-
Ο χρήστης mark1 έγραψε:
- Δεν ειπα κατι πρωτοτυπο: Υπαρχει ηδη προταση του Περιφερειακου Τεχνικου Επιμελητηριου προ αρκετων ετων για νεα χαραξη του τμηματος αυτου ως αυτοκινητοδρομος (ταχυτητα 120 χλμ/ω) και οχι ως απλη εθνικη οδος (~80χλμ/ω). Διαβαζοντας την λυση αυτη πριν απο χρονια, ηθελα να εχω και δικη μου αποψη οταν θα ταξιδευα σε αυτες τις περιοχες.
Σε ποιο περιφερειακό τμήμα του ΤΕΕ αναφέρεσαι; Έχεις λινκ για την πρόταση;
-
Δεν ξερω αν ειναι ΤΕΕ Λαρισας ή Θεσσαλιας, αλλα ειχαν κανει αυτη την προταση σαν εναλλακτική της ζευξης.
Το ειχα διαβασει σε τοπικη εφημεριδα, τοτε που ακυρωθηκε το εργο της ζευξης
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
- Δεν ειπα κατι πρωτοτυπο: Υπαρχει ηδη προταση του Περιφερειακου Τεχνικου Επιμελητηριου προ αρκετων ετων για νεα χαραξη του τμηματος αυτου ως αυτοκινητοδρομος (ταχυτητα 120 χλμ/ω) και οχι ως απλη εθνικη οδος (~80χλμ/ω). Διαβαζοντας την λυση αυτη πριν απο χρονια, ηθελα να εχω και δικη μου αποψη οταν θα ταξιδευα σε αυτες τις περιοχες.
Σε ποιο περιφερειακό τμήμα του ΤΕΕ αναφέρεσαι; Έχεις λινκ για την πρόταση;
Μαλλον βγηκαμε
Δες εντος forum το σχετικο για τα υπερ και τα κατα για την ζευξη Μαλλιακου
Και επανερχομαι στο κυριως θεμα Διοδια ... δεν πληρωνω: Απο πλευρας διοδιων (και χλμ) αν το δουμε ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ
- topic:timeago_later,2 months
-
Έρχονται ποινές-φωτιά για τους 'Δεν πληρώνω'
Την επιβολή αυστηρότερων κυρώσεων προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα δημόσια έργα που βρίσκεται υπό επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 143 απαγορεύεται και τιμωρείται η καθ’οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων και η παρεμπόδιση της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιοδήποτε τρόπο, ώστε να μη γεννώνται υποχρεώσεις αποζημίωσης του Δημοσίου προς τους παραχωρησιούχους.
Στόχος της συγκεκριμένης ρύθμισης είναι να περιοριστούν οι υποχρεώσεις του Δημοσίου για καταβολή αποζημιώσεων προς τους παραχωρησιούχους σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων σε σταθμούς διοδίων ή σε αυτοκινητοδρόμους. Ως γνωστό το Δημόσιο θα πρέπει -όπως προκύπτει από τις υπογραφείσες στη Βουλή συμβάσεις παραχώρησης- να εξασφαλίζει στους παραχωρησιούχους την αδιατάρακτη άσκηση του αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης των έργων παραχώρησης.
Πηγή:www.capital.gr
http://www.capital.gr/News.asp?id=1450480
προσπαθεί το κράτος να καλυψει τν κ@λο του και να ξαναφερει τις εταιριες πισω.
Αυτος ο μαγκριωτης που κατηγορουσε τον Σουφλια που είναι;καλο κι αυτο...
Στη Βουλή οι «Δεν πληρώνω»
Την ίδια στιγμή, το κίνημα «δεν πληρώνω» θα συμμετάσχει στις επικείμενες εθνικές εκλογές, γεγονός που έχει δημιουργήσει «εμφύλιο» μεταξύ ανάλογων κινήσεων πολιτών που υποστηρίζουν την μη καταβολή διοδίων.
Είναι αξιοσημείωτο πάντως, πώς ένα κίνημα- που διεκδικεί μέσω της δημοκρατικής διαδικασίας των εκλογών μια θέση στο ελληνικό κοινοβούλιο- προχωρά σε καταλήψεις οδοστρωμάτων και σηκώνει τις μπάρες των διοδίων, υποχρεώνοντας τους υπόλοιπους οδηγούς να μην πληρώσουν διόδια.
-
Βρηκα δυο αρθρα το πρωι περι διοδιων... στο ενα ελεγε οτι θα παιρνει αποφαση ο Υπουργος Μεταφορων για τις τιμες των διοδιων, κυριως στις περιοχες που ειναι υπο κατασκευη ο δρομος δλδ Πατρων - Κορινθου και Τεμπη ενω στο αλλο ειχε δηλωσεις του Ραιχενμπαχ που ελεγε οτι πρεπει να παρουν μεγαλυτερο μεριδιο απ τα διοδια οι κατασκευαστικες εταιρειες δεδομενου οτι εχει μειωθει η διελευση οχηματων...
-
Σωστός ο Ράιχενμπαχ.
Εξ'άλλου τα ακριβά διόδια θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη, στις μεταφορές κλπ.
Στο μεταξύ και ενώ η ουσιαστική αστυνόμευση στους Ελληνικούς δρόμους είναι μηδαμινή, ο κάθε ένας παρκάρει ό,που γουστάρει χωρίς να τον πειράζει και να τον γράφει κανένας και στους δρόμους κυκλοφορούν άπειρα ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς πινακίδες, χωρίς ΚΤΕΟ κλπ χωρίς να τους σταματάει κανένας, οι τροχόμπατσοι είναι πλέον υπάλληλοι του Μπόμπολα:
Τη στήνουν στα e-pass των διοδίων και όποιος περνάει by τον σταματάνε διακόπτοντας όλη τη ροή του e-pass και τον υποχρεώνουν να κινηθεί δεξιά διασχίζοντας κάθετα όλες τις λωρίδες των διοδίων (αφού τα e-pass είναι στις αριστερές λωρίδες) αδιαφορώντας για τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος ώστε να του κόψουν κλήση και να του αφαιρέσουν τις πινακίδες.
Εννοείται ότι άπό τη στιγμή που βρίσκεται πίσω από την ένδειξη που γράφει έγκυρο ή άκυρο δεν είναι δυνατόν να καταλάβει εάν πέρασες ή όχι χωρίς να πληρώσεις. Απλώς το εικάζει από τη σειρήνα που ακούγεται που κανείς δε ξέρει από που προέρχεται ο ήχος και ούτε έχει πιστοποιηθεί αν δουλεύει σωστά κλπ. Για το μόνο που θα μπορούσε να σε τιμωρήσει είναι ότι δεν κρατούσες την προβλεπόμενη απόσταση από τον μπροστινό σου.
όμως στην κατακτημένη από τον Ράιχενμπαχ και το συνάφι του Ελλάδα όπου γίνονται παρελάσεις αλά Β. Κορέα με την παρουσία μόνο διαπιστευμένων και υπό τη σκέπη ελεύθερων σκοπευτών, αυτό μάλλον είναι πταίσμα..... -
Η Ελλάδα είναι κατακτημένη από κάτι κομπάρσους σαν και του λόγου σου
-
διαβασα κι αυτο, το οποιο σαφως και δεν ισχύει
Με την ίδια απόφαση καθορίζεται κατά περίπτωση η ανά χιλιόμετρο χρέωση Διοδίων Τελών, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο (προ ΦΠΑ) σε τιμές Ημέρας Τιμής Βάσης, όπως αυτή ορίζεται στην οικεία σύμβαση παραχώρησης.
Πηγή:www.capital.gr
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Η Ελλάδα είναι κατακτημένη από κάτι κομπάρσους σαν και του λόγου σουΟι δωσίλογοι κάποτε το παίζαν μάγκες πίσω από τις κουκούλες.
Τώρα το παίζουν πίσω από τα πληκτρολόγια.... -
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Τη στήνουν στα e-pass των διοδίων και όποιος περνάει by τον σταματάνε διακόπτοντας όλη τη ροή του e-pass και τον υποχρεώνουν να κινηθεί δεξιά διασχίζοντας κάθετα όλες τις λωρίδες των διοδίων (αφού τα e-pass είναι στις αριστερές λωρίδες) αδιαφορώντας για τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος ώστε να του κόψουν κλήση και να του αφαιρέσουν τις πινακίδες.Απαράδεκτα πράγματα. Να μην πούμε όταν γίνεται καμιά καταδίωξη που δε σέβονται τον ΚΟΚ. Περνάνε χωρίς να σταματήσουν σε ΣΤΟΠ και δεν παραχωρούν προτεραιότητα σε πεζούς.
Ένα άλλο που κάνουν είναι να σε σταματάνε για υπερβολική ταχύτητα με κίνδυνο κατά την επιβράδυνση να δημιουργηθεί ατύχημα με τους πίσω. -
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Σωστός ο Ράιχενμπαχ.
Εξ'άλλου τα ακριβά διόδια θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη, στις μεταφορές κλπ.
Στο μεταξύ και ενώ η ουσιαστική αστυνόμευση στους Ελληνικούς δρόμους είναι μηδαμινή, ο κάθε ένας παρκάρει ό,που γουστάρει χωρίς να τον πειράζει και να τον γράφει κανένας και στους δρόμους κυκλοφορούν άπειρα ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς πινακίδες, χωρίς ΚΤΕΟ κλπ χωρίς να τους σταματάει κανένας, οι τροχόμπατσοι είναι πλέον υπάλληλοι του Μπόμπολα:
Τη στήνουν στα e-pass των διοδίων και όποιος περνάει by τον σταματάνε διακόπτοντας όλη τη ροή του e-pass και τον υποχρεώνουν να κινηθεί δεξιά διασχίζοντας κάθετα όλες τις λωρίδες των διοδίων (αφού τα e-pass είναι στις αριστερές λωρίδες) αδιαφορώντας για τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος ώστε να του κόψουν κλήση και να του αφαιρέσουν τις πινακίδες.
Εννοείται ότι άπό τη στιγμή που βρίσκεται πίσω από την ένδειξη που γράφει έγκυρο ή άκυρο δεν είναι δυνατόν να καταλάβει εάν πέρασες ή όχι χωρίς να πληρώσεις. Απλώς το εικάζει από τη σειρήνα που ακούγεται που κανείς δε ξέρει από που προέρχεται ο ήχος και ούτε έχει πιστοποιηθεί αν δουλεύει σωστά κλπ. Για το μόνο που θα μπορούσε να σε τιμωρήσει είναι ότι δεν κρατούσες την προβλεπόμενη απόσταση από τον μπροστινό σου.
όμως στην κατακτημένη από τον Ράιχενμπαχ και το συνάφι του Ελλάδα όπου γίνονται παρελάσεις αλά Β. Κορέα με την παρουσία μόνο διαπιστευμένων και υπό τη σκέπη ελεύθερων σκοπευτών, αυτό μάλλον είναι πταίσμα.....Ε, κι εσύ γιατί περνάς 'by' τότε;
-
Αφου στο αναφερει. Ο κακος ο μπομπολας και ο καλος αυτος. Για μενα, και οι 2 κομπαρσοι που εχουν συμβαλλει στα χαλια της χωρας και στην αναπτυξη της ηλιθιας νοοτροπιας του νεοελληνα. Κλασσικα ομως, οι αλλοι μας φταινε.
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Η Ελλάδα είναι κατακτημένη από κάτι κομπάρσους σαν και του λόγου σουφανταζομαι γουστάρεις καργα υπερφορολόγηση και αυθαίρετο χαράτσωμα με τουλάχιστον γελοια αιτιολογηση ε? Καλα κάνεις... ο καθένας έχει δικαιωμα στην αποψη του. Κάτι περι κομπάρσων... Διεγράφη backseat moderating. Ξέρεις, δεν σε υποχρέωσε κανείς να προσφέρεις τη σοφία σου στο 4T Forum, μπορείς να το κάνεις σε 'άλλα Forum της προκοπής'. [Mod]
Η λογική της υπεράσπισης των πλεον απίθανων εξαμβλωμάτων που πετάνε οι κυβερνώντες, εύχομαι να μη γυρισει και σε χτυπήσει πίσω κάποια στιγμή.
Τέλος πάω στοίχημα πως δεν έχεις δουλέψει ακόμα στην ζωή σου, και θεωρητικολογείς ασύστολα.
-
Επιθυμώ να ζω σε μια κοινωνία με κανόνες όπου τηρούνται. Αν θέλεις εσύ να μην τηρείς τους κανόνες, υπάρχουν κάτι εξωτικά μέρη (ΖΟΥΓΚΛΕΣ λέγονται) όπου μπορείς να μετακινηθείς και να ζήσεις.
ΥΓ: Κάνω μεροκάματα, αρκεί?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Επιθυμώ να ζω σε μια κοινωνία με κανόνες όπου τηρούνται. Αν θέλεις εσύ να μην τηρείς τους κανόνες, υπάρχουν κάτι εξωτικά μέρη (ΖΟΥΓΚΛΕΣ λέγονται) όπου μπορείς να μετακινηθείς και να ζήσεις.couldnt agree more than that...
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Επιθυμώ να ζω σε μια κοινωνία με κανόνες όπου τηρούνται. Αν θέλεις εσύ να μην τηρείς τους κανόνες, υπάρχουν κάτι εξωτικά μέρη (ΖΟΥΓΚΛΕΣ λέγονται) όπου μπορείς να μετακινηθείς και να ζήσεις.ΥΓ: Κάνω μεροκάματα, αρκεί?
Εάν το ίδιο επιθυμούσε και ο Σπάρτακος το πιθανότερο είναι να έκανες μεροκάματα χωρίς να πληρώνεσαι
- topic:timeago_later,25 days
-
«Με αγωγές εισπράττουμε τα οφειλόμενα των διοδίων»
«Τον δρόμο των αγωγών έχει επιλέξει η εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» προκειμένου να εισπράξει τα οφειλόμενα από οδηγούς που δεν πλήρωσαν διόδια και η τακτική αυτή φαίνεται να αποδίδει, καθώς όλοι οι οδηγοί είτε άμεσα μετά την κατάθεση της αγωγής, είτε λίγο πριν την εκδίκασή της, προσέρχονται για εξόφληση των οφειλών τους προς την εταιρία, προκειμένου να αποφύγουν τη δικαστική διαδικασία».
...
- Σε γενικές γραμμές πώς εξελίσσεται το κίνημα «Δεν πληρώνω»;
- Οι ιδιώτες που δεν πληρώνουν διόδια είναι πλέον ελάχιστοι και αυτό δεν μπορεί να ονομάζεται «κίνημα». Αυτοί που δυστυχώς συνεχίζουν να μην πληρώνουν διόδια είναι πολλοί επαγγελματίες μεταφορείς, οι οποίοι ασφαλώς και δεν αποτελούν κίνημα αλλά απλώς δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό απέναντι στους επαγγελματίες που είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, και από τους οποίους έχουμε λάβει πολλαπλά παράπονα σχετικά με την παραπάνω πρακτική.
Σε κάθε περίπτωση ακόμα και ο αριθμός αυτών των επαγγελματιών βαίνει μειούμενος, αφού πέρυσι τέτοια εποχή το ποσοστό τους είχε ανέλθει στο 44%, ενώ φέτος έχει μειωθεί στο 12%. Πιστεύουμε ότι η πιστή εφαρμογή των νέων αυστηρότατων κυρώσεων για τους παραβάτες που ψηφίστηκαν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο θα βάλει τέλος στη συνεχιζόμενη αντικοινωνική και αντιεπαγγελματική αυτή πρακτική.
Παράλληλα οι παραβάτες πρέπει να γνωρίζουν ότι εκτός των συνεπειών του νόμου η εταιρία εδώ και έξι περίπου μήνες ακολουθεί τη νόμιμη διαδικασία είσπραξης των οφειλομένων η οποία έχει τα εξής στάδια: στην αρχή αποστέλλεται εξώδικη επιστολή και εφόσον δεν υπάρξει έγκαιρη ανταπόκριση και πληρωμή των οφειλομένων, στη συνέχεια ακολουθεί η κατάθεση αγωγών με τις οποίες ζητούνται σύμφωνα με το νόμο εκτός από τα οφειλόμενα και το 20πλάσιο της οφειλής, δικαστικά έξοδα κ.λπ.
Θεωρούμε ότι ουδείς σοβαρός επαγγελματίας δεν θα περιμένει να καταδικαστεί στο 20πλάσιο των οφειλομένων και ότι όλοι θα έλθουν να καταβάλλουν τις οφειλές τους έγκαιρα, γνωρίζοντας ότι τα χρήματα αυτά γυρίζουν πίσω στους ιδίους, αλλά και στην κοινωνία με πολλαπλό τρόπο αφού βοηθούν στη συντήρηση ενός μοντέρνου Αυτοκινητοδρόμου που αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη γρήγορη και ασφαλή άσκηση του επαγγέλματός τους.
- Πόσα εξώδικα και πόσες αγωγές έχετε καταθέσει και τι αναμένεται στη συνέχεια;
- Έχουμε αποστείλει πάνω από 850 εξώδικες ειδοποιήσεις ενώ έχουμε καταθέσει και πάνω από 40 αγωγές με τις οποίες ζητούνται σημαντικότατα ποσά. Ωστόσο έως σήμερα, καμία αγωγή δεν έχει εκδικαστεί, αφού όλοι είτε άμεσα μετά την κατάθεση της αγωγής, είτε λίγο πριν την εκδίκασή της, προσέρχονται για εξόφληση των οφειλών τους προς την εταιρία, προκειμένου να αποφύγουν τη δικαστική διαδικασία. Αν και μια τέτοια διαδικασία είναι ανεπιθύμητη δυστυχώς είναι απαραίτητη εφόσον η οικονομική ζημία που έχει προκληθεί υπερβαίνει πλέον τα 10 εκ. ευρώ και η εταιρία δεν πρόκειται να φεισθεί κόπων και δαπανών προκειμένου να αναζητήσει τα οφειλόμενα.
-
Πριν από 6 μήνες, 31/10/11, πέρασα από τα διόδια Θεσσαλονίκης. Σταμάτησα κανονικά να πληρώσω, ο ταμίας έλειπε, η μπάρα ήταν ανοικτή... εσείς τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση; Ο προηγούμενος είχε περάσει χωρίς να σταματήσει καθόλου, ξεκίνησα και πέρασα με μικρή ταχύτητα παρακολουθώντας τι γίνεται πίσω... και ο επόμενος πέρασε ελεύθερα!
Σήμερα 26/4/12 ήρθε χαρτί με βεβαίωση παράβασης και πρόστιμο συνολικό 48 ευρώ για 'Διαφυγή οχήματος'. Συστημένο με αποστολή στις 25/4/12. Το χαρτί λέει να πληρωθεί το πρόστιμο εντός 20 ημερών από την ημερομηνία βεβαίωσης που αναγράφεται ως 9/4/12. Δηλαδή να πληρωθεί μέχρι τις 29/4 (Κυριακή) διαφορετικά το πρόστιμο θα είναι 50 φορές.
Πώς μπορώ εγώ τώρα να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας μέσα σε μια μέρα;
Πώς μπορώ να αποδείξω αυτή την κλοπή 48€ από την εταιρία των διοδίων, υπό την απειλή μεγαλύτερου προστίμου; -
δεν μπορεις ελεφαντα, τραβα πληρωσε... Αλλα αναρωτιεμαι, οι χιλιαδες που εχουν περασει μεχρι τωρα με το κινημα των ανοιχτων διοδιων τους σταλθηκε καποιο 'ραβασακι'? Οι νταλικεριδες που απλα χτυπαγαν τη μπαρα και σηκωνοταν περνωντας και γλυτωνοντας τα 40€, πληρωσαν τιποτα?
-
Ο ελέφαντας το πλήρωσε ήδη καθώς είναι από τα γνωστά ηλίθια υποζύγια...
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!