-
Θέλοντας να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο, κατέληξα με τα πολλά σε δύο εναλλακτικές:
- Opel Corsa 5-θυρο A1.3 DTE ECOFLEX START&STOP (95Hp) - Έκδοση Excess
- Toyota Yaris 5-θυρο 1.4D-4D (90Hp) - Έκδοση Life
Και οι δυο εκδοχές έρχονται κάπου στα 15.000 ευρώ με λίγο-πολύ τον ίδιο εξοπλισμό στα βασικά (φρένα, αερόσακοι, ηχοσύστημα). Μετά τα test-drive, την πάρλα με τους πωλητές και αρκετό ψάξιμο στο δίκτυο, συνοψίζω που βρίσκομαι:
- Opel Corsa:
- Μου φάνηκε πιο 'γλυκό' και ελεγχόμενο στο δρόμο, γενικά πιο ομαλό στην οδήγηση.
- Πιο οικονομικό σε καύσιμο και (προς το παρόν) σε τέλη κυκλοφορίας. Με τα 20.000+ χιλιόμετρα το χρόνο που κάνω βγάζω μια διαφορά κάπου στα 250 ευρώπουλα το χρόνο.
- Η έκδοση Excess είναι ένα σκαλί πάνω από τη βασική, οπότε έρχεται με ζάντες αλουμινίου, θερμαινόμενους καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος και μερικά ακόμα μπιχλιμπίδια. Επέλεξα αυτή την έκδοση αποκλειστικά και μόνο επειδή προσθέτει αερόσακους, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που δείχνει πιο πλήρες.
- Τα 1248 κ.ε. θα αποτελούν πάντα σαφώς μικρότερο στόχο για την Εφορία...
- Δεν βρίσκω να έχει περάσει από Euro NCAP τα τελευταία 5 χρόνια.
- Φαίνεται πριν απο μερικά χρόνια να είχε προβλήματα με κάτι ανακλήσεις.
- Ο κινητήρας ήταν σαφώς πιο θορυβώδης.
- Τα 1248 κ.ε. με προβληματίζουν. Είναι απλά θέμα τεχνολογίας το πώς βγάζουν αυτούς τους 95 ίππους, ή θα το πληρώσω σε αξιοπιστία και χρόνο ζωής του κινητήρα; Και είναι αυτοί οι 95 ίπποι πραγματικοί, ή πρέπει να κάνεις τον κινητήρα αεροπλάνο για να τους πιάσει;
- Εγγύηση 2 + 4 χρόνια, με διάφορες περικοπές μετά τα 2 έτη.
- Χμμ... καθαρά ψυχολογικός παράγοντας, αλλά 15.000 ευρώ στους Γερμανούς; Αρκετά δεν μας πήραν;
- Toyota Yaris:
- 5 αστέρια στο Euro NCAP το 2011.
- Ο κινητήρας του είχε εμφανώς περισσότερο 'σπίρτο' στις μικρές ταχύτητες, οπότε υποθέτω πως τελικά και τα κυβικά του κινητήρα έχουν τη σημασία τους. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω σε ανοικτό δρόμο.
- Πιο αθόρυβος κινητήρας, τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές.
- Πλήρης εγγύηση μέχρι τα 6 χρόνια, έναντι 2 πλήρης + 4 με περικοπές του Corsa.
- Η εντύπωση που κυκλοφορεί είναι ότι η Τοyota είναι συνολικά πιο αξιόπιστη. Δυστυχώς δεν ξέρω σε πιο βαθμό ισχύει αυτό για το συγκεκριμένο μοντέλο σήμερα, και σε πιο βαθμό αυτό είναι μια εντύπωση που έχει μείνει από τη δεκατία του '90 και από σχόλια του τύπου 'το αγροτικό του παππού μου είναι 20 ετών και ακόμα πάει σκυλί'.
- Μου φάνηκε νευρικό στην οδήγηση. Μετά το test drive συνειδητοποίηση ότι ήμουν συνέχεια στην τσίτα, κάτι που δεν έγινε με το Corsa στην ίδια ακριβώς διαδρομή. Μπορεί να είναι θέμα συνήθειας, μπορεί όμως και όχι...
- Το εσωτερικό μου φάνηκε πιο 'φτηνό'. Νομίζω και τα καθίσματα ήταν λιγότερο άνετα, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
- Η έκδοση Life είναι η βασική, οπότε το αυτοκίνητο είναι σχετικά 'γυμνό'. Π.χ. το δερμάτινο τιμόνι είναι κάτι που (δεν) θα το ζω καθημερινά.
- Τα 1400 κ.ε. είναι πιο εύκολος στόχος για διάφορους κυβερνητικούς παράγοντες σε αναζήτηση ρευστού...
Θα εκτιμούσα κάθε (κατα προτίμηση εμπεριστατωμένη) άποψη ή πληροφορία που θα με βοηθούσε να βγω από το δίλημμα...
-
Θέλοντας να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο, κατέληξα με τα πολλά σε δύο εναλλακτικές:
- Opel Corsa 5-θυρο A1.3 DTE ECOFLEX START&STOP (95Hp) - Έκδοση Excess
- Toyota Yaris 5-θυρο 1.4D-4D (90Hp) - Έκδοση Life
Και οι δυο εκδοχές έρχονται κάπου στα 15.000 ευρώ με λίγο-πολύ τον ίδιο εξοπλισμό στα βασικά (φρένα, αερόσακοι, ηχοσύστημα). Μετά τα test-drive, την πάρλα με τους πωλητές και αρκετό ψάξιμο στο δίκτυο, συνοψίζω που βρίσκομαι:
- Opel Corsa:
- Μου φάνηκε πιο 'γλυκό' και ελεγχόμενο στο δρόμο, γενικά πιο ομαλό στην οδήγηση.
- Πιο οικονομικό σε καύσιμο και (προς το παρόν) σε τέλη κυκλοφορίας. Με τα 20.000+ χιλιόμετρα το χρόνο που κάνω βγάζω μια διαφορά κάπου στα 250 ευρώπουλα το χρόνο.
- Η έκδοση Excess είναι ένα σκαλί πάνω από τη βασική, οπότε έρχεται με ζάντες αλουμινίου, θερμαινόμενους καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος και μερικά ακόμα μπιχλιμπίδια. Επέλεξα αυτή την έκδοση αποκλειστικά και μόνο επειδή προσθέτει αερόσακους, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που δείχνει πιο πλήρες.
- Τα 1248 κ.ε. θα αποτελούν πάντα σαφώς μικρότερο στόχο για την Εφορία...
- Δεν βρίσκω να έχει περάσει από Euro NCAP τα τελευταία 5 χρόνια.
- Φαίνεται πριν απο μερικά χρόνια να είχε προβλήματα με κάτι ανακλήσεις.
- Ο κινητήρας ήταν σαφώς πιο θορυβώδης.
- Τα 1248 κ.ε. με προβληματίζουν. Είναι απλά θέμα τεχνολογίας το πώς βγάζουν αυτούς τους 95 ίππους, ή θα το πληρώσω σε αξιοπιστία και χρόνο ζωής του κινητήρα; Και είναι αυτοί οι 95 ίπποι πραγματικοί, ή πρέπει να κάνεις τον κινητήρα αεροπλάνο για να τους πιάσει;
- Εγγύηση 2 + 4 χρόνια, με διάφορες περικοπές μετά τα 2 έτη.
- Χμμ... καθαρά ψυχολογικός παράγοντας, αλλά 15.000 ευρώ στους Γερμανούς; Αρκετά δεν μας πήραν;
- Toyota Yaris:
- 5 αστέρια στο Euro NCAP το 2011.
- Ο κινητήρας του είχε εμφανώς περισσότερο 'σπίρτο' στις μικρές ταχύτητες, οπότε υποθέτω πως τελικά και τα κυβικά του κινητήρα έχουν τη σημασία τους. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω σε ανοικτό δρόμο.
- Πιο αθόρυβος κινητήρας, τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές.
- Πλήρης εγγύηση μέχρι τα 6 χρόνια, έναντι 2 πλήρης + 4 με περικοπές του Corsa.
- Η εντύπωση που κυκλοφορεί είναι ότι η Τοyota είναι συνολικά πιο αξιόπιστη. Δυστυχώς δεν ξέρω σε πιο βαθμό ισχύει αυτό για το συγκεκριμένο μοντέλο σήμερα, και σε πιο βαθμό αυτό είναι μια εντύπωση που έχει μείνει από τη δεκατία του '90 και από σχόλια του τύπου 'το αγροτικό του παππού μου είναι 20 ετών και ακόμα πάει σκυλί'.
- Μου φάνηκε νευρικό στην οδήγηση. Μετά το test drive συνειδητοποίηση ότι ήμουν συνέχεια στην τσίτα, κάτι που δεν έγινε με το Corsa στην ίδια ακριβώς διαδρομή. Μπορεί να είναι θέμα συνήθειας, μπορεί όμως και όχι...
- Το εσωτερικό μου φάνηκε πιο 'φτηνό'. Νομίζω και τα καθίσματα ήταν λιγότερο άνετα, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
- Η έκδοση Life είναι η βασική, οπότε το αυτοκίνητο είναι σχετικά 'γυμνό'. Π.χ. το δερμάτινο τιμόνι είναι κάτι που (δεν) θα το ζω καθημερινά.
- Τα 1400 κ.ε. είναι πιο εύκολος στόχος για διάφορους κυβερνητικούς παράγοντες σε αναζήτηση ρευστού...
Θα εκτιμούσα κάθε (κατα προτίμηση εμπεριστατωμένη) άποψη ή πληροφορία που θα με βοηθούσε να βγω από το δίλημμα...
-
Θέλοντας να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο, κατέληξα με τα πολλά σε δύο εναλλακτικές:
- Opel Corsa 5-θυρο A1.3 DTE ECOFLEX START&STOP (95Hp) - Έκδοση Excess
- Toyota Yaris 5-θυρο 1.4D-4D (90Hp) - Έκδοση Life
Και οι δυο εκδοχές έρχονται κάπου στα 15.000 ευρώ με λίγο-πολύ τον ίδιο εξοπλισμό στα βασικά (φρένα, αερόσακοι, ηχοσύστημα). Μετά τα test-drive, την πάρλα με τους πωλητές και αρκετό ψάξιμο στο δίκτυο, συνοψίζω που βρίσκομαι:
- Opel Corsa:
- Μου φάνηκε πιο 'γλυκό' και ελεγχόμενο στο δρόμο, γενικά πιο ομαλό στην οδήγηση.
- Πιο οικονομικό σε καύσιμο και (προς το παρόν) σε τέλη κυκλοφορίας. Με τα 20.000+ χιλιόμετρα το χρόνο που κάνω βγάζω μια διαφορά κάπου στα 250 ευρώπουλα το χρόνο.
- Η έκδοση Excess είναι ένα σκαλί πάνω από τη βασική, οπότε έρχεται με ζάντες αλουμινίου, θερμαινόμενους καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος και μερικά ακόμα μπιχλιμπίδια. Επέλεξα αυτή την έκδοση αποκλειστικά και μόνο επειδή προσθέτει αερόσακους, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που δείχνει πιο πλήρες.
- Τα 1248 κ.ε. θα αποτελούν πάντα σαφώς μικρότερο στόχο για την Εφορία...
- Δεν βρίσκω να έχει περάσει από Euro NCAP τα τελευταία 5 χρόνια.
- Φαίνεται πριν απο μερικά χρόνια να είχε προβλήματα με κάτι ανακλήσεις.
- Ο κινητήρας ήταν σαφώς πιο θορυβώδης.
- Τα 1248 κ.ε. με προβληματίζουν. Είναι απλά θέμα τεχνολογίας το πώς βγάζουν αυτούς τους 95 ίππους, ή θα το πληρώσω σε αξιοπιστία και χρόνο ζωής του κινητήρα; Και είναι αυτοί οι 95 ίπποι πραγματικοί, ή πρέπει να κάνεις τον κινητήρα αεροπλάνο για να τους πιάσει;
- Εγγύηση 2 + 4 χρόνια, με διάφορες περικοπές μετά τα 2 έτη.
- Χμμ... καθαρά ψυχολογικός παράγοντας, αλλά 15.000 ευρώ στους Γερμανούς; Αρκετά δεν μας πήραν;
- Toyota Yaris:
- 5 αστέρια στο Euro NCAP το 2011.
- Ο κινητήρας του είχε εμφανώς περισσότερο 'σπίρτο' στις μικρές ταχύτητες, οπότε υποθέτω πως τελικά και τα κυβικά του κινητήρα έχουν τη σημασία τους. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω σε ανοικτό δρόμο.
- Πιο αθόρυβος κινητήρας, τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές.
- Πλήρης εγγύηση μέχρι τα 6 χρόνια, έναντι 2 πλήρης + 4 με περικοπές του Corsa.
- Η εντύπωση που κυκλοφορεί είναι ότι η Τοyota είναι συνολικά πιο αξιόπιστη. Δυστυχώς δεν ξέρω σε πιο βαθμό ισχύει αυτό για το συγκεκριμένο μοντέλο σήμερα, και σε πιο βαθμό αυτό είναι μια εντύπωση που έχει μείνει από τη δεκατία του '90 και από σχόλια του τύπου 'το αγροτικό του παππού μου είναι 20 ετών και ακόμα πάει σκυλί'.
- Μου φάνηκε νευρικό στην οδήγηση. Μετά το test drive συνειδητοποίηση ότι ήμουν συνέχεια στην τσίτα, κάτι που δεν έγινε με το Corsa στην ίδια ακριβώς διαδρομή. Μπορεί να είναι θέμα συνήθειας, μπορεί όμως και όχι...
- Το εσωτερικό μου φάνηκε πιο 'φτηνό'. Νομίζω και τα καθίσματα ήταν λιγότερο άνετα, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
- Η έκδοση Life είναι η βασική, οπότε το αυτοκίνητο είναι σχετικά 'γυμνό'. Π.χ. το δερμάτινο τιμόνι είναι κάτι που (δεν) θα το ζω καθημερινά.
- Τα 1400 κ.ε. είναι πιο εύκολος στόχος για διάφορους κυβερνητικούς παράγοντες σε αναζήτηση ρευστού...
Θα εκτιμούσα κάθε (κατα προτίμηση εμπεριστατωμένη) άποψη ή πληροφορία που θα με βοηθούσε να βγω από το δίλημμα...
-
5στερο είναι και το Corsa
http://www.euroncap.com/tests/opel_vaux ... 6/261.aspxΠέραν του ότι το Yaris το θεωρώ πολύ άσχημο (υποκειμενικότατο), θεωρώ ότι σε οδηγική συμπεριφορά το corsa υπερτερεί. Εχω οδηγήσει το corsa, yaris το προηγούμενο (δεν περιμένω όμως κανένα θαύμα στην οδική συμπεριφορά από την Toyota).
Επίσης στα ίδια λεφτά νομίζω έχει περισσότερο εξοπλισμό στο Corsa.
Ο κινητήρας του Corsa φοριέται σε πολλά μοντέλα και εταιρείες και δεν έχει κανένα θέμα αξιοπιστίας.
-
@samatistas, αν καταλαβαίνω καλά, αυτό το τεστ είναι για το Corsa του 2006 και με την παλιά σειρά δοκιμών NCAP η οποία έχει αλλάξει από τότε.
Να π.χ. το Yaris: http://www.euroncap.com/results/toyota/yaris/2011/458.aspx
-
Ο χρήστης thkalm έγραψε:
Θέλοντας να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο, κατέληξα με τα πολλά σε δύο εναλλακτικές:- Opel Corsa 5-θυρο A1.3 DTE ECOFLEX START&STOP (95Hp) - Έκδοση Excess
- Toyota Yaris 5-θυρο 1.4D-4D (90Hp) - Έκδοση Life
Πάρε το τελευταίο τεύχος των 4Τ , έχει πλήρες τεστ του Yaris και για σύγκριση αναφέρονται και οι επιδόσεις του corsa.
-
Ναι είναι με την παλιά δομή του test, γιατί από τότε δεν έχει βγει νέο μοντέλο.
-
για ενα κ μονο λογο θα προτιμουσα το γιαρις(ψεμματα,2).
πρωτον επειδη ειναι νεοτερο μοντελο,με οτι αυτο σημαινει στην μεταπωληση του(λεμε τωρα..) συν το ενδεχομενο να βγει νεο κορσα κ να ειναι πολυ ανωτερο του προηγουμενου
δευτερον τα 6 ετη εγγυησης(αν ισχυουν αυτα που λες για το κορσα). -
Το Corsa σε αντίθεση με το Yaris
+είναι φθινότερο σε αντιστοίχιση με το 'γυμνό' Yaris (επειδή η Toyota θεωρεί ότι
μόνο αυτή είναι αξιόπιστη)
+δεν έχει τέλη κυκλοφορίας
+έχει λιγότερα ασφάλιστρα
+έχει μικρότερο τεκμήριο
+έχει από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες (Fiat)
+παρόλα τα χρόνια του (υποκειμενικά) είναι ομορφότερο σε σχέση με το Yaris που δείχνει πιο 'Ανατολικό'
όμως
-αλλάζει το επόμενο έτος (μεγάλη απομείωση αξίας χρόνο/χρόνο)
-έχει 5 ταχύτητες (το καινούριο θα έρθει μάλλον με 6 - και έχει μεγάλη σημασία)Πρόταση αν δεν βιάζεσαι και θες οικονομία: ρώτα για το καινούριο (όχι αυτό που κυκλοφορεί τώρα) Ibiza Diesel 1.2
και έρχεται τέλος Άνοιξης και το Rio Diesel 1.1 -
Το Corsa σε αντίθεση με το Yaris
+είναι φθινότερο σε αντιστοίχιση με το 'γυμνό' Yaris (επειδή η Toyota θεωρεί ότι
μόνο αυτή είναι αξιόπιστη)
+δεν έχει τέλη κυκλοφορίας
+έχει λιγότερα ασφάλιστρα
+έχει μικρότερο τεκμήριο
+έχει από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες (Fiat)
+παρόλα τα χρόνια του (υποκειμενικά) είναι ομορφότερο σε σχέση με το Yaris που δείχνει πιο 'Ανατολικό'
όμως
-αλλάζει το επόμενο έτος (μεγάλη απομείωση αξίας χρόνο/χρόνο)
-έχει 5 ταχύτητες (το καινούριο θα έρθει μάλλον με 6 - και έχει μεγάλη σημασία)Πρόταση αν δεν βιάζεσαι και θες οικονομία: ρώτα για το καινούριο (όχι αυτό που κυκλοφορεί τώρα) Ibiza Diesel 1.2
και έρχεται τέλος Άνοιξης και το Rio Diesel 1.1 -
Ψηφίζω chevrolet aveo 1.3 .Μηχανικά μέρη opel corsa,με πιο δυνατό κινητήρα λογω ροπής και 6αριού σασμάν,φρέσκο στην αγορά,με κορυφαία ασφάλεια και μοντέρνο. Το yaris είναι συνολικά λίγο καλύτερο από το corsa,αλλά η αντίστοιχη έκδοση με την excess του corsa είναι η style του yaris και όχι η life που δεν έχει καν στροφόμετρο με μαύρους καθρέφτες και τάσια 14άρια.Ειναι ψιλοακριβό το αντίστοιχο ντίζελ δηλαδή γύρω στα 1500€ παραπάνω.Γι αυτό λέω aveo που είναι καλύτερο στην ουσία και πιο συμφέρον.Θα έλεγα και c3 1.6 hdi 92ps που δεν έχει και τέλη και με την προσφορά κάνει κάτω από 15000€ η πλούσια έκδοση αλλά έχει τεκμήριο 1600 κυβικά
-
εγω στην θεση σου θα επαιρνα το yaris μονο και μονο γιατι θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο με την εγγυηση.
γενικα δεν θα επαιρνα το γιαρις αλλα απο τα δυο το θεωρω καλυτερο
-
Έχω ακούσει διάφορα 'κακά' για το κορσα ..
Μεταξύ των 2 χαλαρά Ιάπωνας. Δεν θα φοβάσαι να το πας για σέρβις ασε που είναι και φρέσκο μοντέλο. Δεν σπάει δεν χαλάει ...
I am here: http://tapatalk.com/map.php?juc4j1
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Γεια σας και απο μένα !
Συγκριτικά με το δίλημμα corsa-yaris εννοείται yaris δαγκωτό.
Εγώ όμως έχω άλλο πρόβλημα. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα νέο αυτοκίνητο μέχρι 19 χιλιάδες , για να μην αναφέρω όμως τα άλλα που παίζουν στο μυαλό μου μιας και είναι από διάσπαρτες κατηγορίες θα εστιάσω στο Yaris και τους προβληματισμούς μου. Επειδή το πετρελαιοκίνητο μοντέλο δε το έχουν δοκιμάσει στην Ελλάδα ικανοποιητικά ακόμα έχω στραφεί σε ξένες δόκιμες στις οποίες άκρη δε βγάζω. Εμένα με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι άνετο με 140 χλμ στον ανοιχτό δρόμο να μην έχει θορύβους από μηχανή δρόμο αέρα κλπ. Και στην πόλη μέσα να μην έχει θορύβους από τριγμούς και αναρτήσεις κάτι που το Yaris έτσι κι αλλιώς φαντάζομαι δε θα έχει. Στις ξένες δόκιμες λοιπόν άλλοι υποστήριζαν πως είναι ήσυχο στον ανοιχτό δρόμο και δυνατό και άλλοι πως είναι υπερβολικά θορυβώδες και πως κροταλίζει καθόλo το φάσμα στρόφων. Μπορεί κάποιος να μου πει τι ισχύει ? Να σημειώσω πως ενδιαφέρομαι για την έκδοση με τις 16’’ ζάντες και το πακέτο VIP COOL PACK + Γυάλινη οροφή. Το αμάξι έτσι είναι πανέμορφο και έχει και καλή τιμή . 18.500 – 19.000 νομίζω. Το ανάλογο βενζινοκίνητο με LPG της Toyota Έρχεται στα 16.000 αλλά κάτι μου λέει πως με 6η 3 άτομα και κλιματισμό τα προσπεράσματα δε τα χουμε Εν πασει περιπτώσει, έχει κάνεις το εν λογω μοντέλο για να μου πει ο ίδιος πως του φαίνεται? Αν είναι θορυβώδες, αν είναι δυνατό στον ανοιχτό δρόμο?
Ευχαριστώ ! -
Ο χρήστης Filipposmf έγραψε:
Το ανάλογο βενζινοκίνητο με LPG της Toyota Έρχεται στα 16.000 αλλά κάτι μου λέει πως με 6η 3 άτομα και κλιματισμό τα προσπεράσματα δε τα χουμε Εν πασει περιπτώσει, έχει κάνεις το εν λογω μοντέλο για να μου πει ο ίδιος πως του φαίνεται? Αν είναι θορυβώδες, αν είναι δυνατό στον ανοιχτό δρόμο?
Ευχαριστώ !Μπορεις παντα να κατεβασεις μια ή δυο ταχυτητες.
-
Ναι ναι το γνωριζω αυτο και μαλιστα το σκεφτομαι και σοβαρα γιατι ειναι και ετοιμοπαραδοτο, απλως αν κινηθω σε βενζινη νομιζω κατευθυνομαι σσε POLO 1.2 TSI DSG ενω στο πετρελαιο τεινω προς το YARIS . Το LPG εχει τρομερα χαμηλοτερο κοστος χρησης, ωστοσο δεν ειναι αυτο το κυριοτερο προβλημα μου, ασ λυσω τα παραπανω και καταληγω
-
εχω την εκδοση excess του opel corsa. αισθητηρες παρκαρισματος δεν εχει αυτη η εκδοση.
οταν μιλαμε για 15.800 corsa και 15.600 yaris σαφως το γιαρις υπερέχει.
εαν δεν εχεις προβλημα με τον φτωχο εξοπλισμο του γιαρις θα σου το προτεινα.
για δες αμα εχει ακομα προσφορα το κορσα -1000ευρω
-
Καλησπέρα και απο εμενα.Είναι το 1ο μου πόστ στο φόρουμ μιας και η αναζήτηση στο google εβγαλε το συγκεκριμένο θέμα
σχεδόν 1ο ! Στο ίδιο δίλημα και εγω,corsa diesel ή yaris diesel ? Πρώτη επιλογη το corsa μια και ήδη κάτοχος του
προηγούμενου μοντέλου βάζωντας σε δευτερη μοίρα όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς και σε τρίτη όλα τα
γιαπωνέζικα μιας και δεν ήθελα ούτε να ακούσω για σχιστομάτικα !!
Ολα αυτα βέβαια μεχρι σήμερα που οδήγησα το yaris !! Οι σχιστομάτηδες έχουν κάνει απίστευτη δουλειά σε όλους
τους τομείς.Δεμένο αμάξωμα,σφιχτή αλλα άνετη ανάρτηση,ποιότητα εσωτερικού αντάξια γερμανικών μοντέλων,
εξοπλισμός αρκετά εως πολύ καλός και ένα μοτεράκι διαμάντι !
Το οδήγησα για περίπου μισή ώρα (χωρίς κάποιον πωλητη μαζί μου...) στην πόλη αλλα και σε εθνική οδο.
Πιάνει για πλάκα 130-140 χλμ δίνοντας αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου με τους αεροδυναμικούς θορύβους
να ακούγονται περισσότερο απο το μοτέρ χωρίς όμως να ενοχλούν.Κροτάλισμα ακούγεται μόνο στο ρελαντί !Στην πόλη είναι ανετο αλλα η ανάρτηση είναι
λίγο παραπάνω σφιχτή απ'οσο θα ήθελα εγω τουλάχιστων χωρίς όμως να 'κοπανάει'.
Ομολογώ οτι δεν το περίμενα τόσο καλό και για να πω την αμαρτία μου εχει μπεί πλέον στην πρώτη θέση για αγορά.
Μειονέκτημα το οτι έχει τέλη κυκλοφορίας αλλα τα 100 και κατι ευρω που εχει τέλη δεν φτάνουν για να μου χαλάσουν την
εικόνα !! -
Τελικά, 1 χρόνο μετά απο την δημιουργια του θέματος, έχετε γνώμες και εμπειρίες κάποιοι απο εσάς?
Σκέφτομαι αυτά τα αμάξια, αλλά το Γιάρις είναι +1.500€ +τέλη κυκλοφορίας ~95€/χρόνο (1000€ στα δέκα χρόνια πες).αξίζει? σας έβγαλε πρόβληματα το corsa?
-
ακριβοί οι Ιάπωνες
χάθηκε να ρήχναν τους ρήπους στα 99g να γλύτωνε τα τέλη έστω!
Αγορά: Opel Corsa 1.3 Diesel vs Toyota Yaris 1.4D