-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλησπέρα,
καταθετω 2 αποριες:-
Το οδόμετρο (αυτό που μηδενιζεται στο καντράν) κολλάει και δειχνει λιγότερα. Ποτε κολλαει και δεν προχωραει, καμμια φορα ξεκολλαει μονο του μετα απο λιγη ωρα, πότε πότε δεν μηδενιζει αν δεν το πατησεις 52 φορες κλπ. Ο χιλιομετρητης με το σύνολο των διανυθέντων χλμ. δουλευει κανονικα. Δεν ειναι αναγκαιο να το φτιαξω, αλλα μου τη σπαει που δεν μπορω να μετρησω χλμ με σχετικη εστω ακριβεια. Τι μπορώ να κάνω? WD-40? Σπρει σιλικονης?
-
Οταν λεμε 'το ετρεξα να ξεκαπνισει' για τι μεγεθη 'τρεξιματος' μιλαμε? Σε ενα αυτοκινητο που κανει συνεχεια χλμ μεσα στην πολη, καθε πότε θα έπρεπε να 'ξεκαπνίζεται' και με ποιο τρόπο?
Φανταζομαι οτι αναφερεσαι σε μηχανικο χιλιομετρητη.Εγω εκανα συνεχως την να τον μηδενιζω εν κινηση κατι που πρεπει να γινεται εν σταση με αποτελεσμα να του 'φαω' δοντακια και να εχει τωρα ακριβως αυτην την συμπεριφορα που περιγραφεις.Απ οτι θυμαμαι γιατι εχει πολλα χρονια που το ανοιξα:Εχει γραναζακι που ειναι κομπλαρισμενο και παιρνει κινηση απο τον συνολικο χιλιομετρητη.Πατοντας το κουμπι ξεκομπλερνει και αφηνοντας το κουμπι ενα συστηματακι που μηδενιζει τον μερικο χιλιομετρητη(βασικα γυριζει τα φηφια πισω το καθενα ξεχωριστα στην θεση 0).Οταν αυτη η διαδικασια γινεται εν κινηση ολα αυτα 'ζοριζονταν' με γνωστη την καταληξη.Ο κατασκευαστης φταιει που δεν εβαλε ενα συγχρονιζε συστηματακι οπως των σασμαν
-
-
Μηχανικος ειναι ο χιλιμετρητης προφανως, και ΝΑΙ, τον μηδενιζα και εγω εν κινησει....!!!!
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
2. Οταν λεμε 'το ετρεξα να ξεκαπνισει' για τι μεγεθη 'τρεξιματος' μιλαμε? Σε ενα αυτοκινητο που κανει συνεχεια χλμ μεσα στην πολη, καθε πότε θα έπρεπε να 'ξεκαπνίζεται' και με ποιο τρόπο?Δε θα έλεγα ότι υπάρχει κάποιο στάνταρ, κάποιος κανόνας ούτε για το μέγεθος ούτε για τη συχνότητα. Εξαρτάται αρκετά από τον κινητήρα αλλά μάλλον και από τη χρήση (οδηγός και διαδρομή). Γενικά σε παλιό (μέτρια σπίθα) καρμπυρατεράτο αυτοκίνητο και μάλιστα σπορ (πλούσια ρύθμιση) το φαινόμενο θα είναι πιο έντονο και η ανάγκη συχνότερη. Σε σύγχρονο αυτοκίνητο η διαφορά μπορεί να είναι ελάχιστη.
Συχνότητα σε παλιό θα έλεγα μπορεί να θέλει και ανά εβδομάδα.
'Τρέξιμο' μπορεί να φτάνουν μερικά ξεμπουκώματα δηλαδή ανοίγματα με 2α, 3η, 4η μέχρι ψηλές στροφές αλλά μπορεί και να χρειάζεται και μια μικρή ζωηρή εκδρομούλα μέχρι το Σούνιο ή και περισσότερο. Το βασικό είναι να ανοίγει πλήρως η πεταλούδα μέχρι αρκετές στροφές και μετά να αφήνεις το γκάζι, να κλείσει η πεταλούδα (βοηθάει να καούν τα κατακάθια στον θάλαμο καύσης). -
Σε fiat sedici με ταχυτητες γυρω στα δεκα χιλιομετρα και σε λακουβες ακουγεται απο μπροστα δεξια ενας θορυβος σαν χτυπημα,οχι πολυ εντονος αλλα ακουγεται.Αν ανεβασεις λιγο ταχυτητα η ανεβασεις ενταση στο ραδιο δεν ακους τιποτα.
Επιπλεον δεν εχει κανενα τζογο το τιμονι, ουτε τραβαει,υποψιαζομαι κανενα μπαλακι η κανενα ημιμπαρο,τι λετε? -
μπαλακι
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
σε 1.400 ατμοσφαιρικο 2000 μοντελο πηγα να βγαλω καρτα καυσαεριων ο λ ηταν στο 1.03, το μονοξειδιο κανονικα, ειχε ψηλα τους υδρογονανθρακες 200 στο ρελαντι και 250 2.500στρ.,στο συνεργειο καναμε δοκιμη ανοιξα το φιλτροκουτι εβαλα πιστολι με αερα και οι υδρογονανθρακες ηταν στο 30-40 στιμιαια οταν εγινε η μετρηση
το αυτοκινητο δεν καιει λαδι ουτε αντιψυκτικο,πριν περασω καρτα καυσαεριων αλλαξα λαδι 10w/40,φιλτρο λαδιου,μπουζι τα γνησια,φιλτρο αερος,φιλτρο βενζινης,καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου(δεν εχει egr),ελεγξα μηπως εχω τρυπια εξατμιση η διαρροη σε ενωση οκ και εκανε 700χλμ σε αυτοκινητοδρομο
οι υψηλοι υδρογονανθρακες σε τι οφειλονται σε καταλυτη,λαμδα,σε καυσιμο με υψηλη περιεκτικοτητα σε θειο-νοθευμενο
Πήγαινε κάνε κυλινδρομέτρηση, για έλεγχο βαλβίδων και ελατηρίων. 80% είναι από εκεί.
Α. -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Σε fiat sedici με ταχυτητες γυρω στα δεκα χιλιομετρα και σε λακουβες ακουγεται απο μπροστα δεξια ενας θορυβος σαν χτυπημα,οχι πολυ εντονος αλλα ακουγεται.Αν ανεβασεις λιγο ταχυτητα η ανεβασεις ενταση στο ραδιο δεν ακους τιποτα.
Επιπλεον δεν εχει κανενα τζογο το τιμονι, ουτε τραβαει,υποψιαζομαι κανενα μπαλακι η κανενα ημιμπαρο,τι λετε?
Και πιθανόν συνεμπλόκ ψαλιδιού, αμορτισέρ, πιατέλο, βάση μηχανής και άλλα πολλά!.
Μα εάν δεν σηκώσεις αυτοκίνητο, μόνον με τράπουλα ΤΑΡΟ μπορείς να το βρεις!.......
Α. -
Πιστεύω και με απλή τράπουλα γίνεται.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Σε fiat sedici με ταχυτητες γυρω στα δεκα χιλιομετρα και σε λακουβες ακουγεται απο μπροστα δεξια ενας θορυβος σαν χτυπημα,οχι πολυ εντονος αλλα ακουγεται.Αν ανεβασεις λιγο ταχυτητα η ανεβασεις ενταση στο ραδιο δεν ακους τιποτα.
Επιπλεον δεν εχει κανενα τζογο το τιμονι, ουτε τραβαει,υποψιαζομαι κανενα μπαλακι η κανενα ημιμπαρο,τι λετε?Ρίξε κανένα σφίξιμο στη βίδα του αμορτισέρ επάνω στο top mount, όταν δεν είναι πολύ σφιγμένη κοπανάει στις μικρολακούβες.
Τα ημίμπαρα δεν βαράνε στις λακούβες, μόνο το κάτω μπαλάκι του ψαλιδιού κοπανάει, αυτό που το λένε στα συνεργεία
( μπούλ ). -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πιστεύω και με απλή τράπουλα γίνεται.
Συμφωνώ μαζί σου!!!!!....
Μα μου είναι αδιανόητο, είναι δυνατόν να περιμένουν από ένα forum τέτοιες απαντήσεις?.
Δεν έχει ‘κολλήσει’ σε κάποιο συνάδελφο, που θα το δει και εκείνος και ο πελάτης, και έτσι θα αποφύγει ευτράπελα?.A.
-
Το φόρουμ είναι χώρος για τέτοιες ερωτήσεις. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μάθουν τι θα μπορούσε να είναι η βλάβη πριν πάνε στον μηχανικό να το δεί. Για να έχουν μια ιδέα, γιατί είναι περίεργοι γιατί θέλουν να ξέρουν πως λειτουργεί το αυτοκίνητο τους και για πολλούς άλλους λόγους.
Αν έχεις κάτι να πείς επι του θέματος πες το. Τα υπόλοιπα είναι περιττά και ο καιρός όσο πάει ζεσταίνει. -
Μή κυρ-Θανάση. Έλεος !
Και στο πνεύμα του forum, ως 'βοήθημα' παραθέτω αυτό το link :
http://vehiclestech.blogspot.com/2011/04/blog-post.html -
Μιας και πιάσαμε το θέμα της αλληλοβοήθειας Κι εγώ να προσθέσω τις πρακτικές γνώσεις του Eric the car guy. Έχει πολλά και ενδιαφέροντα βίντεο και προσθέτει συνέχεια και άλλα.
-
Στην αρχή είχε μπόλικο πράμα αλλά με τον καιρό φλωρεύει και γίνεται πολύ social ! Αξίζει το subscribe όμως!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το φόρουμ είναι χώρος για τέτοιες ερωτήσεις. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μάθουν τι θα μπορούσε να είναι η βλάβη πριν πάνε στον μηχανικό να το δεί. Για να έχουν μια ιδέα, γιατί είναι περίεργοι γιατί θέλουν να ξέρουν πως λειτουργεί το αυτοκίνητο τους και για πολλούς άλλους λόγους.
Αν έχεις κάτι να πείς επι του θέματος πες το. Τα υπόλοιπα είναι περιττά και ο καιρός όσο πάει ζεσταίνει.Νομιζω οτι ο antonis-team απαντησε ,χωρις να κανει τον εξυπνο .
**Και πιθανόν συνεμπλόκ ψαλιδιού, αμορτισέρ, πιατέλο, βάση μηχανής και άλλα πολλά!.
Μα εάν δεν σηκώσεις αυτοκίνητο, μόνον με τράπουλα ΤΑΡΟ μπορείς να το βρεις!....... **Διακρινω καποια εμπαθεια απο μερους σου για τον συγκεκριμενο χρηστη.
Τουλαχιστον αυτους που εχουν πολλες γνωσεις πανω στο αυτοκινητο,πρεπει να τους ακουμε με καποια προσοχη και οχι με χαλαρη εως παιδιαριστικη διαθεση.
Και βεβαια ο ανθρωπος ειπε το αυτονοητο,οτι το αυτοκινητοι πρεπει να σηκωθει για να διαπιστωθει το προβλημα.
Κανεις σοβαρος μηχανικος δεν θα πει κατηγορηματικα την γνωμη του χωρις να δει ο ιδιος τι συμβαινει με τα ματια του. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μηχανικος ειναι ο χιλιμετρητης προφανως, και ΝΑΙ, τον μηδενιζα και εγω εν κινησει....!!!!Ολοι μαζι να οργανωθουμε να καταστρεψουμε τα αυτοκινητα μια ωρα αρχιτερα
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Μπλα μπλαΜάλιστα
O Αντώνης ξέρει πως δεν τον μαλώνω. Απλά τον συγκρατώ για να αποφύγει τα στα οποία έχει μια ιδιαίτερη έφεση -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Και βεβαια ο ανθρωπος ειπε το αυτονοητο,οτι το αυτοκινητοι πρεπει να σηκωθει για να διαπιστωθει το προβλημα.
Κανεις σοβαρος μηχανικος δεν θα πει κατηγορηματικα την γνωμη του χωρις να δει ο ιδιος τι συμβαινει με τα ματια του.Ενω τα τακακια απο μια φωτο βγαζουμε διαγνωση οτι ειναι ξερα ή χλωρα.Οκ!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και βεβαια ο ανθρωπος ειπε το αυτονοητο,οτι το αυτοκινητοι πρεπει να σηκωθει για να διαπιστωθει το προβλημα.
Κανεις σοβαρος μηχανικος δεν θα πει κατηγορηματικα την γνωμη του χωρις να δει ο ιδιος τι συμβαινει με τα ματια του.Ενω τα τακακια απο μια φωτο βγαζουμε διαγνωση οτι ειναι ξερα ή χλωρα.Οκ!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το φόρουμ είναι χώρος για τέτοιες ερωτήσεις. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μάθουν τι θα μπορούσε να είναι η βλάβη πριν πάνε στον μηχανικό να το δεί. Για να έχουν μια ιδέα, γιατί είναι περίεργοι γιατί θέλουν να ξέρουν πως λειτουργεί το αυτοκίνητο τους και για πολλούς άλλους λόγους.
Αν έχεις κάτι να πείς επι του θέματος πες το. Τα υπόλοιπα είναι περιττά και ο καιρός όσο πάει ζεσταίνει.Συμφωνω απολυτα μαζι σου,αλλωστε σε ποια απορια μηχανολογικης φυσης μπορεις να απαντησεις ακριβως αν δεν δεις το εξαρτημα.Αλλα ο καθενας ρωταει γιατι μπορει καποιος να εχει το ιδιο αυτοκινητο και να του κανει τον ιδιο θορυβο π.χ και να χει μια ιδεα παραπανω αλλα περισσοτερο να παω στον μηχανικο προετοιμασμενος και διαβασμενος για το συγκεκριμενο θεμα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........