-
-
Ο χρήστης sersa έγραψε:
Αφου τελικα με το σιντ τζιφος και επειδη τα αλλα σιντ(που μου αρεσουν) μου πεφτουν λιγακι ακριβα,εχετε καποια αλλη προταση κ ας ειναι μεχρι 1400 σαν το σιντ(κατα προτημηση ομορφο σαν το σιντ)?renault megane 1.4 3d dynamic facelift 98ps 2006-2008?toyota corolla 1.4 facelift 3d 97ps 2006-2007?nissan almera 1.5 3d facelift acenta 2006-2007?opel astra 1.4 gtc 2005-2006?
-
Το θέμα που θέτεις είναι αρκετά θεωρητικό. Το πιο οικονομικό αυτοκίνητο είναι κάτι σαν την έξυπνη ξανθιά: απλά δεν υπάρχει. Ο καθένας μπορεί να σε συμβουλεύσει σχετικά με το αυτοκίνητο που εκείνος έχει, τις διαδρομές τις οποίες κάνει και ανάλογα με τον δικό του τρόπο οδήγησης. Κανείς δεν τα έχει οδηγήσει όλα, στις ίδιες συνθήκες και μετά να έχει καταγράψει τι έκαψαν. Σε ένα πολύ ωραίο επεισόδιο του Top Gear, o Clarkson είχε δείξει ότι ένα Toyota Prius μπορεί να καίει περισσότερο από μια BMW M3 με 420 ίππους (κινούνταν στην πίστα με υψηλή ταχύτητα). Γι' αυτό και δεν βγάζουν όλα τα περιοδικά τις ίδιες τιμές κατανάλωσης: λόγω διαφορετικών οδηγών και συνθηκών.
Αυτό που μπορείς (πρέπει) να κάνεις είναι να δεις ποιο αυτοκίνητο σου ταιριάζει καλύτερα (από απόψεως χώρων, επιδόσεων, υλικών, αξιοπιστίας, σχεδίασης, μάρκας, κόστους συντήρησης κτλ) και μετά να υπολογίσεις εάν σε καλύπτει από πλευράς κατανάλωσης. Για να το δεις αυτό, υπολόγισε περίπου +25% από τη μέση κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής και στο 90% των περιπτώσεων θα είσαι μέσα στους υπολογισμούς. Οπότε με βάση τα χιλιόμετρα που σκοπεύεις να διανύεις και το κόστος της βενζίνης, μπορείς να υπολογίσεις το ετήσιο 'κοστούμι'.
Το χαμηλού κυβισμού και ιπποδύναμης αυτοκίνητο, δε σημαίνει απαραίτητα χαμηλότερη κατανάλωση. Πιστεύω ότι θα συμφωνήσουν και άλλοι, ότι στο ίδιο αυτοκίνητο με κινητήρα 1,2 και 1,4 λίτρων, ενώ το εργοστάσιο δίνει χαμηλότερη κατανάλωση για το 1,2, στην πράξη το 1,4 καίει λιγότερο επειδή ο κινητήρας του ζορίζεται λιγότερο.
Πρότασή μου λοιπόν είναι να μην επιλέξεις με κυριότερο κριτήριο την κατανάλωση. Μπορεί όλους να μας 'καίει' το κόστος της βενζίνης, αλλά εάν συγκρίνεις παρόμοιων προδιαγραφών αυτοκίνητα (κυβισμός, ισχύς, βάρος), οι διαφορές είναι σχεδόν αμελητέες. Τα αυτοκίνητα που έχουν αναφερθεί είναι όλα οικονομικά και παρά τις περιορισμένες όπως λες γνώσεις σου δεν έχεις πέσει στην παγίδα: να πάρεις το 'ακριβότερο' αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα πχ. ένα τζιπ 3.500 κ.εκ. που κάποτε κόστιζε 60.000 και πλέον κοστίζει όσο ένα Mazda 2. Ναι, εκεί θα έβλεπες τρομακτικές διαφορές!
Τέλος, μην ξεχνάς ότι ο κάθε ένας από εμάς οδηγεί το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο. Άρα οι απόψεις μας κάθε άλλο παρά αντικειμενικές είναι. Επέλεξε λοιπόν με βάση τα οικονομικά και τις ανάγκες σου αν θες ένα σουπερμίνι ή ένα μικρομεσαίο από πλευράς κατηγορίας και μετά πάρε αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο. Τότε θα έχεις κι εσύ το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο!!! -
trader πρωτα απο ολα συγχαρητηρια για το πολυ ομορφα δομημενο ποστ σου.Τωρα επι του θεματος,απο τη στιγμη που το μοναδικο σιντ που μπορουσα να αγορασω με το μπατζετ μου,αποδειχθηκε μαπα το καρπουζι,και επειδη απο τα χατσμπακ μονο αυτο μου αρεσε αρκετα...θα κατευθυνθω μαλλον προς σουπερ μινι (και δη σε μαζντα2 αφου το γιαρις μου φαινεται λιγο ασχημο),η απλα θα περιμενω λιγο μηπως βρεθει καμια ευκαιρια..
-
παιδια κατεληξα μετα απο εκτενη ερευνα και αφου πηγα και ειδα ερκετα,σε mitsubishi colt και mazda 2.Μπορειτε να μου πειτε γνωμες για αυτα τα δυο?
-
Το μονο που μπορουμε να σου πουμε ειναι οτι το κολτ δε βλεπεται, ενω το 2 ειναι zoom zoom!
-
Ο χρήστης sersa έγραψε:
παιδια κατεληξα μετα απο εκτενη ερευνα και αφου πηγα και ειδα ερκετα,σε mitsubishi colt και mazda 2.Μπορειτε να μου πειτε γνωμες για αυτα τα δυο?colt cz3 3-θυρο 1.3 invite ή reload του 2007-2008 .Το 2αρι νομίζω δεν το βρίσκεις γύρω στα 7000€ που θέλεις,αφού είναι πιο καινούριο μοντέλο.Γιατί όχι τα καλύτερα 207 1.4 vti 95ps ή clio 1.2 tce?
-
Αυτα τα μοντελα δεν μου πολυαρεσουν εμφανισιακα...περι ορεξεως που λενε.Θα παω απο ο,τι φαινεται για μαζντα2.
Βεβαια εχω μια απορια που μπορει να ειναι και μ*****α.Βρισκω μινι κουπερ(που οπως και στους περισσοτερους μου αρεσει παρα πολυ) γυρω στα λεφτα μου και πιο κατω,και σκεφτομαι...αξιζει να παρω ενα κουπερ κοντα δεκαετιας με 100000-130000 χλμ και να του βαλω υγραεριο?Μπορει η απαντηση να ειναι προφανης σε καποιους αλλα αμα πιστευετε οτι αξιζει τοτε να το σκεφτω σοβαρα... -
Οχι δεν αξιζει! να παρεις αυτο που αντεχεις να συντηρησεις χωρις να ζοριστεις οικονομικα. Τελη- ασφαλεια- σερβις- λαστιχα αθροιζομενα βγαζουν ενα σεβαστο ποσο που θα πρεπει να διαθετεις καθε χρονο ωστε να μπορεις να κυκλοφορεις, χωρια την πανακριβη βενζινη.
-
Δλδ για τι διαφορες μιλαμε σε χρηματα για τη συντηρηση (χωρια απο τα τελη και βενζινες) αναμεσα σε ενα μικρο οπως το μαζντα2 και το μινι κουπερ? Βεβαια εχω ακουσει οτι ειναι ζημιαρικα και αμα ειναι και ταλαιπορημενο τοτε....Ακομα ειναι και τα ακριβα ανταλακτικα..
-
Και μονο που γραφεις οτι θα του βαλεις υγραεριο για να το κινεις, σημαινει πως θα σε ζορισει. Για τιμες σερβις- ανταλλακτικων δε γνωριζω, φανταζομαι ομως οτι το bmw- mini θα ειναι ακριβοτερο απο τα ιαπωνικα. Κανε ερευνα να το διαπιστωσεις. Εκτος αυτου και μονο οτι θα εχει τα διπλα χρονια/χλμ λογικο ειναι να χρειαζεται περισσοτερη φροντιδα ειδικα αν ο προηγουμενος (η οι προηγουμενοι) δεν ηταν κ ιδιαιτερα σχολαστικος..
-
Κοιτα,αλλο αμαξι δεν εχουμε στην οικογενεια,και το υγραεριο το λεω απο την εννοια οτι αφου το βρισκω πιο φτηνο απο το μαζντα,εχω τη δυνατοτητα να δωσω κανα χιλιαρικο για υγραεριο που θα συμφερει προφανως,δλδ μια καταναλωση γυρω στα 8,5λιτρα/100χλμ στην πολη,δε ειναι τοοοοσο παραπανω απο το μαζντα,το οποιο ειναι εμφανως κατωτερο του μινι...Εμενα με απασχολουν τα πολλα χιλιομετρα.Βεβαια για να το λες κατι θα ξερεις παραπανω απο μενα τουλαχιστον
-
παιδια μετα απο ψαξιμο επεσε στο τραπεζι η ιδεα μηπως αφου παω για 7000 για μεταχειρισμενο,γτ να μην παρω ενα καινουριο ντιζελ με 10-11000?
Εχετε καποια προταση για ντιζελοκηνιτο σε αυτα τα λεφτα? -
Ο χρήστης sersa έγραψε:
παιδια μετα απο ψαξιμο επεσε στο τραπεζι η ιδεα μηπως αφου παω για 7000 για μεταχειρισμενο,γτ να μην παρω ενα καινουριο ντιζελ με 10-11000?
Εχεται καποια προταση για ντιζελοκηνιτο σε αυτα τα λεφτα?c3
-
ακουσα οτι και το swift παιζει σε αυτα τα λεφτα, αληθευει?Γενικα ποια μοντελα παιζουν σε αυτα τα λεφτα?
-
Ο χρήστης sersa έγραψε:
ακουσα οτι και το swift παιζει σε αυτα τα λεφτα, αληθευει?Γενικα ποια μοντελα παιζουν σε αυτα τα λεφτα?μονο το c3 ντιζελ είναι στα λεφτά... τα υπόλοιπα υπο ειδικό καθεστώς μπορεί να πέσουν τόσο...
-
Μία ένσταση για το ντίζελ. Γενικά, συμφωνώ με το ντίζελ και σκέφτομαι κι εγώ να πάρω κάποιο ντίζελ τζιπάκι προσεχώς. ΟΜΩΣ σε τόσο φθηνό αυτοκίνητο δεν ξέρω αν σε συμφέρει. Ένα ντίζελ συνήθως κοστίζει 1.000-4.000 παραπάνω από το αντίστοιχο βενζίνης. Στα αυτοκίνητα στα οποία αναφέρεσαι, μιλάς για διαφορά στην κατανάλωση υπέρ του ντίζελ περίπου 1 λίτρο/100 χλμ., με διαφορά τιμής στο κόστος καυσίμου περίπου 25 λεπτά. Άρα με βάση τα 10.000 χλμ που διανύει ένα μέσο αυτοκίνητο ετησίως (απλή μέθοδος των τριών) εξοικονομείς 100 λίτρα καυσίμου το χρόνο ή 25 ευρώ. Άρα χρειάζεσαι 40 χρόνια για να κάνεις απόσβεση της αρχικής διαφοράς στην τιμή.
Τώρα, αν είναι αλήθεια οι διαφημίσεις που κάνουν λόγο για ίδια τιμή (δεν το πιστεύω, σίγουρα υπάρχουν διαφορές στον εξοπλισμό ίσως και στο τελικό κόστος όταν φθάσεις στο 'ταμείο') μεταξύ ενός μοντέλου με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ, πάλι υπάρχει μία ένσταση. Όσα αυτοκίνητα ντίζελ και να έχω οδηγήσει στην Ελλάδα, αργά ή γρήγορα, χρειάζονται καθαρισμό ή αλλαγή του φίλτρου καυσίμου. Αυτό οφείλεται στην ποιότητα του καυσίμου στην Ελλάδα. Αν υπολογίσεις ότι το ποσό που κερδίζεις ετησίως με βάση το παραπάνω παράδειγμα είναι 25 ευρώ, τότε σίγουρα ο καθαρισμός ή αλλαγή φίλτρου θα σου κοστίσει παραπάνω.
Εάν μιλούσες για ένα αυτοκίνητο περισσότερων κυβικών, η διαφορά στην κατανάλωση θα μπορούσε να φτάσει ή να ξεπεράσει τα 5 λίτρα/100 χλμ., οπότε θα σε συνέφερε το ντίζελ. -
Για έλεγξε πάλι τα μαθηματικά σου.
-
Έχεις δίκιο.Κερδίζεις 100 λίτρα, άρα 135 ευρώ το χρόνο και όχι 25 που υπολόγισα από λάθος. Η ουσία όμως δεν αλλάζει. Εξακολουθείς να θέλεις 7-8 χρόνια για να κάνεις απόσβεση.
-
Εστω δυο αμαξακια, ενα βενζινη, ενα πετρελαιο.
Εστω τιμη βενζινης 1,75 και τιμη ντιζελ 1,50.
Εστω η διαφορα στην καταναλωση τους στα 8λ/100χλμ και 6λ/100χλμ.
Εστω καθε χρονο 10.000 χλμ.
Η ετησια διαφορα ειναι 500 ευρω.Κανε τα μαθηματικα (σωστα ομως κι οχι στην τυχη οπως τα εχεις κανει μεχρι τωρα) και δες το.
Κανεις αποσβεση ναι ή οχι;Κι αυτο σε περιπτωση που πεις οτι η διαφορα στην καταναλωση ειναι μονο 2λ/100χλμ (εχω την εντυπωση οτι γενικως η διαφορα ειναι μεγαλυτερη σε αυτα τα μεγεθη που εβαλα) και κανεις μονο 10.000 χλμ τον χρονο.
οικονομικο αυτοκινητο για νεο οδηγο