-
Είναι ήδη γνωστό ότι η Toyota και η PSA συνεργάζονται για την παραγωγή τριών μικρών (Aygo, 107, C1) που θα έχουν κοινά σχεδόν όλα τα μέρη εκτός από την εξωτερική εμφάνιση. Το όλο Project είναι πολύ φιλόδοξο και αναμένεται να ταρακουνήσει τα νερά στην Ευρώπη.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο μπορείτε να διαβάσετε εδώ http://www.businessweek.com/@@4j7So4QQYe0S1xMA/magazine/content/05_02/b3915058_mz054.htm
Σε γενικές γραμμές αναφέρει τα ακόλουθα:
[List]
[]Το εργοστάσιο στην Τσεχία θα κοστίσει 2 δις $!!! με στόχο την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύει το 32% των συνολικών πωλήσεων αξίας 50 δις $
[]Η Toyota έχει να κερδίσει από το μοίρασμα των τεράστιων εξόδων για το άνοιγμα ενός καινούργιου εργοστασίου και φυσικά από την περαιτέρω διείσδυσή της στην Ευρώπη, βοηθώντας στη βελτίωση της εικόνας της, προκειμένου να εκτοξεύσει τις πωλήσεις σ’ αυτήν την κατηγορία, στην μεσαία κατηγορία αλλά και στα Lexus
[]H PSA έχει να κερδίσει το μοίρασμα τους κόστους του εργοστασίου επίσης, αλλά πολύ περισσότερο από τη δυνατότητα που θα της δοθεί να παρακολουθήσει από κοντά και να μελετήσει τις περιβοήτες μεθόδους παραγωγής και Logistics της Toyota.
[]Η τιμή πώλησης των αυτοκινήτων αναμένεται να είναι στην περιοχή των 7500 Ευρώ προσφέροντας εξοπλισμό που τώρα βρίσκεις μόνο σε μεγαλύτερη κατηγορία (ESP, 4 αερόσακοι). Αυτό θα γίνει δυνατό αφού θα καταφέρουν να μειώσουν τα κόστη παραγωγής σε επίπεδα που άλλοι κατασκευαστές αδυνατούν
[]Το εκτιμώμενο καθαρό περιθώριο κέρδους θα είναι για PSA-Toyota στο 3-4% σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές που σε παρόμοια μοντέλα καταφέρνουν 1-2% !
[]Οι γραμμές παραγωγής σχεδιάστηκαν στην Ιαπωνία από τους Προμηθευτές της Toyota (!!!) και δοκιμάστηκαν σε εικονικό εργοστάσιο για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία τους (!!!). Το εργοστάσιο θα διοικείται από 30 Ιάπωνες και 10 Γάλλους managers, ενώ θα παρακολουθείται στενά από Ιάπωνες μηχανικούς στην ΙαπωνίαΟ πόλεμος ξεκινάει και αναμένεται σκληρός. Για να δούμε.
Τι θα κάνουν οι FIAT, VW, Renault, Ford, Opel? Είναι και οι Κορεάτες δυνατοί σ' αυτόν τον τομέα. Πώς παλεύεις έναν ανταγωνιστή που μπορεί να πουλάει φθηνότερα, ενώ παράλληλα βγάζει περισσότερα;ΥΓ: Μα καλά περιθώριο κέρδους 1-2 % δουλεύουν σ΄αυτήν την κατηγορία;
-
Είναι ήδη γνωστό ότι η Toyota και η PSA συνεργάζονται για την παραγωγή τριών μικρών (Aygo, 107, C1) που θα έχουν κοινά σχεδόν όλα τα μέρη εκτός από την εξωτερική εμφάνιση. Το όλο Project είναι πολύ φιλόδοξο και αναμένεται να ταρακουνήσει τα νερά στην Ευρώπη.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο μπορείτε να διαβάσετε εδώ http://www.businessweek.com/@@4j7So4QQYe0S1xMA/magazine/content/05_02/b3915058_mz054.htm
Σε γενικές γραμμές αναφέρει τα ακόλουθα:
[List]
[]Το εργοστάσιο στην Τσεχία θα κοστίσει 2 δις $!!! με στόχο την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύει το 32% των συνολικών πωλήσεων αξίας 50 δις $
[]Η Toyota έχει να κερδίσει από το μοίρασμα των τεράστιων εξόδων για το άνοιγμα ενός καινούργιου εργοστασίου και φυσικά από την περαιτέρω διείσδυσή της στην Ευρώπη, βοηθώντας στη βελτίωση της εικόνας της, προκειμένου να εκτοξεύσει τις πωλήσεις σ’ αυτήν την κατηγορία, στην μεσαία κατηγορία αλλά και στα Lexus
[]H PSA έχει να κερδίσει το μοίρασμα τους κόστους του εργοστασίου επίσης, αλλά πολύ περισσότερο από τη δυνατότητα που θα της δοθεί να παρακολουθήσει από κοντά και να μελετήσει τις περιβοήτες μεθόδους παραγωγής και Logistics της Toyota.
[]Η τιμή πώλησης των αυτοκινήτων αναμένεται να είναι στην περιοχή των 7500 Ευρώ προσφέροντας εξοπλισμό που τώρα βρίσκεις μόνο σε μεγαλύτερη κατηγορία (ESP, 4 αερόσακοι). Αυτό θα γίνει δυνατό αφού θα καταφέρουν να μειώσουν τα κόστη παραγωγής σε επίπεδα που άλλοι κατασκευαστές αδυνατούν
[]Το εκτιμώμενο καθαρό περιθώριο κέρδους θα είναι για PSA-Toyota στο 3-4% σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές που σε παρόμοια μοντέλα καταφέρνουν 1-2% !
[]Οι γραμμές παραγωγής σχεδιάστηκαν στην Ιαπωνία από τους Προμηθευτές της Toyota (!!!) και δοκιμάστηκαν σε εικονικό εργοστάσιο για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία τους (!!!). Το εργοστάσιο θα διοικείται από 30 Ιάπωνες και 10 Γάλλους managers, ενώ θα παρακολουθείται στενά από Ιάπωνες μηχανικούς στην ΙαπωνίαΟ πόλεμος ξεκινάει και αναμένεται σκληρός. Για να δούμε.
Τι θα κάνουν οι FIAT, VW, Renault, Ford, Opel? Είναι και οι Κορεάτες δυνατοί σ' αυτόν τον τομέα. Πώς παλεύεις έναν ανταγωνιστή που μπορεί να πουλάει φθηνότερα, ενώ παράλληλα βγάζει περισσότερα;ΥΓ: Μα καλά περιθώριο κέρδους 1-2 % δουλεύουν σ΄αυτήν την κατηγορία;
-
Είναι ήδη γνωστό ότι η Toyota και η PSA συνεργάζονται για την παραγωγή τριών μικρών (Aygo, 107, C1) που θα έχουν κοινά σχεδόν όλα τα μέρη εκτός από την εξωτερική εμφάνιση. Το όλο Project είναι πολύ φιλόδοξο και αναμένεται να ταρακουνήσει τα νερά στην Ευρώπη.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο μπορείτε να διαβάσετε εδώ http://www.businessweek.com/@@4j7So4QQYe0S1xMA/magazine/content/05_02/b3915058_mz054.htm
Σε γενικές γραμμές αναφέρει τα ακόλουθα:
[List]
[]Το εργοστάσιο στην Τσεχία θα κοστίσει 2 δις $!!! με στόχο την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύει το 32% των συνολικών πωλήσεων αξίας 50 δις $
[]Η Toyota έχει να κερδίσει από το μοίρασμα των τεράστιων εξόδων για το άνοιγμα ενός καινούργιου εργοστασίου και φυσικά από την περαιτέρω διείσδυσή της στην Ευρώπη, βοηθώντας στη βελτίωση της εικόνας της, προκειμένου να εκτοξεύσει τις πωλήσεις σ’ αυτήν την κατηγορία, στην μεσαία κατηγορία αλλά και στα Lexus
[]H PSA έχει να κερδίσει το μοίρασμα τους κόστους του εργοστασίου επίσης, αλλά πολύ περισσότερο από τη δυνατότητα που θα της δοθεί να παρακολουθήσει από κοντά και να μελετήσει τις περιβοήτες μεθόδους παραγωγής και Logistics της Toyota.
[]Η τιμή πώλησης των αυτοκινήτων αναμένεται να είναι στην περιοχή των 7500 Ευρώ προσφέροντας εξοπλισμό που τώρα βρίσκεις μόνο σε μεγαλύτερη κατηγορία (ESP, 4 αερόσακοι). Αυτό θα γίνει δυνατό αφού θα καταφέρουν να μειώσουν τα κόστη παραγωγής σε επίπεδα που άλλοι κατασκευαστές αδυνατούν
[]Το εκτιμώμενο καθαρό περιθώριο κέρδους θα είναι για PSA-Toyota στο 3-4% σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές που σε παρόμοια μοντέλα καταφέρνουν 1-2% !
[]Οι γραμμές παραγωγής σχεδιάστηκαν στην Ιαπωνία από τους Προμηθευτές της Toyota (!!!) και δοκιμάστηκαν σε εικονικό εργοστάσιο για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία τους (!!!). Το εργοστάσιο θα διοικείται από 30 Ιάπωνες και 10 Γάλλους managers, ενώ θα παρακολουθείται στενά από Ιάπωνες μηχανικούς στην ΙαπωνίαΟ πόλεμος ξεκινάει και αναμένεται σκληρός. Για να δούμε.
Τι θα κάνουν οι FIAT, VW, Renault, Ford, Opel? Είναι και οι Κορεάτες δυνατοί σ' αυτόν τον τομέα. Πώς παλεύεις έναν ανταγωνιστή που μπορεί να πουλάει φθηνότερα, ενώ παράλληλα βγάζει περισσότερα;ΥΓ: Μα καλά περιθώριο κέρδους 1-2 % δουλεύουν σ΄αυτήν την κατηγορία;
-
κοίτα, προσωπικά δεν θα με χάλαγε να έχω κέρδος 500.000.000-1.000.000.000 δολλάρια τον χρόνο..
Το 1007 που το είδα σε φωτογραφίες πάντως είναι επιεικώς απαράδεκτο.. (βέβαια έχω και λίγο περίεργα γούστα, ούτε η enzo δεν μου αρέσει )
-
Είναι κατηγορία, όπου ο παράγοντας κόστος είναι πολύ μεγάλος για τον καταναλωτή, άρα είναι λογικό τα κέρδη να προέρχονται από πολλές μονάδες, παρά από υψηλό ποσοστό κέρδους ανά μονάδα. Και ύστερα, αναφέρεσαι σε 'καθαρό' κέρδος. Μην ξεχνάς ότι τα συνολικά κέρδη καταναλώνονται με περισσή ευκολία (και πολλές φορές χωρίς αποτέλεσμα) σε R&D για τα επόμενα μοντέλα.
-
Το παρακάτω είναι το [χιουμοριστικό] σχόλιο του http://www.sniffpetrol.com για τη συνεργασία Toyota-PSA.
CITROEN C1 / PEUGEOT 107 / TOYOTA AYGO
The small car market will be slightly swollen with three new cars in 2005, the result of a joint venture between PSA and Toyota. Citroen's version, the C1, is aimed at people who are put off by the sheer size of the existing C2 model which, let's face it, is really massive. Meanwhile, its Peugeot sister, the 107, will be perfect for those who think the firm's new 1007 city car is a bit too interesting. Finally, Toyota's new baby is called the Aygo and will probably be like a less spacious, ever so slightly cheaper Yaris. A Toyotist was quick to point out that during the joint project the Japanese had much to learn from their French partners; 'This has been an education for us,' he confessed. 'Previously during the design process of a new model we might concentrate on getting everything finished. Our colleagues in Paris have shown us that actually we should take time each day to bugger off for a three hour lunch and maybe a nap. We have also learned much about an entirely new interior concept for us. It is something called 'rattles''. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ìçí îå÷íÜò üôé ôá óõíïëéêÜ êÝñäç êáôáíáëþíïíôáé ìå ðåñéóóÞ åõêïëßá (êáé ðïëëÝò öïñÝò ÷ùñßò áðïôÝëåóìá) óå R&D ãéá ôá åðüìåíá ìïíôÝëá.Åîé äéóåêáôïììýñéá äïëëÜñéá áíá Ýôïò ãéá R&D åßíáé ðïëëÜ;
-
Θα μπορούσα να σου απαντήσω 'αναλόγως την τεχνολογία', αλλά από ό,τι έχω καταλάβει, ούτε αυτό ισχύει. Βλέπεις, μπορεί να επενδυθούν Χ χρήματα για την υβριδική αυτοκίνηση, Χ και για τις ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες και τελικά να επενδυθούν τα διπλάσια για ένα τρελό σύστημα τετρακίνησης ή διαφορικού. Αναλόγως τη συγκυρία και το τελικό όφελος, μάλλον είναι η σωστή απάντηση.
-
To πιο ωραίο είναι η συνεργασία PSA BMW στο χώρο των κινητήρων.
-
To πιο ωραίο είναι η συνεργασία PSA BMW στο χώρο των κινητήρων.
-
Ακούω ότι η PSA (φαντάζομαι και οι εταιρίες με τις οποίες ανέπτυξαν συνεργασίες μαζί της) ετοιμάζεται να παρουσιάζει έναν νέο τύπο κινητήρα, ο οποίος θα επιτυγχάνει μεγάλη οικονομία καυσίμου.
Η σχεδίασή του φαντάζομαι θα βασίζεται σε ήδη γνωστές προτάσεις για αυξομείωση της συμπίεσης, όπου ο διωστήρας δεν συνδέεται άμεσα με το κομβίο, αλλά παρεμβάλεται κάποιο μοχλικό σύστημα. Κάτι παρόμοιο έχει αναπτύξει και η Nissan με τον μηχανισμό των 4 αρθρωτών ραβδών μεταξύ διωστήρα και κομβίου. Το ίδιο έχει κάνει και η Honda.
Εκτός των άλλων, το έμβολο έχει μόνιμο offset σε σχέση με το κομβίο του στροφάλου. Έτσι η αποδιδόμενη ροπή είναι μεγαλύτερη για την ίδια πρόσδοση ενέργειας. Το τίμημα γι' αυτό είναι η μεγαλύτερη πολυπλοκότητα καθώς και η αύξηση των τριβόμενων (που απαιτούν λίπανση) επιφανειών, καθώς και η άυξηση των παλινδρομούντων και περιστρεφόμενων μαζών.Επίσης κάτι που μου κάνει εντύπωση...
Tο C2 είναι ήδη μικρό, το C1 πως θα είναι;;;;
Θα παίζει στην κατηγορία του Seicento;
Συνεργασία PSA-Toyota και ο Πόλεμος αρχίζει...