-
Ο χρήστης aristidis540 έγραψε:
Γεια σας παιδες,διαβαζω το θεμα για να μαθω 5 πραματα.
Εχω ενα lancer του 99 και εχει καμια 200κ χιλιομετρα και λεω να το κανω αεριο.
Το αυτοκινητο οχι μονο δεν εχει βγαλει τιποτα ολα τα χρονια αλλα δεν εχει καψει ουτε λαμπα,τι μου προτινετε να ψαξω?
Θεσσαλονικη ειμαι και το αμαξι ειναι 12βαλβιδο οχι αυτορυθμιζομενο(οσο ποιο απλο τοσο πιο καλο μαλλον).
Αυτα τα οικονομικα lovato με πνευμονα (4 γενιας)μου κανουν δουλεια? εαν εχετε καποιο καλο συνεργειο να μου προτινετε, πμ.φιλε laki21 που einai to lovato που λες? οσο για το γιαρις 70.000 δεν εχει ανοιξει ακομη δεν εχει αναγκη.
Αριστείδη καλημέρα,
το lovato είναι ιταλικό , εχεί δύο χρόνια εγγύηση και αυτό βάζουν κατά κόρον (από ότι λένε τα συνεργεία εδω στα Νεα Μουδανιά)
http://www.lovatogas.com
Δεν ξέρω αν είναι καλό, και γιαυτό ρωτάω....
Τιμή 700€ σε έναν 850€ σε αλλόν (ο δευτέρος ισχύριζεται ότι όλο το kit είναι Lovato ιταλίας και ότι ο άλλος, βάζει μη ιταλικά lovato κτλ,όταν ρώτησα για την διαφορά τιμής)Πιασ' τα αυγό και κούρευτο!
Φιλικά πάντα
lakis21 -
εγώ ως παρατήρηση για ένα λοβάτο που έχω δει είναι ότι ακουγονται τα μπεκ σα ντίζελ. Δεν ξέρω αν το κάνουν όλα τα λοβάτο (αν κ στο ίντερνετ είχα δει κ άλλους με λοβάτο να γκρινιάζουν), αν φταιει ο εγκαταστάτης κτλ
-
Παρ'οτι υπαρχουν και εξαιρεσεις ο κανονας της αγορας ειναι το 'οτι πληρωνεις παιρνεις'.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εγώ ως παρατήρηση για ένα λοβάτο που έχω δει είναι ότι ακουγονται τα μπεκ σα ντίζελ. Δεν ξέρω αν το κάνουν όλα τα λοβάτο (αν κ στο ίντερνετ είχα δει κ άλλους με λοβάτο να γκρινιάζουν), αν φταιει ο εγκαταστάτης κτλΠαρ'οτι υπαρχουν και εξαιρεσεις ο κανονας της αγορας ειναι το 'οτι πληρωνεις παιρνεις'.
Μήπως θα είχατε να προτείνετε κάτι;
-
Υπαρχουν αρκετες καλες εταιρειες, εχουν αναφερθει πιο πανω δεν ειναι σωστο να τις αναφερουμε συνεχεια γιατι μπορει να αδικουμε τις υπολοιπες που κανουν και αυτες καλη δουλεια.
Στη θεση σου, οπως εκανα και για το δικο μου, εψαξα να βρω πρωτα ιδια αυτοκινητα που ειχαν κανει τη μετατροπη απο φορουμ κλπ, μετα πηγα σε 4-5 μαγαζια και ειδα/μιλησα απο κοντα, τα εβαλα ολα στη ζυγαρια και αποφασισα.
Απεκλεισα ομως απο τη αρχη τα φθηνοτερα και τα ακριβοτερα, γιατι ειδικα στα ακριβοτερα ειχα διαφορες του χιλιαρικου.
Αν δεν ειχα τα απαραιτητα χρηματα ισως διαλεγα το φθηνοτερο αλλα εν γνωσει μου το τι αυτο μπορει να σημαινει κιολας σχετικα οχι τοσο με την εργασια αλλα με τα εξαρτηματα.
Αν μου περισσευανε λεφτα ισως πηγαινα και με ακριβοτερα αλλα ειμαι σιγουρος, κρινοντας απο το συστημα τελικα που εβαλα και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο παση αποψη, οτι η χρηματικη διαφορα δεν θα ηταν αντιπροσωπευτικη του τελικου προιοντος σε σχεση με τα αμεσως φθηνοτερα οπως το δικο μου.
Παντως παιζει ρολο και το αυτοκινητο, ειδικα για ορισμενα γιαπωνεζικα οπως εχει ειπωθει εδω αλλα και απο λιστες των εταιριων υγραεριοκινησης, υπαρχουν περιορισμοι ως προς το αν ειναι εξισου καταλληλα να τοποθετηθει συστημα.
Δες τα ολα, αλλα προπαντων δες εγκαταστασεις/εμπειριες σχετικες με το αυτοκινητο σου και αν αποφασισεις πηγαινε καπου που σου εμπνεει εμπιστοσυνη. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Υπαρχουν αρκετες καλες εταιρειες, εχουν αναφερθει πιο πανω δεν ειναι σωστο να τις αναφερουμε συνεχεια γιατι μπορει να αδικουμε τις υπολοιπες που κανουν και αυτες καλη δουλεια.
Στη θεση σου, οπως εκανα και για το δικο μου, εψαξα να βρω πρωτα ιδια αυτοκινητα που ειχαν κανει τη μετατροπη απο φορουμ κλπ, μετα πηγα σε 4-5 μαγαζια και ειδα/μιλησα απο κοντα, τα εβαλα ολα στη ζυγαρια και αποφασισα.
Απεκλεισα ομως απο τη αρχη τα φθηνοτερα και τα ακριβοτερα, γιατι ειδικα στα ακριβοτερα ειχα διαφορες του χιλιαρικου.
Αν δεν ειχα τα απαραιτητα χρηματα ισως διαλεγα το φθηνοτερο αλλα εν γνωσει μου το τι αυτο μπορει να σημαινει κιολας σχετικα οχι τοσο με την εργασια αλλα με τα εξαρτηματα.
Αν μου περισσευανε λεφτα ισως πηγαινα και με ακριβοτερα αλλα ειμαι σιγουρος, κρινοντας απο το συστημα τελικα που εβαλα και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο παση αποψη, οτι η χρηματικη διαφορα δεν θα ηταν αντιπροσωπευτικη του τελικου προιοντος σε σχεση με τα αμεσως φθηνοτερα οπως το δικο μου.
Παντως παιζει ρολο και το αυτοκινητο, ειδικα για ορισμενα γιαπωνεζικα οπως εχει ειπωθει εδω αλλα και απο λιστες των εταιριων υγραεριοκινησης, υπαρχουν περιορισμοι ως προς το αν ειναι εξισου καταλληλα να τοποθετηθει συστημα.
Δες τα ολα, αλλα προπαντων δες εγκαταστασεις/εμπειριες σχετικες με το αυτοκινητο σου και αν αποφασισεις πηγαινε καπου που σου εμπνεει εμπιστοσυνη.Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου, να είσαι σίγουρος ότι βοήθησες αρκετά!
-
ενδιαφερομαι να βαλω υγραεριο στο αμαξι μου και θα χρειαστω καποιες συμβουλες!!εχω ενα FORD FOCUS 03' 1600cc, και ακουσα πολλα προβληματα ,εχετε να προτεινετε κατι???
βεβαια εχει ειδη 230.000 χλμ και το σκεφτομαι αρκετα...αλλα και η βενζινη δεν παλευεται αλλο!!
μου εχουν πει για το BRC Ιταλίας ...οτι ειναι καταλληλο για το αμαξι μου στην τιμη τον 1250 ευρω μαζι με το κτεο(βρισκομαι θεσσαλονικη)
Αγαπητέ φίλε, καλώς ήλθες στο 4T Forum! Δεν πρέπει να κάνεις ξεχωριστή δημοσίευση για κάθε φράση σου [Mod]
-
θα παω σε κανα 2-3 εγκαταστατες να δω τι θα μου πουνε,φιλε παντελη ιδια(αυτοκινητα) με το δικο μου λιγο δυσκολα να βρω,αλλα θα κανω μια προσπαθεια.
Τουλαχιστον να ημαστε κοντα στο χιλιαρικο. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Παρ'οτι υπαρχουν και εξαιρεσεις ο κανονας της αγορας ειναι το 'οτι πληρωνεις παιρνεις'.+1000000. ειδικα τωρα με την κριση, οπου γινεται ΗΗΗΗ εκμεταλλευση της αναγκης του καθε συνανθρωπου μας που προσπαθει απο το μειωμενο βαλαντιο του να κανει μια συναλλαγη, μια αγορα συμφερουσα !
-
καλησπερα σε ολους. σημερα σε 3 πρατηρια των νεων μουδανιων 0,91 ευρω και σε 1πρατηριο 0,88 ευρω. αυξηση 5 λεπτα σε σχεση με χθες. αντιθετα η τιμη της βενζινης 5-6 λεπτα μειωση. υπαρχει εξηγηση;
-
Ο χρήστης pankal clk έγραψε:
καλησπερα σε ολους. σημερα σε 3 πρατηρια των νεων μουδανιων 0,91 ευρω και σε 1πρατηριο 0,88 ευρω. αυξηση 5 λεπτα σε σχεση με χθες. αντιθετα η τιμη της βενζινης 5-6 λεπτα μειωση. υπαρχει εξηγηση; -
Ο χρήστης lakis21 έγραψε:
Να σας πω την αλήθεια, τα οικονομικά δείχνουν ότι συμφέρει, θέλω το χρόνο περίπου 1500€ βενζίνη, η τοποθέτηση όλα κομπλέ εδώ πάει 850€ για Lovato, τοποθετημένο κομπλέ. Αν όντως είναι περίπου 50% το κόστος , τότε θα εξοικονομήσω 700 περίπου το χρόνο. άρα μετά από 14-15 μήνες το έχω κάνει απόσβεση... σκέφτομαι να το κρατήσω το yarris , όσο αντέξει και μέχρι τώρα 70000 χιλιόμετρα δεν έχει βγάλει κάτι...Φιλε Λακη, το 50% ειναι προεκλογικες υποσχεσεις, 'λεφτα υπαρχουν' ...
Το πραγματικο οικονομικο κερδος υπολογισε οτι ειναι περιπου (και υπολογιζοντας και τη βενζινη που θα καει καθε φορα που βαζεις μπρος) σε 30-33% εντος πολης και 35-40% οταν γραφει αρκετα χλμ στην εθνικη.
Καθολου κακο σαν κερδος, αλλα αλλιως ειναι να σου λενε 50% και να κανεις λαθος υπολογισμους.
Επισης, οπως εχουμε πει και αλλες φορες, υπαρχει και το ψυχολογικο κερδος (priceless ).
YΓ
επειδη τα Toyota εχουν ακουστει οτι ειναι στη λιστα των 'δυσκολων' στη μετατροπη (υποπτα για ζημιες), προσπαθησε (οσο ειναι δυνατον αυτο) να βρεις εναν καλο εγκαταστατη -
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
Να σας πω την αλήθεια, τα οικονομικά δείχνουν ότι συμφέρει, θέλω το χρόνο περίπου 1500€ βενζίνη, η τοποθέτηση όλα κομπλέ εδώ πάει 850€ για Lovato, τοποθετημένο κομπλέ. Αν όντως είναι περίπου 50% το κόστος , τότε θα εξοικονομήσω 700 περίπου το χρόνο. άρα μετά από 14-15 μήνες το έχω κάνει απόσβεση... σκέφτομαι να το κρατήσω το yarris , όσο αντέξει και μέχρι τώρα 70000 χιλιόμετρα δεν έχει βγάλει κάτι...
Φιλε Λακη, το 50% ειναι προεκλογικες υποσχεσεις, 'λεφτα υπαρχουν' ...
Το πραγματικο οικονομικο κερδος υπολογισε οτι ειναι περιπου (και υπολογιζοντας και τη βενζινη που θα καει καθε φορα που βαζεις μπρος) σε 30-33% εντος πολης και 35-40% οταν γραφει αρκετα χλμ στην εθνικη.
Καθολου κακο σαν κερδος, αλλα αλλιως ειναι να σου λενε 50% και να κανεις λαθος υπολογισμους.
Επισης, οπως εχουμε πει και αλλες φορες, υπαρχει και το ψυχολογικο κερδος (priceless ).
YΓ
επειδη τα Toyota εχουν ακουστει οτι ειναι στη λιστα των 'δυσκολων' στη μετατροπη (υποπτα για ζημιες), προσπαθησε (οσο ειναι δυνατον αυτο) να βρεις εναν καλο εγκαταστατηΣ' ευχαριστώ φίλε tommygun! αυτό που λες είναι αρκετά σημαντικό, αλλά 35% καλό ακούγεται... το θέμα είναι όντως να βρεις καλό εγκαταστάτη... και τώρα για μας που 'μετοικίσαμε' εδώ στην Χαλκιδική (βλέπε κρίση) δεν ξέρω ποιος είναι καλός... (Αυτόν που θεωρούσα καλό, στο άλλο μου αυτοκίνητο προχθές, Skoda Octavia GT 2008 με 32000 χιλ, τό οποίο έκανε θόρυβο σαν να έχει ρουλεμάν πρόβλημα, αφού μου άλλαξε το πίσω ρουλέμαν μαζί με μουαγιέ, ο θορύβος συνεχιζόταν, και μετά μου άλλαξε και μπροστά!!! Ο θόρυβος όμως συνεχιζόταν!! Και τελικά φταίγαν τα λάστιχα!!! Οπότε τα 330 ευρω για τα ρουλεμάν εγω τα πλήρωσα σαν μαλάκας και μετά έδωσα και τα φράγκα για νέα λάστιχα..... )
Άρα καλός εδώ... δεν ξέρω αν υπάρχει......
Πάντως αν κάποιος ξέρεις κάποιον καλό είτε εδώ, είτε Θεσσαλονίκη , αν μπορούσε με pm να έστελνε καμμια σύσταση θα είμαι υπόχρεος...
Φιλικά πάντα,
Lakis21 -
Yaris 1000cc ήταν το προηγούμενο αυτ/το της γυναικας μου. Δεν έκαιγε τίποτα: 700 χλμ με ένα ρεζερβουαρ.
Δεν είναι κρίμα να αποκοπεί ο σπουδαιος αυτός εγκεφαλος διαχειρισης του καυσίμου και να συνδέσεις νέο εγκεφαλάκι υγραερίου με καινουρια μπεκ? -
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Yaris 1000cc ήταν το προηγούμενο αυτ/το της γυναικας μου. Δεν έκαιγε τίποτα: 700 χλμ με ένα ρεζερβουαρ.
Δεν είναι κρίμα να αποκοπεί ο σπουδαιος αυτός εγκεφαλος διαχειρισης του καυσίμου και να συνδέσεις νέο εγκεφαλάκι υγραερίου με καινουρια μπεκ?Και μένα είναι τι γυναίκας μου, και τσακωνόμαστε ποιο θα το πάρει, όντως η κατανάλωση του είναι πολύ χαμηλή, 6,5-6,9/100 χιλιόμετρα.... γιαυτό και ρώτησα.... αυτοί που μου το πρότεινα είπαν θα ανέβει περίπου κατά 1 μονάδα , δηλαδή 7,5 - 8 /100 αλλά υγραέριο.... απλά επειδή πλέον θα κάνει 40-50 km/ μέρα γιαυτό το ψάχνω...
αν και ομολογώ ότι δεν βρήκα κάποιο yarris+ gas success story ακόμα.... -
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Yaris 1000cc ήταν το προηγούμενο αυτ/το της γυναικας μου. Δεν έκαιγε τίποτα: 700 χλμ με ένα ρεζερβουαρ.
Δεν είναι κρίμα να αποκοπεί ο σπουδαιος αυτός εγκεφαλος διαχειρισης του καυσίμου και να συνδέσεις νέο εγκεφαλάκι υγραερίου με καινουρια μπεκ?Φιλε μου δεν υπαρχει αλλα και δεν παιζει ρολο ο 'σπουδαιος' εγκεφαλος διαχειρισης, οσο το βαρος και τα κυβικα.
Εννοειται οτι οι εγεφαλοι ολων των μικρων αυτοκινητων ειναι ρυθμισμενοι με γνωμονα την καλυτερη καταναλωση.
Δεν ειναι προνομιο και δεν εχει καμμια πατεντα εξοικονομησης καυσιμου ο εγκεφαλος του Yaris. Ειναι ενα χιλιαρι, 68 αλογακια αν θυμαμαι καλα, ελαφρυ που εχει μεσο ορο καταναλωσης 6.5-7 λιτρα σε μεικτη διαδρομη και με συνεση στο γκαζι. Εδω το 1300 Colt (2008) της γυναικας μου, και με 95 αλογα, εχει παραπλησια καταναλωση με το Yaris, δεν προκειται και για καμμια πρωτοτυπια οταν μιλαμε για τετοια μικρα αυτοκινητα να εχουν τετοιες καταναλωσεις.Εγω θα εβαζα υγραεριο και στο Colt αλλα ηταν στην επιφοβη λιστα της BRC και ο εγκαταστατης μου με απετρεψε.
Δεν θα ηταν ομως ασχημο απο 7 λιτρα να εκαιγα αναλογικα (χρηματικα) 4.5??
Φυσικα και θα το εκανα αν γινοταν γιατι και καλο αυτοκινητο μας εχει βγει αλλα και λογω της ιδιοτητας του (μικρο,οικονομικο και με τους καλυτερους χωρους) θα το κρατησουμε αρκετα αν οχι μεχρι να (τε)λειωσει.Και πιστεψε με, ο εγκεφαλος του υγραεριου ειναι εξισου καλος με αυτον της βενζινης γιατι απλα διαχειριζεται μονο το καυσιμο και η ολη καλη λειτουργια του συστηματος εξαρταται απο αυτον.
Δεν υπαρχουν μεσοβεζικες λυσεις, διαφορετικα η καθε εταιρια πηγαινει για φουντο με το καλημερα.
Οσο για τα μπεκ, εκει ισως υπαρχει ενα θεμα αλλα υπαρχουν σε ακριβοτερα κυριως κιτ μπεκ Bosch, Siemens (ακομα και καποια γιαπωνεζικα που δεν θυμαμαι τη μαρκα αλλα θεωρουνται τα καλυτερα) αλλα και εταιριες οπως η brc που βγαζει δικα της και που ειναι, απο εμπειρια μιλαω, αψογα. Υπαρχουν φυσικα και φθηνοτερα με οτι αυτο συνεπαγεται.
Εχω πει οτι στην αγορα συνηθως 'οτι πληρωσεις παιρνεις', οποτε αν θελεις πραγματικα να εισαι σιγουρος διαλεγεις κατι ακριβοτερο και πιο επωνυμο, οχι φυσικα οτι και τα μη επωνυμα δεν κανουν δουλεια.
Επιλογες υπαρχουν πολλες και καλες.
Αναλογα με το τι θελεις να διαθεσεις, αναλογα αγοραζεις.
Δεν παιζει ρολο αν εχεις μικρο η μεγαλο αυτοκινητο. Στα μεγαλυτερα ειναι πιο συμφερον αλλα και στα μικρα αν κανεις χιλιομετρα και σκοπευεις να κρατησεις το αυτοκινητο και εκει συμφερουσα επιλογη ειναι. -
Δεν παιζει ρολο αν εχεις μικρο η μεγαλο αυτοκινητο. Στα μεγαλυτερα ειναι πιο συμφερον αλλα και στα μικρα αν κανεις χιλιομετρα και σκοπευεις να κρατησεις το αυτοκινητο και εκει συμφερουσα επιλογη ειναι.
+1
εν τω μεταξύ ακούς ότι βλακεία θέλεις.
στα μεγάλα...'καλά πήρε τέτοια αμαξάρα κ δεν εχει λεφτά για βενζίνη', 'τα μεταξωτά βρακιά...'
στα μικρά.... 'μα καλά αφού αυτο δεν καιει τίποτα τί το θες το υγραέριο'
κ αυτοί που μιλάνε κάνουν το πολύ 10χλδ χλμ το χρόνο κ λόγω βλακείας προφανώς δεν μπορουν να καταλάβουν πως εγώ γλυτώνω κοντά 1700 ευρώ το χρόνο. με κοιτάνε για λίγο κ αρχίζουν τις ίδιες παπαριές
ευτυχώς που δεν άκουσα κανέναν εξυπνάκια 1,5 χρόνο πριν που έβαλα στο ίμπιζα (κατηγορία μικρό αυτό ).για την ευαισθησία των τογιοτα τώρα,
η τογιοτα ελλάς βάζει lpg σε ΟΛΑ τα μοντέλα κ σε πιο παλιά. -
Το ίδιο είχα ακούσει κι εγώ για την ΤΟΥΟΤΑ στην Λάρισα..
Πουλούσε λέει μεταχειρισμένα yaris από test drive ή εξυπηρέτησης πελατών με υγραέριο και εγγύηση 2 χρόνια..Ένα άλλο τώρα που μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με την ενότητα..
Όταν είναι κρύο το αμάξι και δουλεύει βενζίνη πάει σαν τρακτέρ..
Δεν ανεβάζει εύκολα στροφές και γενικά πάει χάλια, μέχρι σκάσιμο έχω ακούσει..
Με το που μπαίνει το γκάζι(40°c δλδ) όλα μια χαρά..
και να γυρίσω σε βενζίνη μετά μια χαρά πάει..
Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι?? -
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Το ίδιο είχα ακούσει κι εγώ για την ΤΟΥΟΤΑ στην Λάρισα..
Πουλούσε λέει μεταχειρισμένα yaris από test drive ή εξυπηρέτησης πελατών με υγραέριο και εγγύηση 2 χρόνια..Ένα άλλο τώρα που μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με την ενότητα..
Όταν είναι κρύο το αμάξι και δουλεύει βενζίνη πάει σαν τρακτέρ..
Δεν ανεβάζει εύκολα στροφές και γενικά πάει χάλια, μέχρι σκάσιμο έχω ακούσει..
Με το που μπαίνει το γκάζι(40°c δλδ) όλα μια χαρά..
και να γυρίσω σε βενζίνη μετά μια χαρά πάει..
Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι??Κοίταξες μπουζί και κυλίνδρους?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
για την ευαισθησία των τογιοτα τώρα,
η τογιοτα ελλάς βάζει lpg σε ΟΛΑ τα μοντέλα κ σε πιο παλιά.ναι.
μαλιστα περυσι η αντιπροσωπια στη Λαρισα ειχε περασει υγραεριο σε καποια μεταχειρισμενα Γιαρις που ειχε και τα πουλουσε στις 8500€ αν θυμαμαι καλα.το κιτακι ηταν Ιταλικο (Lavirezzo αν θυμαμαι καλα)
επισης εδιναν και την εγγυηση κανονικα (ηταν καινουρια σχετικα τα αυτοκινητα, αρα ειχαν αλλα 4 χρονια εγυηση)
Υγραεριοκίνηση!