα...
Α, και παρεμπιμπτόντως, τα τέλη είναι φτηνότερα στο ΗΒ...
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Υπάρχει νομοθεσία σε κάποια χώρα του κόσμου που απαγορεύει να κάνεις το service μόνος σου; Τι σχέση έχει με το σχέδιο σπιτιού όπου ισχύουν νόμοι;
Κι όμως, είναι εξαιρετικό παράδειγμα αντίστοιχης λογικής του φοροεισπρακτικού κράτους. Ένα άλλο παρόμοιο παράδειγμα: αν χτίσεις ένα καινούριο σπίτι, δε μπορείς να κάνεις μόνος σου την πιο απλή δουλειά: να βάψεις τους τοίχους. Πρέπει να πληρώσεις έναν επαγγελματία, που θα σου κόψει απόδειξη και που θα του πληρώσεις το ΙΚΑ!
Δυστυχώς αλήθεια
Ακόμα χειρότερα, ακόμα και αν χτίσεις το μισό σπίτι μόνος σου (πχ. είσαι 100 χρόνια μάστορας στην οικοδομή οπότε εκτός από στατικά-μπετά κτλ. καθώς και ηλεκτρολογικά, όλα τ΄άλλα τα φτιάχνεις μόνος σου) και πάλι έρχεται νταβατζιλίκι το ΙΚΑ και σου ζητάει τα ασφάλιστρα των μεροκάματων που θα είχες δώσει αν το είχες κάνει με εργολάβους.(Βέβαια, για να πούμε του στραβού το δίκιο, η αιτία αυτής της μαλακίας είναι η εισφοροδιαφυγή, αν ο καθένας μπορεί να πει 'έβαψα μόνος μου' τότε κανείς δεν θα πληρώνει ΙΚΑ στους μπογιατζήδες)
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Στην Αγγλία πάντως ισχύει το εξής.
Επίσης ο έλεγχος πληρωμής των τελών γίνεται ηλεκτρονικά, με διασταύρωση της βάσης δεδομένων όσων αυτοκινήτων κυκλοφορούν και δεν είναι SORN (παράδοση πινακίδων), ενώ ταυτόχρονα (νομίζω) ότι κάνουν και δειγματοληπτικούς ελέγχους με τις κάμερες ANPR. Παρ'όλα αυτά, εξακολουθούν και έχουν σηματάκι τελών.
Γι αυτό με τρελαίνει το ελληνικό δημόσιο. Έχουν τόσο φιλόδοξες ιδέες (κατάργηση αυτοκόλλητων), που δεν κάνουν ούτε σε αρκετά πιο προηγμένα κράτη, την ίδια ώρα που δεν κάνουν ούτε ένα απλό data mining για να βρουν όσους κυκλοφορούν 'ατελείς' μέχρι τώρα...
Α, και παρεμπιμπτόντως, τα τέλη είναι φτηνότερα στο ΗΒ...
Νομίζω ότι ο έλεγχος με APNR είναι συνεχής για όποια οχήματα περνούν μπροστά από αυτές. Απλά αυτές οι κάμερες δεν υπάρχουν παντού, συνήθως σε αυτοκινητόδρομους ή σε μέρη που γίνονται έργα. Επίσης η αστυνομία μπορεί να ελέγξει online από το αυτοκίνητο ή με τον ασύρματο αν έχεις πληρώσει (μου το έχουν κάνει μια φορά επειδή είχα αγοράσει το σήμα και δεν είχα προλάβει να το κολλήσω). Το σηματάκι, εκτός από backup για τις περιπτώσεις που δεν μπορεί να ελεγχθεί ηλεκτρονικά, κάποιος το παράγει κι επίσης τα ταχυδρομεία που το πουλάνε παίρνουν ένα μικρό ποσοστό, άρα μάλλον διατηρείται κυρίως για λόγους εξυπηρέτησης των ιδιωτικών εταιρειών αυτών. Επίσης το κάνει αρκετά εύκολο για τη δημοτική αστυνομία (parking bast... εεε.. stewards) να βλέπει ποιός έχει παρκάρει στο δρόμο χωρίς σήμα και να τον γράφει.
-
ναι ρε παιδια αυτο ειναι το τρελλο..
αντι να παρουμε τα καλα στοιχεια απο πιο προηγμενες χωρες, κανουμε αλχημειες και κουτοπονηριες...
οι εγγλεζοι για να καταληξουν σαυτο το συστημα το μελετησαν εκαναν διορθωσεις κλπ..και εμεις που τα εχουμε ετοιμα προς αντιγραφη-εφαρμογη, παμε να ανακαλυψουμε τον τροχο....αυτο ειναι γενικο, και θα επρεπε να γινεται και σε παιδεια-υγεια-εφορια-δημοσια διοικηση....κλπ.
στη γερμανια παρκαρα για 20 λεπτα σε αδεια παρκιγκ και ελεγα, ο μαγκας εγω, ελα μωρε 20λεπτα ειναι...ποτε θα προλαβουν να με γραψουν και δεν εβαλα εισιτηριο...εεε σε 10 λεπτα την ειχα αρπαξει την κληση..σα να ειχαμε ραντεβου με τη δημοτικη αστυνομια και να ειχα αργησει να παω, ενα πραμμα (,,,με περιμεναν νομιζω κιολας)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπάρχει νομοθεσία σε κάποια χώρα του κόσμου που απαγορεύει να κάνεις το service μόνος σου; Τι σχέση έχει με το σχέδιο σπιτιού όπου ισχύουν νόμοι;
Κι όμως, είναι εξαιρετικό παράδειγμα αντίστοιχης λογικής του φοροεισπρακτικού κράτους. Ένα άλλο παρόμοιο παράδειγμα: αν χτίσεις ένα καινούριο σπίτι, δε μπορείς να κάνεις μόνος σου την πιο απλή δουλειά: να βάψεις τους τοίχους. Πρέπει να πληρώσεις έναν επαγγελματία, που θα σου κόψει απόδειξη και που θα του πληρώσεις το ΙΚΑ!
Δυστυχώς αλήθεια
Ακόμα χειρότερα, ακόμα και αν χτίσεις το μισό σπίτι μόνος σου (πχ. είσαι 100 χρόνια μάστορας στην οικοδομή οπότε εκτός από στατικά-μπετά κτλ. καθώς και ηλεκτρολογικά, όλα τ΄άλλα τα φτιάχνεις μόνος σου) και πάλι έρχεται νταβατζιλίκι το ΙΚΑ και σου ζητάει τα ασφάλιστρα των μεροκάματων που θα είχες δώσει αν το είχες κάνει με εργολάβους.(Βέβαια, για να πούμε του στραβού το δίκιο, η αιτία αυτής της μαλακίας είναι η εισφοροδιαφυγή, αν ο καθένας μπορεί να πει 'έβαψα μόνος μου' τότε κανείς δεν θα πληρώνει ΙΚΑ στους μπογιατζήδες)
νομιζω αν εισαι πχ επισημος επαγγελματιας με αφμ μπογιατζης με εναρξη επαγγελματος κλπ, γλυτωνεις τα ενσημα του χρωματισμου μονο...η πλακας...η οτιδηποτε. Δηλαδη μονο τα ενσημα του επαγγελματος σου.
-
επειδη δεν εχω καταλαβει κατι..απαγορευεται να βαψει καποιος το σπιτι του μονος του?
-
Ω ναι....
-
συγνωμη που συνεχιζω το εκτος θεματος,αλλα μου φαινεται ΤΡΑΓΙΚΟ να θεωρειται παρανομο να βαψεις το σπιτι σου μονος σου!!!
αυτο ισχυει τοσο για εκτος οσο κ για εντος σπιτιου να φανταστω?
ελπιζω να μου κανετε πλακα.μου φαινεται τοσο ακυρο.. -
Aσχετο, αλλα ειναι οπως το διαβαζεις.Ζεις στην παρανοια δυστυχως.
-
εχω ξενερωσει απιστευτα αυτη τη στιγμη..κ οχι,δεν θελω να βαψω το σπιτι μου..αλλα ειναι εντελως ακυρο το ολο θεμα..
-
Βαψτε τα σπίτια σας ελεύθερα μόνοι αν θέλετε, υπάρχει έστω 1% πιθανότητα σε πει κανένας τίποτα σε αυτήν την χώρα;; Οσο και θα πιάσουν αυτούς που δεν πληρώνουν τέλη η έχουν ανασφαλιστα τα οχήματά τους! Εδώ τα βασικα δεν μπορούν να ελέγξουν ρε παιδιά
Sent from my fingers to your eyes!!
-
Mόνοι μας τα βάφουμε.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
επειδη δεν εχω καταλαβει κατι..απαγορευεται να βαψει καποιος το σπιτι του μονος του?Oταν χτιζεις σπιτι για να παρεις ρευμα πρεπει να εχεις πληρωσει τα αναλογα ενσημα ΙΚΑ για τις εργασιες.
τελος
Τέλη κυκλοφορίας