Το γεγονός και μονο ότι έβαλες ήδη άλλες 5-6 φορές μπρος με μετάγγιση/καλώδια, λέει πολλά για την κατάσταση της μπαταρίας σου αυτή τη στιγμή. Προφανώς της έκανες πολύ άσχημη χρήση (μικρές διαδρομές, μεγάλη καταπόνηση), τη βίασες και με τις μεταγγίσεις, οπότε την ξέκανες πολύ πριν την ώρα της. Επιπλέον, η μετάγγιση έχει συγκεκριμένη διαδικασία (ποιό καλώδιο μπαίνει πρώτο, σε ποιό όχημα, πως βάζουμε μπρος, πως αφαιρούμε τα καλώδια, με ποιά σειρά κτλ). Η λανθασμένη διαδικασία έχει επιπτώσεις όχι μόνο στη μπαταρία (αυτό πάει κι έρχεται, αλλάζει εύκολα), αλλά και σε άλλα ηλεκτρικά του οχήματος (πχ εγκέφαλος...).
Η μπαταρία σου θέλει οποσδήποτε άλλαγη, εφόσον δεν είναι deep-cycle (που προφανώς δεν είναι), δε θα μπορέσει να ανανήψει. 60-70€ για τόσο μικρή μπαταρία μου ακούγονται υπερβολικά, κάνε έργευνα αγοράς οπωσδήποτε. Η αλλαγή της είναι μάλλον piece of cake για όποιον έχει κρατήσει κατσαβίδι στα χέρια του και διαθέτει 2-3 βασικά εργαλεία (έχουν αναφερθεί πιο πάνω), κατά την εγκατάσταση πρώτα συνδέουμε το θετικό πόλο της καινούργιας μπαταρία και μετά τον αρνητικό.
Το μηχάνημα του λινκ είναι απλός φορτιστής, δε θα σου φανεί καθόλου χρήσιμος. Αυτό που ισως χρειάζεσαι είναι ένας jump-starter, αλλά και πάλι θα το χρησιμοποιούσα (ως ύστατη λύση) μόνο αν είχα μείνει στη σαβάνα και έβλεπα τα λιοντάρι να έρχονται καταπάνω μου...