-
Εχει κανεις υποψιν του αν θα βγει μοντελο με μικροτερο κινητηρα και προφανως μικροτερη τιμη? Η τιμη της μικροτερης εκδοσης το καθιστα απαγορευτικο για την πλειονοτητα των Ελληνων αγοραστων.
Μηπως η VW προκειται να βγαλει καποιο αλλο SUV σε χαμηλοτερη κατηγορια με χαμηλοτερη τιμη?
Ευχαριστω. -
Εχει κανεις υποψιν του αν θα βγει μοντελο με μικροτερο κινητηρα και προφανως μικροτερη τιμη? Η τιμη της μικροτερης εκδοσης το καθιστα απαγορευτικο για την πλειονοτητα των Ελληνων αγοραστων.
Μηπως η VW προκειται να βγαλει καποιο αλλο SUV σε χαμηλοτερη κατηγορια με χαμηλοτερη τιμη?
Ευχαριστω. -
Εχει κανεις υποψιν του αν θα βγει μοντελο με μικροτερο κινητηρα και προφανως μικροτερη τιμη? Η τιμη της μικροτερης εκδοσης το καθιστα απαγορευτικο για την πλειονοτητα των Ελληνων αγοραστων.
Μηπως η VW προκειται να βγαλει καποιο αλλο SUV σε χαμηλοτερη κατηγορια με χαμηλοτερη τιμη?
Ευχαριστω. -
Για το Tuareg νομίζω ότι δεν υπάρχει σχέδιο για κάτι πιο μικρό (χωρίς όμως να είμαι σίγουρος)
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το τέλος του 2005 θα εμφανιστεί η SUV εκδοση του Golf.
Σχετικά :http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News/0,7427,1369-1372_1448895,00.html -
Νομιζω πως θα ηταν καλο να βγαλουν και μια μικροτερη εκδοση.
Πληροφοριακα στη Γερμανια ξεκινουν απο τα 41.000 ενω εδω στην Ελλαδα ειναι πραγματι 'ευκαιρια' μονο απο 59400...
ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ
Αραγε ποσο να κοστιζει να το φερει καποιος στην Ελλαδα ?
Για το Golf SUV, το ειδα αλλα δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε... -
59400 εχει η βασικη εκδοση με το χειροκινητο κιβωτιο χωρις κανενα ουσιαστικο εξοπλισμο!Αν βαλεις αεραναρτιση αυτοματο κιβωτιο και μερικα εξτρα ακομα που ειναι απαραιτητα η τιμη εκτοξευεται στα 70000 .Το αστειο ειναι οτι πχ η χ5 η 3λιτρη και πιο γρηγορη και μικροτερη καταναλωση εχει και οσα ειναι εξτρα στο touareg ειναι βασικος εξοπλισμος στην χ5 και στοιχιζει 71000 ευρω.Ακομα και η cayenne εχει την ιδια σχεδον τιμη.Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ειναι vw, αυτοκινητο του λαου, και φθανει σε δυσθεωρητα υψη η τιμη του.
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ειναι vw, αυτοκινητο του λαου, και φθανει σε δυσθεωρητα υψη η τιμη του.Αν δεν ηταν δηλαδη αυτοκινητο του λαου ποσο θα πηγαινε το μαλλι?
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Για το Tuareg νομίζω ότι δεν υπάρχει σχέδιο για κάτι πιο μικρό (χωρίς όμως να είμαι σίγουρος)
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το τέλος του 2005 θα εμφανιστεί η SUV εκδοση του Golf.
Σχετικά :http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News/0,7427,1369-1372_1448895,00.htmlΤο Polo Fun (SUV) καλα το εχουν πετυχει. Δεν ξερω αν εισαγεται Ελλαδα.
Το μικροτερο Tuareg στη Γερμανια ειναι το R5 με 5-κυλινδρο Diesel και 2700 κυβικα. Καλα παει αλλα ειναι και πετρελεο. Ειναι βαρυ παντος και δεν λεει με μικροτερο μοτερ του στυλ 2000 κυβικα. Αντε τον 2400 της Audi με τα 177 αλογα...αλλα δεν.
-
Με μικρότερο κινητήρα από τα 2.5 λίτρα, αποκλείεται να κυκλοφορήσει.
Όμως δεν είναι καινούριο μοντέλο και υπάρχει ήδη topic στην ενότητα Εκτός Δρόμου.http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=9167
Καλή συνέχεια...
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ειναι vw, αυτοκινητο του λαου, και φθανει σε δυσθεωρητα υψη η τιμη του.
Αν δεν ηταν δηλαδη αυτοκινητο του λαου ποσο θα πηγαινε το μαλλι? [/quot
Εννοω οτι ειναι πολυ ακριβο για vw.Περιμενα να ηταν πιο προσιτο γιατι η κατηγορια του ειναι πολυ ανταγωνιστικη.Παντως το εχω οδηγησει και ειναι εξαιρετικο ποιοτικα και οδηγικα
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ειναι vw, αυτοκινητο του λαου, και φθανει σε δυσθεωρητα υψη η τιμη του.
Αν δεν ηταν δηλαδη αυτοκινητο του λαου ποσο θα πηγαινε το μαλλι? [/quot
Εννοω οτι ειναι πολυ ακριβο για vw.Περιμενα να ηταν πιο προσιτο γιατι η κατηγορια του ειναι πολυ ανταγωνιστικη.Παντως το εχω οδηγησει και ειναι εξαιρετικο ποιοτικα και οδηγικα
Με λιγα λογια συμφωνουμε δηλαδη.Αυτο ελεγα.
-
kuga μου θυμίζει
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... uareg.html
-
Πολυ ωραίο!!!
VW Touareg