-
καλημερα παιδια. ολα καλα με την clk. σημερα φουλαρισα στα νεα μουδανια με 0,86 ευρω. ειχε αλλα 2 πρατηρια με την ιδια τιμη και ενα με 0,83 ευρω αλλα δεν παιρνει visa. εχουν πεσει και στην υπολοιπη ελλαδα οι τιμες;
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To υγραέριο δεν είναι σοκοφρέτες. Για να το βάλεις θέλει μελέτη, χώρο, έγκριση και ΛΕΦΤΑ. Και μετά πρέπει να βγει η επένδυση, ήτοι να πουλάς κάποια ποσόστητα και πάνω, αλλιώς είσαι μέσα με τα μπούνια. Είναι ρίσκα αυτά, και λίγοι τα παίρνουν ιδιαίτερα τώρα.Μα ιδιαίτερα τώρα που βλέπεις καθημερινά δεκάδες (μην πω εκατοντάδες) οδηγούς να μετατρέπουν τα αυτοκίνητά τους σε υγραεριοκίνητα, αξίζει οι πρατηριούχοι να το κυνηγίσουν λίγο περισσότερο και σε βάθος χρόνου σίγουρα θα βγουν κερδισμένοι. Θα μιλήσω για την πόλη μου, τα Μέγαρα. Καθημερινά ακούω γείτονες/φίλους/συγγενείς να λένε ότι θα τα κάνουν υγραέριο. Αλλά θα πρέπει να κάνουν 30χλμ (κι άλλα τόσα γυρισμός) για να προμηθευτούν καύσιμα (Ασπρόπυργο). Που σημαίνει ότι αναγκαστηκά θα πρέπει να φουλάρουν αλλιώς θα κάνουν συχνά το δρομολόγιο... Τα Μέγαρα είναι μια πόλη 40.000 κατοίκων, αμέτρητων αμαξιών. Οι περισσότερες οικογένειες έχουν από 2-3 αυτοκίνητα. Αν συμπεριλάβεις και Νέα Πέραμο/Κινέττα, μιλάμε για χιλιάδες αυτοκίνητα, πολλά εκ των οποίων μετατρέπονται/θα μετατραπούν σε υγραέριο. Ας ξυπνήσουν λίγο οι πρατηριούχοι.
-
Δε νομίζω ότι είναι και τόσα πολλά τα υγραεριοκίνητα. Ιδιαίτερα τώρα που επετράπη το πετρέλαιο οι μετατροπές θα φθίνουν διαρκώς. Αν ξαμολήσουν και το φυσικό αέριο, χαίρεται. Εν πάσει περιπτώσει ας ξαναμετρήσουν τα κουκιά οι ενδιαφερόμενοι.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δε νομίζω ότι είναι και τόσα πολλά τα υγραεριοκίνητα. Ιδιαίτερα τώρα που επετράπη το πετρέλαιο οι μετατροπές θα φθίνουν διαρκώς. Αν ξαμολήσουν και το φυσικό αέριο, χαίρεται. Εν πάσει περιπτώσει ας ξαναμετρήσουν τα κουκιά οι ενδιαφερόμενοι.Δεν νομίζω. Εσύ μιλάς μόνο για όσους έχουν τη δυνατότητα και θέλουν να αγοράσουν καινούργιο όχημα. Που δεν νομίζω να είναι πολλοί. Όσοι θέλουν να κρατήσουν το αμάξι τους και 'τα έχουν δει όλα' από τη βενζίνη, δεν έχουν και πολλές εναλλακτικές.
-
Aφού και γω που ήμουν αντίθετος στην αρχή (πριν 2-3 χρόνια δλδ), πλέον το σκέφτομαι σοβαρά (μια και έχω δει απροβλημάτιστα συστήματα σε αυτοκίνητα σαν το δικό μου). Είδωμεν...
-
Εγώ θα το σκεφτώ μόνο όταν ανοίξει κάποιο κοντινό πρατήριο. Δεν είναι δυνατόν να διαννύω 60χλμ για να προμηθεύομαι καύσιμο.
-
Καλησπέρα και απο εμένα.
Είμαι κάτοχος ενός RENAULT CLIO 1,4 16V (BBOLOF) MTV Μοντέλο 2000 με 180.000 χλμ.
Κάνω γύρω στα 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο και σκέφτομαι την λύση LPG.
Τι προτείνετε ? -
Θα σου προτεινα να βρεις ενα καλο μαστορα και να βαλεις ενα συστημα 4ης γενιας-με πνευμωνα- σε λογικη τιμη. Μερικα απο τα πιο γνωστα ειναι landi renzo, lovato, omvl, brc, bigas κτλ( με τυχαια σειρα τα γραφω). Μην πας στα υγρου ψεκασμου-5ης γενιας- γιατι κοστιζουν περισσοτερο απο τα αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης pankal clk έγραψε:
καλημερα παιδια. ολα καλα με την clk. σημερα φουλαρισα στα νεα μουδανια με 0,86 ευρω. ειχε αλλα 2 πρατηρια με την ιδια τιμη και ενα με 0,83 ευρω αλλα δεν παιρνει visa. εχουν πεσει και στην υπολοιπη ελλαδα οι τιμες;Στα Νέα Μουδανιά υπάρχει η μεγαλύτερη αναλογία 'αεριτζίδικων' βενζινάδικων ανά απόσταση και ανά κάτοικο στην Ελλάδα. Μέσα σε μια ευθεία πέντε χιλιομέτρων υπάρχουν ΤΕΣΣΕΡΑ από δαύτα
Και οι τιμές πρέπει να να ναι από τις χαμηλότερες στην χώρα. Το ΑΠ είχε σήμερα 0.845 αν πρόσεξα καλά.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Εγω εχω κανει 30000 χλμ με brc σε Santa Fe με σειριακο αυτοματο κιβωτιο και το οδηγω οπως και πριν (και φορτωμενο συχνα και με τερμα γκαζι σε προσπερασεις) Κανενα απολυτως προβλημα.
H 'ιδιαιτερότητα' του αυτοκινήτου του pankalclk δεν είναι το αυτόματο ουσιαστικά αλλά ο κομπρέσορας. Στο kick down που ανεβάζει στροφές δεν είναι σαν την κλασική τουρμπίνα που πρέπει να φουσκώσει (lag) οπότε ο πνέυμονας έχει ώρα να στείλει το απαιτούμενο μείγμα αλλά ο κομπρέσορας έχει άμεσα απότομη ανάγκη για καύσιμο και πολλοί πνεύμονες αλλά και εγκέφαλοι υγραερίου αδυνατούν να ακολουθήσουν γι'αυτό και γυρίζουν σε βενζίνη η κάνουν κοψίματα .
Για τις αλλαγές στον κόφτη , και στο sport πρόγραμμα να το βάλεις αλλαγη στον κόφτη δεν θα δεις ακόμη και με τέρμα γκάζι θα ανεβάσει μόλις ακουμπήσεις κόκκινα.
Πιστευω οτι το αντιθετο συμβαινει.
Με το κλασσικο τουρμπο στο kickdown (αλλα και στο αποτομο γκαζι) οπως λες οταν 'φουσκωσει' η τουρμπινα τοτε εχει αποτομα μεγαλυτερη αναγκη για καυσιμο και ισως τοτε να εχουμε κοψιματα κλπ. Τα τουρμπο αυτοκινητα χρειαζονται καλη ρυθμιση ακριβως γι'αυτο το λογο και μερικες εταιρειες εχουν κιτ ετοιμα/ρυθμισμενα για τετοιες περιπτωσεις.
Ο κομπρεσσορας λειτουργει με την κινηση του στροφαλοφορου (δηλαδη δεν περιμενει να 'γεμισει' οπως η τουρμπινα και ετσι να ζητησει μεγαλυτερη ροη σε καυσιμο αποτομα, αλλα ακολουθει την κινηση του στροφαλοφορου μεσω ιμαντα) οποτε οτι κινηση παιρνει ο στροφαλοφορος αυτη αυτοματα μετατρεπεται γεωμετρικα σε κινηση στην φτερωτη (η κοχλια) του κομπρεσσορα και η ροη καυσιμου ακολουθει αυτη τη σχεση που ειναι σταθερη και ετσι εχουμε σταθερη παροχη επιπλεον αερα για καυση οποτε και αναλογα σταθερη με αυτη τη παροχη ροη καυσιμου. Αυτο ειναι και το μονο πλεονεκτημα του κομπρεσσορα εναντι της τουρμπινας δηλαδη η απροσκοπτη λειτουργια του απο τις 0 στροφες και οσο ανεβαζει ο στροφαλοφορος. Δεν υπαρχει καθολου υστερηση γι'αυτο και δεν εχουμε προβλημα με 'γεμισματα' κοψιματα κλπ.
Απο τα αγαπημενα αυτοκινητα που ειχα, και το μονο που κρατησα 10 χρονια, ηταν ενα Corrado G60, οποτε εχω εντριβησει αρκετα στο θεμα κομπρεσσορα και ισως ηταν απο τα μοναδικα που λογω της ενασχολησης μου αντεξε ο κομπρεσσορας 220 χιλ χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα οταν και το εδωσα. Ο επομενος φροντισε μετα απο ενα χρονο να το 'παρκαρει' μονιμα σε ενα γκρεμακο, ευτυχως χωρις να παθει τιποτα αυτος, αλλα λυπηθηκα και μετανοιωσα που το ειχα δωσει και κατεληξε ετσι. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
καλημερα παιδια. ολα καλα με την clk. σημερα φουλαρισα στα νεα μουδανια με 0,86 ευρω. ειχε αλλα 2 πρατηρια με την ιδια τιμη και ενα με 0,83 ευρω αλλα δεν παιρνει visa. εχουν πεσει και στην υπολοιπη ελλαδα οι τιμες;
Στα Νέα Μουδανιά υπάρχει η μεγαλύτερη αναλογία 'αεριτζίδικων' βενζινάδικων ανά απόσταση και ανά κάτοικο στην Ελλάδα. Μέσα σε μια ευθεία πέντε χιλιομέτρων υπάρχουν ΤΕΣΣΕΡΑ από δαύτα
Και οι τιμές πρέπει να να ναι από τις χαμηλότερες στην χώρα. Το ΑΠ είχε σήμερα 0.845 αν πρόσεξα καλά.
Συμφωνώ. Αλλά πέρισυ το καλόκαιρι όταν Θεσσαλονίκη βαζαμέ περιπού στο 0.8ευρω. Εκει το ειχανε σταθερά τα δύο πρατηρια τοτε στα 0.849ευρω. Περασα καμια 30φορες απο εκει αλλα ημουν παντα φουλαρισμενος απο Θεσσαλονικη, για να μην τους δωσω λεφτα αφου ειχαν καπελο 5 λεπτα. Η τιμη αρχισε να πεφτει οταν τελειωσε η σεζον και ανοιξαν και αλλα πρατηρια. Αντε να δουμε φετος το Καλοκαίρι πόσο τίμιοι θα είναι.....
-
Εδω Αθηνα καλα κρατει ακομα το καρτελ. Δεν εχω δει λιγωτερο απο 93.8 ακομα και σημερα που εχει πεσει κατα 5 λεπτα η τιμη της αμολυβδης απο το Σαββατοκυριακο. Αυτο παει να πει προεκλογικη 'παροχη'. Και μετα τις 6 Μαιου αντε 10 λεπτα αυξηση για να βγει και η προεκλογικη χασουρα.
Αυτοι ακομα νομιζουν οτι εχουν να κανουν με ινδιανους και δινουν χαντρες για να παρουν ψηφους.
Αλλα ετσι εχουν συνηθισει. Οσο και να φαινεται απιστευτο με την ιδια τακτικη προχωρουν ακομα. -
θεσσαλονικη σημερα 91,1 σταθερα δεν πεφτει. Ειχε πριν 92,3
οκ επεσε λιγο αλλα η βενζινη επεσε 4-5 λεπτα. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Πιστευω οτι το αντιθετο συμβαινει.
Με το κλασσικο τουρμπο στο kickdown (αλλα και στο αποτομο γκαζι) οπως λες οταν 'φουσκωσει' η τουρμπινα τοτε εχει αποτομα μεγαλυτερη αναγκη για καυσιμο και ισως τοτε να εχουμε κοψιματα κλπ. Τα τουρμπο αυτοκινητα χρειαζονται καλη ρυθμιση ακριβως γι'αυτο το λογο και μερικες εταιρειες εχουν κιτ ετοιμα/ρυθμισμενα για τετοιες περιπτωσεις.
Ο κομπρεσσορας λειτουργει με την κινηση του στροφαλοφορου (δηλαδη δεν περιμενει να 'γεμισει' οπως η τουρμπινα και ετσι να ζητησει μεγαλυτερη ροη σε καυσιμο αποτομα, αλλα ακολουθει την κινηση του στροφαλοφορου μεσω ιμαντα) οποτε οτι κινηση παιρνει ο στροφαλοφορος αυτη αυτοματα μετατρεπεται γεωμετρικα σε κινηση στην φτερωτη (η κοχλια) του κομπρεσσορα και η ροη καυσιμου ακολουθει αυτη τη σχεση που ειναι σταθερη και ετσι εχουμε σταθερη παροχη επιπλεον αερα για καυση οποτε και αναλογα σταθερη με αυτη τη παροχη ροη καυσιμου. Αυτο ειναι και το μονο πλεονεκτημα του κομπρεσσορα εναντι της τουρμπινας δηλαδη η απροσκοπτη λειτουργια του απο τις 0 στροφες και οσο ανεβαζει ο στροφαλοφορος. Δεν υπαρχει καθολου υστερηση γι'αυτο και δεν εχουμε προβλημα με 'γεμισματα' κοψιματα κλπ.
Απο τα αγαπημενα αυτοκινητα που ειχα, και το μονο που κρατησα 10 χρονια, ηταν ενα Corrado G60, οποτε εχω εντριβησει αρκετα στο θεμα κομπρεσσορα και ισως ηταν απο τα μοναδικα που λογω της ενασχολησης μου αντεξε ο κομπρεσσορας 220 χιλ χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα οταν και το εδωσα. Ο επομενος φροντισε μετα απο ενα χρονο να το 'παρκαρει' μονιμα σε ενα γκρεμακο, ευτυχως χωρις να παθει τιποτα αυτος, αλλα λυπηθηκα και μετανοιωσα που το ειχα δωσει και κατεληξε ετσι.Ωραίο το Corrado (και το σιρόκο ) . Στο θέμα που σου ανέφερα στην ανάλυση σου υποστηρίζεις ακριβώς αυτό που λέω και συμφωνούμε στην ερμηνεία τα χαλάμε Όταν κάνει kick down σύμφωνα με την ανάλυση σου πρέπει άμεσα και απότομα να ρίξεις πολύ καύσιμο γιατί ανεβαίνουν οι στροφές. Αυτό είναι δύσκολο για πολλά συστήματα (αν όχι όλα ) με πνεύμονα. Λάβε υπόψιν σου ότι είναι και παθητικά συστήματα, εκτός των άλλων που ανέφερα, Στα υγρού που έχει αντλία είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Στην τουρμίνα είναι πιο ήπια η ανάγκη για τους λόγους που ανέφερες. Φαντάσου ένα γράφημα με την στιγμιαία κατανάλωση στο kick down στον κομπρέσορα θα έχει σκαλοπάτι , στο turbo θα είναι καμπύλη.
-
Και με το αυτοματο/σειριακο του Santa Fe μου γινεται kickdown κανονικα χωρις ποτε κανενα προβλημα και με πιεση και φορτωμα. Και εκει απο πχ 3000 στροφες και 4η κατεβαζει αυτοματα 2α και με 5000 στροφες χωρις κανενα κομπιασμα, οπως ακριβως και με την βενζινη για να μην πω και καλυτερα μετα απο μια τελευταια αναβαθμιση.Αναλογα λειτουργει και κατεβασμα με κομπρεσσορα, δεν εχει και μεγαλη διαφορα γιατι ο κομπρεσσορας λειτουργει μηχανικα.
Παντως μεγαλο ρολο για να εχεις επαρκη παροχη σε ολες τις συνθηκες παιζουν και ο εγκεφαλος και ο πνευμονας αλλα ιδιαιτερα τα μπεκ. Εχω βαλει τα μεγαλυτερα και σε συναρτηση με το ολο συστημα της BRC (Sequent Plug and Drive) ολα λειτουργουν υποδειγματικα, τουλαχιστον μεχρι τωρα.
Εξ'αλλου αν αυτο δεν συνεβαινε ουτε θα εβαζα το συστημα αλλα και να το ειχα βαλει και μου εβγαζε τετοιο προβλημα χωρις να μπορω να το λυσω θα το ξηλωνα χωρις δευτερη κουβεντα.
Δεν ειναι κατι που μπορεις να συμβιβαστεις ειδικα οταν προκειται για την ασφαλεια σου και των επιβαινοντων και δεν θελεις φυσικα να βρεθεις 'κρεμασμενος' σε καμμια προσπεραση. -
καλησπερα σας. εχω ενα auris valvematic, και θελω να βαλω υγραεριο. στην toyota μου ζητανε 2300 για το vialle υγρου ψεκασμου και ειπανε οτι μονο αυτο ειναι απροβληματιστο για το auris. επειδη μου φαινονται πολλα τα 2300 ξερει καποιος που μπορω να βαλω το συστημα της vialle σε καλυτερη τιμη;
-
Ερχεται η αεριοκίνηση των Ι.Χ. (από την Ημερησία)
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112852242Τι διαφορές έχουν οι εγκαταστάσεις σε σχέση με του υγραερίου;
Τι διαφορές σε απόδοση και συμπεριφορά;
Φαίνεται ότι θα είναι φτηνότερο και ότι μάλλον θα μπορείς να γεμίζεις το αυτοκίνητό σου στο σπίτι σου αν έχεις σύνδεση (προφανώς με κάποια ειδική βαλβίδα/αντλία κλπ. Οπότε τέρμα το να ψάχνεις να βρεις πρατήριο.... θα κλάψουν! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Φαίνεται ότι θα είναι φτηνότερο και ότι μάλλον θα μπορείς να γεμίζεις το αυτοκίνητό σου στο σπίτι σου αν έχεις σύνδεση (προφανώς με κάποια ειδική βαλβίδα/αντλία κλπ. Οπότε τέρμα το να ψάχνεις να βρεις πρατήριο.... θα κλάψουν!Αυτό μην το ελπίζεις , το δίκτυο που έρχεται σπίτι σου είναι χαμηλής πίεσης 5 bar και το CNG αποθηκεύεται στα 200+ . Προφανώς και είναι παράνομο, Και να βρεις αντλία θα σου στοιχίσει αρκετές χιλιάδες € και τέλος δεν είμαι πολύ σίγουρος αν το αέριο στο σπίτι είναι φθηνότερο από το αέριο που δίνει η ΔΕΠΑ στο πρατήριο της - πρατήρια στο μέλλον.
-
Παρόμοιες τιμές έχουν τα κιτ μετατροπής εκτός από τις δεξαμενές γιατί το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε τεράστιες πιέσεις και οι δεξαμενές είναι πανάκριβες.
Επίσης, χρειάζεται μεγάλη δεξαμενή ή 2-3 μικρές για να έχει κάποια αυτονομία το αμάξι
Συμφέρει να γεμίζεις σε βενζινάδικο γιατί η αντλία στο σπίτι πρέπει να συμπιέσει πάρα πολύ το φυσικό αέριο - είναι ακριβή και αργεί να βγάλει μεγάλη ποσότητα.
-
καλημερα σε ολους. διαβαζοντας σχεδον ολες τις σελιδες μου δημιουργηθηκε μια απορια. ενα απο τα πολλα πλεονεκτηματα της υγραεριοκινησης οπως εχετε γραψει ειναι η καλυτερη καυση στον κυλινδρο επειδη αναμιγνυονται 2 αερια σε αντιθεση με την καυση της βενζινης. στην περιπτωση των νεοτερων συστηματων τα οποια δεν εχουν πνευμονα και ψεκαζουν υγρο υγραεριο με αντλια αυτο θεωρειται μειονεκτημα;
Υγραεριοκίνηση!