Διπλό σασί και συντονισμός τη σβήνουν την αναισθησία, με 300-400RMS παίζει μια χαρά. Το κουτάκι παίζει πολύ καλά και γρήγορα για μπας-ριφλέξ. Best-buy θα το έλεγα άνετα, στο Mazda για το οποίο το σχεδίασα/συντόνισα άντε να έπαιξε 6-7 ώρες συνολικά.
Latest posts made by ernestos
-
RE: Car audio [#2]
-
RE: Car audio [#2]
Βλέπω στις εικόνες και διαβάζω το μάνιουαλ όπου υπάρχει μικρό μεν αλλά κανονικότατο κροσόβερ...
Είναι αδύνατον να πωλείται 2δρομο σετ χωρίς κροσσόβερ ή τουλάχιστον ΧΩΡΙΣ μία υποτυπώδη προστασία για το τουίτερ. Θα καιγόταν αμέσως.
Το πυκνωτάκι που έβαλες απλώς μετέθεσε την αποκοπή από πχ τους 4000-5000 κύκλους στους 8000-10000 κύκλους. Εκείνο που κάνει το τουίτερ να 'μπουκώνει' ΔΕΝ είναι φυσικά το μπάσο (το οποίο δεν υφίσταται εφόσον υπάρχει φίλτρο), αλλά η παραμόρφωση των built-in ενισχυτών της πηγής...
Τώρα απλά δέχεται μικρότερο τμήμα του φάσματος, άρα και μικρότερο μερίδιο παραμόρφωσης οπότε σου φαίνεται ότι παίζει (καλύτερα).
Χρειάζεσαι επειγόντως ενισχυτή!
-
RE: Car audio [#2]
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Και στα wooferάκια πρέπει να υπάρχει x-over που να κόβει τις χαμηλές αλλά και τις υψηλές.
Ίσως αυτό να σου πριονίζει το αυτί!χ-over?Τι ειναι αυτο?
Το crossover.
ΑΑΑΑΑ Οχι δυστυχος δεν εχει κατι μιας και τα ηχεια μου εχουν απλα ενα σπλιτερ που το ενα παει στο ηχειο και το αλλο στο twitter.Πρεπει να παρω αλλα ηχεια ρε π@υστη μου αλλα που λεφτα...
Ρε συ Γιώργο, θες να με τρελάνεις? crossover και 'σπλίτερ' που γράφεις είναι το ίδιο πράγμα!
Η εταιρία στο δίνει έτοιμο, διαβάζεις τις οδηγίες, το συνδέεις και ακούς μουσικούλα. Ή δεν ισχύει κάτι από όλα αυτά?
..............Όχι τίποτε άλλο, απλά να καταλάβω πως κατέληξες στο ελεεινό και τρισάθλιο πυκνωτάκι και τι κάνει το σετ τώρα που το έβαλες, το οποίο δεν έκανε πριν!
-
RE: Car audio [#2]
για την προσπάθεια, τα γδαρμένα χέρια και εξόχως για το ύφος των κειμένων.
-
RE: Car audio [#2]
ΠΟΛΥ καλή δουλειά και λεπτομερέστατη η παρουσίαση!
Ότι μπορεί να κάνει κάποιος για την αναβάθμιση του ηχοσυστήματός του, καλό είναι. Για τόσα χρήματα και plug'n'play/stealth καταστάσεις, κάτι παραπάνω από καλά θα έλεγα...Το μεγάλο ατού αυτών των kit είναι η απόλυτη ενσωμάτωση. Ένα ιδίου κόστους πακέτο από ενισχυτή και 2δρομο, θα ήταν σίγουρα πολλά κλικ καλύτερο/δυναμικότερο/πιο εύηχο, αλλά θα είχες πολύ περισσότερη δουλειά με τις συνδέσεις και τις ρυθμίσεις, πιθανώς να χρειαζόσουν και κάποια πηγή για την οδήγησή του. Αλήθεια, γιατί όταν ρώτησες για το κόστος after-market ενισχυτή/ηχείων?
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Ford Focus Mk_Ι μοντ. 03. Έχει 180.000χιλ αυτή τη στιγμή, εκ των οποίων τουλάχιστον τα 100.000χιλ με βάναυση μεταχείριση εκ μέρους μου σε 'αγωνιστικούς' ρυθμούς. Ο κινητήρας/αμάξι έχει κάποιες ελαφρές μετατροπές με 'χειρότερη' την αντικατάσταση του μαμά κιβωτίου-ζαρτιέρα με κοντό κιβώτιο από Ford Puma. Oι κόφτες είναι σύνηθες φαινόμενο σε όλες τις ταχύτητες (πλην 5ης), παρ'όλα αυτό το Focusάκι δεν έχει βγάλει κιχ. Πλέον, λόγω τιμής βενζίνης και οικογενειακών βαρών/υποχρεώσεων έχουν χαλαρώσει οι ρυθμοί και έχω την εντύπωση ότι θα πάει πολύ μακριά ο κινητήρας του.
-
RE: Car audio [#2]
Ρωτάω αν υπάρχει κάτι και που. Εδώ δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο, παρά ελάχιστες έμμεσες αναφορές μελών/χρηστών, οπότε ρωτάω αν υπάρχει κάπου νήμα με αυτό το θέμα.
-
RE: Car audio [#2]
Άσχετο: κανένα 'καθαρό' DIY ή 'my car-audio system' υπάρχει στο forum?
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Τα βολτ δεν έχουν να κάνουν, μπορεί να δείχνει 12,7V και η μπαταρία να μην είναι ικανή να σπρώξει ούτε 1 ampere. Τρόπος για να το διαπιστώσει κανείς αυτό (πόσα ampere υπάρχουν διαθέσιμα) δεν υπάρχει, το καταλαβαίνεις μία κι έξω όταν μείνεις.
Προφανώς και τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν επαρκούν για να μείνει η μπαταρία σου σε φόρμα.
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Το γεγονός και μονο ότι έβαλες ήδη άλλες 5-6 φορές μπρος με μετάγγιση/καλώδια, λέει πολλά για την κατάσταση της μπαταρίας σου αυτή τη στιγμή. Προφανώς της έκανες πολύ άσχημη χρήση (μικρές διαδρομές, μεγάλη καταπόνηση), τη βίασες και με τις μεταγγίσεις, οπότε την ξέκανες πολύ πριν την ώρα της. Επιπλέον, η μετάγγιση έχει συγκεκριμένη διαδικασία (ποιό καλώδιο μπαίνει πρώτο, σε ποιό όχημα, πως βάζουμε μπρος, πως αφαιρούμε τα καλώδια, με ποιά σειρά κτλ). Η λανθασμένη διαδικασία έχει επιπτώσεις όχι μόνο στη μπαταρία (αυτό πάει κι έρχεται, αλλάζει εύκολα), αλλά και σε άλλα ηλεκτρικά του οχήματος (πχ εγκέφαλος...).
Η μπαταρία σου θέλει οποσδήποτε άλλαγη, εφόσον δεν είναι deep-cycle (που προφανώς δεν είναι), δε θα μπορέσει να ανανήψει. 60-70€ για τόσο μικρή μπαταρία μου ακούγονται υπερβολικά, κάνε έργευνα αγοράς οπωσδήποτε. Η αλλαγή της είναι μάλλον piece of cake για όποιον έχει κρατήσει κατσαβίδι στα χέρια του και διαθέτει 2-3 βασικά εργαλεία (έχουν αναφερθεί πιο πάνω), κατά την εγκατάσταση πρώτα συνδέουμε το θετικό πόλο της καινούργιας μπαταρία και μετά τον αρνητικό.
Το μηχάνημα του λινκ είναι απλός φορτιστής, δε θα σου φανεί καθόλου χρήσιμος. Αυτό που ισως χρειάζεσαι είναι ένας jump-starter, αλλά και πάλι θα το χρησιμοποιούσα (ως ύστατη λύση) μόνο αν είχα μείνει στη σαβάνα και έβλεπα τα λιοντάρι να έρχονται καταπάνω μου...