@ kacey
Σε ευχαριστώ για το ερώτημα ,
Η υπόθεση σου στην Παράγραφο περί εμπορικής ηθικής και συναλλαγών είναι σωστή .
Όμως ο Νόμος 2170/1992 αναφέρει ότι η κάλυψη ισχύει μέχρι την ημέρα και ώρα λήξης του ασφαλιστηρίου.
Συνήθως είναι η 12η μεσημβρινή.
Για να καλυφθεί η περίπτωση αυτή υπάρχει η κάτωθι υποχρέωση :
' . . . Η υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης ανανεώνεται αυτοδικαίως για ίσο χρονικό διάστημα, εκτός εάν ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη γνωστοποιήσει στο άλλο την εναντίωσή του, με συστημένη επιστολή ή επί αποδείξει, τριάντα (30),ημέρες πριν από τη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. '
Η παρεξήγηση που υπάρχει για την κάλυψη και πως αυτή εφαρμόζεται εδράζει σε αυτή την περιγραφή :
' . . . Η ασφάλιση των προαιρετικά καλυπτόμενων ασφαλιστικών κινδύνων λήγει οριστικά κατά την αναγραφόμενη στο ασφαλιστήριο ημερομηνία λήξης και δεν παρατείνεται ούτε ανανεώνεται αυτοδίκαια, παρά μόνο με την έκδοση νέου ασφαλιστηρίου συμβολαίου και μόνον για τους αναγραφόμενους σ' αυτό ασφαλιστικούς κινδύνους. '
Πολλοί λοιπόν μεταφράζοντας λάθος τις 2 παραγράφους συμπέραναν ότι η αστική ανανεώνεται αυτοδικαίως ενώ η οι προαιρετικές καλύψεις όχι .
Επίσης θα ήταν καλό να λάβουμε υπόψη ότι σε πολλές ασφαλιστικές συμβάσεις υπάρχει περιγραφή ανάλογη με κάτωθι , που απαλλάσσει η δίδει δικαίωμα στην ασφαλιστική εταιρεία απαίτησης - επανείσπραξης της ζημίας από τον πελάτη .
' . . .Εάν η εταιρία υποχρεωθεί να καταβάλλει αποζημίωση σε τρίτους παθόντες, σε περίπτωση που δεν τηρήθηκαν οι διατυπώσεις που ορίζει ο νόμος για την ακύρωση ή τη λήξη της ασφαλιστικής σύμβασης, τότε έχει δικαίωμα να απαιτήσει από τον ασφαλισμένο ή και το λήπτη της ασφάλισης οποιοδήποτε ποσό κατέβαλε. '
@ MAD-MAX-13
Αυτά , καθώς και πολλά άλλα που έχω γράψει στο παρελθόν , είναι η απάντηση μου στον φίλο που έθεσε την ερώτηση σχετικά με την AnyTime . Όπως είναι προφανές , δεν αναφέρομαι στην φερεγγυότητα αλλά στις διαδικασίες και στον τρόπο που έχει επιλέξει να προωθήσει τις ασφαλιστικές συμβάσεις της .
Ο διαμεσολαβητής δεν μπορεί να αντικατασταθεί από ένα τηλεφωνικό κέντρο . Η τριγωνική σχέση Πελάτη-Διαμεσολαβητή-Εταιρείας πρέπει να έχει σημείο ισορροπίας .