-
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα και πάλι τη βοήθεια σας και θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα αμάξι μεταχειρισμένο που σκέφτομαι να αγοράσω αν αξίζει τα λεφτά που θα δώσω, πρόκειται για
fiat punto 1.4 , 75 ίπππους, 8 valve με 45.000 km ατρακάριστο τρίθυρο μοντέλο του 2008 έχει abs , αλλά όχι esp
τελική τιμή 5.000 ευρώ από αντιπροσωπείααξίζει ως προς την αίσθηση οδήγησης, ασφάλεια, καταναλωση και service για τα λεφτά που δίνω?
απλά ζητάω τη γνώμη σας και τι να προσέξω στο συγκεκριμένο μοντέλο επειδή δεν έχει τύχει ποτέ μου να δοκιμάσω fiat και πρώην κάτοχος vw polo του 2004
(τράκαρα και μου δώσανε μια ελεεινή αποζημείωση, ενώ το ειχα σε τέλεια κατάσταση)ευχαριστώ πολύ!!
-
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα και πάλι τη βοήθεια σας και θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα αμάξι μεταχειρισμένο που σκέφτομαι να αγοράσω αν αξίζει τα λεφτά που θα δώσω, πρόκειται για
fiat punto 1.4 , 75 ίπππους, 8 valve με 45.000 km ατρακάριστο τρίθυρο μοντέλο του 2008 έχει abs , αλλά όχι esp
τελική τιμή 5.000 ευρώ από αντιπροσωπείααξίζει ως προς την αίσθηση οδήγησης, ασφάλεια, καταναλωση και service για τα λεφτά που δίνω?
απλά ζητάω τη γνώμη σας και τι να προσέξω στο συγκεκριμένο μοντέλο επειδή δεν έχει τύχει ποτέ μου να δοκιμάσω fiat και πρώην κάτοχος vw polo του 2004
(τράκαρα και μου δώσανε μια ελεεινή αποζημείωση, ενώ το ειχα σε τέλεια κατάσταση)ευχαριστώ πολύ!!
-
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα και πάλι τη βοήθεια σας και θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα αμάξι μεταχειρισμένο που σκέφτομαι να αγοράσω αν αξίζει τα λεφτά που θα δώσω, πρόκειται για
fiat punto 1.4 , 75 ίπππους, 8 valve με 45.000 km ατρακάριστο τρίθυρο μοντέλο του 2008 έχει abs , αλλά όχι esp
τελική τιμή 5.000 ευρώ από αντιπροσωπείααξίζει ως προς την αίσθηση οδήγησης, ασφάλεια, καταναλωση και service για τα λεφτά που δίνω?
απλά ζητάω τη γνώμη σας και τι να προσέξω στο συγκεκριμένο μοντέλο επειδή δεν έχει τύχει ποτέ μου να δοκιμάσω fiat και πρώην κάτοχος vw polo του 2004
(τράκαρα και μου δώσανε μια ελεεινή αποζημείωση, ενώ το ειχα σε τέλεια κατάσταση)ευχαριστώ πολύ!!
-
To είχαμε σαν εταιρικό στην βασική έκδοση...
-Το μοτέρ ασθενικό. Με το ζόρι επιταχύνει. Έχει και βαρύ σφόνδυλο, κρατάει μεν τα χιλιόμετρα μόλις τα πιάσει, αλλά μέχρι τότε...
-Εσωτερικό με σκληρά και άσχημα πλαστικά. Πιθανότατα θα ακούσεις και τριγμούς.
-Βάρος και κατανάλωση αρκετή.
-Ελαφρύ ηλεκτρικό τιμόνι με μέτρια αίσθηση που πιθανόν να ενοχλήσει.Αξιόπιστο και φτηνό εν γένει στην συντήρηση.
Σ' αυτά τα λεφτά, με τίποτε και για κανένα λόγο κατ' εμέ.
Ψάξε κάτι άλλο ή κάποια άλλη έκδοση του συγκεκριμένου... Θα πρότεινα αν ψάχνεις κάτι σ' αυτό το μέγεθος το Renault Clio TCE ή το Peugeot 207 1.4 90hp που θα είναι φθηνότερο από το άλλο γαλλάκι.Το Peugeot το είχα κι αυτό εταιρικό για πάνω από 10Κ χλμ και μάλιστα στην φτωχή έκδοση με τους 75 ίππους. Πολύ πολύ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλύτερο αυτοκίνητο από το Fiat. Το Renault είναι ακόμη καλύτερο.
Για κάτι φθηνότερο, οικονομικότερο θα κοιτούσα και για ένα από τα τελευταίας γενιάς Peugeot 206. Γνωστοί μου αγόρασαν με 4Κ ένα με πλουσιότατο εξοπλισμό, λίγα χιλιόμετρα και ατρακάριστο. Άψογο αυτοκινητάκι και δεν υστερεί πουθενά.
-
μια χαρα ειναι τα χρηματα για τα χλμ που εχει το αυτοκινητο αλλα με τοσα εχεις παρα πολλες επιλογες και εγω δεν θα τα εριχνα σε φιατ
-
Στο συγκεκριμένο FIAT δεν πρέπει να ρίξεις χρήματα. Σε άλλα, ναι.
Καλή λύση είναι το Punto Sporting 1.4 που έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό και 6άρι σασμάν. Θα το βρεις και φθηνότερα επίσης. Το μόνο κακό η πολύ σκληρή ανάρτηση, αλλά λύνεται με 4 αμορτισέρ.
Άλλη εξαιρετική λύση είναι το FIAT Panda , αλλά είναι μικρότερο και κυρίως για πόλη. Στα ίδια λεφτά επίσης.Αναλόγως τι θέλεις και τι ψάχνεις.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Άλλη εξαιρετική λύση είναι το FIAT Panda , αλλά είναι μικρότερο και κυρίως για πόλη. Στα ίδια λεφτά επίσης.
Αναλόγως τι θέλεις και τι ψάχνεις.
εχει τους μισους χώρους από το πουντο, ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ επιδόσεις (βασικά τις πιο ξεφτίλα της κατηγορίας), ακόμα χειρότερη οδική συμπεριφορά που θέλει δραμαμίνες, εμφάνιση γτπ καβάλα σε σχεση με το πουντο, κ χειροτερη πλαστικούρα μεσα κ βέβαια... Οι παπάρες το δίνουν στα ίδια λεφτά με το πουντο (αφού υπάρχουν ακόμα πιο παπάρες που δίνουν 4,5 χιλιάρικα για αμάξι 8 ετών όταν καινουργιο κάνει 8 χιλιάρικα )
τί πόρωση έχει πέσει με το πάντα εδώ μέσα -
Ο χρήστης michaelred έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα και πάλι τη βοήθεια σας και θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα αμάξι μεταχειρισμένο που σκέφτομαι να αγοράσω αν αξίζει τα λεφτά που θα δώσω, πρόκειται γιαfiat punto 1.4 , 75 ίπππους, 8 valve με 45.000 km ατρακάριστο τρίθυρο μοντέλο του 2008 έχει abs , αλλά όχι esp
τελική τιμή 5.000 ευρώ από αντιπροσωπείααξίζει ως προς την αίσθηση οδήγησης, ασφάλεια, καταναλωση και service για τα λεφτά που δίνω?
απλά ζητάω τη γνώμη σας και τι να προσέξω στο συγκεκριμένο μοντέλο επειδή δεν έχει τύχει ποτέ μου να δοκιμάσω fiat και πρώην κάτοχος vw polo του 2004
(τράκαρα και μου δώσανε μια ελεεινή αποζημείωση, ενώ το ειχα σε τέλεια κατάσταση)ευχαριστώ πολύ!!
Τάφος το gr.punto με τα 77 άλογα .Xίλιες φορές fiat punto 1.4 16v sporting f/l 95ps 2004-2006.Δες και peugeot 206 1.4 16v dynamic 90ps 2005-2006,ford fiesta 1.4 f/l trend 2006-2008,seat ibiza 1.4 16v 101ps sport 2006-2008,opel corsa 1.4 f/l 90ps 2005-2006,hyundai getz 1.4 f/l 97ps 2006-2008.
-
καλό αμαξάκι είναι μωρε, σιγουρα όχι τάφος αφού εχει κοντές σχέσεις κ καλή ροπή χαμηλά. απλά όντως ψηλά δεν παει. θέλει να το οδηγάς σαν ντίζελ
για αστική χρήση είναι σπιρτόζικο αρκετά κ για ταξιδάκι με 110 χλμ μια χαρά πάει ακόμα κ φορτωμένο ΑΛΛΑ έχει πολύ κοντό σασμάν (μάλλον πιο κάτω κ από 29χλμ/1000 στροφές) οπότε ανεβάζεις τη κατανάλωση κ το θόρυβο.
πολύ καλύτερο το 207 με τα 90 ή 95 άλογα -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Άλλη εξαιρετική λύση είναι το FIAT Panda , αλλά είναι μικρότερο και κυρίως για πόλη. Στα ίδια λεφτά επίσης.
Αναλόγως τι θέλεις και τι ψάχνεις.
εχει τους μισους χώρους από το πουντο, ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ επιδόσεις (βασικά τις πιο ξεφτίλα της κατηγορίας), ακόμα χειρότερη οδική συμπεριφορά που θέλει δραμαμίνες, εμφάνιση γτπ καβάλα σε σχεση με το πουντο, κ χειροτερη πλαστικούρα μεσα κ βέβαια... Οι παπάρες το δίνουν στα ίδια λεφτά με το πουντο (αφού υπάρχουν ακόμα πιο παπάρες που δίνουν 4,5 χιλιάρικα για αμάξι 8 ετών όταν καινουργιο κάνει 8 χιλιάρικα )
τί πόρωση έχει πέσει με το πάντα εδώ μέσαTo Panda έχει ίδιες επιδόσεις με το Punto, στα λεφτά του Punto παίρνει την πλούσια έκδοση και πιο καινούριο μοντέλο, άρα και καλύτερο εσωτερικό, επίσης καίει πολύ λιγότερο, έχει λιγότερα τέλη και μπορεί να το ξαναπουλήσει πανεύκολα και σε καλή τιμή.
Για επιδόσεις, εδώ:
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... ctive.html
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... ctive.htmlΔεν θα πρότεινα κανένα από τα δύο πάντως. Το Panda είναι μια χαρά για αστική μετακίνηση , αλλά μέχρις εκεί, άντε και κάνα ταξιδάκι κοντινό.
Αυτά που θα πρότεινα, τα έχω γράψει στο πρώτο ποστ: Clio, 207 και εναλλακτικά το 206 για κάτι πολύ καλό και οικονομικό (τα τελευταίας φουρνιάς με τον 90άρη κινητήρα).Δεν βλέπω καμία πόρωση από την πλευρά μου, ούτε Panda έχω για πούλημα επίσης!
-
ρε παιδες,εξηγηστε μου για ποιο λογο το μεγεθος εχει να κανει με το ποσο καλο ειναι στα ταξιδια ενα αυτοκινητο?επειδη λετε οτι το παντα δεν κανει για ταξιδια,παρα μονο για κοντινα..εγω εκανα ελλαδα ιταλια με σουιφτακι του 96,του 1λτ,κ δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα..
με ενα παντα που θα εχει σαφως παραπανω ανεσεις κ επιδοσεις,γιατι να μη μπορεις να κανεις ταξιδι?
δεν ειναι δα κ φαβε απ,να σου ερχεται εμετος απο την πολλη ωρα πισω απο αυτο το ταμπλο.. -
το παντα νομίζω απέκτησε τον 69αρι 1200 το 2010. πιο πριν είχε 60 άλογα και 0-100 σε 16+. εξοπλισμό παραπάνω σε σχέση με το πουντο δεν εχει αφού δεν προσφερόταν με κλιμά κτλ σε αντίθεση με το πουντο που είχε κ αρκετά καλά εξοπλισμένες εκδόσεις (που πουλιούνται σχεδόν στα ίδια λεφτά με τις πιο απλές)
οπως κ να εχει, το 207 είναι ένα πολύ καλύτερο αμάξι από το πουντο.
οι εκδόσεις tce του κλιο πάντως είναι πολύ ακριβες, στα επίπεδα που πουλιούνται τα 207 ραλύ, που είναι πολλά κλικ καλύτερα από τα ρενώ. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το παντα νομίζω απέκτησε τον 69αρι 1200 το 2010. πιο πριν είχε 60 άλογα και 0-100 σε 16+. εξοπλισμό παραπάνω σε σχέση με το πουντο δεν εχει αφού δεν προσφερόταν με κλιμά κτλ σε αντίθεση με το πουντο που είχε κ αρκετά καλά εξοπλισμένες εκδόσεις (που πουλιούνται σχεδόν στα ίδια λεφτά με τις πιο απλές)
οπως κ να εχει, το 207 είναι ένα πολύ καλύτερο αμάξι από το πουντο.
οι εκδόσεις tce του κλιο πάντως είναι πολύ ακριβες, στα επίπεδα που πουλιούνται τα 207 ραλύ, που είναι πολλά κλικ καλύτερα από τα ρενώ.Σωστός για τον κινητήρα, όντως το 2010 μπήκε. Λάθος για τις επιδόσεις, δεν έκανε 16+ όπως γράφεις.
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... 03-12.htmlΤο Panda προσφερόταν νομίζω κι αυτό με πολύ καλό εξοπλισμό, αναλόγως την έκδοση. Το συγκεκριμένο Punto με τους 77 ίππους, είναι σχεδόν πάντα από Leasing ή Ενοικιάσεις και είναι με τον βασικό εξοπλισμό. Λίγοι ιδιώτες το αγόρασαν.
Αν σε χαλάει τόσο το Panda, δεν το συνεχίζω. Συμφωνώ επίσης πως το Clio είναι ακριβό στην έκδοση TCE, αλλά βρίσκεις περίφημα 1.4 με 100 άλογα σε τιμές γύρω στα 5Κ.
Επίσης τα Peugeot, τα είπαμε.Και τέλος, αν θέλουμε Fiat , έχουμε το παλιότερο Punto Sporting.
Αυτά, over and out. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σωστός για τον κινητήρα, όντως το 2010 μπήκε. Λάθος για τις επιδόσεις, δεν έκανε 16+ όπως γράφεις.
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... 03-12.htmlΠρος στιγμήν πρέπει να σε έκοψε κρύος ιδρώτας μην εμφανιστεί από το πουθενά ο Hans Christian Andersen του φορουμ και αρχίσει τα δικά του ε?
-
Δεν ξερω γιατι μερικοι πατε τοσο πολυ το 207...
Ειλικρινα ΟΠΟΙΟΝ ξερω με δαυτο κοιμαται με μερικα λιτρα λαδακι στον υπνο του. Ειδικα φιλοι με ραλυ εχουν σοβαροτατα προβληματα με καταναλωση λαδιου με τους 2 απο αυτους (αν και εκτος εγγυησης) να αναγκαζονται σε αλλαγη κεφαλης κλπ παρελκομενων καθως η πεζω εχει αναγνωρισει το προβλημα και ακομα και λιγο μετα την εγγυηση καλυπτει αλλαγη που κοστιζει 4000 ευρω περιπου.Το θεμα εχει απασχολησει πολυ και κατοζους μινι με το αναλογο σουσουρο.Καλο αλλα μακραν καλυτερο το GP. Ουτε ταφος ειναι (σε σχεση με το 207) ουτε καιει τα αντερα του (παλι σε σχεση με το 207) ουτε βεβαια βρισκεις του 08 με κατω απο 5000 ευρω,ποσο μαλλον sporting Ηιγη Φιδελιτυ...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Δεν ξερω γιατι μερικοι πατε τοσο πολυ το 207...Ειλικρινα ΟΠΟΙΟΝ ξερω με δαυτο κοιμαται με μερικα λιτρα λαδακι στον υπνο του. Ειδικα φιλοι με ραλυ εχουν σοβαροτατα προβληματα με καταναλωση λαδιου με τους 2 απο αυτους (αν και εκτος εγγυησης) να αναγκαζονται σε αλλαγη κεφαλης κλπ παρελκομενων καθως η πεζω εχει αναγνωρισει το προβλημα και ακομα και λιγο μετα την εγγυηση καλυπτει αλλαγη που κοστιζει 4000 ευρω περιπου.Το θεμα εχει απασχολησει πολυ και κατοζους μινι με το αναλογο σουσουρο.Καλο αλλα μακραν καλυτερο το GP. Ουτε ταφος ειναι (σε σχεση με το 207) ουτε καιει τα αντερα του (παλι σε σχεση με το 207) ουτε βεβαια βρισκεις του 08 με κατω απο 5000 ευρω,ποσο μαλλον sporting Ηιγη Φιδελιτυ...
+1 για το 207 σε δείγμα 2 αυτοκινήτων που τα ήξερα προσωπικά...
- ένα 207 φίλου
+ένα 207cc άλλου φίλου...
το πιο μπουρδέλο της πεζό τα τελευταία χρόνια...
το πούντο όντως σέρνεται... κλιούμπα από εμένα...
- ένα 207 φίλου
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Δεν ξερω γιατι μερικοι πατε τοσο πολυ το 207...Ειλικρινα ΟΠΟΙΟΝ ξερω με δαυτο κοιμαται με μερικα λιτρα λαδακι στον υπνο του. Ειδικα φιλοι με ραλυ εχουν σοβαροτατα προβληματα με καταναλωση λαδιου με τους 2 απο αυτους (αν και εκτος εγγυησης) να αναγκαζονται σε αλλαγη κεφαλης κλπ παρελκομενων καθως η πεζω εχει αναγνωρισει το προβλημα και ακομα και λιγο μετα την εγγυηση καλυπτει αλλαγη που κοστιζει 4000 ευρω περιπου.Το θεμα εχει απασχολησει πολυ και κατοζους μινι με το αναλογο σουσουρο.Καλο αλλα μακραν καλυτερο το GP. Ουτε ταφος ειναι (σε σχεση με το 207) ουτε καιει τα αντερα του (παλι σε σχεση με το 207) ουτε βεβαια βρισκεις του 08 με κατω απο 5000 ευρω,ποσο μαλλον sporting Ηιγη Φιδελιτυ...
Δεν μιλώ για τουρμπομοτέρ στο 207, αλλά για τα απλά 1.4 ατμοσφαιρικά. Μια χαρά αυτοκίνητο, τα είχαμε για καιρό σαν εταιρικά, ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα.
Η κατανάλωση αυξημένη όντως, λόγω μεγέθους και βάρους. Το ίδιο ισχύει και για το GP. Το οποίο σέρνεται χειρότερα φυσικά.
Το εσωτερικό πολλές κλάσεις καλύτερο στο 207 , όπως επίσης και η συμπεριφορά στο δρόμο και η άνεση.Τέλος, κακώς δεν το εξήγησα καλύτερα, αναφέρομαι στο Punto Sporting και όχι στο GP Sporting. Άρα, στην προηγούμενη γενιά.
-
Συμφωνώ για 207 1.4 90ps sport.Kαι σαφώς καλύτερο από το gp με τα 77 άτια.Και σε επιδόσεις,και σε ηχομόνωση,σε ανάρτηση-κύλιση και σε εσωτερικό(εδώ μακράν καλύτερο το 207,πολύ ωραίο και κλασάτο εσωτερικό με το διζωνικό κλίμα).Ωραιο και το renault clio 1.4 100ps dynamic 2006-2007 Aπό punto καλύτερα την προηγούμενη γενια σε αυτά τα λεφτά 5000€(punto 1.4 f/l 95ps sporting 2004-2006).
-
Συγνώμη παίδες αλλά κάνοντας μια απλή αναζήτηση στο car.gr οι τιμές που μου βγάζει στα μοντέλα που μου προτείνετε οι περισσότεροι ξεφεύγουνε τα 5.000 ευρώ , οποτε σε ποια άλλα site εντοπίζετε τα αυτοκίνητα αυτά σε αυτές τις τιμές ? Δεν ξέρω και γιαυτό ρωτάω...ρωτώντας πας στην πόλη
μοντέλα, έκδοση και χρονολογίες θα ήθελά
ευχαριστώ για τον χρόνο σας που ασχολήστε μαζί μου
-
Ο χρήστης michaelred έγραψε:
Συγνώμη παίδες αλλά κάνοντας μια απλή αναζήτηση στο car.gr οι τιμές που μου βγάζει στα μοντέλα που μου προτείνετε οι περισσότεροι ξεφεύγουνε τα 5.000 ευρώ , οποτε σε ποια άλλα site εντοπίζετε τα αυτοκίνητα αυτά σε αυτές τις τιμές ? Δεν ξέρω και γιαυτό ρωτάω...ρωτώντας πας στην πόλημοντέλα, έκδοση και χρονολογίες θα ήθελά
ευχαριστώ για τον χρόνο σας που ασχολήστε μαζί μου
Δεν ξεφεύγουν νομίζω. Άσε που υπάρχουν και τα παζάρια, αν κάποιος ζητάει πχ 5.400€, εύκολα θα πέσει στα 5.000.
Για το 207, βρίσκω 9 αυτοκίνητα με όριο τα 5Κ: http://goo.gl/3jIEA
Και Clio έχουμε πάλι 8 αυτοκίνητα: http://goo.gl/o6JvG
Και για το παλιότερο Punto Sporting, ακόμη περισσότερα και πολύ φθηνότερα: http://goo.gl/P6Ggy
Και φυσικά έχουμε και το 206, το καλύτερο value για εμένα μαζί με το Punto: http://goo.gl/uW9yfΌρεξη να έχεις να ψάχνεις. Το θέμα είναι αν τελικά πας σε πιο νέο μοντέλο με 5Κ ή σε κάτι παλιότερο με 3Κ άντε 3.5Κ. Σκέψου το.
-
σωστός.
εγώ νομίζω πάντως πως δεν αξίζει για 1000-1500 ευρώ να πάρεις το παλιό πουντο
αυτό αξίζει νομίζω αφού είναι η έκδοση sport με ελάχιστα χιλιομετρα! ο πωλητής κατέβασε κ τη τιμή 500 ευρώ αφού το είχε 4500 εχθές
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2387178/
γνώμη αγορά μεταχειρ. fiat grande punto 2008