-
Παιδιά, χρειάζομαι τη συμβουλή σας.
Ετοιμάζομαι να αγοράσω ένα νέο μικρό diesel και είμαι ανάμεσα στο Citroen C3 1.4 70hp Attraction και στο Ford Fiest 1.4 70hp Ambiente.
Οι κυριότερες διαφορές που έχω εντοπίσει (δεδομένου ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως ροπή, ίπποι, κυβικά, διαστάσεις αμαξώματος, χώροι αποσκευών, καταναλώσεις κλπ είναι παρόμοια) είναι :
- Το C3 έχει μεταλλικό χρώμα ενώ το FF απλό,
- Το C3 δίνει 98 C02 (χωρίς τέλη) ενώ το FF 107
3)To C3 έχει 2+3 (5) έτη εγγύηση, ενώ το FF 2 έτη
To C3 μου το δίνουν 12.370€ (τελική τιμή), ενώ το FF 12.444€ (τελική τιμή). Οι τιμές είναι με απόσυρση.
Ενώ το C3 μου αρέσει ως μικρό αυτοκίνητο πόλης, γενικά έχω ακούσει ότι τα Citroen βγάζουν προβλήματα, κυρίως με τα ηλεκτρονικά τους.
Τι θα μου προτείνατε να επιλέξω? Ευχαριστώ.
-
Παιδιά, χρειάζομαι τη συμβουλή σας.
Ετοιμάζομαι να αγοράσω ένα νέο μικρό diesel και είμαι ανάμεσα στο Citroen C3 1.4 70hp Attraction και στο Ford Fiest 1.4 70hp Ambiente.
Οι κυριότερες διαφορές που έχω εντοπίσει (δεδομένου ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως ροπή, ίπποι, κυβικά, διαστάσεις αμαξώματος, χώροι αποσκευών, καταναλώσεις κλπ είναι παρόμοια) είναι :
- Το C3 έχει μεταλλικό χρώμα ενώ το FF απλό,
- Το C3 δίνει 98 C02 (χωρίς τέλη) ενώ το FF 107
3)To C3 έχει 2+3 (5) έτη εγγύηση, ενώ το FF 2 έτη
To C3 μου το δίνουν 12.370€ (τελική τιμή), ενώ το FF 12.444€ (τελική τιμή). Οι τιμές είναι με απόσυρση.
Ενώ το C3 μου αρέσει ως μικρό αυτοκίνητο πόλης, γενικά έχω ακούσει ότι τα Citroen βγάζουν προβλήματα, κυρίως με τα ηλεκτρονικά τους.
Τι θα μου προτείνατε να επιλέξω? Ευχαριστώ.
-
Παιδιά, χρειάζομαι τη συμβουλή σας.
Ετοιμάζομαι να αγοράσω ένα νέο μικρό diesel και είμαι ανάμεσα στο Citroen C3 1.4 70hp Attraction και στο Ford Fiest 1.4 70hp Ambiente.
Οι κυριότερες διαφορές που έχω εντοπίσει (δεδομένου ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως ροπή, ίπποι, κυβικά, διαστάσεις αμαξώματος, χώροι αποσκευών, καταναλώσεις κλπ είναι παρόμοια) είναι :
- Το C3 έχει μεταλλικό χρώμα ενώ το FF απλό,
- Το C3 δίνει 98 C02 (χωρίς τέλη) ενώ το FF 107
3)To C3 έχει 2+3 (5) έτη εγγύηση, ενώ το FF 2 έτη
To C3 μου το δίνουν 12.370€ (τελική τιμή), ενώ το FF 12.444€ (τελική τιμή). Οι τιμές είναι με απόσυρση.
Ενώ το C3 μου αρέσει ως μικρό αυτοκίνητο πόλης, γενικά έχω ακούσει ότι τα Citroen βγάζουν προβλήματα, κυρίως με τα ηλεκτρονικά τους.
Τι θα μου προτείνατε να επιλέξω? Ευχαριστώ.
-
Να μην φοβασαι με τα ηλεκτρονικα του C3. Δεν προκειται να σου εμφανισει τιποτα (ή τουλαχιστον τιποτα παραπανω απο καποιο αλλο μοντελο, αφου καθε μηχανημα μπορει να παρουσιασει καποιο σφαλμα). Αν σου αρεσει το C3 παρε και την 5ετη εγγυηση και τελειωσες.
-
Συμφωνω με τον απο πανω.. Απο εκει και περα με βαση τιμες και χαρακτηριστικα παρε αυτο που σου αρεσει γενικως καλυτερα.
-
Ο χρήστης asimina έγραψε:
Παιδιά, χρειάζομαι τη συμβουλή σας.Ετοιμάζομαι να αγοράσω ένα νέο μικρό diesel και είμαι ανάμεσα στο Citroen C3 1.4 70hp Attraction και στο Ford Fiest 1.4 70hp Ambiente.
Οι κυριότερες διαφορές που έχω εντοπίσει (δεδομένου ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως ροπή, ίπποι, κυβικά, διαστάσεις αμαξώματος, χώροι αποσκευών, καταναλώσεις κλπ είναι παρόμοια) είναι :
- Το C3 έχει μεταλλικό χρώμα ενώ το FF απλό,
- Το C3 δίνει 98 C02 (χωρίς τέλη) ενώ το FF 107
3)To C3 έχει 2+3 (5) έτη εγγύηση, ενώ το FF 2 έτη
To C3 μου το δίνουν 12.370€ (τελική τιμή), ενώ το FF 12.444€ (τελική τιμή). Οι τιμές είναι με απόσυρση.
Ενώ το C3 μου αρέσει ως μικρό αυτοκίνητο πόλης, γενικά έχω ακούσει ότι τα Citroen βγάζουν προβλήματα, κυρίως με τα ηλεκτρονικά τους.
Τι θα μου προτείνατε να επιλέξω? Ευχαριστώ.
Και το fiesta 5 χρόνια εγγύηση έχει γιατί λες 2 ?Από την άλλη το attraction έχει καλύτερο εξοπλισμό από το ambiente.Μοτέρ έχουν το ίδιο.Το fiesta απλά είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά-πιο επικοινωνιακό.Το c3 συμφέρει λόγω καλύτερου εξοπλισμού και 0 τελών.Μεταξύ των 2 μάλλον c3.Δες και για renault twingo facelift 1.5 dci dynamic,fiat panda 1.3 lounge mtj.Απίστευτη τιμή(12300€)έχει και το diesel i20 1.4 και το καλύτερο-πιο δυνατό μοτέρ από όλα(+ και το μόνο που έχει 6άρι κιβώτιο).
-
Παρε εκεινο που σου αρεσει περισσοτερο. αφου κατεληξες στο τι θες, και σε καλυπτουν και τα δυο μεσες-ακρες, διαλεξε με το γούστο σου.
-
και εγω σκεφτομαι ψ3 ντηζελ αλλα στην διαφημιση λεγανε 10900...
αυτα που λενε για ηλεκτρονικα προβληματα δεν ειναι σιγουρο ...η κορη μου εχει 4 χρονια ψ3 βενζινη και κανενα προβλημα και ειναι και αυτοματο...και για να το σκεφτομαι, και για μενα, σημαινει οτι το εμπιστευομαι.Για το φορντ δεν ξερω αλλα δεν θα το απερριπτα...
Δες κοστος αναλωσιμων και αντλια-φιλτρα ντηζελ, και στα 2, και ισως σου λυθουν οι αποριες αυτοματα
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
και εγω σκεφτομαι ψ3 ντηζελ αλλα στην διαφημιση λεγανε 10900...
αυτα που λενε για ηλεκτρονικα προβληματα δεν ειναι σιγουρο ...η κορη μου εχει 4 χρονια ψ3 βενζινη και κανενα προβλημα και ειναι και αυτοματο...και για να το σκεφτομαι, και για μενα, σημαινει οτι το εμπιστευομαι.Για το φορντ δεν ξερω αλλα δεν θα το απερριπτα...
Δες κοστος αναλωσιμων και αντλια-φιλτρα ντηζελ, και στα 2, και ισως σου λυθουν οι αποριες αυτοματα
10990 έχει η βασική trend.11840 έχει η επόμενη και πλήρης attraction.Βάλε και 400€ τα έξοδα προετοιμασίας,πινακίδες και αν θες μεταλλικό και πας 12200 ή 12500€ περίπου.Αυτές είναι οι τιμές,μια χαρά.Απλά 70 άλογα σε ντίζελ μου ακούγονται ψόφια.Γι αυτό λέω i20 1.4 diesel που το ξέρω από γνωστό και είναι μια χαρά αμαξάκι και με πολύ ανώτερες επιδόσεις(90 αντί 70 ίππων,22 κιλά ροπής αντί 17 και 6άρι σασμάν αντί 5άρι ).Το sandero 1.5 dci laureate έχει 11550 +450 έξοδα λοιπά και αυτό στο 12άρι πάει σε απλό χρώμα.Ψαξτο καλά.Τα υπόλοιπα ντίζελ μικρά μετά ξεφεύγουν σε τιμή από 14000 και πάνω.Αρα κάτι μεταξύ c3,i20,sandero,fiesta για όποιον θέλει φτηνό μικρό ντίζελ μέχρι 12500€ περίπου.
-
Δες το link της υπογραφής μου γιατί δεν θα πρέπει να πάρεις citroen...
Ελπίζω να πρόλαβα...
Χώρια που το fiesta στρίβει ενώ το c3 αμφιβάλω (αν αυτό έχει σημασία σε αμάξια ντήζελ 70 ίππων... )
-
Πάρε ότι σου αρέσει περισσότερο και μην ακούς κανένα . Ολα τα αμάξια είναι καλά και πολλές φορές είναι και θέμα τύχης να σου κάτσει μιά ζημιά , όπως εμένα που ήταν γτπ 1 vw και 1 mercedes και είχα-έχω απροβλημάτιστα 8 citroen .
Aρα πρώτα απ' όλα κοιτάς τι σε βολεύει-αρέσει εσένα . Το προγούμενο C3 είχε προβλήματα ποιότητας , το τωρινό είναι πολύ καλύτερο . Γιά μένα ανάμεσα στα δύο είναι περισσότερο αισθητικό το θέμα . Αν έχεις οικογένεια το c3 φαίνεται πιό βολικό , άν είστε 1-2 άτομα το φιέστα είναι πιό σπόρ .
-
Το θέμα δεν είναι να μην σου βγάλει προβλήματα (ναι αυτό είναι θέμα τύχης).
Το βασικότερο πρόβλημα είναι να σε βοηθήσει η αντιπροσωπεία σε περίπτωση που σου βγάλει κάτι.
Η δική μου εμπειρία με τον όμιλο Συγγελίδη (αντιπροσωπεύει τις Citroen, Skoda, Chrysler και εσχάτως Lancia στην Ελλάδα) λέει ότι αφενός η αντιπροσωπεία ενδέχεται να δημιουργήσει το πρόβλημα και αφετέρου ότι είναι ανίκανοι να επιλύσουν ότι είναι έστω και ελάχιστα πιο περίπλοκο από τα τακτικά σέρβις (το να σου λέει στο τηλέφωνο διευθυντικό στέλεχος της αντιπροσωπείας ότι ΔΕΝ ξέρουν πως να κάνουν ευθυγράμμιση δεν σου δίνει και την καλύτερη εικόνα... - φυσικά να προσθέσω ότι έλεγε αλήθεια στο 100% ... )
Κατά τα άλλα, το αμάξι είναι εξαιρετικό για τη δουλειά που φτιάχτηκε και δεν το αλλάζω. Αλλά σαφέστατα και δεν θα ξαναδώσω ούτε μισό ευρώ σε ανθρώπους που παραδέχονται ότι δεν ξέρουν τη δουλειά τους και αποδεικνύεται από την πράξη (και όχι μόνο με την ευθυγράμμιση) ότι είναι ανίκανοι.
Σημ.: Κι εγώ είχα αντίστοιχα προβλήματα με VW Golf IV και γι' αυτό και η VW + Audi είναι στην προσωπική black list... Επειδή τα λεφτά δεν τα βρίσκω στις γλάστρες, όποιος θα τα πάρει θα πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από άψογος. Και για να πω την αλήθεια, σαν εμπειρία πώλησης, δεν έχω πετύχει κάτι καλύτερο από τη Ford (πωλητές πάντα εξαιρετικά φιλικοί και ενημερωτικοί, test drive πάντα και μόνος μου, κτλ). Δεν ξέρω τι λέει μετά την πώληση. Ούτε έχω οδηγήσει κάποιο από τα αμάξια που λέει το θέμα.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το θέμα δεν είναι να μην σου βγάλει προβλήματα (ναι αυτό είναι θέμα τύχης).Το βασικότερο πρόβλημα είναι να σε βοηθήσει η αντιπροσωπεία σε περίπτωση που σου βγάλει κάτι.
Η δική μου εμπειρία με τον όμιλο Συγγελίδη (αντιπροσωπεύει τις Citroen, Skoda, Chrysler και εσχάτως Lancia στην Ελλάδα) ...
Skoda;
Την ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε. την έχει ο Συγγελίδης; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το θέμα δεν είναι να μην σου βγάλει προβλήματα (ναι αυτό είναι θέμα τύχης).
Το βασικότερο πρόβλημα είναι να σε βοηθήσει η αντιπροσωπεία σε περίπτωση που σου βγάλει κάτι.
Η δική μου εμπειρία με τον όμιλο Συγγελίδη (αντιπροσωπεύει τις Citroen, Skoda, Chrysler και εσχάτως Lancia στην Ελλάδα) ...
Skoda;
Την ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε. την έχει ο Συγγελίδης;Oh yes...
Εκτός αν θυμάμαι κάτι λάθος... Δεν νομίζω...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το θέμα δεν είναι να μην σου βγάλει προβλήματα (ναι αυτό είναι θέμα τύχης).
Το βασικότερο πρόβλημα είναι να σε βοηθήσει η αντιπροσωπεία σε περίπτωση που σου βγάλει κάτι.
Η δική μου εμπειρία με τον όμιλο Συγγελίδη (αντιπροσωπεύει τις Citroen, Skoda, Chrysler και εσχάτως Lancia στην Ελλάδα) ...
Skoda;
Την ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε. την έχει ο Συγγελίδης;Oh yes...
Εκτός αν θυμάμαι κάτι λάθος... Δεν νομίζω...
Δίκιο έχεις. Το έψαξα και εγώ λίγο
http://www.publicity-guide.gr/index.php ... 2&from=624Έτσι εξηγούνται πολλά για την Skoda...
-
Aμα σε πείραξε ο Συγγελίδης , απλά μην πέσεις στα πρίμιουμ . Ευτυχώς που το αμάξι ήταν λήζινγκ και πλήρωναν αυτοί .
Εχει και την Τζίπ . Και όταν έχεις τζίπ , πάντα στο παίρνουν ανταλλαγή σε αντίθεση με τις προπέλες που σου λένε πούλα το μόνος σου .
Είναι πολλά όσα μετράνε .
-
Δεν θα ελεγα οτι η επιλογη citroen ειναι η καλυτερη στην Ελλαδα ... υπαρχουν πολλα παραπονα....μη υπαρξη οδηγιων επισκευης/ευθυσραμισεων κτλ κτλ...και απο γνωστο με c5 ...δεν λεει και τα καλυτερα.Επισης θα ελεγα οτι ειναι υπερτιμημενα αρκετα ειδικα οι ds σειρες..αναφερομαι στods4 συγκεκριμενα και οχι στο c3-ds3
-
Με βάση τους αριθμούς c3.
Από εκεί και πέρα όποιο σου αρέσει περισσότερο. Οι διαφορές είναι πολύ μικρές.
Για προβλήματα το c3 μην το φοβάσαι, η εξυπήρετηση εν Ελλάδει είναι άλλο θέμα.
Στα ford έχει κοπεί η 5ετής. 2 χρόνια είναι η εγγύηση τους.
http://www.ford.gr/BuyingandProtecting/ ... Protection
Mπορείς να προσθέσεις επέκταση μέσω ασφαλιστικής με το ανάλογο κόστος. -
Να ρωτήσω κάτι; Ισχύει πως οι συγκεκριμένοι diesel είναι euro 4;
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι; Ισχύει πως οι συγκεκριμένοι diesel είναι euro 4;ποίοι ντίζελ... της φορτ ή της σιντροεν ειναι ευρο4?
Αν πας για φορτ ρωτα για την κάρτα των 1000ευρω σε καυσιμα στην bp, ενα χιλιαρικακι θα οικονομισεις απο εκει.Κ εγω για φιεστα λεω.. και ειμαι αναμεσα σε γιαρις και φιεστα, σιντροεν δεν παιρνω επειδη δεν μου αρεσουν εμφανισιακα και δεν την γουσταρω γενικως.Ασε που οσοι πωλητες εχω δοι ειναι του τυπου..παρτω μωρε καλο ειναι.Ενω ποιο πανω το παλικαρι ειπε οτι της φορτ ειναι καταρτισμένοι και εξυπηρετικοί ειχε δίκιο.
citroen c3 diesel vs ford fiesta diesel