-
πως το εκανες αυτο στην τελευταια φωτο?
-
-
-
Η πάλαι ποτέ αυτοκινητιστική θεά της ζωής μου...
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Η πάλαι ποτέ αυτοκινητιστική θεά της ζωής μου...
Το λατρεύω αυτό το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης MIXOStsi έγραψε:
Η πάλαι ποτέ αυτοκινητιστική θεά της ζωής μου...
Το λατρεύω αυτό το αυτοκίνητο
- άπειρο!!!
-
Εδώ την είχα άστρωτη ακόμα... Ούτε σπίτι μου δεν μπορούσα να μαζευτώ... Τεσπά... -
γιατί το εδωσες τελικά;
-
Έπαθα οξεία κρίση σοβαρότητας/πρακτικότητας.
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Έπαθα οξεία κρίση σοβαρότητας/πρακτικότητας.Δεν υπάρχει χάπι δυστυχώς.
Αλλά δεν πειράζει, τους μεγάλους έρωτες συνήθως δεν τους παντρευόμαστε. Βάζουμε τις αναμνήσεις σε ένα κουτάκι και το καταχωνιάζουμε στη μνήμη μας. Ίσως να είναι και καλύτερα έτσι. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Έπαθα οξεία κρίση σοβαρότητας/πρακτικότητας.
Δεν υπάρχει χάπι δυστυχώς.
Αλλά δεν πειράζει, τους μεγάλους έρωτες συνήθως δεν τους παντρευόμαστε. Βάζουμε τις αναμνήσεις σε ένα κουτάκι και το καταχωνιάζουμε στη μνήμη μας. Ίσως να είναι και καλύτερα έτσι.Τι θες να πεις με αυτό;!
Ότι αν κάποια στιγμή αλλάξω γνώμη, θα μπορέσω να πουλήσω την Betty;!
Οτι δλδ δεν την έχω παντρευτεί;! -
-
Δεν πειράζει... θα την δώσω προκαταβολή για μία Μ3
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Έπαθα οξεία κρίση σοβαρότητας/πρακτικότητας.
Δεν υπάρχει χάπι δυστυχώς.
Αλλά δεν πειράζει, τους μεγάλους έρωτες συνήθως δεν τους παντρευόμαστε. Βάζουμε τις αναμνήσεις σε ένα κουτάκι και το καταχωνιάζουμε στη μνήμη μας. Ίσως να είναι και καλύτερα έτσι.ο χρόνος αμβλύνει τα παντα.
και στο φινάλε βγαίνεις διπλά χαμένος.
ισως να μπορέσεις να επανορθώσεις στην επόμενη (;!) ζωή
-
Χαμένος, γιατί?
Οι μεγάλοι έρωτες (αυτοκίνητα, γυναίκες) συνήθως κρύβουν μεγάλα κουσούρια που λόγω ακριβώς του μεγάλου έρωτα δεν φαίνονται.
Για να γυρίσω στο S2000 πάντως δεν ξέρε τι κουσούρια κρύβει αλλά είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να οδηγώ/κατέχω. Βγήκε όμως σε κακό timing για μένα και δεν έγινε ποτέ υποψήφιο. Κρίση και οικογένεια πλέον το κάνανε μια πολύ μακρινή 'επιθυμία'. Παραμένει όμως στο hall of fame. -
Το S2K είχε ιδιαιτερότητες...
'Ηταν κεντρόμαζο, με μικρή πολική ροπή αδρανείας, πράγμα που το έκανε ιδιαίτερα ευαίσθητο σε transients. Μπορούσε αυτό να λειτουργήσει προς όφελος του οδηγού σε αλλαγές πορείας και γενικά στρίψιμο, όπου ήταν ιδιαίτερα άμεσο, αλλά ήθελε χρόνια εξοικείωση.
Η δύναμή του, για τη φιλοσοφία της κατασκευής, ήταν μάλλον παραπανίσια και, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, και πάντα στα χέρια του αδαούς ή ημιμαθούς οδηγού, συντελούσε σε στούκες, εξ' ων και το παρατσούκλι Στουκέι (παραφθορά του S2K). Σε βαθμό μάλιστα που πολύ λίγα από τα κυκλοφορούντα Στουκέια να είναι πλήρως ατρακάριστα.
Όπως βέβαια, πολλοί θα 'χουν δει στο Best Motoring, οι οδηγοί που 'το 'χουν', γράφουν έργα με δαύτο... Ο Κίτσος Τσούτσης με τη σκυλοπαρέα του και με Στουκέια, συνήθως από J's Racing/Amemiya/Spoon, πολλάκις έχουν συνθέσει διθυράμβους στις ανά την Ιαπωνία πίστες, αλλά και στο διάσημο πλέον ορεινό πέρασμα Gunsai. (Ορεινό πέρασμα=touge).
Τίποτα όμως, από αυτά δεν μπορεί να συγκριθεί με τη 'βόλτα' του φοβεροτρομερού Gansan με Στουκέι προπαραγωγής, του '99, κάργα καραμαμίσιου, στο Νουρουμπούρουγκρινγκ (όπως το προφέρουν οι Ιάπωνες)... Εκεί βλέπει κανείς το μέγεθος της κατασκευής, αλλά και το σε ποιους το απήυθυναν οι κατασκευαστές του...
Άντε συ μετά να το πάς Σούνιο...
Ανάβαση Δημητσάνας εναντίον Φτερουγών... Διακρίνεται στη μέση. Το μαυροτσούκαλο...
Καρτόδρομο...
Παρνηθούλα...
Παλατάκι...
Μεγαράκι...Κι όπου αλλού... 'Είχε' πάντοτε περισσότερο, απ 'όσο μπορούσες να πιέσεις... Βαριά η κληρονομιά του...
-
Φανταστικό το S2000, αλλά ρε φιλαράκι σε πίστα ανοιχτό αυτοκίνητο χωρίς roll bar και σταθερές ζώνες, είναι αυτοκτονία!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φανταστικό το S2000, αλλά ρε φιλαράκι σε πίστα ανοιχτό αυτοκίνητο χωρίς roll bar και σταθερές ζώνες, είναι αυτοκτονία!Roll bar έχει, αν και λίγο χαμηλό μου φαίνεται στις φωτογραφίες.
Έχουμε ίδιο πλαίσιο πινακίδας. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Φανταστικό το S2000, αλλά ρε φιλαράκι σε πίστα ανοιχτό αυτοκίνητο χωρίς roll bar και σταθερές ζώνες, είναι αυτοκτονία!
Roll bar έχει, αν και λίγο χαμηλό μου φαίνεται στις φωτογραφίες.
Έχουμε ίδιο πλαίσιο πινακίδας.Άμα είναι να σταθεί το αμάξι στο κεφάλι σου, χέστο...
Έχω θέμα με τα roll bars επειδή έχω τουμπάρει αυτοκίνητο.
-
Kάπου εκεί άρχισαν να χάνουν οι Ιάπωνες την μπάλα... 10 χρόνια στην παραγωγή το αυτ/το και δε δεήθηκαν να κάνουν μια χωροταξική διαρρύθμιση - για Ευρώπη έστω...
Να είναι τα καθίσματα πιο χαμηλά τοποθετημένα σε σχέση με το πάτωμα του αυτ/του, ώστε να βολεύονται τα ψηλότερα αναστήματα και, φυσικά, τα roll hoops πίσω από την κεφάλα του οδηγού να εξέχουν. Αυτά να προστατεύουν τον οδηγό - όχι ο οδηγός αυτά.
Ως αμάξωμα ήταν ιδιαίτερα άκαμπτο. Αλλά δεν μπορείς μια ζωή να βασίζεσαι στο ότι 'αυτά δεν τουμπάρουν'. Όντως δεν τουμπάρουν (στατιστικά), αλλά κάπου πρέπει να προσαρμόζονται και οι Ιάπωνες. Δε γίνεται να μπαίνει ο 1,83 μέσα και να βλέπει οριακά εντός παρμπρίζ κι όχι από πάνω!
Ή 10 χρόνια στην παραγωγή και το στερεοφωνικό να μη δέχεται mp3 ή στικάκι, αν κι αυτό δεν είναι οδηγιάρικη παρατήρηση, αλλά, εν πάση περιπτώσει, κι ο μουσικός ρυθμός χρειάζεται.
Τεσπά... Αυτά πέρασαν... Συγκεντρωνόμαστε στα GT86/BRZ τώρα, μπας και σπάσει κανας διάλος το ποδάρι του και βρεθούμε αγκαλιά με κανα από δαύτα...
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!