Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 65
    • 66
    • 20 / 66
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    1317
    34134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eltassos last edited by

      SUZUKI CARRY 1.3 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ μεχρι στιγμης 250000 χλμ και ειναι τελειο ακομη μηχανολογικα. Κινειται καθημερινα + αποκλειστικα στο λεκανοπεδιο ωρες αιχμης...μονο το καθισμα οδηγου θελει αλλαγη...μονο τα τακτικα σερβις και βασεις μηχανης πριν 2000 χλμ (αυτον που φορουσε και το τζιμνυ παληα νομιζω)

      Φιατ Φιορινο 1.3 επαγγελματικο 230000 χλμ..κανει σαν τρακτερ με ελαχιστη εως καθολου συντηρηση και βγαζει μεροκαμματο..θελει το λαδακι του

      ειχαν αγοραστει καινουργια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eltassos last edited by

        suzuki grand vitara 2.0 tou 99..στα 120000 χλμ φλατζα κεφαλης. Φτιαχτηκε σε καλο μαστορα κανα 1000 ευρω με τριψιμο καπακι και ψυγεια κλπ..και πουληθηκε αμεσα. Δεν ξερω αν και τι εβγαλε στον επομενο-σε νησι πηγε- αλλα εδω και 4 χρονια δεν με πηρε να με κραξει, οποτε ολα καλα..(ας πουμε)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosfr last edited by

          Toyota Hilux πετρελαιο Μοντελο 97 του θειου μου. Το αυτοκινητο εχει κανει 680.000 χιλιομετρα και χρησιμοποιειται καθημερινα. Προβληματα μηδενικα οπως μου εχει πει. Καθε 2 μηνες λαδακια και εχει ο θεος.! Mitsubishi L300 της οικογενειας. 300+++ χιλιαδες χιλιομετρα. Βενζινη. Το ατιμο δουλειει κανονικοτατα. Ειχε κατι θεματακια με την μιζα αλλα ολα οκ τωρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonis-team last edited by

            Ο χρήστης manosfr έγραψε:
            Toyota Hilux πετρελαιο Μοντελο 97 του θειου μου. Το αυτοκινητο εχει κανει 680.000 χιλιομετρα και χρησιμοποιειται καθημερινα. Προβληματα μηδενικα οπως μου εχει πει. Καθε 2 μηνες λαδακια και εχει ο θεος.! Mitsubishi L300 της οικογενειας. 300+++ χιλιαδες χιλιομετρα. Βενζινη. Το ατιμο δουλειει κανονικοτατα. Ειχε κατι θεματακια με την μιζα αλλα ολα οκ τωρα.


            Κάποια στιγμή σε αυτήν την χώρα θα μάθουμε ότι το diesel είναι το όπλο της αστικής τάξις.
            Πάνε στα φτηνά, που τελικά κοστίζουν περισσότερο!.
            Ο θειος σου έχει ακόμα 400000κμ, μέχρι να βάλει το χέρι στην τσέπη για επισκευές!.
            Από μπουζί έχει κερδίσει 1360ε !.
            Από διαφορά τιμής και χιλιομέτρων από βενζίνα σε πετρέλαιο έχει κερδίσει περίπου 46240ε !.
            Οι αριθμοί μηλάναι μόνοι τους…..
            Με το κέρδος του αγοράζει μέχρι σήμερα 2 καινούργια?.
            Α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nek last edited by

              Μπα, το κέρδος του το εχει φάει στα μπουζούκια...αραγε τα νεα πετρελαιοκίνητα θα ανταποκριθουν το ίδιο καλα ή στις 100.000κμ πρεπει να παω για καδενα, στις 120.00 για χαλασμενη αντλια πετρελαιου, αλλαγη μπεκ συχνα-πυκνα, κ.ο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                Από διαφορά τιμής και χιλιομέτρων από βενζίνα σε πετρέλαιο έχει κερδίσει περίπου 46240ε !.

                Eβγαινε και βενζινοκινητο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsargy last edited by

                  Κυρίως βενζινοκίνητο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trader last edited by

                    Καιρός να ευθυμήσουμε και λίγο. Maserati Biturbo του 1993... Αγορασμένη καινούρια από την ελληνική αντιπροσωπεία. Από τα τελευταία μοντέλα, τα αξιόπιστα. Γιατί πριν είχαν προβλήματα... Μέχρι στιγμής δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι. Ο πρώτος κινητήρας παρέδωσε το πνεύμα το 1995, στα 19.000 χλμ. Το 'πόρισμα' λέει ότι έφταιγε ο τρόπος οδήγησής μου, προκειμένου να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα. Κατέβαζα καρφωτά ταχύτητα πριν τη στροφή για να το πλασάρω και αυτό οδήγησε στην πρόωση καταστροφή του κινητήρα λόγω υπέρβασης του ορίου στροφών. Μακάρι να ήταν έτσι, μόνο που τότε δεν είχα την οδηγική εμπειρία για να κάνω κάτι τέτοιο. Πολύ θα το ήθελα, αλλά...
                    Δεύτερος κινητήρας το 2000, στα 60.000 χλμ. (αν θυμάμαι καλά). Σε αυτό μάλλον φταίει η πρώτη επισκευή που έγινε στην εδώ αντιπροσωπεία (δεν το λέω τυχαία αυτό). Από τότε όλες οι εργασίες γίνονται στην Ιταλία και το αυτοκίνητο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα (λαμβάνοντας υπόψιν τα σχεδόν 20 χρόνια της ηλικίας του).
                    Εννοείται ότι ο κινητήρας δεν είχε την παραμικρή μετατροπή. Γενικά, όσες φορές είχα πάει για service, σχεδόν πάντα είχε μια Biturbo με σοβαρή μηχανική βλάβη. Δε νομίζω ότι όλοι οι ιδιοκτήτες ήταν άσχετοι (μεταξύ αυτών και οδηγοί αγώνων), μάλλον κάποιο θεματάκι έπαιζε και με τα αυτοκίνητα και τις γνώσεις των μηχανικών.
                    Τέλος πάντων, περασμένα ξεχασμένα. Τουρμπάτοι του forum ενωθείτε. Είμαι περίεργος να δω αν θα μπορέσει κανείς να 'κερδίσει' το ρεκόρ μου. Άκου 400.000 χλμ με τον ίδιο κινητήρα. Που είναι η πλάκα σ' αυτό;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sakk last edited by

                      Ρε παιδια μια απαντηση μπορω να εχω σε ενα προβλημα που εχω ? Εχω ενα opel corsa diesel 4 μηνων αυτοκινητο και απο την αρχη μου τριζει η βαση του κινητηρα , το πηγα αμεσως στο συνεργειο και μου την λυπαναν με spray , ομως τωρα μετα απο 3 μηνες παλι τα ιδια .. αυτοι δεν πρεπει κανονικα να αλλαξουν την βαση ??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης sakk έγραψε:
                        Ρε παιδια μια απαντηση μπορω να εχω σε ενα προβλημα που εχω ? Εχω ενα opel corsa diesel 4 μηνων αυτοκινητο και απο την αρχη μου τριζει η βαση του κινητηρα , το πηγα αμεσως στο συνεργειο και μου την λυπαναν με spray , ομως τωρα μετα απο 3 μηνες παλι τα ιδια .. αυτοι δεν πρεπει κανονικα να αλλαξουν την βαση ??


                        Οπωσδήποτε σου εξήγησα και το γιατί.
                        Α.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sofia78 last edited by

                          Peugeot 206 1400, του 2000 και 230.000 χλμ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
                            Peugeot 206 1400, του 2000 και 230.000 χλμ


                            Γελάκια γελάκια βλέπω!!!!. Με 230000 χιλιόμετρα μόνον…..
                            Αγόρι μου καλό, δεν είμαστε στο 1960, με Αθήνα Θεσσαλονίκη 6 ώρες!. Είμαστε στο 2012, με Αθήνα Θεσσαλονίκη 3 ώρες, με μια 5η ταχύτητα κολλημένη….. άντε και με 5 τρίτες στα διόδια εάν έχεις πάσο!.
                            Τα δε λάδια του 60 ήταν ‘μολοχόζουμα’ ενώ τα σημερινά χημικοί εγκέφαλοι!.
                            Φιλικά
                            Α.
                            Μάλλον απήντησα σε κοπέλα…….

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                              Peugeot 206 1400, του 2000 και 230.000 χλμ


                              Γελάκια γελάκια βλέπω!!!!. Με 230000 χιλιόμετρα μόνον…..
                              Αγόρι μου καλό, δεν είμαστε στο 1960, με Αθήνα Θεσσαλονίκη 6 ώρες!. Είμαστε στο 2012, με Αθήνα Θεσσαλονίκη 3 ώρες, με μια 5η ταχύτητα κολλημένη….. άντε και με 5 τρίτες στα διόδια εάν έχεις πάσο!.
                              Τα δε λάδια του 60 ήταν ‘μολοχόζουμα’ ενώ τα σημερινά χημικοί εγκέφαλοι!.
                              Φιλικά
                              Α.

                              Τα γελακια τα ειδες.Το οτι γραφει σοφια78 δεν το ειδες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Το θέμα με ενδιαφέρει κ. mod. Συνήθως δεν βλέπω το αβαταρ!. Μα όταν διάβασα την παράθεση μου διόρθωσα!!!!.....
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Και ένα of topic!.
                                  Χαίρομε φίλε κ. mod, και για λογαριασμό σου, διαπιστώνοντας ότι αλλάζοντας την θεά σου, από κακοτράχαλα βουνά στρατόπεδα και χιόνια, σε Μπούρτζι Παλαμήδη και θάλασσα που λατρεύω, βελτιώθηκε η παράθεση σου!. έγινε πλέον ανθρώπινη….
                                  Φιλικά
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sofia78 last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panorg last edited by

                                      Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
                                      😞

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aks2113 last edited by

                                        MAZDA 3 του 2004 με 280.000 χλμ. και συνεχίζω με ουτε ένα κιχ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iroc last edited by

                                          ford fiesta 86' 1000cc ο κινητήρας είχε βγάλει 350000χλμ εκ των οποίων τα χλμ αυτά ήταν πολύ δύσκολα! το αμάξι πιεζόταν λόγω έλλειψης δύναμης για το οτιδήποτε! θυμάμαι πως κάθε ταξίδι μας ήταν γεμάτο φουλ.. όσο δεν επερνε..τα τελευταία χρονιά στην ζωή:P του που έπεσε στα χεριά μου σαν 'προίκα' απ τον πατέρα μου πριν το δώσω για απόσυρση είχα βρει την λύση για τιν κατανάλωση λαδιού και νερού που είχε.... λόγος τρύπια φλάντζα... οπός καταλαβαίνετε επί 3 ίσως και περισσότερα χρονιά που είχε να κάνει σέρβις το αμάξι κινούταν με τρύπια φλάντζα! κ εννοείτε οτι εγώ του έπινα το αίμα δεν το λυπόμουν.... ενδεικτικά αναφέρω πως κάθε εξάρτημα ήταν made in england γιαυτό κ άντεξε πιστεύω τα πανδυνα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                            ενδεικτικά αναφέρω πως κάθε εξάρτημα ήταν made in england γιαυτό κ άντεξε πιστεύω τα πανδυνα

                                            Μεσα εισαι...

                                            Vw caddy επαγγελματικο 1.9 ντιζελ τελη '90s.. Λιγο πανω απο 400.000km..2 αλλαγες σασμαν.. τη μια λογω διαρροης βαλβολινων τη δευτερη λογω διελυμενου συγχρονιζε.. Αλλαγη μπεκ..Χρηση απλα απεριγραπτη...στα χερια οδηγων φαρμακευτικης εταιριας στην αρχη ενω πλεον οργωνει τα λαγκαδια ως τοπογραφικο..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 20 / 66
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr