-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
μα τι να κανετε ρε παιδια? Εδώ καινε τα audi Α1 με τα 185 άλογα που εχουν τα διπλά λεφτά .Και ουτε το εχει αναφέρει κανενας audakias
Αν δεν βρεθει λυση ,οσα μοτέρ και να σου αλλαξουν παλι θα καιει ! . Παντως παιδια με σφυριλατα σε αυτα τα μοτερ δεν καινε ...Τι εννοεις? Τα Twincharger ειχαν/εχουν χυτα πιστονια της Mahle, οχι σφυρηλατα...
Τι παει να πει ΧΥΤΑ και τι σφυριλατα ;;
-
εννοω οσοι εχουν αλλαξει τα μαμα με σφυρίλατα και ειναι στα 270+ αλογα δεν καίνε στάλα . Οπότε το πρόβλημα στους cave ειναι ΜΑΛΛΟΝ πιστονια/ελατήρια.
Τωρα οσον αφορα τι φορά απο την μανα του ,τα λεει στο SSP 359 της VW
The pistons are made from diecast aluminium.
A combustion chamber recess with a deflector has
been worked into the piston base
The friction of the piston package has been reduced
by a graphite coating on the piston skirt and a greater
skirt-to-wall clearance of 55 μm.
The piston pin diameter has been increased from 17 to
19 mm due to the high ignition pressure. -
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
εννοω οσοι εχουν αλλαξει τα μαμα με σφυρίλατα και ειναι στα 270+ αλογα δεν καίνε στάλα . Οπότε το πρόβλημα στους cave ειναι ΜΑΛΛΟΝ πιστονια/ελατήρια.
Τωρα οσον αφορα τι φορά απο την μανα του ,τα λεει στο SSP 359 της VW
The pistons are made from diecast aluminium.
A combustion chamber recess with a deflector has
been worked into the piston base
The friction of the piston package has been reduced
by a graphite coating on the piston skirt and a greater
skirt-to-wall clearance of 55 μm.
The piston pin diameter has been increased from 17 to
19 mm due to the high ignition pressure.Αυτη η αλλαγη εχει γινει στην διαρκεια παραγωγης του twincharger, πχ μεσα στο 2009, 2010?
Μη εργοστασιακες αλλαγες δεν νομιζω οτι ειναι της παρουσης, τουλαχιστον για αυτους που τους ενδιαφερει απλως να λυσουν το προβλημα τους...
Το οτι -μεταξυ αλλων- εχουν γινει αλλαγες στα πιστονια με σφυρηλατα, η εννοια και μονο σφυρηλατα, δεν προσδιδει κατι ως προς την λιγοτερη καταναλωση λαδιου, καθοτι, στα +270 αλογα, δεν αποτελουν την ΜΟΝΑΔΙΚΗ αλλαγη σε ρυθμιση-αλλαγη μερων κινητηρα... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι παει να πει ΧΥΤΑ και τι σφυριλατα ;;
Εσυ με τετοιες σπουδες και να μην ξερεις? Ντροπη σου...
(μαλλον κανεις οτι δεν ξερεις...) -
παιζουν πολλά tsi 160αρια στα 270+ αλογα χωρις να εχει πειραχτεί ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ απο το εσωτερικό του μοτέρ .
Συγκεκριμένα παίζει ενα golf 1.4 tsi στα 300 αλογα με βενζινη πρατηρίου , με μονες αλλαγες στα περιφεριακα δηλαδη intercooler,εξατμιση,εισαγωγη, προγραμμα και αλλαγη στην φτερωτη της μαμας τουρμπίνας .
αλλα ας μην βγαινουμε offtopic -
Βενζινη πρατηριου? Τι εννοεις? Τα αλλα βελτιωμενα τι καινε? jet fuel?
Sent from my u8800+ using my fingers
-
εγώ απλά θα ζούσα με αυτό... όταν αλλαγές ελατηρίων και μοτερ δεν διορθώνουν το πρόβλημα, όπως επίσης και όταν το ίδιο μοντέλο από την μαμά Audi έχει επίσης το ίδιο πρόβλημα, απλά μαθαίνεις να ζείς με αυτό... Και σιγά δλδ, ο κινητήρας σπέρνει από μόνος του, αν σας έλεγαν από πριν ότι πρέπει να συμπληρώνετε λάδι δεν θα το παίρνατε??? γιατί αν εγώ το είχα αποφασίσει δεν με σταματούσε τίποτα...
-
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
παιζουν πολλά tsi 160αρια στα 270+ αλογα χωρις να εχει πειραχτεί ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ απο το εσωτερικό του μοτέρ .
Συγκεκριμένα παίζει ενα golf 1.4 tsi στα 300 αλογα με βενζινη πρατηρίου , με μονες αλλαγες στα περιφεριακα δηλαδη intercooler,εξατμιση,εισαγωγη, προγραμμα και αλλαγη στην φτερωτη της μαμας τουρμπίνας .
αλλα ας μην βγαινουμε offtopicΦίδι μου φαίνεται Αυτό ...
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
εγώ απλά θα ζούσα με αυτό... όταν αλλαγές ελατηρίων και μοτερ δεν διορθώνουν το πρόβλημα, όπως επίσης και όταν το ίδιο μοντέλο από την μαμά Audi έχει επίσης το ίδιο πρόβλημα, απλά μαθαίνεις να ζείς με αυτό... Και σιγά δλδ, ο κινητήρας σπέρνει από μόνος του, αν σας έλεγαν από πριν ότι πρέπει να συμπληρώνετε λάδι δεν θα το παίρνατε??? γιατί αν εγώ το είχα αποφασίσει δεν με σταματούσε τίποτα...+100000000000 φιλε μου! Ποσες φορές τους το εχω πει σε οσους εχουν cupra/fr/polo gti...
Πανε συνέχεια και αλλαζουν μοτέρ , εφόσον αλλαξες 1 φορά μοτέρ και καιει παλι δεν εχει νοημα να αλλαξεις πάλι 3 φορές μοτέρ ΕΚΤΟΣ και αν βγει νεο μοτέρ που θα λύνει το ''προβλημα'' τοτε ναι να πας να αλλαξεις μοτέρ !
Βλεπουν εχουν αλλαξει 150 ατομα μοτέρ χωρις να εχουν λύσει το προβλημα τους και πανε και συνεχιζουν να αλλαζουν μοτερ . Βεβαια δεν φταινε αυτοι ,βεβαια δεν ξερω γιατι η SEAT/VW δινει το οκ για αλλαγη μοτέρ και μπαίνει στην διαδικασια να στειλει νεο μοτέρ και να παραλαβει πισω το παλιο , εφοσον γνωρίζει η εταιρια οτι ετσι δουλευουν γιατι το κανει αυτο? ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ εδω στην ελλαδα λενε πως αλλαζουν μοτερ και απλα βαζουν καποιου αλλου μοτέρ για να μην βγουν οι πελατες και κραζουν την αντιπροσωπεια?(που δεν φταιει)
Βεβαια δεν θελω να ξερω μετα απο 100.000 χμ ενα μοτερ που καιει τοσο λαδι τι αλλα προβληματα θα εχει.Οσο για την βενζινη πρατηριου ,πολλα βελτιωμενα ειναι με torco fuel στο ντεποζιτο . Κοντα στα 103-105 οκτάνια...
Οσο για το φιδι που σου φαινεται ,πιστεψε το ειναι αλήθεια . Το 1.4 tsi ειναι κάτι σαν το 1.8t 20vt της τοτε εποχής . Πολύ βελτιώσιμο χωρις να πειραχτει το παραμικρό απο το εσωτερικό του .
Δυο βιντεακια πριν γινει 300αλογα, Κοντα στα 270-280
ανοιγμα με 4η
http://www.youtube.com/watch?v=r_YkUn7P ... r_embedded
ανοιγμα με 5η
http://www.youtube.com/watch?v=2_UHdV8f ... r_embeddedΕπίσης υπάρχει 1.4 tsi 122αρι(χωρις κομπρέσορα) που πλεον ειναι big turbo με turbo td04 και ειναι στα 260 αλογα .
-
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
παιζουν πολλά tsi 160αρια στα 270+ αλογα χωρις να εχει πειραχτεί ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ απο το εσωτερικό του μοτέρ .
Συγκεκριμένα παίζει ενα golf 1.4 tsi στα 300 αλογα με βενζινη πρατηρίου , με μονες αλλαγες στα περιφεριακα δηλαδη intercooler,εξατμιση,εισαγωγη, προγραμμα και αλλαγη στην φτερωτη της μαμας τουρμπίνας .
αλλα ας μην βγαινουμε offtopicΑνετα αφου η VW δηλωνει 160 αλογα και ειναι 180...
Σιγα τωρα +100 αλογακια για πλακα τα χουμε!!! -
και αυτο κακο ειναι δηλαδή της VW που ειναι κανονικα παραπανω?
τουλαχιστων δεν ειναι παρακατω -
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
εγώ απλά θα ζούσα με αυτό... όταν αλλαγές ελατηρίων και μοτερ δεν διορθώνουν το πρόβλημα, όπως επίσης και όταν το ίδιο μοντέλο από την μαμά Audi έχει επίσης το ίδιο πρόβλημα, απλά μαθαίνεις να ζείς με αυτό... Και σιγά δλδ, ο κινητήρας σπέρνει από μόνος του, αν σας έλεγαν από πριν ότι πρέπει να συμπληρώνετε λάδι δεν θα το παίρνατε??? γιατί αν εγώ το είχα αποφασίσει δεν με σταματούσε τίποτα...
+100000000000 φιλε μου! Ποσες φορές τους το εχω πει σε οσους εχουν cupra/fr/polo gti...
Πανε συνέχεια και αλλαζουν μοτέρ , εφόσον αλλαξες 1 φορά μοτέρ και καιει παλι δεν εχει νοημα να αλλαξεις πάλι 3 φορές μοτέρ ΕΚΤΟΣ και αν βγει νεο μοτέρ που θα λύνει το ''προβλημα'' τοτε ναι να πας να αλλαξεις μοτέρ !
Βλεπουν εχουν αλλαξει 150 ατομα μοτέρ χωρις να εχουν λύσει το προβλημα τους και πανε και συνεχιζουν να αλλαζουν μοτερ . Βεβαια δεν φταινε αυτοι ,βεβαια δεν ξερω γιατι η SEAT/VW δινει το οκ για αλλαγη μοτέρ και μπαίνει στην διαδικασια να στειλει νεο μοτέρ και να παραλαβει πισω το παλιο , εφοσον γνωρίζει η εταιρια οτι ετσι δουλευουν γιατι το κανει αυτο? ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ εδω στην ελλαδα λενε πως αλλαζουν μοτερ και απλα βαζουν καποιου αλλου μοτέρ για να μην βγουν οι πελατες και κραζουν την αντιπροσωπεια?(που δεν φταιει)
Βεβαια δεν θελω να ξερω μετα απο 100.000 χμ ενα μοτερ που καιει τοσο λαδι τι αλλα προβληματα θα εχει.Οσο για την βενζινη πρατηριου ,πολλα βελτιωμενα ειναι με torco fuel στο ντεποζιτο . Κοντα στα 103-105 οκτάνια...
Οσο για το φιδι που σου φαινεται ,πιστεψε το ειναι αλήθεια . Το 1.4 tsi ειναι κάτι σαν το 1.8t 20vt της τοτε εποχής . Πολύ βελτιώσιμο χωρις να πειραχτει το παραμικρό απο το εσωτερικό του .
Δυο βιντεακια πριν γινει 300αλογα, Κοντα στα 270-280
ανοιγμα με 4η
http://www.youtube.com/watch?v=r_YkUn7P ... r_embedded
ανοιγμα με 5η
http://www.youtube.com/watch?v=2_UHdV8f ... r_embeddedΕπίσης υπάρχει 1.4 tsi 122αρι(χωρις κομπρέσορα) που πλεον ειναι big turbo με turbo td04 και ειναι στα 260 αλογα .
χωρίς να έχω καμία διάθεση να μην σε πιστέψω δεν μπορώ ...
άτομο που εμπιστεύομαι μου έχει πει οτι το ταβάνι για τα tsi ειναι τα 210+ ... τώρα αν είναι 300 κατ'εκτίμηση δεν ξέρω... -
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
και αυτο κακο ειναι δηλαδή της VW που ειναι κανονικα παραπανω?
τουλαχιστων δεν ειναι παρακατωειρωνας μοντ όν...
-
αντε παλι αυτη η ιστορια με τις ανακοινωσιμες ιπποδυναμεις του βαγκ..σε οσα ροκκο εχουν δυναμομετρηθει,η ισχυς στους τροχους ειναι περιπου(λιγο πανω,λιγο κατω) η ισχυς απου ανακοινωνεται απο το εργοστασιο.η ισχυς στον στροφαλο ειναι γυρω στα 170-180 αλογα.
ειτε μας αρεσει,ειτε οχι.
τωρα για τα πολο γτπ,μαζντα 121(με τον 1.4τσι 185) κτλ,δεν εχω ασχοληθει καν να δω μετρημενες ιπποδυναμεις..πηγε κ σκατα ο βαλε κ στενοχωρηθηκα..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εγώ απλά θα ζούσα με αυτό... όταν αλλαγές ελατηρίων και μοτερ δεν διορθώνουν το πρόβλημα, όπως επίσης και όταν το ίδιο μοντέλο από την μαμά Audi έχει επίσης το ίδιο πρόβλημα, απλά μαθαίνεις να ζείς με αυτό... Και σιγά δλδ, ο κινητήρας σπέρνει από μόνος του, αν σας έλεγαν από πριν ότι πρέπει να συμπληρώνετε λάδι δεν θα το παίρνατε??? γιατί αν εγώ το είχα αποφασίσει δεν με σταματούσε τίποτα...
+100000000000 φιλε μου! Ποσες φορές τους το εχω πει σε οσους εχουν cupra/fr/polo gti...
Πανε συνέχεια και αλλαζουν μοτέρ , εφόσον αλλαξες 1 φορά μοτέρ και καιει παλι δεν εχει νοημα να αλλαξεις πάλι 3 φορές μοτέρ ΕΚΤΟΣ και αν βγει νεο μοτέρ που θα λύνει το ''προβλημα'' τοτε ναι να πας να αλλαξεις μοτέρ !
Βλεπουν εχουν αλλαξει 150 ατομα μοτέρ χωρις να εχουν λύσει το προβλημα τους και πανε και συνεχιζουν να αλλαζουν μοτερ . Βεβαια δεν φταινε αυτοι ,βεβαια δεν ξερω γιατι η SEAT/VW δινει το οκ για αλλαγη μοτέρ και μπαίνει στην διαδικασια να στειλει νεο μοτέρ και να παραλαβει πισω το παλιο , εφοσον γνωρίζει η εταιρια οτι ετσι δουλευουν γιατι το κανει αυτο? ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ εδω στην ελλαδα λενε πως αλλαζουν μοτερ και απλα βαζουν καποιου αλλου μοτέρ για να μην βγουν οι πελατες και κραζουν την αντιπροσωπεια?(που δεν φταιει)
Βεβαια δεν θελω να ξερω μετα απο 100.000 χμ ενα μοτερ που καιει τοσο λαδι τι αλλα προβληματα θα εχει.Οσο για την βενζινη πρατηριου ,πολλα βελτιωμενα ειναι με torco fuel στο ντεποζιτο . Κοντα στα 103-105 οκτάνια...
Οσο για το φιδι που σου φαινεται ,πιστεψε το ειναι αλήθεια . Το 1.4 tsi ειναι κάτι σαν το 1.8t 20vt της τοτε εποχής . Πολύ βελτιώσιμο χωρις να πειραχτει το παραμικρό απο το εσωτερικό του .
Δυο βιντεακια πριν γινει 300αλογα, Κοντα στα 270-280
ανοιγμα με 4η
http://www.youtube.com/watch?v=r_YkUn7P ... r_embedded
ανοιγμα με 5η
http://www.youtube.com/watch?v=2_UHdV8f ... r_embeddedΕπίσης υπάρχει 1.4 tsi 122αρι(χωρις κομπρέσορα) που πλεον ειναι big turbo με turbo td04 και ειναι στα 260 αλογα .
χωρίς να έχω καμία διάθεση να μην σε πιστέψω δεν μπορώ ...
άτομο που εμπιστεύομαι μου έχει πει οτι το ταβάνι για τα tsi ειναι τα 210+ ... τώρα αν είναι 300 κατ'εκτίμηση δεν ξέρω...210 εχεις φτάσει ηδη με ενα προγραμμα ... φιλτρο προγραμμα εξατμιση παμε στα 220+
ταβάνι δεν ειναι τα 210 με τιποτε! Το ιδιο μοτέρ βγαινει στα 190 αλογα απο την μανα του (polo gti σε δυναμομετρο) λες να αφηνε ο κατασκευαστής ταβανι 210?
Εξαλου σου λεω κυκλοφορυν αρκετα στα 240-270 αλογα , ενα ειναι στα 300 και εκατονταδες μπορώ απλό ΦΙΛΤΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ που παιζεις απο τα 200-220 -
τα 300 για το 1.4 δεν παίζουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα 300 για το 1.4 δεν παίζουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.γνωμη σου...Αλλα οταν υπάρχει και κυκλοφορεί δεν μπορεις να λες ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Αλλο να κανουμε σεναρια και να πεις την γνωμη σου δηλαδη ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ και αλλο να εχει γινει ΗΔΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ταβανι για 1.4 tsi 160αρι με τουρμπο και κομπρεσορα με μαμα μοτέρ χωρις να ανοιχτεί ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 300 ΑΛΟΓΑ τωρα ειναι 295-290 οκ .... αλλα εκει ειναι , μεχρι εκει ειναι και η παροχή της αντλιας . Μετα παμε σε σφυριλατα αλλες αντλιες ΟΤΑΝ ΒΓΟΥΝ και παει και πιο ψιλα μετα -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=308για αυτο στο πρωτο λινκ μιλαω ! πλεον ειναι στα 300!
Αλλα καποιοι δεν λενε να το χονεψουν .... -
Το Cupra Concept το είδαμε στην έκθεση του Πεκίνου και φορά τον 1.400αρη TSI κινητήρα απόδοσης 180 ίππων. Είναι βαμμένο σε κίτρινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες, πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου και έχει κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Τα Ibiza FR είναι βαμμένα σε λευκό χρώμα και διαθέτουν τα νέα αξεσουάρ της Ισπανικής φίρμας. Το Ibiza FR φορά τις 17″ Reifnitz ζάντες σε μαύρο και ασημί χρώμα, έχει πλαινούς καθρέπτες και δαγκάνες των φρένων σε κόκκινο χρώμα και μια μεγαλύτερη αεροτομή, ενώ το εσωτερικό του κινείται σε κόκκινες αποχρώσεις.
Seat Ibiza FR + Cupra