-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πάντως έχω την εντύπωση ότι για τα βιβλιαράκια ασχολείται κάποιος φρεσκοδιορισμένος απόφοιτος πολυτεχνείου που τον έχουν για τη λάντζα και τον χώνουν να πάει να συνεργαστεί με το τμήμα μάρκετινγκ για να βγει το εγχειρίδιο.... Ο στόχος είναι οι δεύτεροι να προωθήσουν το image του οχήματος και να γράψουν τα politically correct πράματα και ο πρώτος να προσθέσει τα ανούσια γενικά τεχνικά στοιχεία (πχ συστήνεται συνδυασμός των ποδιών για την ομαλή εκκίνηση κλπ) και να προσέξει μη γράφουν χοντρές κοτσάνες οι άλλοι...Yποθέτω ότι μιλάει για το πλήρες service manual και όχι για το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου το οποίο μόνο χονδρικά αναφέρει 1-2 πράγματα.
Από την άλλη πάλι, το αρχικό ποστ είναι αόριστο και πληρως ανακριβές και μου δίνει την εντύπωση ανθρώπου που δεν γνωρίζει τίποτα από κινητηρες εσωτερικής καύσεως. Διότι όλη η αναφορά έτσι όπως έχει γίνει, βασίζεται στην πεποίθηση ότι το λάδι δεν καίγεται αλλά αν υπάρχει έλλειψη, κάπου πάει η υπάρχει διαρροή.
Αντί να μας πεί σε πόσα χιλιόμετρα έκαψε πόσο λάδι, που και με τι ρυθμούς διανυθηκαν αυτα, τι είδους λάδι ήταν, κλπ, τα μόνα στοιχεία που δίνονται είναι ότι κατεβηκε η σταθμη του λαδιού την πρώτη φορά μετα από 8 μηνες από την αλλαγή και την δεύτερη φορά μετα από 6 μήνες από την αλλαγή, ενώ και στις δύο περιπτώσεις τα χιλιόμετρα που είχαν διανυθεί δεν είχαν φτάσει τις 25.000Η Mercedes θεωρητικά θεωρεί φυσιολογικό έναν κινητήρα να καίει μέχρι και 700ml/1000km ενώ στο ίδιο μάνιουαλ αναφέρει ότι αν το αυτοκίνητο οδηγήται σε υψηλές στροφές τότε η κατανάλωση λαδιού μπορεί να είναι και υψηλότερη από αυτόν τον αριθμό.
Αλλά εαν θεωρήσουμε υποθετικά ότι πχ του έπεσε η σταθμη στα 15000 χλμ και γνωρίζοντας ότι μεταξύ min και max αυτός ο κινητήρας χρειάζεται 1,5 λίτρα λάδι τότε αυτό σημαίνει ότι καίει 100ml στα 1000 χλμ, εάν αυτό έγινε στα 20000 τότε καίει 75 ml στα 1000 χλμ.
Μην τρελαθούμε τελείως...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πάντως μου κάνει εντύπωση το ότι οι κινητήρες υψηλής απόδοσης ενώ καίνε λάδι (πολλές φορές πάνω απο 1000ml στα 1000χλμ) δεν βγαίνει ίχνος γαλάζιου καπνού από τις εξατμίσεις.
Θυμάμαι όταν παρέλαβα την Ιταλίδα από Αθήνα μου υπέδειξαν να κοιτάξω τα λάδια μόλις φτάσω Θεσσαλονίκη.Οντως την επομένη πρόσθεσα κάτι λιγότερο από 1 λίτρο σε συνολικά 650χλμ.Σιγά σιγά όμως η κατανάλωση μειώθηκε και δε ξεπερνάει ποτέ το 1 λίτρο στα 1000χλμ.
1l σε 650χλμ με το καλημερα ειναι ο ορισμος της φριτεζας
τωρα με κατι λιγοτερο απο 1λ σε 1000χλμ εσυ εισαι ικανοποιημενος;;;;;;;Ακόμα και με 2 λίτρα ανά 1000 χλμ δεν φαίνεται καπνός από την εξάτμιση - από εκεί και πάνω αρχίζει να φαίνεται αλλά αν είσαι από πίσω μυρίζει λάδι στο πάτημα χωρίς να φαίνεται.
Μόνο αν η κατανάλωση λαδιού είναι από τις βαλβίδες και συσσωρεύεται το λάδι κατά την επιβράδυνση φαίνεται ένα συννεφάκι μόλις ακουμπήσεις το γκάζι.
@sv2
Πάντως δεν ξέρεις πόσο λάδι καταναλώνει η 430 σε κανονικές συνθήκες γιατί το αμάξι πάντα κάνει ταξίδι πατημένο.
Πότε πήγες στην (άδεια) εθνική με 130-150;Ο κινητήρας ακούγεται άψογος, δεν φαίνεται λάδι ούτε μυρίζει λαδίλα το καυσαέριο και όσες φορές σε είδα να φεύγεις, αφού το ζέστανες μερικά λεπτά μετά άλλαζες ταχύτητα σε χαμηλές στροφές για να μη χαλάσει ο κινητήρας επειδή ήταν κρύος.
-
Ο χρήστης xronopoulosg έγραψε:
τα ''νεροζούμια'' που αναφέρεις επανειλημμένα και με τόση εμμονή...
Πρώτη φορά τα ανέφερα
Ανακαλώ αμέσως και ζητώ συγγνώμη για το συγκεκριμένο λάθος! Δεν έχει ξαναναφερθεί αυτό από εσένα!
Το manual το βρηκες να το διαβασεις ή το ψαχνεις ακομα; Τι λεει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου σου;
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πάντως μου κάνει εντύπωση το ότι οι κινητήρες υψηλής απόδοσης ενώ καίνε λάδι (πολλές φορές πάνω απο 1000ml στα 1000χλμ) δεν βγαίνει ίχνος γαλάζιου καπνού από τις εξατμίσεις.
Θυμάμαι όταν παρέλαβα την Ιταλίδα από Αθήνα μου υπέδειξαν να κοιτάξω τα λάδια μόλις φτάσω Θεσσαλονίκη.Οντως την επομένη πρόσθεσα κάτι λιγότερο από 1 λίτρο σε συνολικά 650χλμ.Σιγά σιγά όμως η κατανάλωση μειώθηκε και δε ξεπερνάει ποτέ το 1 λίτρο στα 1000χλμ.
1l σε 650χλμ με το καλημερα ειναι ο ορισμος της φριτεζας
τωρα με κατι λιγοτερο απο 1λ σε 1000χλμ εσυ εισαι ικανοποιημενος;;;;;;;Μπουρδέλα ιταλικά.
Τσάμπα τα 300.000+€ που έδωσε. -
Ο χρήστης xronopoulosg έγραψε:
Ανοίγουμε το καπό για να ελέγξουμε όλες τις στάθμες των υγρών μήπως και έχει συμβεί κάτι ΑΠΡΟΟΠΤΟ και άδειασαν τα υγρά. Και εν προκειμένω για να μιλήσουμε ως μηχανικοί: Δικαιολογεί το εγχειρίδιο του κατασκευαστή ΠΛΗΝ της περιόδου προσαρμογής(στρωσίματος) του αυτοκινήτου απώλεια ελαίου σε τόσο μεγάλο βαθμό; Αν όχι, τότε είναι σαφής δήλωση προβλήματος ως γνωστόν. Διότι για να υπάρχει απώλεια ελαίου, αυτό κάπου καταλήγει και πιθανότατα όχι στο χώρο προβλεπόμενης λίπανσης.
Αυτό που εγραψε παραπανω ο 21Quadra [edit: και ο Onyx τωρα που το ειδα καλυτερα] είναι ακριβώς αυτο που πρεπει να γινεται απο τον μέσο άνθρωπο/ιδιοκτήτη/οδηγό.
Ο έλεγχος είναι προληπτικός, όχι για να διαπιστωθεί η ζημια και να επισκευαστεί αλλα για να προληφθεί μεσω των ενδείξεων που συλλέγονται.Ο Νώε έφτιαξε την κιβωτό **ΠΡΙΝ **αρχίσει η βροχή.
Απρόοπτα συμβάινουν, ναι, αλλα ο συχνός έλεγχος βοηθά να ανακαλυφθούν θεματα ΠΡΙΝ γινουν απρόοπτα.
Τα αυτοκινητα ειναι πολυπλοκες εφευρέσεις. Δεν ειναι απαράιτητο οτι θα συμπεριφέρονται το ίδιο όλα. Είναι ηδη 5 ετών το δικό σου, έχει ενηλικιωθεί πια. Σκέψου οτι καποιοι έχουν σακχαρωδη διαβήτη απο τα 25 τους, καποιοι κατεβαζουν μπακλαβαδες/καταίφια μεχρι τα 90 τους. Η συγκριση τετοιου ειδους (όπως με το BMW που δεν καιει λαδι), είναι ατοπη.
Όσο για το λαδι που καίει, ναι μου φαίνεται αρκετό, και καλο θα ήταν να μπεις απο κάτω να δεις αν ειναι λερωμενο κατι να σε οδηγησει προς πιθανη διαρροή η οτι άλλο. Δες εξατμιση αν το καιει. Οδηγείς ήρεμα? Πηγαινεις τσιτα συνεχεια? Ολα παιζουν ρόλο, συν αυτο που ανεφεραν παραπανω για διαφορετικες μαρκες λαδιου στα ίδια χαρακτηριστικα.
Επίσης συγγνώμη για την ερώτηση, τι ακριβώς μηχανικός είσαι? Λογισμικού? Αν ναι, το καταλαβαίνω το σχόλιο περι manual. Για όλα τα υπόλοιπα πράγματα, το manual ειναι απλά μια καλή αρχή και όχι οι 10 απαράβατες εντολες του Μωυσή (πολύ βιβλικό παραδειγμα έπεσε σημερα, το κλεινω τώρα).
Για να λυθεί κάθε απορία είμαι μηχανολόγος μηχανικός με αρκετές εμπειρίες σε συνεργεία αυτοκινήτων από μικρό παιδί μιας και ο πατέρας μου ενασχολείται με τα αυτοκίνητα 40 και πλεον χρόνια! Το manual θα μου επιτρέψεις να το χαρακτηρίσω βιβλίο απαράβατων εντολών μιας και ο κατασκευαστής εγγυάται για την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου μόνο αν αυτό τηρείται ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ και ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ. Επιπλέον,δεν υπάρχει κανένας άλλος άνθρωπος,ούτε καν ο πιο έμπειρος μηχανικός αυτοκινήτων του κόσμου, που να ξέρει κάθε τεχνική λεπτομέρεια για να μπορεί να συντάξει ή να βρει και να τηρήσει εμπειρικούς κανόνες για μια τέτοια κατασκευή. Ας μην ξεχνάμε πως το manual είναι πόνημα που αποτελεί αποτέλεσμα χιλιάδων ωρών εργασίας και συνεργασίας επιστημόνων πολλών κλάδων όπως για παράδειγμα μεταλλουργών, μηχανολόγων, ηλεκτρολόγων,ηλεκτρονικών κτλπ. Οπότε αποκλείεται να βγει κάτι τόσο ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό από άτομο που κατέχει πρακτική μηχανολογία και ψήγματα άλλων επιστημονικών κλάδων που προανέφερα. Είναι από δύσκολο έως ακατόρθωτο και φυσικά αναποτελεσματικό και χωρίς εγγύηση![/quote]
Σεβαστές οι σπουδές, σεβαστές και οι βόλτες στο συνεργειο απο μικρός, και συμφωνώ στην τήρηση του manual αλλα μόνο στο κομμάτι που αφορά τα όρια που μας βάζει. (μεχρι πόσο να το φορτώνεις κλπ). Εννοείται οτι τα manual τα γράφει ο τελευταίος τη τάξη έφεδρος ανθυπομηχανικός που έχουν διαθέσιμο και ξέρει 'γράμματα', όχι οι σχεδιαστες...
Αυτο όμως που ερμηνευω προσωπικα απο τα λεγόμενα σου, ειναι οτι πιστευεις οτι άν τηρησεις το manual, δεν θα έχεις προβλημα. Κάθε άλλο. Ο κατασκευαστης εγγυάται οτι θα φτιάξει τα προβλήματα, οχι οτι δεν θα έχεις προβλήματα. Τα προβλήματα να τα περιμένεις στη γωνία, και οι δικοι σου έλεγχοι προσπαθουν να προλάβουν ακριβώς αυτό.
Αν λοιπόν θεωρείς οτι το να καει λαδι ειναι σημαδι προβλήματος, ξαναπήγαινε στο συνεργείο και λιώσε τους στις ερωτήσεις και στη πίεση μεχρι να το 'δούν' ή να το 'φτιάξουν'. Αν το συνεργείο σε βρεί μέσα στις 'προδιαγραφές' του manual, δυστυχώς δεν μπορεις να κανεις κάτι. Εχε υπόψη σου οτι ο 'αντιπρόσωπος' δεν εχει παντα και τους καλύτερους 'μάστορες'. Ειδικα με τα σχολια που διαβάζω εδώ, μαλλον κατα κανόνα το αντίθετο συμβαίνει.
Επισης λάβε υποψη σου και τον y.v. . Τα στοιχεια που έχεις δώσει είναι ελλιπή.
Στα πόσα χλμ αναψε το λαμπακι την πρώτη φορά? Εκανες μερικα ταξιδια γράφεις οτι το είχες εναμισυ χρόνο, δεν ειχες τσεκαρει λαδια πριν το/τα ταξίδι/ταξίδια?... Αφού αναψε λαμπακι τι έκανες, συμπλήρωσες η το άλλαξες τελειως?
Στα ποσα χλμ τη δευτερη φορά?
Το σκίζεις? Το οδηγεις συνήθως κρύο? Το φορτώνεις οσο πάει? Θάλασσα ? Βουνό με κλισεις τρελες, αρα και ζόρισμα? κλπ κλπ κλπ
By the way, η εγγυηση ποσο χρόνια ειναι? Το έχεις από το 2007.
Επισης δες και κανα άλλο αντιπρόσωπο ή εξουσιοδοτημένο, καμμια φορά βοηθά και αυτό. Πιο φρέσκα μυαλά. -
Αν και γνωστός στο forum ως .... 'παραπονεμένος Μερκεντάκιας', συμφωνώ απόλυτα με y.v και trident1971 και δεν θεωρώ ότι το θέμα σου αποτελεί πρόβλημα/βλάβη .
Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, κάθε 1.000-1.500χλμ (ή μιά φορά τουλάχιστον στο 2μηνο), ανοίγουμε το καπώ και κοιτάζουμε υγρά-ΛΑΔΙΑ, ακόμα και αν δεν αναφέρεται κατανάλωση λαδιού στο μανουάλι.
Ειδικά όμως στο συγκεκριμένο, που ο κατασκευαστής μας έχει ενημερώσει ότι υπάρχει κατανάλωση πχ. μισού+ λίτρου /1.000χλμ, τότε προσθέτουμε και ΟΚ.
Μακάρι να παραμείνεις με αυτό, ως 'μοναδικό' πρόβλημα .
Πάντως με νορμάλ οδήγηση εντός-εκτός πόλης περίπου 5.000χλμ το χρόνο και αλλαγή λαδιού ακόμα και στον 1μιση χρόνο λόγω λίγων χιλιομέτρων, είναι θέμα αν έχω 200-250ml κατανάλωση λαδιού στην αναθεματισμένη δίλιτρη C200K.
Βέβαια, βάζω ημισυνθετικά 10W-40 ! -
Βρέθηκε ο ιδιοκτήτης...
ΟΚ, πλάκα κανω, η φωτο ειναι πραγματικη και πολυ προσφατη όμως, νομιζω Μεγ. Εβδομάδα
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Βρέθηκε ο ιδιοκτήτης...
ΟΚ, πλάκα κανω, η φωτο ειναι πραγματικη και πολυ προσφατη όμως, νομιζω Μεγ. Εβδομάδα
Χασαπης(μαλλον της ελληνικης επαρχιας), που οταν λεφτα υπηρχαν πηρε e-class, και τωρα που σφιξαν....τα πραγματα, παραπονιεται γιατι δεν του περνανε στην εγγυηση τη σιντιερα σε 8 χρονων αυτοκινητο. Αθανατε ελληνα......
Κυκλοφορει καμποσο καιρο viewtopic.php?f=5&t=32324&start=3990#p2192975
Είδα στην Κηφισίας ένα σκούρο μπλέ Mercedes, μαλλον W210 που στο πίσω τζάμι είχε ένα χαρτόνι που έγραφε με μεγάλα γράμματα (γραμμένα στο χέρι με μαρκαδόρο):
ΤΑ MERCEDES ΕΙΝΑΙ
ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Χασαπης(μαλλον της ελληνικης επαρχιας), που οταν λεφτα υπηρχαν πηρε e-class, και τωρα που σφιξαν....τα πραγματα, παραπονιεται γιατι δεν του περνανε στην εγγυηση τη σιντιερα σε 8 χρονων αυτοκινητο. Αθανατε ελληνα......
Πράγματι. Τώρα που φάνηκε η πραγματική φτώχεια όλων, βγαίνει αντίστοιχα όλη τους η κακία !
-
Τη θέση μου για το δικό μου αμάξι την έχω αποσαφηνίσει, και κάθε του βλάβη την έφτιαξα με τα λεφτουδάκια μου, σε καμιά εγγύηση και ποτέ στην αντιπροσωπεία! . Δεν πήρα ότι πλήρωσα και όπου βρίσκομαι, θα το λέω.
Αλλά 'διαφημιστικά χασαπόχαρτα' δεν κρεμάω!
Ουφ, τα ξανάπα ! -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Μα θες αυτοματισμους και πολυτελεια κυριε Χασαπ' ;;; Παρε μερσεντε, αλλα να ξερεις οτι οσο πιο πολυπλοκο ειναι ενα μηχανημα θα χαλαει πιο συχνα και θα θελει πιο πολλα εξοδα.@dbekos, η σιντιερα ηταν τυχαιο παραδειγμα ενος ανταλλακτικου το οποιο 'την ακουει' οταν φτασει σε καποια ηλικια. Εσυ ομως ειχες καθε δικιο τοτε που σου παρουσιασε προβληματα διοτι το αυτοκινητο ηταν καινουριο.
Βασικά δεν θα έπρεπε χασάπης να έχει δικαίωμα να παίρνει μερσεντέ, αλλά νταξ...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μα θες αυτοματισμους και πολυτελεια κυριε Χασαπ' ;;; Παρε μερσεντε, αλλα να ξερεις οτι οσο πιο πολυπλοκο ειναι ενα μηχανημα θα χαλαει πιο συχνα και θα θελει πιο πολλα εξοδα.
@dbekos, η σιντιερα ηταν τυχαιο παραδειγμα ενος ανταλλακτικου το οποιο 'την ακουει' οταν φτασει σε καποια ηλικια. Εσυ ομως ειχες καθε δικιο τοτε που σου παρουσιασε προβληματα διοτι το αυτοκινητο ηταν καινουριο.
Βασικά δεν θα έπρεπε χασάπης να έχει δικαίωμα να παίρνει μερσεντέ, αλλά νταξ...
Και δικηγορος να ειναι ο ανθρωπος γιατι ενα αμαξι που κανει τοσα λεφτα να βγαζει πολλα προβληματα???Γενικως δεν εχω ακουσει καλα λογια για την αντιμετωπιση των πελατων με τα διαφορα προβληματα που εχουν με τα αυτοκινητα τους απο τη μερσεντες.
-
το ιδιο πολυπλοκα ειναι και αυτοκινητα με τα μισα λεφτα και ακομη λιγοτερα αλλα ............
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
το ιδιο πολυπλοκα ειναι και αυτοκινητα με τα μισα λεφτα και ακομη λιγοτερα αλλα ............
Οχι δεν ειναι, και εξηγουμαι:Παραδειγμα Ηλεκτροχρωμικοι καθρεπτες.. Ευαισθητα οργανα λοιπον που σε ακραιες δυνθηκες ζεστης χαλανε(ελληνικος ηλιος!!) Απο το 2005 ειναι βασικος εξοπλισμος. Σε αλλους κατασκευαστες ειναι προαιρετικος( ενταξει δεν μιλαω για lexus), και σε ορισμενα δεν ειναι καν επιλογη. Αν χαλασει λοιπον ο ηλεκτροχρωμικος καθρεπτης στη μερσεντε του χασαπη, και του πουν 400- 500 €, ο χασαπης κρεμαει τα χασαποχαρτα στο παρπριζ και λεει ζητανε 400€ για εναν καθρεφτη, οι κλεφτες.
Μετα την σιντιερα χαλασε και ο καθρεπτης;
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
το ιδιο πολυπλοκα ειναι και αυτοκινητα με τα μισα λεφτα και ακομη λιγοτερα αλλα ............
Οχι δεν ειναι, και εξηγουμαι:Παραδειγμα Ηλεκτροχρωμικοι καθρεπτες.. Ευαισθητα οργανα λοιπον που σε ακραιες δυνθηκες ζεστης χαλανε(ελληνικος ηλιος!!) Απο το 2005 ειναι βασικος εξοπλισμος. Σε αλλους κατασκευαστες ειναι προαιρετικος( ενταξει δεν μιλαω για lexus), και σε ορισμενα δεν ειναι καν επιλογη. Αν χαλασει λοιπον ο ηλεκτροχρωμικος καθρεπτης στη μερσεντε του χασαπη, και του πουν 400- 500 €, ο χασαπης κρεμαει τα χασαποχαρτα στο παρπριζ και λεει ζητανε 400€ για εναν καθρεφτη, οι κλεφτες.
Μετα την σιντιερα χαλασε και ο καθρεπτης;
Λεμε ρε παιδι τωρα.......
Απλα στο μυαλο ενος..... χασαπη(σορρυ ρε παιδια το χαλασαμε το επαγγελμα, ξερετε ομως τι θελω να πω, μην το παιρνετε τοις μετρητοις!), ενα μικρο ανταλλακτικο, που λες ποσο να κοστισει ρε παιδι μου, εχει επανω τεχνλογια και το κοστος του φαινεται αδικαιολογητο. και μετα παραπονιεται. δεν υποστηριζω μονοπλευρα τα μερσεντες, αλλα ας ειμαστε λιγο λογικοι.
Xωρις να εχεις την παραμικρη ιδεα για το προβλημα εχεις βγαλει ολα τα συμπερασματα σου και ξερεις και τον φταιχτη.Οκ.Πασο.
-
To θέμα δεν είναι για κάτι που χαλάει όταν έρθει η ώρα του, αλλά για τα όσα χαλάνε πρίν την ώρα τους.
Ποιά είναι η ώρα του ?
Οταν το (προσεγμένο απο τον ιδιοκτήτη του) αυτοκίνητο είναι 5ετίας και πάνω ή έχει >50.000 χλμ .Οταν οι βλάβες εμφανίζονται πριν 'πληρωθούν' οι 2 παραπάνω προυποθέσεις, και δεν είναι μόνο μία (ατυχής σύμπτωση ρε παιδί μου-δεκτό) , αλλά 3-4 και 5, τότε μπου@#7%λο αμάξι σου πούλησαν.
Και αν είναι και premium, .... τους μαμώ το κερατάκι.
Μήν με κουρδίζετεεεεεε ......! -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Τη c200 την πηρες το 2001; ΝΑΙ
Αν επιτρεπεται, εχεις αλλο αυτοκινητο; Αλλα 3 ( κονομημένος ... χασάπης )
Θα ξαναπαρεις αστρο ; ΟΧΙΑλλά το θέμα έχει εξαντληθεί + !
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πάντως έχω την εντύπωση ότι για τα βιβλιαράκια ασχολείται κάποιος φρεσκοδιορισμένος απόφοιτος πολυτεχνείου που τον έχουν για τη λάντζα και τον χώνουν να πάει να συνεργαστεί με το τμήμα μάρκετινγκ για να βγει το εγχειρίδιο.... Ο στόχος είναι οι δεύτεροι να προωθήσουν το image του οχήματος και να γράψουν τα politically correct πράματα και ο πρώτος να προσθέσει τα ανούσια γενικά τεχνικά στοιχεία (πχ συστήνεται συνδυασμός των ποδιών για την ομαλή εκκίνηση κλπ) και να προσέξει μη γράφουν χοντρές κοτσάνες οι άλλοι...Συμφωνω και συμπληρωνω πως λογο μαρκετινγκ κλπ πρεπει το χ αυτοκινητο να 'φαινεται' πριν την αγορα του οτι λογω των εξαιρετικα αραιων περιοδων συντηρησης ειναι οικονομικο στην συντηρηση και δεν θα μας κοστιζει η χρηση του σε ετησια βαση.Οπως επισης και οι καταναλωσεις καυσιμου που απευθυνοντε σε χαζους κλπ.
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Βρέθηκε ο ιδιοκτήτης...
ΟΚ, πλάκα κανω, η φωτο ειναι πραγματικη και πολυ προσφατη όμως, νομιζω Μεγ. ΕβδομάδαΧασαπης(μαλλον της ελληνικης επαρχιας), που οταν λεφτα υπηρχαν πηρε e-class, και τωρα που σφιξαν....τα πραγματα, παραπονιεται γιατι δεν του περνανε στην εγγυηση τη σιντιερα σε 8 χρονων αυτοκινητο. Αθανατε ελληνα......
Ας μη κολλάμε παντού ετικέτες και ας μη βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα χωρίς στοιχεία.
Το αυτοκίνητο αυτό ξέρω που κατοικοεδρεύει, σε μονοκατοικία του Παλαιού Ψυχικού.
Οπότε αν είναι χασάπης που δεν το νομίζω, δεν είναι της ελληνικής επαρχίας...
Δυστυχώς δεν ξέρω ποια γεγονότα τον οδήγησαν στο να βάλει την ταμπέλα αλλά την έχει από πριν σφίξουν τα πράματα.
Και στο σπίτι αυτό αντιστοιχούν κι άλλα αυτοκίνητα νομίζω BMW. -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
To θέμα δεν είναι για κάτι που χαλάει όταν έρθει η ώρα του, αλλά για τα όσα χαλάνε πρίν την ώρα τους.
Ποιά είναι η ώρα του ?
Οταν το (προσεγμένο απο τον ιδιοκτήτη του) αυτοκίνητο είναι 5ετίας και πάνω ή έχει >50.000 χλμ .Οταν οι βλάβες εμφανίζονται πριν 'πληρωθούν' οι 2 παραπάνω προυποθέσεις, και δεν είναι μόνο μία (ατυχής σύμπτωση ρε παιδί μου-δεκτό) , αλλά 3-4 και 5, τότε μπου@#7%λο αμάξι σου πούλησαν.
Και αν είναι και premium, .... τους μαμώ το κερατάκι.
Μήν με κουρδίζετεεεεεε ......!Τη c200 την πηρες το 2001; Αν επιτρεπεται, εχεις αλλο αυτοκινητο; Θα ξαναπαρεις αστρο ; (ετσι για στατιστικους λογους ρωταω)
Ρωτα κι εμενα που εχω το ιδιο αμαξι
Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor