Ο χρήστης nass έγραψε:
Μα και ο el-em το έγραψε ότι είναι πιο αξιόπιστο (αν και, για να είμαστε σπαστικοί, μπορεί και να μην ισχύει αυτό λόγω χειρότερης ψύξης)
Με δεδομένο ότι το συμπλέκτη το χρησιμοποιούν μόνο στο ξεκίνημα, θεωρώ ότι πρόκειται για ξεκάθαρη πατάτα του προμηθευτή (αντίστοιχα με τα παράθυρα της Ford), χωρίς τις τρύπες μπορεί να είναι πιο αξιόπιστο αλλά με τις τρύπες είναι αντίστοιχο ελαφρύτερου σφόνδυλου (εφ΄όσον όλο το συγκρότητα σφόνδυλος-δίσκος-πλατό περιστρέφεται μαζί).
Νασο ο συμπλεκτης στα wrc δεν ειναι εξαρτημα που θα κλεψεις για να γλυτωσεις θερμοκρασιες.Ουτως η αλλως ενας πολυδισκος συμπλεκτης δεν εχει θεματα με θερμοκρασιες στα 300-350 αλογα,και στα 50-60 κιλα ροπης.Στην αντοχη ομως απο πετσικα πλατω εκει υπαρχει θεμα με τα πολυδισκα.Στα αλλα συμφωνω.
Η μέτρηση γίνεται ως εξής: η Garrett έχει κατασκευάσει πρότυπα δοκίμια με τις μέγιστες διαστάσεις δηλ. 54+0.1=54.11 mm. Αρα αν 'περνάει' το δοκίμιο είναι ΟΚ, αν δεν περνάει τότε είναι μεγαλύτερο-εκτός των ορίων του δελτίου αναγνώρισης, άρα όχι ΟΚ. Δεν έχει σημασία πόσο ακριβώς ήταν.
Η Garrett θα πρέπει να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη, πάντως οι δικαιολογίες περί διαστολής είναι αστείες, δηλαδή διεστάλη φέτος με τα καρεκλοπόδαρα στην Πορτογαλία αλλά όχι πέρισι με τις ζέστες στο πχ. Ακρόπολις (όπου μετρήθηκε αυτό το σημείο, είναι πολύ συνηθισμένη μέτρηση και άρα απορώ πως είναι δυνατόν στη Citroen να 'έπαιξαν' με κάτι που θα το ανακάλυπταν σίγουρα).
Οταν ενα τουρμπο δουλευει (στο hotside τουλαχιστον) με θερμοκρασιες της ταξεως των 900-1000 κελσιου,δεν τιθεται θεμα εξωτερικης θερμοκρασιας.Στην φτερωτη της εισαγωγης(αρα πριν το ιντερκουλερ) το μαξιμουμ που θα δεις ειναι 40-70 μαξιμουμ βαθμους(Ακροπολις στα ζεστα του)
Αυτο που μου ακουγεται λιγο κουφο,ειναι οτι η citroen racing παιρνει απο το ραφι τουρμπινα,και δεν την ανοιγει για blueprinting στα ορια των κανονισμων.Εδω γινεται στο Ελλαδισταν αυτο στα Μιτσου στο Ν. και σε ολο τον κοσμο.
Ενταξει ειναι ιδια η τουρμπινα για ολους,(και στα προηγουμενα ολοι ιδια χρησιμοποιουσαν[tr30r] εκτος απο Σουμπαρου[ihi rx6]
Αυτή είναι η διάσταση της 'βάσης' της φτερωτής, άρα μεγαλύτερη 'βάση' = (δυνατότητα για) μεγαλύτερα πτερύγια άρα, εφ΄όσον μιλάμε για στρόβιλο, καλύτερο σπουλάρισμα.
Νασο ειναι τοσο αμελητεο αυτο το 0,1 και αν,που αμφιβαλω εαν θα ειναι και μετρησιμο.Ασε που με το αντιλαγκ στο 1,5 μπαρ μονιμα,δεν τιθεται θεμα σπουλαρισματος,ουτε και response στο πατα - ασε ή στα μισογκαζα κατα την διαρκεια μιας καμπης.
Τελος παντων,για εμας τους θεατες καλυτερα που πηρε τετοια τροπη μπας και δουμε να παιζεται το πρωταθλημα μεχρι αργα,αν και δεν το βλεπω.