-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
αυτό το προσπάθησαν με το ΦΟΞ. μη λέμε παλι τα ιδια.Εχεις κολλησει εσυ με το Fox. Δεν ηταν ουτε η πρωτη, ουτε η μοναδικη προσπαθεια. Επιπλεον δεν ειχε δοθει τοτε η πρεπουσα προσοχη, στις αναγκες των καταναλωτων, ουτε και στρατηγικη διεισδυσης σε υποκατηγοριες...
Για το θεμα του μικρου premium απο την Audi, τετοια κινηση ειδαμε στα 70's με το Audi 50.
Ειχε τιμη βεβαια 'φωτια', και σε πωλησεις πατωσε. Με το που εγιναν καποιες περικοπες κοστους, στην γραμμη παραγωγης, αλλα και σε μικρολεπτομερειες ποιοτικες, και αλλαχτηκαν τα σηματακια, και βαπτιστηκε 'Polo', ηρθαν και οι αναμενομενες πωλησεις...
Το Lupo δηλαδη για την εποχη του δεν ηταν καλο αυτοκινητακι...? Δεν ειχε θετικη ανταποκριση απο το κοινο? -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Κάνα σχόλιο για το 14.5 που έγραψε το Panda 1.2 σε περιοδικο εχουμε?Σε ποιο περιοδικο? Αν εγραψε με τις τυπικες διαδικασιες (με δυο ατομα, οργανα εξοπλισμου και ρεζερβουαρ μισο ή 3/4)
τοτε πιθανοτατα εχουν κοντυνει την τελικη σχεση μεταδοσης, ή καποια απο τις τρεις πρωτες σχεεις κιβωτιου.
Κατι που εχω αναφερει εδω και πολλα ποστ, ΟΤΙ μακαρι να το εχουν κανει, γιατι ειδαλλως το νεο βαρυτερο Panda θα σερνεται με αυτο το μοτερ. Στην νεα -λιγο βαρυτερη κατα 40κιλα σε σχεση με το νεο Panda- Ypsilon 1.2/69ps που ειχα οδηγησει, ο συνδυασμος αμαξωματος-κινητηρα, ηταν ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ που εχω ζησει σε αυτοκινητο...
(θα επρεπε να ντρεπονται και μονο που το πουλανε με αυτο το μοτερ, και σχετικα μακριες σχεσεις μεταδοσης. To αποτελεσμα ειναι τραγικο...Ας εβαζαν τον 1.4/77ps ως entry level στην Y)P.S Αν εχεις στοιχεια-πληροφοριες για τα περαιτερω που ρωταω, και τυχον σχολια που θες να κανεις, γραψε κατευθειαν στο τοπικο του Panda, ξεχαστηκα και εγω, εδω βγαινουμε off topic...
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
.Νικητής στα σημεία βγήκε το picanto 1.2,και ακολούθησαν τα up & panda.Δηλαδή εννοείς οτι έδωσαν τη 2η θέση στο up και την 3η στο panda; Ή ισοβάθμησαν μεταξύ τους; Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση πρόκειται περί πατάτα ολκής αφού στο ελληνικό COTY έδωκαν 33 ψηφαλάκια και την 1η θέση στο panda και με κάμποσα ποντάκια παρακάτω (26) , τη δεύτερη θέση στο up !!
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14075Και δε με λες; Στο συγκριτικό του Drive μετρήσανε φρενάρισμα; Ερωτώ διότι στο συγκριτικό των 4Τ Μαρτίου με 7 εκπροσώπους της κατηγορίας το picanto είχε τα χειρότερα φρένα με διαφορά σχεδόν 3 μέτρων από το προτελευταίο spark και 6 μέτρων από το 1ο σε αυτή την επίδοση panda 0.9 85hp.
-
1ο το Picanto?
Eαν πραγματι το 69αρι Panda εχει τις επιδοσεις που αναγραφει το Ιταλικο Al volante, (που με βαση τα μεχρι στιγμης δεδομενα, με αυτο τον κινητηρα στο παλαιοτερο Panda, σημαινει οτι ειτε εχουν πειραξει προς το κοντυτερο τελικη σχεση μεταδοσης/κιβωτιου, ειτε εχουν 'γαργαλησει' λιγο το μοτερ μεσω χαρτογραφησης...) τοτε θα πρεπει κανονικα να βγαινει νικητης απεναντι στο up!...
Ολα αυτα βεβαια μεχρι να ερθει το φθηνοτερο και ακομα ικανοτερο -σε σχεση με το Panda- 5πορτο Citigo, ωστε να παρει και τα τελευταια σωβρακα του ανταγωνισμου... -
Το θέμα πλέον εξελίσσεται σε γκρίζα διαφήμιση για το Up!.
Καλά, για αστεία και χαβαλέ ούτε καν το συζητώ (είδαμε τί έγινε με τον tsargy).
-
Το Citigo θα εχει την απιστευτη γενικη ποιοτητα του Fabia ας πουμε και θα παρει τα σωβρακα στον ανταγωνισμο;
-
Πλέον βαλαμε και το Citigo στο παιχνίδι.
Δε βγαινουμε με το Up? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
αυτό το προσπάθησαν με το ΦΟΞ. μη λέμε παλι τα ιδια.
Εχεις κολλησει εσυ με το Fox. Δεν ηταν ουτε η πρωτη, ουτε η μοναδικη προσπαθεια. Επιπλεον δεν ειχε δοθει τοτε η πρεπουσα προσοχη, στις αναγκες των καταναλωτων, ουτε και στρατηγικη διεισδυσης σε υποκατηγοριες...
δινεις ρέστα (όλες τις) ώρες ώρες
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε ποιο περιοδικο? Αν εγραψε με τις τυπικες διαδικασιες (με δυο ατομα, οργανα εξοπλισμου και ρεζερβουαρ μισο ή 3/4)
τοτε πιθανοτατα εχουν κοντυνει την τελικη σχεση μεταδοσης, ή καποια απο τις τρεις πρωτες σχεεις κιβωτιου.
Κατι που εχω αναφερει εδω και πολλα ποστ, ΟΤΙ μακαρι να το εχουν κανει, γιατι ειδαλλως το νεο βαρυτερο Panda θα σερνεται με αυτο το μοτερ. Στην νεα -λιγο βαρυτερη κατα 40κιλα σε σχεση με το νεο Panda- Ypsilon 1.2/69ps που ειχα οδηγησει, ο συνδυασμος αμαξωματος-κινητηρα, ηταν ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ που εχω ζησει σε αυτοκινητο...
(θα επρεπε να ντρεπονται και μονο που το πουλανε με αυτο το μοτερ, και σχετικα μακριες σχεσεις μεταδοσης. To αποτελεσμα ειναι τραγικο...Ας εβαζαν τον 1.4/77ps ως entry level στην Y)P.S Αν εχεις στοιχεια-πληροφοριες για τα περαιτερω που ρωταω, και τυχον σχολια που θες να κανεις, γραψε κατευθειαν στο τοπικο του Panda, ξεχαστηκα και εγω, εδω βγαινουμε off topic...
Α τώρα 'σε ποιο περιοδικό'? Διάβασε πιο πάνω και αναγράφονται όλα. Το Κουάτρορουότε σου κάνει ή μόνο όσα συμφωνούν με τη φαντασία σου?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
1ο το Picanto?
Eαν πραγματι το 69αρι Panda εχει τις επιδοσεις που αναγραφει το Ιταλικο Al volante, (που με βαση τα μεχρι στιγμης δεδομενα, με αυτο τον κινητηρα στο παλαιοτερο Panda, σημαινει οτι ειτε εχουν πειραξει προς το κοντυτερο τελικη σχεση μεταδοσης/κιβωτιου, ειτε εχουν 'γαργαλησει' λιγο το μοτερ μεσω χαρτογραφησης...) τοτε θα πρεπει κανονικα να βγαινει νικητης απεναντι στο up!...
Ολα αυτα βεβαια μεχρι να ερθει το φθηνοτερο και ακομα ικανοτερο -σε σχεση με το Panda- 5πορτο Citigo, ωστε να παρει και τα τελευταια σωβρακα του ανταγωνισμου...Εγώ βλέπω ότι δεν έπεσα έξω ούτε στο 1% από κάποια στοιχεία επιδόσεων που βγήκαν στο τόπικ του panda.
Εσύ βέβαια Γρηγόρη με κάνεις πλέον να πιστεύω ότι γράφεις μεν τα δικά σου σεντόνια αλλά δεν διαβάζεις τα μηνύματα των άλλων. Πολύ κακό αυτό.
Και συνεχίζεις και επιμένεις.
Ε λοιπόν όσο επιμένεις εσύ, υπάρχουν εδώ όπως βλέπεις, άλλοι 10-20 που περνάνε το χρόνο τους πολύ ευχάριστα κουρδίζοντας σε. Και αυτό δεν το καταλαβαίνεις καθόλου όμως.
Και συνεχίζεις και πετάς κοτσάνες σαν την τελευταία πρόταση, λες και θα ιδρώσει το αυτί κάποιου από αυτούς που σου τι λένε, πολύ δικαίως όμως.Να το παίξω προφήτης? Το UP θα πραγματοποιήσει εμπορική πορεία όχι πολύ καλύτερη από αυτή των 2 προηγούμενων προσπαθειών της μάρκας. Τα γενόσημα δε(mii & citigo) δεν θα καταφέρουν τίποτα από αυτό που ονειρεύεσαι. Ούτε σώβρακο ούτε κιλότα θα πάρουν. Ίσως τον πούλο. Κάποιος αυστηρός μάλιστα θα έλεγε ότι όλη η ιστορία, δηλαδή Τύπος με τα σούπερ wow σχόλια για τον ερχομό ενός μεσσία, τον τίτλο του WCOTY κλπ θυμίζει ένα ξεκάθαρο εμπορικό φιάσκο σε μια 3η και φαρμακερή προσπάθεια του μεγαλοομίλου.
Μην τρελαίνεσαι και μην υποτιμάς ανθρώπους που δουλεύουν 10ετίες για να βγάλουν στην αγορά προιόντα που έχουν το marketshare. Εδώ θα είμαστε.Απλά η VW έχει χρήμα για επένδυση. Σε κάθε product plan της ανακοινώνει ο Μάρτιν 40-50 μοντέλα. Θέλουν πάση θυσία να πάρουν μια φορά τον τίτλο των περισσότερων παγκόσμιων πωλήσεων, δεν το καταλαβαίνεις αυτό?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πλέον βαλαμε και το Citigo στο παιχνίδι.
Δε βγαινουμε με το Up?Ποτε δεν ηταν εκτος. Το ειχα αναφερει και παλαιοτερα, και το υπενθυμιζω και παλι.
Αν διαβαζεις αποσπασματικα, δικο σου θεμα... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εγώ βλέπω ότι δεν έπεσα έξω ούτε στο 1% από κάποια στοιχεία επιδόσεων που βγήκαν στο τόπικ του panda.
Μονο σε αυτο, και συμφωνα με μετρησεις του Al volante. Ας περιμενουμε του Quattroruote, και πολυ περισσοτερο, των 4τροχων
ή του Drive, ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ, με Ελληνικες βενζινες...Εσύ βέβαια Γρηγόρη με κάνεις πλέον να πιστεύω ότι γράφεις μεν τα δικά σου σεντόνια αλλά δεν διαβάζεις τα μηνύματα των άλλων. Πολύ κακό αυτό.
Και συνεχίζεις και επιμένεις.
Ε λοιπόν όσο επιμένεις εσύ, υπάρχουν εδώ όπως βλέπεις, άλλοι 10-20 που περνάνε το χρόνο τους πολύ ευχάριστα κουρδίζοντας σε. Και αυτό δεν το καταλαβαίνεις καθόλου όμως.
Και συνεχίζεις και πετάς κοτσάνες σαν την τελευταία πρόταση, λες και θα ιδρώσει το αυτί κάποιου από αυτούς που σου τι λένε, πολύ δικαίως όμως.Δεν ειναι θεμα επιμονης, ειναι θεμα αποψης, εμπεριστατωμενης, διασταυρωμενης, και συνηθως αποδεδειγμενης.
Εξαλλου, πριν απο την τρολλοκαταιγιδα που προεκυψε και την φαγωμαρα με το Panda, ανεφερα εξαρχης τοτε, οτι με τις μεχρι ΤΟΤΕ ενδειξεις, και εφοσον ΔΕΝ εχει αλλαξει τελικη σχεση μεταδοσης ή καποια σχεση/σεις ταχυτητας προς το κοντυτερο, ή εστω κατι με την χαρτογραφηση (ασχετως επισημης ονομαστικης δυναμης) οι επιδοσεις του νεου 69αρη Panda θα ειναι εκτος πραγματικοτητος. Φαινεται συμφωνα με τις μετρησεις των Ιταλων οτι ΔΕΝ ειναι. Ειχα πει μακαρι να εχουν κανει κατι ωστε να μην ειναι χαλια οι επιδοσεις του. Με εκεινα τα δεδομενα λοιπον και φυσικα με βαση την χαμηλοτερη τιμη (σε σχεση με το 'τσιμπημενο' twinair) και με πληρεστερο εξοπλισμο, το up! προφανεστατα ειναι καλυτερη επιλογη, σε συνδυασμο και με τις καλυτερες επιδοσεις σε επιπεδο ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας, αλλα και την ακομα καλυτερη -εστω οριακα- ανεση μετακινησης.
Εφοσον γραφτουν παρομοια νουμερα (14,5sec το 0-100Km/h ενδεικτικα...) σε Ελληνικο εδαφος, τοτε με την καλυτερη τιμη, το Panda 69ps συγκεκριμενα, μπαινει επαξια στην διεκδικηση του τιτλου, ως το καλυτερο all round χρηστικο μικρο πολης.
Σιγουρα η επισης μειωμενη τιμη του Citigo χοντραινει το παιχνιδι, και μεχρι να εχουμε συγκεκριμενες τιμες, ολα παιζονται.
Παρολα αυτα οπως ειχα πει και σε προηγουμενη δημοσιευση, προσωπικα, πιθανοτατα θα επελεγα το Panda (το 69ps εφοσον επαληθευτουν οι επιδοσεις εδω...), με διαιρουμενο και συρομενο πισω καθισμα (εννοειται, ωστε να υπαρχει πλεον και η υπεροχη σε χωρους...), παροτι και παλι το up! αλλα περισσοτερο, το ακομα φθηνοτερο citigo εστω οριακα υπερεχει σε καιριους τομεις που εχω αναφερει και πριν.Να το παίξω προφήτης? Το UP θα πραγματοποιήσει εμπορική πορεία όχι πολύ καλύτερη από αυτή των 2 προηγούμενων προσπαθειών της μάρκας. Τα γενόσημα δε(mii & citigo) δεν θα καταφέρουν τίποτα από αυτό που ονειρεύεσαι. Ούτε σώβρακο ούτε κιλότα θα πάρουν. Ίσως τον πούλο. Κάποιος αυστηρός μάλιστα θα έλεγε ότι όλη η ιστορία, δηλαδή Τύπος με τα σούπερ wow σχόλια για τον ερχομό ενός μεσσία, τον τίτλο του WCOTY κλπ θυμίζει ένα ξεκάθαρο εμπορικό φιάσκο σε μια 3η και φαρμακερή προσπάθεια του μεγαλοομίλου.
Μην τρελαίνεσαι και μην υποτιμάς ανθρώπους που δουλεύουν 10ετίες για να βγάλουν στην αγορά προιόντα που έχουν το marketshare. Εδώ θα είμαστε.Εδω μας το παιζεις Giuseppe Busso, στο 'προφητης' θα κολλησουμε...?
Eγω χωρις να εχω δει κανενα απολυτως στατιστικο δεδομενο ουτε για το νεο Panda, ουτε για το Up! σου λεω απο την πλευρα μου, οπως ειχα ξαναπει οτι το τελευταιο θα κλεψει ΧΟΝΤΡΟ κομματι απο την πιττα που κατειχε ο 'μικρος Ιταλος'...
Τωρα απο την αλλη μας λες να μην υποτιμουμε ανθρωπους που βγαζουν επι δεκαετιες Ιταλικα μοντελα, αλλα απο την αλλη,
ο θεσμος WCOTY οτι ειναι ΓΤΠ, και φιασκο. Τοτε το 'Ελληνικο αυτοκινητο της χρονιας', τι να πουμε οτι ειναι...?
Μην προκαλεις και εσυ, εαν ψαξεις να δεις ποιοι ψηφιζουν εκει μεσα εκτος απο τα 5-6 γνωστα περιοδικα, απο τα οποια
τα γνωστα 2 εχουν κατι σοβαρο να πουν...
Να ξερεις επισης, ή να θυμασαι, γιατι τα εχει πει και ο Alba, αλλα οποτε μας βολευει τον ακουμε...
Δεν ειναι μονο οι Ιταλοι σχεδιαστες και οι μηχανικοι που ευθυνονται για το τελικο αποτελεσμα, -οι οποιοι πραγματι ειναι κορυφαιοι στο ειδος τους, και το αποδεικνυουν στην πραξη-. Ειναι η συνολικη οργανωση-διοικηση, ανθρωποι κλειδια(?) που δινουν τις τελικες αποφασεις, και ουσιαστικα φερουν το μεγαλυτερο βαρος ευθυνης του ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, οι οποιες σχεδον στην πλειοψηφια τους, τους φερνουν ενα βημα ΠΙΣΩ απο τον ανταγωνισμο.
Το ξερω, δεν μπορεις να το δεχτεις, εσυ και εκατομυρια αλλοι Ιταλοφιλοι, αλλα η πικρη αληθεια αυτη ειναι...
Get over it...H αντιστοιχια με τις δοξασμενες εποχες της 'Ολυμπιακης Αεροποριας' δεν ειναι τυχαια...
Μακαρι καποια στιγμη αυτο να αλλαξει, προς το παρον δεν διαφαινεται καποια υπερβαση.Απλά η VW έχει χρήμα για επένδυση. Σε κάθε product plan της ανακοινώνει ο Μάρτιν 40-50 μοντέλα. Θέλουν πάση θυσία να πάρουν μια φορά τον τίτλο των περισσότερων παγκόσμιων πωλήσεων, δεν το καταλαβαίνεις αυτό?
Σαν να αρχιζεις να μιλας σωστα. Ειπες τον εναν απο τους τρεις βασικους παραγοντες. Αλλος ενας ειναι η στοχευμενη στρατηγικη marketing, υπο την οποια ΔΕΝ ΠΑΡΕΚΛΙΝΟΥΝ, σχεδον ουτε ενα ποντο, και σε επιπεδο αρχικου στοχου...Μου την σπαει και εμενα ως Ελληνας να βλεπω τους Γερμαναραδες, να βγαζουν συνηθως τα πιο ολοκληρωμενα προιοντα, εχουν ομως αυτη την γ@μ@μενη πειθαρχια στο κεφαλι τους, και την εμμονη για το τελειοτερο δυνατο αποτελεσμα. Οι Μεσογειακοι λαοι ΔΕΝ το εχουν δυστυχως.
Οσο για τον μεγαλο τιτλο σε επιπεδο πωλησεων, δεν ξερω ακομα παροτι ειναι πολυ κοντα, αυτο που ξερω εδω και 5 χρονια απο δικες τους ανακοινωσεις-δελτια τυπων, και το βλεπω ΤΩΡΑ να λειτουργει, ειναι οτι σχεδον σε ΚΑΘΕ segment εχουν ενα benchmark...Αυτο και μονο λεει πολλα, και απο μονα τους τα λεφτα ολου του κοσμου ΔΕΝ φτανουν για να επιτυχεις κατι τετοιο. Θελει και αλλες 'αρετες' για να φτασεις σε τετοιο επιπεδο.
Καλως/κακως αυτη την στιγμη το group vag τις διαθετει αυτη την στιγμη, περισσοτερο απο τον Ιταλικο και οχι μονο ανταγωνισμο. -
θα πρέπει να εχεις ζησει πολλά χρονια στη Γερμανια.
φαινεται καθαρά απο τα γραφόμενά σου.
-
Το τελειοτερο δυνατο αποτελεσμα των Γερμανων δηλαδη ειναι το Golf, το Polo και τα λοιπα αυτοκινητα τους τοσο καιρο κι αποφασισαν τωρα να βγαλουν το τελειο μικρο και τα καταφεραν;
Τι αλλο θα διαβασω, τι;...
-
παω να φέρω μπουγάτσα... οσπου να έρθω θελώ τουλάχιστον ακόμα 5 σελίδες να έχω να διαβάζω.
Μου αρέσει πάντως η διαστρέβλωση της πραγματικότητας, οι ευφάνταστες τιμολογήσεις και λοιπες εφευρέσεις προκειμένου να αιτιολογήσουμε την θέση μας πάνω στο νεο μας αγαπημένο... το 'μικρό Scirocco'... Just love it... -
Φαντάσου να βγει και Up! R
-
στο ασχετο το HONDA BRIO ειναι στην ιδια κατηγορια;;
-
Υπάρχει Honda Brio ?? Μετά το Jazz άλλη μία επιτυχημένη ονοματοδοσία από τους Χοντάκηδες.
-
http://www.google.gr/search?aq=f&source ... honda+brio
Νομιζω μονο για την Ινδια... -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
θα πρέπει να εχεις ζησει πολλά χρονια στη Γερμανια.φαινεται καθαρά απο τα γραφόμενά σου.
Bασικα ολα αυτα τα ειδα ενα βραδυ στον υπνο μου...Ειχα φαει και σνιτσελ την προηγουμενη, και μαλλον ειχε επηρεαστει το υποσυνειδητο μου...
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii