-
Καλησπέρα!Πέφτει λίγο ξέθαμα στο θέμα Σκέφτομαι να βάλω προγραμματάκι στο 100άρι απο overload performance...112 άλογα και 156nm ροπής ( απο 100 και 131 αντίστοιχα)..Πιο πολύ μ' αρέσει το νούμερο της ροπής για να πώ την αλήθεια αφού απο 13.3kg πάω στα 15+kg)..
Εφόσον γνωρίζετε, αυτά τα νούμερα (είτε της ιπποδύναμης είτε της ροπής) μπορούν να επιτευχθούν χωρίς τη χρήση φίλτρου/εξάτμισης?Θα υπάρχει μεγάλη αύξηση σε κατανάλωση?
Η αλήθεια είναι οτι μαζί με τον προγραμματισμό σκέφτομαι να βάλω και ένα φίλτρο..Ούτως ή άλλως 50€ είναι...δε βαριέσαι
Σε γενικές γραμμές πιστεύετε αξίζει? -
Ο χρήστης gregorisvas έγραψε:
Καλησπέρα!Πέφτει λίγο ξέθαμα στο θέμα Σκέφτομαι να βάλω προγραμματάκι στο 100άρι απο overload performance...112 άλογα και 156nm ροπής ( απο 100 και 131 αντίστοιχα)..Πιο πολύ μ' αρέσει το νούμερο της ροπής για να πώ την αλήθεια αφού απο 13.3kg πάω στα 15+kg)..
Εφόσον γνωρίζετε, αυτά τα νούμερα (είτε της ιπποδύναμης είτε της ροπής) μπορούν να επιτευχθούν χωρίς τη χρήση φίλτρου/εξάτμισης?Θα υπάρχει μεγάλη αύξηση σε κατανάλωση?
Η αλήθεια είναι οτι μαζί με τον προγραμματισμό σκέφτομαι να βάλω και ένα φίλτρο..Ούτως ή άλλως 50€ είναι...δε βαριέσαι
Σε γενικές γραμμές πιστεύετε αξίζει?σε γενικές γραμμές αποκλείεται να πάρε 10+ hp και 2+kg ροπης μόνο με ένα προγραμμα...
Είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο το πάντα μην πειραξεις τίποτα...
Αν θες όπως και δηποτε να αλλάξεις κάτι βρες ρυθμιζομενες αναρτήσεις...
Να βελτιωθεί το κοπανημα σε κακούς δρόμους... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
σε γενικές γραμμές αποκλείεται να πάρε 10+ hp και 2+kg ροπης μόνο με ένα προγραμμα...
Είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο το πάντα μην πειραξεις τίποτα...
Αν θες όπως και δηποτε να αλλάξεις κάτι βρες ρυθμιζομενες αναρτήσεις...
Να βελτιωθεί το κοπανημα σε κακούς δρόμους...+1000
Δεν φθάνει ένα ΦΠΕ (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση) για να σου δώσει 10άλογα και 2κ ροπή....Μην το κάνεις...μόνο λεφτά θα πετάξεις...
Εχουμε το κλαμπ 2 χρόνια και κανένα προγραμμα δεν μας έχει πείσει ακόμα...μάλιστα να σου πω, ότι όταν καβάλησα 3 αυτοκίνητα άλλων μελών με εξάτμιση και φίλτρο, ήταν πιο αργά από το δικό μου, που δεν είχε τίποτα...
Η μόνη μετατροπή που θα έκανα, αν είχα να πετάξω 6000 για να κάνω πλάκες, ήταν να του βάλω τα μηχανικά απο 500 Αμπαρθ, αλλά μου ζήτησε 6000 και τα δικά μου πράγματα, για να μου το παραδώσει με το κλειδί στο χέρι (κινητήρας, σασμάν, ιντερκουλερ, αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα + εργασία). -
Λοιπόν..Παραγγέλθηκαν (απο εισαγωγική στην Καλιρροης αν γνωρίζετε ποιό λέω ) και θα τοποθετηθουν Koni ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (χρυσά,κίτρινα όπως τα βλέπει ο καθένας ) και ελατήρια χαμηλώματος Eibach (-3cm) στα 630€+70€ τοποθέτηση με ευθυγράμμιση.Ελπίζω το αποτέλεσμα να 'ναι καλό..Μπορεί να κοπανάει αλλα με ενδιαφέρει να έχει ακόμα καλύτερο πάτημα στο δρόμο και σε ελιγμούς σε περίπτωση ανάγκης...*
Θα ήθελα να μου πείτε πώς σας φαίνεται σαν συνδιασμός και αν θα έχω πρόβλημα με τα ελατήρια, δεδομένου οτι έβαλα λάστιχο με 50άρι προφίλ αντί για 45...
Ευχαριστώωωωω!- μου πέταξε κώλο στη Ν.Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου με 90km/h ύστερα απο απότομο ελιγμό για να αποφύγω σύγκρουση απο μαλακία του μπροστά μου και μέχρι να το μαζέψω φλέρταρα επικίνδυνα με τις μπαριέρες.
-
Ο χρήστης gregorisvas έγραψε:
Λοιπόν..Παραγγέλθηκαν (απο εισαγωγική στην Καλιρροης αν γνωρίζετε ποιό λέω ) και θα τοποθετηθουν Koni ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (χρυσά,κίτρινα όπως τα βλέπει ο καθένας ) και ελατήρια χαμηλώματος Eibach (-3cm) στα 630€+70€ τοποθέτηση με ευθυγράμμιση.Ελπίζω το αποτέλεσμα να 'ναι καλό..Μπορεί να κοπανάει αλλα με ενδιαφέρει να έχει ακόμα καλύτερο πάτημα στο δρόμο και σε ελιγμούς σε περίπτωση ανάγκης...*
Θα ήθελα να μου πείτε πώς σας φαίνεται σαν συνδιασμός και αν θα έχω πρόβλημα με τα ελατήρια, δεδομένου οτι έβαλα λάστιχο με 50άρι προφίλ αντί για 45...
Ευχαριστώωωωω!- μου πέταξε κώλο στη Ν.Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου με 90km/h ύστερα απο απότομο ελιγμό για να αποφύγω σύγκρουση απο μαλακία του μπροστά μου και μέχρι να το μαζέψω φλέρταρα επικίνδυνα με τις μπαριέρες.
προσωπικά θεωρώ ότι εκανες την καλύτερη βελτίωση στο ήδη καλό παντακι...
Γιατί έβαλες 50αρη προφίλ;;
Άποψη μου εινσι ότι -3cm είναι πολλά για Ελλάδα...
Μπορεί αισθητικά να είναι πιο όμορφο , όμως στους καροδρομους μας θα φτυσεις αίμα...
Άποψη μου, χωρίς να έχω παίξει με το σετ απ του πάντα, ( με βάση όσα ένιωσα όσο ήταν εργοστασιακο)
με 45 προφίλ και -1,5 χαμηλωμα θα είναι ιδανικό ...
Όπως και να έχει σίγουρα θα το καταευχαριστηθεις...
Καλά km... -
Έβαλα 50άρι γιατι κάθε φορά που έπεφτα σε λακουβίτσα με το 45άρι έφτιαχνα άάάάνετα φραπέ Με το 50άρι βελτιώθηκε αρκετά η κατάσταση
Πάντως και η τιμή μου φάνηκε καλή..Σκέφτομαι μετά για κάποια μπάρα θόλων και ίσως πιό παχιά αντιστρεπτική... Για το παντάκι όμως...?Σε ευχαριστώ φίλε πάντως Nα σαι καλα!
-
-
Θα ήθελα να δω τα σχόλια σου, μετά από 2κ χλμ περίπου. Οχι γιατί δεν σε πιστεύω (προς θεου) αλλά για να έχει φύγει ο αρχικός ενθουσιασμός και να αρχίσεις να το συνηθίζεις, ώστε να γίνουν εμφανή τα κουσούρια, αν υπάρχουν...
Αν δεν κάνω λάθος φοράς 50άρια?Παντως είναι ένα δύσκολο θέμα (το ψάξιμο ανάρτησης ) για τα 100άρια, λόγω ελλειπούς πληροφόρησης...
-
Μετά απο περίπου 400km το μόνο που με έχει προβληματίσει αλλα θεωρώ πως θα λυθεί μόνο του είναι οι θόλοι
Δυστυχώς αυτό το 1cm που κατέβηκε το αμάξι ήταν αρκετό ώστε σε κάποιες έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος με παράλληλο στρίψιμο του τιμονιού το λάστιχο να βρίσκει στο θόλο (μόνο στους μπροστινούς) με αποτέλεσμα να αρχίζει σιγά σιγά να τον τρώει απο μέσα..Σήμερα καθόμουν και έβγαζα κάτι κομμάτια πλαστικού απ' το εσωτερικό του θόλου... Εντάξει πιστεύω πως σε λίγο καιρό που θα έχει φαγωθεί λίγο δε θα αντιμετωπίζω πρόβλημα..Άλλωστε όπως είπα αυτό υφίσταται όταν πέφτω σε λακούβα στρίβοντας για να το πώ απλά
Πάντως σήμερα έβγαλα τον πνίχτη και έκανα μια ειδική στις στροφές έξω απ' το Κιάτο προς τα χωριά Μπορώ να πώ οτι δεν είχα ξαναπαίξει έτσι με το Panda..Σχεδόν μηδενικές κλίσεις,μούρη βιδωμένη,ο κώλος έφευγε πιο δύσκολα μέν αλλα πραγματικά ήταν προβλέψιμο και πολύ παιχνιδιάρικο...Ο δε ήχος...ποίημα..
Έχω μπεί στην πρίζα για αναβάθμιση σε σύστημα εισαγωγής/εξαγωγής..Φίλτρο,χταπόδι,καταλύτης,μεσαίο,τελικό Αλλα περιμένω να μου περισσέψει το χιλιάρικοΥ.Γ Ναί Αργύρη 50άρια φοράω
-
Το γράφω και στο κλαμπ, πολλές σελίδες και πολλούς μήνες πριν...το χιλιάρικο λυπήσου το γιατί θα το μόνο που θα σου προσφέρει είναι καλό θόρυβο... τίποτα άλλο...και η λύση εκκεντροφόρων, χταποδιού, καταλύτη, τελικού, με εγκέφαλο και ροϊκή θα ξεπεράσει το διχίλιαρο...Αυτή είναι η μόνη περίπτωση να δεις 10-15 πραγματικά, αλλά ακριβά άλογα και βέβαια ίσως υπάρξει μία αύξηση της ροπής πολύ ψηλότερα σε στροφές...
ΥΓ με 45άρια μάλλον δεν θα έβρισκε στον θόλο με ένα πόντο χαμήλωμα...
-
Τον τελευταίο καιρό οι ζάντες του Panda 'ανοίγουν' με το παραμικρό, οπότε κάθε λίγο και λιγάκι τις επισκευάζω...
Γι'αυτό λέω να αλλάξω ζάντες και λάστιχα και να πάω σε 195/50/15 (από 195/45/15)...
Ποια ζάντα προτείνετε σε 15' - 6,5J - καρέ 98 (ή 100) - 30 Offset;
Μου πρότειναν κάτι Momo αλλά έχουν 38 Offset (που μπορεί να φτιαχτεί με αποστάτες) ενώ η Momo (στο momo.it) δεν προτείνει καμία ζάντα για το 100...
Είμαι σε δίλλημα...
_
-
Επανέρχομαι, βρήκα κάτι όμορφες OZ (Superturismo WRC), τις οποίες προτείνει το ozracing.com για το Panda 100...
Αν και ό,τι και να πάρω θα προτιμήσω τοπικό έμπορο, υπάρχουν δημοφιλή ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα για να συγκρίνω τιμές;
_
-
Έχει αλλάξει κανείς σας ιμάντα στα 35.000 χλμ επειδή δήθεν έτσι προβλέπεται;
Και πληρώσει 800 Ευρώ μαζί με το σέρβις, σε συνεργείο του δικτύου της αντιπροσωπείας;
(Προφανέστατα, ερωτήσεις δύστυχης φίλης μου...) -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Έχει αλλάξει κανείς σας ιμάντα στα 35.000 χλμ επειδή δήθεν έτσι προβλέπεται;Μπορει να αλλαξε λογω χρονου και οχι λογω χλμ.
Και πληρώσει 800 Ευρώ μαζί με το σέρβις, σε συνεργείο του δικτύου της αντιπροσωπείας;
-
Αυτό το Πάντα μάλιστα (απο ότι βλέπω πρόσφατα το τελευταίο 'αυθεντικό ιταλικό' αυτοκίνητο) ! Η αγαπημένη μου έκδοση! Καλά χλμ. στους ιδιοκτήτες του.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Αυτό το Πάντα μάλιστα (απο ότι βλέπω πρόσφατα το τελευταίο 'αυθεντικό ιταλικό' αυτοκίνητο) ! Η αγαπημένη μου έκδοση! Καλά χλμ. στους ιδιοκτήτες του.διαφωνώ φίλτατε , το τελευταίο γνήσιο ιταλικό είναι το οτομπιανκι
μετά από εκεί το χάος, όλα γερμανοιαοωνογαλλίζουν -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Έχει αλλάξει κανείς σας ιμάντα στα 35.000 χλμ επειδή δήθεν έτσι προβλέπεται;
Και πληρώσει 800 Ευρώ μαζί με το σέρβις, σε συνεργείο του δικτύου της αντιπροσωπείας;
(Προφανέστατα, ερωτήσεις δύστυχης φίλης μου...)Xm μάλιστα...
Ιμάντα μπορεί να αλλάξει στην 4αετία και χωρίς να έχει συμπληρώσει τα χλμ. Ένα λογικό κόστος είναι 220-250€...
Έστω και αν άλλαξε τακάκια μπρος πίσω, λάδια, φίλτρο, φίλτρα αέρα-λαδού-γύρης, υγρά φρένων, υγρά κυκλώματος ψύξης, βαλβολίνες, ρύθμισε φανάρια, το έπλυνε μέσα έξω κλπ κλπ κλπ πάνω απο 600 δεν θα έφθανε...
Με λίγα λόγια την πιάσανε κορόϊδο... Εκτός αν διόρθωσαν και κάποιες ζημιές κακομεταχείρησης πχ: ψαλίδι-α μπροστά, ευθυγράμμιση ζαντών, δισκόπλακες, λάστιχα, μπαταρια...
Το συνεργείο σε ποια πόλη είναι? -
Eυχαριστώ Τσάργκυ και Σάξων!
Το συνεργείο είναι Αθήνα, και δεν έχω κανένα πρόβλημα να ρωτήσω τη φίλη μου και να το κατονομάσω επακριβώς -
Επειδή αυτό το ποσόν είναι τραβηγμένο απο τα μαλλιά, δες το χαρτί του συνεργείου ώστε να δεις αν έχει αλλαχθει κάτι λόγω κακομεταχείρησης...αν δεν έχει γίνει κάτι τετοιο, πράγματι θα ήθελα να γνωρίζω το συνεργείο έστω και με πμ (αν και περνάει απο το μυαλό μου μόνο ένα)
-
Σίγουρα και κάτι άλλο έχουν αλλάξει . Όσο και να το τραβήξεις, τέτοιο ποσό δεν βγαίνει για service και ιμάντες.
Θα ήθελα και γω να δω τι στο καλό έχουν αλλάξει.
Fiat Panda 100