-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
[list=1:ayx0wm1p][*:ayx0wm1p]Ο Latvala είναι ανεπαρκής με 2,5 εγκαταλείψεις σε 4 αγώνες. Ταχύτητα έχει, αποτελεσματικότητα δεν έχει.
Συμφωνω
[/ayx0wm1p][:ayx0wm1p]Ο Hirvonen δεν έχει κατά τη γνώμη μου τα φόντα να κοντράρει στα ίσια τον Petter. (όταν ο Petter δεν έχει λάστιχο, πέτρα, ελάφια και βατράχια στο διάβα του)... Ούτως ή άλλως ο Hirvonen δε λογίζεται ως ανταγωνισμός στον Loeb.
Σχεδον συμφωνω.Δεν ειναι τοσο ταχυτερος ο Πιτερ απο τον Χιρβονεν imho.
[/ayx0wm1p][:ayx0wm1p]Ο Petter έχει την ταχύτητα και τουλάχιστον ένα περισσότερο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο από το Subaru... Η ομάδα υπολείπεται βέβαια της Citroen, αλλά τουλάχιστον το αυτοκίνητο διεκδικεί νίκες. Έχει πείσμα και φέρνει αποτελέσματα...[/*ayx0wm1p][/listayx0wm1p]
Aποτελεσματα εχει φερει απο τυχη μεχρι τωρα.Ταχυτητα που την ειδες?Δεν ειδα να παιζει καποιον αγωνα στα ισια με καποιον.
Ολες οι ειδικες που εχει παρει φετος(σχεδον ολες) ειναι οταν οι αλλοι ειναι σε cruising με μεγαλες διαφορες. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μα και ο el-em το έγραψε ότι είναι πιο αξιόπιστο (αν και, για να είμαστε σπαστικοί, μπορεί και να μην ισχύει αυτό λόγω χειρότερης ψύξης)
Με δεδομένο ότι το συμπλέκτη το χρησιμοποιούν μόνο στο ξεκίνημα, θεωρώ ότι πρόκειται για ξεκάθαρη πατάτα του προμηθευτή (αντίστοιχα με τα παράθυρα της Ford), χωρίς τις τρύπες μπορεί να είναι πιο αξιόπιστο αλλά με τις τρύπες είναι αντίστοιχο ελαφρύτερου σφόνδυλου (εφ΄όσον όλο το συγκρότητα σφόνδυλος-δίσκος-πλατό περιστρέφεται μαζί).Νασο ο συμπλεκτης στα wrc δεν ειναι εξαρτημα που θα κλεψεις για να γλυτωσεις θερμοκρασιες.Ουτως η αλλως ενας πολυδισκος συμπλεκτης δεν εχει θεματα με θερμοκρασιες στα 300-350 αλογα,και στα 50-60 κιλα ροπης.Στην αντοχη ομως απο πετσικα πλατω εκει υπαρχει θεμα με τα πολυδισκα.Στα αλλα συμφωνω.
Η μέτρηση γίνεται ως εξής: η Garrett έχει κατασκευάσει πρότυπα δοκίμια με τις μέγιστες διαστάσεις δηλ. 54+0.1=54.11 mm. Αρα αν 'περνάει' το δοκίμιο είναι ΟΚ, αν δεν περνάει τότε είναι μεγαλύτερο-εκτός των ορίων του δελτίου αναγνώρισης, άρα όχι ΟΚ. Δεν έχει σημασία πόσο ακριβώς ήταν.
Η Garrett θα πρέπει να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη, πάντως οι δικαιολογίες περί διαστολής είναι αστείες, δηλαδή διεστάλη φέτος με τα καρεκλοπόδαρα στην Πορτογαλία αλλά όχι πέρισι με τις ζέστες στο πχ. Ακρόπολις (όπου μετρήθηκε αυτό το σημείο, είναι πολύ συνηθισμένη μέτρηση και άρα απορώ πως είναι δυνατόν στη Citroen να 'έπαιξαν' με κάτι που θα το ανακάλυπταν σίγουρα).
Οταν ενα τουρμπο δουλευει (στο hotside τουλαχιστον) με θερμοκρασιες της ταξεως των 900-1000 κελσιου,δεν τιθεται θεμα εξωτερικης θερμοκρασιας.Στην φτερωτη της εισαγωγης(αρα πριν το ιντερκουλερ) το μαξιμουμ που θα δεις ειναι 40-70 μαξιμουμ βαθμους(Ακροπολις στα ζεστα του)
Αυτο που μου ακουγεται λιγο κουφο,ειναι οτι η citroen racing παιρνει απο το ραφι τουρμπινα,και δεν την ανοιγει για blueprinting στα ορια των κανονισμων.Εδω γινεται στο Ελλαδισταν αυτο στα Μιτσου στο Ν. και σε ολο τον κοσμο.
Ενταξει ειναι ιδια η τουρμπινα για ολους,(και στα προηγουμενα ολοι ιδια χρησιμοποιουσαν[tr30r] εκτος απο Σουμπαρου[ihi rx6]Αυτή είναι η διάσταση της 'βάσης' της φτερωτής, άρα μεγαλύτερη 'βάση' = (δυνατότητα για) μεγαλύτερα πτερύγια άρα, εφ΄όσον μιλάμε για στρόβιλο, καλύτερο σπουλάρισμα.
Νασο ειναι τοσο αμελητεο αυτο το 0,1 και αν,που αμφιβαλω εαν θα ειναι και μετρησιμο.Ασε που με το αντιλαγκ στο 1,5 μπαρ μονιμα,δεν τιθεται θεμα σπουλαρισματος,ουτε και response στο πατα - ασε ή στα μισογκαζα κατα την διαρκεια μιας καμπης.
Τελος παντων,για εμας τους θεατες καλυτερα που πηρε τετοια τροπη μπας και δουμε να παιζεται το πρωταθλημα μεχρι αργα,αν και δεν το βλεπω.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Aποτελεσματα εχει φερει απο τυχη μεχρι τωρα.Ταχυτητα που την ειδες?Δεν ειδα να παιζει καποιον αγωνα στα ισια με καποιον.
Ολες οι ειδικες που εχει παρει φετος (σχεδον ολες) ειναι οταν οι αλλοι ειναι σε cruising με μεγαλες διαφορες.Έχεις δίκιο στο ότι δεν παίζει κάποιον αγώνα στα ίσια με κάποιον γιατί πρώτον το Μοντε & η Σουηδία για τους γνωστούς λόγους δεν είναι ενδεικτικοί αγώνες και δεύτερον γιατί στο Μεξικό και την Πορτογαλία βρέθηκε πολύ πίσω.
Θα το διαπιστώσουμε όμως...
Αυτή τη στιγμή υπολείπονται περίπου 25,5 ημέρες για την Αργεντινή, ίσως εκεί (αν δεν έχει τη γνωστή ατυχία του μαζί), δούμε τελικά πόσο ταχύς και ανταγωνιστικός μπορεί να είναι...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Νασο ο συμπλεκτης στα wrc δεν ειναι εξαρτημα που θα κλεψεις για να γλυτωσεις θερμοκρασιες.Ουτως η αλλως ενας πολυδισκος συμπλεκτης δεν εχει θεματα με θερμοκρασιες στα 300-350 αλογα,και στα 50-60 κιλα ροπης.Στην αντοχη ομως απο πετσικα πλατω εκει υπαρχει θεμα με τα πολυδισκα.Στα αλλα συμφωνω.Μα προφανώς το έγραψα για υπερβολή ('αν θέλουμε να είμαστε σπαστικοί') αυτό με τη θερμοκρασία.
Στο βασικό δελτίο αναγνώρισης (πέρισι δηλ.) είναι χωρίς τρύπες. Μετά είδαν ότι μπορούν να κερδίσουν λίγη ευστροφία και φέτος έβγαλαν joker με τρύπες. Δε νομίζω να 'έκαιγαν' ένα από τα 10 jokers τους αν υπήρχε θέμα αξιοπιστίας. Προφανώς είτε τους έστειλαν λάθος εξάρτημα από τη Valeo (?) είτε κάποιος πήρε από το ράφι ένα περσινό συμπλέκτη. Περίπτωση παρόμοια με της Ford προ ετών, κάποιος στην ομάδα δεν έκανε τη δουλειά του (ποιοτικός έλεγχος) σωστά.Οταν ενα τουρμπο δουλευει (στο hotside τουλαχιστον) με θερμοκρασιες της ταξεως των 900-1000 κελσιου,δεν τιθεται θεμα εξωτερικης θερμοκρασιας.Στην φτερωτη της εισαγωγης(αρα πριν το ιντερκουλερ) το μαξιμουμ που θα δεις ειναι 40-70 μαξιμουμ βαθμους(Ακροπολις στα ζεστα του)
Ναι ρε συ, προφανώς κάνω πλάκα, σιγά μην επηρεάζεται ο στρόβιλος από την εξωτερική θερμοκρασία. Με τη δικαιολογία της Citroen περί 'διαστολής' θέλω να αστειευτώ.
Αυτο που μου ακουγεται λιγο κουφο,ειναι οτι η citroen racing παιρνει απο το ραφι τουρμπινα,και δεν την ανοιγει για blueprinting στα ορια των κανονισμων.
Μα (είπαν ότι) την άνοιξαν, είπαν 'τη μετρήσαμε και ήταν 54.02 mm' (δηλ. μεγαλύτερη από τα 54 αλλά μικρότερη από τα 54.10 που είναι το όριο) 'αλλά διεστάλλη'
Μάλλον:
'Jean Pierre μέτρησες την τουρμπίνα να τη μοντάρουμε' ?
'Γκλουπ-μπρφφφ (πνίγεται με το εσπρεσάκι του) εεεε μαι ουι φυσικά Xavier είναι ΟΚ'
(μεταγραφή Γάλλου δημόσιου υπαλλήλου από τη Renault )Νασο ειναι τοσο αμελητεο αυτο το 0,1 και αν,που αμφιβαλω εαν θα ειναι και μετρησιμο.Ασε που με το αντιλαγκ στο 1,5 μπαρ μονιμα,δεν τιθεται θεμα σπουλαρισματος,ουτε και response στο πατα - ασε ή στα μισογκαζα κατα την διαρκεια μιας καμπης.
Σωστά αλλά όπως σωστά είπες οι κανονισμοί είναι για να τηρούνται. '54.10' σημαίνει '54.10' όχι '54.20 δε βαριέσαι' και το 'τι κερδίζει με το 0.1 παραπάνω' είναι αποπροσανατολιστικό.
Νομίζω ότι σε καμία από τις 2 περιπτώσεις της Citroen δεν μπορεί να τεκμηριωθεί πρόθεση ή 'κέρδος' (και άρα θεωρία συνομωσίας). Δίκαιη όμως η ποινή.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Νομίζω ότι σε καμία από τις 2 περιπτώσεις της Citroen δεν μπορεί να τεκμηριωθεί πρόθεση ή 'κέρδος' (και άρα θεωρία συνομωσίας). Δίκαιη όμως η ποινή.Αυτο ακριβως. Τελος.
-
Δηλαδή μάλλον δεν φταίει κανείς τελικά, εκτός απο τον υπαλληλάκο που έβαλε απρόσεκτα τον παλιό συμπλέκτη και τον άλλο υπαλληλάκο που έβαλε την τουρμπίνα χωρίς να την ελέγξει καλά και παραξεχείλωσε ! Μήπως για την κορυφαία ομάδα που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και δεν έχει κανένα πρόβλημα budget, είναι λίγο περίεργο αυτό ?
Μην ξεχνάμε όμως και την αλλαγή του team manager της ομάδας, που πιθανόν να έδωσε μια διαφορετική κατευθυνση σε σχέση με τις άλλες χρονιές σε τόσο 'τυπικά' θέματα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Νομίζω ότι σε καμία από τις 2 περιπτώσεις της Citroen δεν μπορεί να τεκμηριωθεί πρόθεση ή 'κέρδος' (και άρα θεωρία συνομωσίας). Δίκαιη όμως η ποινή.
Αυτο ακριβως. Τελος.
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Δηλαδή μάλλον δεν φταίει κανείς τελικά, εκτός απο τον υπαλληλάκο που έβαλε απρόσεκτα τον παλιό συμπλέκτη και τον άλλο υπαλληλάκο που έβαλε την τουρμπίνα χωρίς να την ελέγξει καλά και παραξεχείλωσε ! Μήπως για την κορυφαία ομάδα που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και δεν έχει κανένα πρόβλημα budget, είναι λίγο περίεργο αυτό ?Μην ξεχνάμε όμως και την αλλαγή του team manager της ομάδας, που πιθανόν να έδωσε μια διαφορετική κατευθυνση σε σχέση με τις άλλες χρονιές σε τόσο 'τυπικά' θέματα.
Οταν συμβαίνουν τέτοιες αποτυχίες σε εταιρείες ο #1 φταίχτης είναι το management και όχι ο 'υπαλληλάκος'.
Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει ντε και καλά να υπάρχει πρόθεση διότι η πρόθεση προϋποθέτει και κίνητρο-'κέρδος' και το 'κέρδος' στην προκείμενη περίπτωση είναι λίαν αμφισβητήσιμο και οι συνέπειες από την πιθανότατη (τέτοιοι έλεγχοι γίνονται σχεδόν αγώνα παρά αγώνα) αποκάλυψη του 'κόλπου' μεγάλες.
Δηλαδή τι σχέση έχει αυτό ή τα παράθυρα της Ford με τον περιοριστή της Toyota το 95 ? -
Σιγουρα δεν έχουν καμμία σχέση με την με την υπόθεση της Toyota γιατί δεν τους απαγορευτηκε και η συμμετοχή σε αγώνες όπως τότε.
Αλλά νομίζω οτι σε τέτοιο επίπεδο δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο. Οταν οι διαφορές γίνονται απο τις παραμικρές λεπτομέρειες, δεν μπορεί ταυτόχρονα ΔΥΟ πράγματα να βρίσκονται παράτυπα ! Πιθανόν κάποια στρέβλωση ή κόπωση θα είχε παρατηρηθεί και εφόσον το ελάχιστο βάρος είναι μεγαλύτερο και οι διαστάσεις δεν αλλάζουν, προτιμήθηκε αυτό.
Στην ομάδα που έχει μηδενικές εγκαταλείψεις απο μηχανικές αστοχίες, δεν είναι λογικό οι τεχνικοί να χρησιμοποιούν τα εξαρτήματα χωρίς να τα ελέγχουν.
-
Μα το Turbo λένε ότι το έλεγξαν και ήταν εντός προδιαγραφών.
Αν πχ. άλλαξε κράμα η Garrett και το νέο υλικό είναι επιρρεπές στη διαστολή, που να το ξέρει η Citroen ?
Οπότε το λάθος είναι μόνο για το πλατό.
Αντίστοιχο ήταν το 2002 με το βολάν της Peugeot στην Αργεντινή (επίσης ομάδα με πολύ λίγες εγκαταλείψεις από μηχανιές αστοχίες).Βέβαια δεν έχεις και τελείως άδικο στον προβληματισμό σου. Μετά τα της Αυστραλίας το 2010 (ή ήταν 2009 ?) με το μπρατσάκι της αντιστρεπτικής, σε κάθε αγώνα o αρχιμηχανικός της Citroen (ο Xavier που λέγαμε) έχει ένα λεπτομερέστατο ντοσιέ με φωτογραφίες των εξαρτημάτων που χρησιμοποιεί σε κάθε αγώνα με αναφορά στο δελτίο αναγνώρισης κτλ. (ενώ αντίθετα στη Ford είναι πιο χάβαλοι, αν τους ζητήσεις κάτι έρχονται με το δελτίο αναγνώρισης και αρχίζουν το ξεφύλισμα 'χμμμ, αυτό το ψαλίδι ή εκείνο' ? ) Και πάλι όμως τους ξέφυγε αυτό.
Το πρόβλημα με τη θεωρία αυτή είναι ότι αν η Citroen είναι η υπερεπαγγελματική ομάδα που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και άρα τι στην ευχή, το πλατό ήταν επίτηδες χωρίς τρύπες για μεγαλύτερη αντοχή, τότε για ποιό λόγο αυτή η ίδια υπερεπαγγελματική ομάδα ξόδεψε ένα από τα 10 jokers της (συν ατέλειωτες ώρες για R&D) για να αναγνωρίσει φέτος αυτό το διάτρητο πλατό ? (ενώ πέρισυ έτρεχε με συμβατικό) Δεν μπορεί να είναι υπερεπαγγελματική στη μία περίπτωση και ερασιτέχνες στην άλλη, έτσι δεν είναι ?
Γιαυτό λέω, να χρησιμοποιήσουμε το Occam's razor και να θεωρήσουμε ότι ήταν λάθος.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(ενώ αντίθετα στη Ford είναι πιο χάβαλοι, αν τους ζητήσεις κάτι έρχονται με το δελτίο αναγνώρισης και αρχίζουν το ξεφύλισμα 'χμμμ, αυτό το ψαλίδι ή εκείνο' ? )
Το πρόβλημα με τη θεωρία αυτή είναι ότι αν η Citroen είναι η υπερεπαγγελματική ομάδα που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και άρα τι στην ευχή, το πλατό ήταν επίτηδες χωρίς τρύπες για μεγαλύτερη αντοχή, τότε για ποιό λόγο αυτή η ίδια υπερεπαγγελματική ομάδα ξόδεψε ένα από τα 10 jokers της (συν ατέλειωτες ώρες για R&D) για να αναγνωρίσει φέτος αυτό το διάτρητο πλατό ? (ενώ πέρισυ έτρεχε με συμβατικό) Δεν μπορεί να είναι υπερεπαγγελματική στη μία περίπτωση και ερασιτέχνες στην άλλη, έτσι δεν είναι ?
Γιαυτό λέω, να χρησιμοποιήσουμε το Occam's razor και να θεωρήσουμε ότι ήταν λάθος.
πολυ σωστη εξηγηση,που δειχνει οτι ειναι λαθος,και οχι επι τουτου.Δεν πετας ενα τζοκερ ενω χρησιμοποιεις ενα παλιο εξαρτημα.Ποιος ο λογος να χαλασεις το τζοκερ,οταν αυτα ειναι λιγα στη ζωη του αυτοκινητου?
@GF μαλατσιες μπορει να γινουν(και εχουν γινει) μεχρι και τη nasa.
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/98587
Επίσης δηλώνω εντυπωσιασμένος από τις νέες δηλώσεις Wilson σχετικά με τους οδηγούς του. Κάθε φορά που ο Βρετανός ανοίγει το στόμα του ο Πέτερ τρώει μια κλωτσιά στα @@. Αλλά τι να πεις, έτσι είναι η ριμάδα η ζωή, μια ειρωνεία. Αφού ο Πέτερ ήθελε εργοστάσιο ας τα λουστεί.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/98587Επίσης δηλώνω εντυπωσιασμένος από τις νέες δηλώσεις Wilson σχετικά με τους οδηγούς του. Κάθε φορά που ο Βρετανός ανοίγει το στόμα του ο Πέτερ τρώει μια κλωτσιά στα @@. Αλλά τι να πεις, έτσι είναι η ριμάδα η ζωή, μια ειρωνεία. Αφού ο Πέτερ ήθελε εργοστάσιο ας τα λουστεί.
επειδη διαβασα την δηλωση που ελεγε οτι ο latvala προσφερθηκε να γινει νο2 πιστευω οτι ο wilson δεν το εκανε για να μην ριξει τον φινλανδο κι αλλο ψυχολογικα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/98587Επίσης δηλώνω εντυπωσιασμένος από τις νέες δηλώσεις Wilson σχετικά με τους οδηγούς του. Κάθε φορά που ο Βρετανός ανοίγει το στόμα του ο Πέτερ τρώει μια κλωτσιά στα @@. Αλλά τι να πεις, έτσι είναι η ριμάδα η ζωή, μια ειρωνεία. Αφού ο Πέτερ ήθελε εργοστάσιο ας τα λουστεί.
Απαραδεκτος ο τροπος διατυπωσης.Μακαρι να κερδισει αγωνα ο Πιτερ να δω τι θα πει ο Γουιλσον μετα.
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/98587
Επίσης δηλώνω εντυπωσιασμένος από τις νέες δηλώσεις Wilson σχετικά με τους οδηγούς του. Κάθε φορά που ο Βρετανός ανοίγει το στόμα του ο Πέτερ τρώει μια κλωτσιά στα @@. Αλλά τι να πεις, έτσι είναι η ριμάδα η ζωή, μια ειρωνεία. Αφού ο Πέτερ ήθελε εργοστάσιο ας τα λουστεί.
επειδη διαβασα την δηλωση που ελεγε οτι ο latvala προσφερθηκε να γινει νο2 πιστευω οτι ο wilson δεν το εκανε για να μην ριξει τον φινλανδο κι αλλο ψυχολογικα
Ισως όμως πάει και ανάποδα, να τον 'βαραίνει' πολύ το Νο. 1. Καλύτερα τα πήγαινε ως Νο. 2...
-
-
Ωραίος αγώνας (αχ να μην μας ακύρωναν το loop...) τα είχε όλα! Από full σκόνη στο shakedown, μέχρι βροχή, ομίχλη, ποτάμια στο δρόμο, λάσπη, πολλή λάσπη!
Από πλευράς του θεατή, πολύ δύσκολος αγώνας που δεν επέτρεπε παρακολούθηση περισσότερων από 2 ειδικές τη μέρα, και πολύ αυστηροί marshals που δεν επέτρεπαν τη μετακίνηση εκτός 'spectators zones' ακόμη και 2 ώρες πριν τον αγώνα!!!
Και μην διαννοούνταν κανένας να πατήσει στο δρόμο βέβαια ακόμη και πολύ πριν τους πλοηγούς...Πολλά τα αστεία posts πιο πάνω (από λίγους...) δεν αξίζουν σχολιασμού...
Περισσότερες φωτογραφίες από τον 'καλλιτέχνη' κατ-man:
http://www.katikisphotography.com/Galle ... &k=6L3h3Vsκαι
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=120342
Σαν το Ακρόπολις κύριοι δεν έχει...
ΥΓ. Σπάσαμε κι ένα κάρτερ...Τα Polo δεν κάνουν...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΥΓ. Σπάσαμε κι ένα κάρτερ...Τα Polo δεν κάνουν...Ε ενταξει, ή θα το καιγατε το λαδι ή θα το αφηνατε στον δρομο, το ιδιο κανει...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποινές αποκλεισμού για τεχνικές παραβάσεις σε κορυφαία αυτοκίνητα (δεν είμαι σίγουρος για τις χρονιές):- 2000 Αυστραλία Makinen/Mitsubishi το Turbo του δεν είχε όλες τις προβλεπόμενες διόδους λαδιού
- 2002 Αργεντινή Burns/Peugeot 20 gr ελαφρύτερος σφόνδυλος (*)
- 2003 Αυστραλία Martin/Ford παράνομο έρμα (μία πέτρα )
(*) Υπόψην ότι ένας από τους αγωνοδίκες φέτος στην Πορτογαλία ήταν ο Robert Reid.
Και αντίστοιχα ποινές χρόνου:
- 2008 Πορτογαλία Gronholm/Ford 5 λεπτά για ελαφρύτερα-μη αναγνωρισμένα πίσω πλαϊνά παράθυρα
- 2010 Αυστραλία Loeb/Citroen 1 λεπτό για μία μικροδιαφορά στο 'μπρατσάκι' που ενώνει την αντιστρεπτική με το ψαλίδι
- Ποινη αποκλεισμου και το 2004 Κυπρος σε Gronholm/Rovanpera/Peugeot νομιζω για την αντλια νερου.
Από ό,τι φαίνεται πάντως έως τώρα, μόνο ο Petter μπορεί να απειλήσει τον Loeb...
Ελπίζω να δούμε μάχη μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος...
Δεν εχουμε ακομα καθαρο δειγμα για να συμπερανουμε οτιδηποτε (και ισως και να μην βγαλουμε με τετοια που συμβαινουν στους χωματινους συν τις ιδιαιτεροτητες καθε ραλλυ ξεχωριστα -terrain, rally route/itinerary κλπ-). Παντως εδω ο Hirvonen κοντεψε δυο φορες στο τσακ να κλεψει πρωταθλημα απο τον Loeb, οποτε και ο Petter τωρα που εχει εργοστασιακο αυτοκινητο γιατι οχι? Αλλωστε τελευταια φορα το 2003 καπως ετσι εγινε. Της τρελης...
-
Σωστός Vasilakis, πως μπόρεσα να ξεχάσω τον κ. Provera και το τι καψόνια μας έκανε αμέσως μετά στο ράλι Ακρόπολις
WRC 2012 (all rounds)