-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πάντως δεν πιστεύετε να είναι τίποτα σοβαρό ε?
Ειναι πολυ σοβαρο και δεν φτιαχνεται!
Το αγοραζω τσαμπα και η μεταβιβαση δικια σου!Το καλυτερο που μπορω να κανω γιατι εισαι φιλος!!!!
Με κάλυψες.
Αλλά δε στο δίνω
-
Νίκο, ακριβως το ιδιο προβλημα έχει απο τα χριστουγεννα το 5.30. Η μονη διαφορα οτι το κανει καθε πρωι ή μετα απο πολυωρη σταση. Αναψε κανα δυο φορες το λαμπακι του κινητηρα κιτρινο αλλα μετα απο σβησιμο/αναμμα εφυγε. Μια φορα που αναψε ηταν εν κινησει και εκανε ενα γκντουπ, σαν να αφησες αποτομα συμπλεκτη σε αλλαγη ταχυτητας. Το πηγα στην αντιπροσωπεια, το βαλαμε στον εγκεφαλο και εδειξε οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας οξειδιων αζωτου με κοστος 460€ . Αυτο ηταν ομως για το λαμπακι. Με την εκκινηση μου ειπε οτι πιθανον να φταιει η αντλια υψηλης. Μπαταρια κοιταξαμε στην αρχη αλλα δεν ειχε προβλημα. Το πηρα το αυτοκινητο απο την αντιπροσωπεια και το πηγα σε εξειδικευμενο μηχανικο bmw. Το ψαξε αυτος παραπανω (οχι μονο με εγκεφαλο) και ανακαλυψε οτι η αντλια βενζινης ηταν ψιλομπουκωμενη. Εβγαλε μεσα απο το ρεζερβουαρ ενα καφετι υγρο αντι για βενζινη. Την αλλαξαμε (185€) και απο τοτε απλα αργει λιγοτερο να παρει μπρος. Παλι το κανει ομως και δεν ξερω γιατι. Αν βρεις λυση πεστην μου
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Νίκο, ακριβως το ιδιο προβλημα έχει απο τα χριστουγεννα το 5.30. Η μονη διαφορα οτι το κανει καθε πρωι ή μετα απο πολυωρη σταση. Αναψε κανα δυο φορες το λαμπακι του κινητηρα κιτρινο αλλα μετα απο σβησιμο/αναμμα εφυγε. Μια φορα που αναψε ηταν εν κινησει και εκανε ενα γκντουπ, σαν να αφησες αποτομα συμπλεκτη σε αλλαγη ταχυτητας. Το πηγα στην αντιπροσωπεια, το βαλαμε στον εγκεφαλο και εδειξε οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας οξειδιων αζωτου με κοστος 460€ . Αυτο ηταν ομως για το λαμπακι. Με την εκκινηση μου ειπε οτι πιθανον να φταιει η αντλια υψηλης. Μπαταρια κοιταξαμε στην αρχη αλλα δεν ειχε προβλημα. Το πηρα το αυτοκινητο απο την αντιπροσωπεια και το πηγα σε εξειδικευμενο μηχανικο bmw. Το ψαξε αυτος παραπανω (οχι μονο με εγκεφαλο) και ανακαλυψε οτι η αντλια βενζινης ηταν ψιλομπουκωμενη. Εβγαλε μεσα απο το ρεζερβουαρ ενα καφετι υγρο αντι για βενζινη. Την αλλαξαμε (185€) και απο τοτε απλα αργει λιγοτερο να παρει μπρος. Παλι το κανει ομως και δεν ξερω γιατι. Αν βρεις λυση πεστην μουEPIC POST IS EPIC!
Βλεπω σεντονάκι, λεω θα έχει την απάντηση...
Παπάρια... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Θα το παρατηρήσω αυτό που λες.
Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο πάντως όταν ξεκλειδώνω. Αλλά θα το παρατηρήσω.Πολύ πιθανόν η αντλία σου να είναι καλά μονωμένη η καλοφτιαγμένη και να μην ακούγεται εύκολα. Ο πιο απλός τρόπος είναι να αφήσεις την τάπα την βενζίνης ανοιχτή και να στίσεις αυτί από πάνω όταν ανοίγεις την πόρτα να δεις αν κάνει θόρυβο.
-
Κάθε μέρα οδηγάς για ένα χιλιόμετρο για να πας στη δουλειά σου. Γιατί δεν πας με τα πόδια βρε αδελφέ; Δεν το λυπάσαι το αυτοκίνητο;
Τέσπα.Προφανώς και όταν επιστρέφεις σπίτι είναι 'πλούσιο' το μείγμα αφού ούτε τότε προλαβαίνει να ζεσταθεί. Άρα το πρόβλημα είναι στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και όχι στο πόσο πλούσιο μείγμα υπάρχει όταν σβήνεις το αυτοκίνητο. Η δική μου γνώμη είναι ότι κάποιος αισθητήρας που διαβάζει θερμοκρασία αέρα/περιβάλλοντος, δίνει πάντα τιμές κοντά στους 15-20 βαθμούς C. Έτσι στο σπίτι που η τιμή του αισθητήρα συμπίπτει με την πραγματικότητα παίρνει αμέσως. Στη δουλειά όταν η διαφορά είναι μεγάλη ο εγκέφαλος έχει λάθος δεδομένα, στέλνει άλλα αντί άλλων εντολές για μείγμα και ανάφλεξη, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ζορίζεται να πάρει μπροστά.
Είχα πάθει κάτι αντίστοιχο στο golf παλιά. Όταν ήταν ζεστό δεν έπαιρνε με τίποτα. Αν ήταν κρύο έπαιρνε αμέσως. Μετά από πολύ ψάξιμο ανακαλύψαμε ότι είχε χαλάσει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα. Δεν θυμάμαι τώρα ποιος ακριβώς, έχουν περάσει και πολλά χρόνια. Τον αντικαταστήσαμε και το πρόβλημα λύθηκε αμέσως. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κάθε μέρα οδηγάς για ένα χιλιόμετρο για να πας στη δουλειά σου. Γιατί δεν πας με τα πόδια βρε αδελφέ; Δεν το λυπάσαι το αυτοκίνητο;
Τέσπα.Mια Άλλη ιδέα είναι να κάνει βόλτες γύρω απο την δουλεια ή να μπαίνει στην Αττική οδό για ένα γρήγορο άνοιγμα κάθε πρωί πριν παει στην δουλεια και το απόγευμα όταν φεύγει ώστε να ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι και να μην ταλαιπωρείται.
Το έκανα όταν ήταν να περάσω καυσαέρια.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
EPIC POST IS EPIC!
Βλεπω σεντονάκι, λεω θα έχει την απάντηση...
Παπάρια...Ανέφερα τι ΔΕΝ φταίει
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κάθε μέρα οδηγάς για ένα χιλιόμετρο για να πας στη δουλειά σου. Γιατί δεν πας με τα πόδια βρε αδελφέ; Δεν το λυπάσαι το αυτοκίνητο;
Τέσπα.Δε γίνεται με τα πόδια. Ανηφόρες-κατηφόρες σε κρύο/ζέστη/βροχή. Ταλαιπωρία χωρίς λόγο.
Κάποιες μέρες πάω με το ποδήλατο αλλά κι αυτό δε μπορεί να γίνεται πάντα.
Προφανώς και όταν επιστρέφεις σπίτι είναι 'πλούσιο' το μείγμα αφού ούτε τότε προλαβαίνει να ζεσταθεί. Άρα το πρόβλημα είναι στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και όχι στο πόσο πλούσιο μείγμα υπάρχει όταν σβήνεις το αυτοκίνητο. Η δική μου γνώμη είναι ότι κάποιος αισθητήρας που διαβάζει θερμοκρασία αέρα/περιβάλλοντος, δίνει πάντα τιμές κοντά στους 15-20 βαθμούς C. Έτσι στο σπίτι που η τιμή του αισθητήρα συμπίπτει με την πραγματικότητα παίρνει αμέσως. Στη δουλειά όταν η διαφορά είναι μεγάλη ο εγκέφαλος έχει λάθος δεδομένα, στέλνει άλλα αντί άλλων εντολές για μείγμα και ανάφλεξη, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ζορίζεται να πάρει μπροστά.
Είχα πάθει κάτι αντίστοιχο στο golf παλιά. Όταν ήταν ζεστό δεν έπαιρνε με τίποτα. Αν ήταν κρύο έπαιρνε αμέσως. Μετά από πολύ ψάξιμο ανακαλύψαμε ότι είχε χαλάσει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα. Δεν θυμάμαι τώρα ποιος ακριβώς, έχουν περάσει και πολλά χρόνια. Τον αντικαταστήσαμε και το πρόβλημα λύθηκε αμέσως.Άρα να τους πω να τσεκάρουν κανέναν αισθητήρα λες? Καλή ιδέα.
Όμως...γιατί δεν το κάνει ΚΑΘΕ φορά που έχει κρύο έξω?
Είναι θέμα γιατί 99% δεν θα τους το κάνει στο συνεργείο για να το δούνε στη πράξη.
Thanks djalma
-
Αν ήταν αισθητήρας δε νομίζω να έπαιρνε μετά από λίγο, θα μίζαρε συνέχεια χωρίς να παίρνει. Για δυσκολία λόγω του ότι κάπου μπουκώνει το βλέπω.
Α, την επόμενη φορά να σβήνεις το ραδιόφωνο. Δε θα ψάχνουμε να ακούμε τη μίζα μέσα από τα μπιτάκια του Μπεστ! -
Αρα συγκλινουμε στο γεγονος οτι καπως-καπου μπουκωνει ε;
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Μπορεις να βρεις το part number της αντλιας βενζινης? το μοτερ σου ειναι το Ν54?
-
Αυτο ειναι: http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... el_sensor/
Το μοτερ μου ειναι το N45B20.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Tσεκαρε 1) τα μπουζι, 2) ποτενσιομετρο γκαζιου, 3) μπορει να χρειαζεται αναβαθμιση του software του εγκεφαλου (το πιο πιθανο).
Μπορει ακομα να ειναι μια απλη διαρροη αερα απο την εισαγωγη-υποπιεση. -
Ωραια!
Ακούγονται σωστα αυτά που λες.
Θα τα τσεκαρω, ευχαριστω.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ευχαριστω. Let me know
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κάποιες μέρες πάω με το ποδήλατο αλλά κι αυτό δε μπορεί να γίνεται πάντα.Άρα να τους πω να τσεκάρουν κανέναν αισθητήρα λες? Καλή ιδέα.
Όμως...γιατί δεν το κάνει ΚΑΘΕ φορά που έχει κρύο έξω?
Είναι θέμα γιατί 99% δεν θα τους το κάνει στο συνεργείο για να το δούνε στη πράξη.
Να πηγαίνεις πάντα με το ποδήλατο. Γλυτώνεις χρήματα από πολλές μεριές (καύσιμα, φθορές, μικροζημιές) και ταλαιπωρείς λιγότερο το αυτοκίνητο. Εγώ έτσι το κάνω εδώ και 6 χρόνια βρέξει χιονίσει (εντάξει δε χιονίζει ποτέ εδώ, αλλά και κατακλυσμό να κάνει, εγώ πάω με το ποδήλατο).
Τώρα με έπιασες. Ίσως τελικά να έχει και τη σημασία του το πλούσιο μείγμα πριν το σβήσιμο. Ίσως 'ο αισθητήρας' να μην είναι εντελώς off και κάποιες φορές να δίνει σωστές τιμές. Ίσως να έχει πρόβλημα η τροφοδοσία του με ρεύμα...
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα τελικά έχουν γίνει σαν τους Η/Υ. Σχεδόν κάθε πρόβλημα είναι μοναδικό και ζορίζει πάρα πολύ τον μηχανικό μέχρι να βρει λύση. -
Διαγνωστικο mode on
error: Aρχικα συμπτωματα τρομπας βενζινης.Ελεγξε μπουζι
Διαγνωστικο mode off/
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ωραια!Ακούγονται σωστα αυτά που λες.
Θα τα τσεκαρω, ευχαριστω.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
το φιλτρο βενζινης αλλαζεται οο, δοκιμασε τη στιγμη που θα μιζαρεις αν πατησεις το γκαζι στη μυτη θα παρει αμεσα χωρις επιπλεον μιζαρισμα;(αν ναι καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου+καινουριο φιλτρο αερος)
συνηθως το αυτοκινητο με μικρες διαδρομες , δεν μπουκωνει ειναι νεας αντιρρυπαντικης τεχνολογιας πολλαπλου ψεκασμου οχι κανενα καρμπυρατερ,αλλα δεν προλαβαινει η ακιδα του μπουζι να καθαρισει επειδη δεν σηκωνει θερμοκρασια και μιζαρεις επιπλεον,μια λυση η αντικατασταση των μπουζι νωριτερα απο τα 60.000χλμ -
Ο χρήστης VlassisTs έγραψε:
Tσεκαρε 1) τα μπουζι, 2) ποτενσιομετρο γκαζιου, 3) μπορει να χρειαζεται αναβαθμιση του software του εγκεφαλου (το πιο πιθανο).
Μπορει ακομα να ειναι μια απλη διαρροη αερα απο την εισαγωγη-υποπιεση.Νεο feedback........μια ακομα πιθανοτητα ειναι ο αισθητηρας χαμηλης πιεσης της αντλιας να διαβαζει λαθος και να ξεκιναει η αντλια υψηλης νωριτερα.
-
Ποτενσιομετρο γκαζιου == ΠΑΝΤΟΦΛΑ για τους γνωστες
Πρόβλημα εκκίνησης σε 320si