-
δεν ακουγεται καθολου ασχημα...και το επεκτεινω λιγακι
'...θα ηθελα ομως να χρεωνουν ΑΥΤΟΜΑΤΑ και τους ανασφαλιστους χ2, και οσους δεν περνανε ΚΤΕΟ εγκαιρα χ 2, και οσους δεν εχουν ΚΚ, και οσους δεν κανουν σερβις στα αμαξια τους (ευκολα ολα τα συνεργεια-βουλκανιζατερ μπορουν να συνδεθουν ον λαιν)...ετσι θα αποφευχθει και η μαυρη συναλλαγη, & οταν γινεται μεταβιβαση αυτοκινητου να απαιτουνται ολα αυτα τα χαρτια για ολη τη ζωη του αυτοκινητου, ειδαλλως χ 2 και εκει αναδρομικα. Επισης θα ηθελα, με αριθμο πλαισιου, να μπορει να γινει ελεγχος σε ολα τα συνεργεια ον λαιν τι δουλεια εχει γινει σε καθε αμαξι-ποσο στοιχισε...ωστε να μην πωλουνται 'ατρακαριστα λουλουδια' που τα ξερουν ολοι οι φανοποιοι της γειτονιας...
Το λεω αυτο διοτι λογω κρισης πολλοι δεν ειναι ενταξει με αυτα τα θεματα και αν συμβει κατι (ατυχημα) ο νομιμος θα τρεχει και δεν θα φτανει αφενος, θα μειωθουν ομως και τα ατυχηματα λογω καλυτερης καταστασης αυτοκινητων, αφετερου...'
Ερχονται εκλογες και ζηταω οτι θελω....
ονειρο ζω , μη με ξυπνατε
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
και οσους δεν κανουν σερβις στα αμαξια τους (ευκολα ολα τα συνεργεια-βουλκανιζατερ μπορουν να συνδεθουν ον λαιν)...Για ανάλυσέ το μας αυτό και πόσο εύκολο είναι.
-
σου χρειάζεται ενα ποστ απο αντώνης ομαδα τώρα για να στανιάρεις
-
αφου το γραφει ο ανθρωπος οτι ονειρευεται, τι θελετε τωρα κι εσεις...?
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Σήματα τελών κυκλοφορίας Ι.Χ. τέλος!Μια χαρα ιδέα.
Επιτέλους τέλος τα σπαστικά αυτοκόλλητα!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Το ζουμί βέβαια είναι το πόσο θα κάνουν και για αυτό δε λένε τίποτα.... Το ίδιο, περισσότερο ή λιγότερο;;
-
προβλέπεται απ του χρόνου να καταργούνται κ οι πινακίδες αρ. κυκλοφορίας αφού οι περισσότεροι θα τις καταθέσουμε πίσω έτσι όπως πάμε....
-
Σε ένα Cayenne που παρκάρει στην εταιρία αντί για το κλασικό σήμα κυκλοφορίας υπάρχει ένα περίπου στο ίδιο μέγεθος (λίγο πιο στενό) και με τα ίδια χρώματα που έχει πάνω ένα κεφαλαίο Κ και από κάτω το έτος.
Ξέρει κανείς τι είναι αυτό? -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
και οσους δεν κανουν σερβις στα αμαξια τους (ευκολα ολα τα συνεργεια-βουλκανιζατερ μπορουν να συνδεθουν ον λαιν)...
Για ανάλυσέ το μας αυτό και πόσο εύκολο είναι.
ωραια λοιπον, ας πω πως το εχω σκεφτει
καθε συνεργειο-βουλκανιζατερ **να υποχρεουται σε ηλεκτρονικο τιμολογιο **(μηχανογραφημενο) και το συστημα του να ειναι να ειναι σε νταταμπεις μςσω ον λαιν συστηματος του υπουργειου Συγκ η Οικονομικων. Καθε σερβις επισκευη βελτιωση θα ειναι εμφανης καθως και τα χλμ στα οποια γινεται η εργασια. Οποτε οταν παει για ΚΤΕΟ η ασφαλιση η Πωληση, θα μπαινει ο ενδιαφερομενος στην βαση δεδομενων και θα βλεπει...αν ολα οκ προχωραει , διαφορετικα ουτε ΚΤΕΟ ουτε ΑΣΦΑΛΕΙΑ ουτε ΠΩΛΗΣΗ...ειναι μια απλη βαση δεδομενων.
ειναι ευκολος ο ελεγχος. Δεν μπορει να κανει εργασιες μεσω συστηματος και να μην εχει αλλαξει λαστιχα για 60000 χλμ...η σερβις (τα βασικα τουλαχιστον που αφορουν την ασφαλεια μας), η να μην εχει ΚΚ ....
-
Εγώ μπορεί να θέλω να κάνω το σερβις μόνος μου. Ή μπορεί να βρίσκομαι σε κάποια άλλη χώρα και να το κάνω εκεί.
Επίσης τα λάστιχα τα αγοράζω από camskill και τα τοποθετώ μόνος μου.
Πως θα καταγραφούν όλα αυτά στην ονλάιν νταταμπέις σου; -
...αν εισαι επαγγελματιας (εχεις συνεργειο) και τα κανεις μονος σου, αναφερεις στο τιμολογιο τα υλικα (χ ευρω) και εργασια σερβις π.χ 80000 χλμ, 0 ευρω....αν δεν εισαι επαγγελματιας τοτε τα σερβις να γινονται σε μαγαζι απο επαγγελματια...
(διοτι με αυτο το σκεπτικο και τα σχεδια και τα στατικα του σπιτιου τα εκανα μονος μου...αν δεν ειμαι επαγγελματιας, τοτε ειναι ενα θεμα)
ζανταρισμα-ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση θα κανεις μονος σου..?...τοτε ο λαστιχας σου τιμολογει μονο την εργασια 'με λαστιχα πελατη'οταν στο ΚΤΕΟ/εφορια σε ρωτησουν κυριε γιατι λειπει σερβις..?...τους δειχνεις το τιμολογιο εξωτερικου στα χ χλμ που εκανες οτι επρεπε, και αυτοι επισημα ενημερωνουν την data base...
το σκεπτικο ειναι ασφαλη αυτοκινητα, μπλοκαρισμα μαυρων δοσοληψιων και σιγουρια για τον επομενο ιδιοκτητη.
Υ.Γ η camskill εχει φτηνα λαστιχα γνωστον αυτο..στην πραξη ομως με μεταφορικα περαστικα,κλπ αξιζει τον κοπο...?..πληροφοριακα ρωταω διοτι το μχ5 μου θελει 17αρια 45 προφιλ, και εδω τα καλα (μισλεν-κοντι) χτυπανε 800-αρι και ψαχνομαι....
-
Ότι πεις...
-
Αφού καταργούνται τα τέλη κυκλοφορίας (εστω τα αυτοκόλλητα), ας κλειδωθεί το θέμα
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
...αν εισαι επαγγελματιας (εχεις συνεργειο) και τα κανεις μονος σου, αναφερεις στο τιμολογιο τα υλικα (χ ευρω) και εργασια σερβις π.χ 80000 χλμ, 0 ευρω....αν δεν εισαι επαγγελματιας τοτε τα σερβις να γινονται σε μαγαζι απο επαγγελματια...
(διοτι με αυτο το σκεπτικο και τα σχεδια και τα στατικα του σπιτιου τα εκανα μονος μου...αν δεν ειμαι επαγγελματιας, τοτε ειναι ενα θεμα)
ζανταρισμα-ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση θα κανεις μονος σου..?...τοτε ο λαστιχας σου τιμολογει μονο την εργασια 'με λαστιχα πελατη'οταν στο ΚΤΕΟ/εφορια σε ρωτησουν κυριε γιατι λειπει σερβις..?...τους δειχνεις το τιμολογιο εξωτερικου στα χ χλμ που εκανες οτι επρεπε, και αυτοι επισημα ενημερωνουν την data base...
το σκεπτικο ειναι ασφαλη αυτοκινητα, μπλοκαρισμα μαυρων δοσοληψιων και σιγουρια για τον επομενο ιδιοκτητη.
Υ.Γ η camskill εχει φτηνα λαστιχα γνωστον αυτο..στην πραξη ομως με μεταφορικα περαστικα,κλπ αξιζει τον κοπο...?..πληροφοριακα ρωταω διοτι το μχ5 μου θελει 17αρια 45 προφιλ, και εδω τα καλα (μισλεν-κοντι) χτυπανε 800-αρι και ψαχνομαι....
Υπάρχει νομοθεσία σε κάποια χώρα του κόσμου που απαγορεύει να κάνεις το service μόνος σου; Τι σχέση έχει με το σχέδιο σπιτιού όπου ισχύουν νόμοι;
Εγώ για service το πάω στην κίνα. Θα δείξω στον κτεατζή και τον εφοριακό το κινέζικο τιμολόγιο;
Όσο για τιμολόγια μπορώ να σου φέρω χιλιάδες, ότι έκανα και ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση και αλλαγή κινητήρα. -
χωρις να ειμαι σιγουρος αλλα καπου πηρε το ματι μου οτι θελουν να βγαλουν ευρωπαικη οδηγια-νομο που να απαγορευει την συντηρηση του οχηματος απο μη ειδικευμενο ατομο..
κ ειχαν μαζευτει μαλιστα αρκετοι μοτοσυκλετιστες για να διαμαρτυρηθουν.. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Υπάρχει νομοθεσία σε κάποια χώρα του κόσμου που απαγορεύει να κάνεις το service μόνος σου; Τι σχέση έχει με το σχέδιο σπιτιού όπου ισχύουν νόμοι;Κι όμως, είναι εξαιρετικό παράδειγμα αντίστοιχης λογικής του φοροεισπρακτικού κράτους. Ένα άλλο παρόμοιο παράδειγμα: αν χτίσεις ένα καινούριο σπίτι, δε μπορείς να κάνεις μόνος σου την πιο απλή δουλειά: να βάψεις τους τοίχους. Πρέπει να πληρώσεις έναν επαγγελματία, που θα σου κόψει απόδειξη και που θα του πληρώσεις το ΙΚΑ!
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
...αν εισαι επαγγελματιας (εχεις συνεργειο) και τα κανεις μονος σου, αναφερεις στο τιμολογιο τα υλικα (χ ευρω) και εργασια σερβις π.χ 80000 χλμ, 0 ευρω....αν δεν εισαι επαγγελματιας τοτε τα σερβις να γινονται σε μαγαζι απο επαγγελματια...
(διοτι με αυτο το σκεπτικο και τα σχεδια και τα στατικα του σπιτιου τα εκανα μονος μου...αν δεν ειμαι επαγγελματιας, τοτε ειναι ενα θεμα)
ζανταρισμα-ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση θα κανεις μονος σου..?...τοτε ο λαστιχας σου τιμολογει μονο την εργασια 'με λαστιχα πελατη'οταν στο ΚΤΕΟ/εφορια σε ρωτησουν κυριε γιατι λειπει σερβις..?...τους δειχνεις το τιμολογιο εξωτερικου στα χ χλμ που εκανες οτι επρεπε, και αυτοι επισημα ενημερωνουν την data base...
το σκεπτικο ειναι ασφαλη αυτοκινητα, μπλοκαρισμα μαυρων δοσοληψιων και σιγουρια για τον επομενο ιδιοκτητη.
Υ.Γ η camskill εχει φτηνα λαστιχα γνωστον αυτο..στην πραξη ομως με μεταφορικα περαστικα,κλπ αξιζει τον κοπο...?..πληροφοριακα ρωταω διοτι το μχ5 μου θελει 17αρια 45 προφιλ, και εδω τα καλα (μισλεν-κοντι) χτυπανε 800-αρι και ψαχνομαι....
Το θέμα είναι πως τα τροχαία ατυχήματα που γίνονται λόγο κακής συντήρησης οχήματος καλύπτουν αρκετά μικρο ποσοστό σε σχέση με τα ατυχήματα που προκαλούνται από άλλους παράγοντες όπως π.χ. υπέρβαση ορίου ταχύτητας κλπ κλπ.. και γι αυτό το λόγο πιστεύω πως για την ώρα δεν θα άξιζε να γίνει όλη αυτή η φασαρία με το θέμα της συντήρησης.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
χωρις να ειμαι σιγουρος αλλα καπου πηρε το ματι μου οτι θελουν να βγαλουν ευρωπαικη οδηγια-νομο που να απαγορευει την συντηρηση του οχηματος απο μη ειδικευμενο ατομο..
κ ειχαν μαζευτει μαλιστα αρκετοι μοτοσυκλετιστες για να διαμαρτυρηθουν..δεν ειναι εντελως σεναριο επιστημονικής φαντασίας.
Αν ομως το κινησει καποιος θα ειναι για οικονομικους λόγους (αποδείξεις, ΦΠΑ κλπ) και οχι για την ασφαλεια μας.
Βεβαια, μου θυμιζει την αντιστοιχη τωρινη κατασταση με τον συσχετισμο ΚΤΕΟ και ασφαλειας, που ποτε ο ενας δεν μου ζηταει το αποδεικτικό του αλλου
-
δεν το ζητανε γιατι απλα θελουν τα λεφτα μας.αν δεν εχεις κτεο στο ασφαλιζουν για να εισπραξουν ,αλλα σε ενα ατυχημα ζητανε κτεο μηπως και γλυτωσουν την αποζημιωση.οποτε ειναι καθαρο κερδος.για μενα η ασφαλιστικες ειναι μια απατη.σου λεει ασφαλεια ειναι η μεταβιβαση ευθυνων,αν ειναι ετσι τοτε γιατι συλλαμβανετε ενας οδηγος που προξενει σωματικες βλαβες αφου εχει κανει μεταβιβαση ευθυνων?!!σορρυ για το οφ τοπικ.
-
Είναι εύκολο, ο ΚΤΕΟ δεν το κοιτάει αν δεν έχεις ασφάλειο και το σήμα δε στο δίνει αν δεν έχεις ασφάλεια και ΚΤΕΟ... Δε θέλει ούτε δίκτυα ούτε να στηθούν συστήματα τίποτα...
Τέλη κυκλοφορίας