-
Με τις υλικές ζημιές τι γίνεται..?
Θα τα πληρώσεις εσύ ή το θεωρούν «φυσιολογικό» και στα πλαίσια του αναπόφευκτου στις δοκιμές? -
καλο θα ηταν παντως να αναφερεις και το ονομα του αυτοκινητου, δεν ειναι δυσφημιση!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλο θα ηταν παντως να αναφερεις και το ονομα του αυτοκινητου, δεν ειναι δυσφημιση!Mε 560 λίτρα χώρο αποσκευών δεν είναι δύσκολο να το βρεις
-
εγω δεν το βρηκα! κορντομπα???
-
λάθος
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
λάθοςΜε 560 ακριβώς δεν βρήκα άλλο πάντως
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
λάθος
Με 560 ακριβώς δεν βρήκα άλλο πάντως
To έσβησα γιατί ήθελα να σεβαστώ την επιθυμία του.
Αλλά από τα λεγόμενά του ένας γνώστης καταλαβαίνει...Μάλιστα και το είχαμε προς παραγγελία για 2ο family car...χμμμμ
-
Καλησπέρα.
Δέν είναι νομίζω κακό το να ονομάσεις το αυτοκίνητο αυτό....εξάλου ένα απλό test drive το έκανες το αυτ/το και παραθέτεις την εμπειρία σου, η οποία δέν αποκλείεται να οφείλεται και σε λανθασμένο χειρισμό από μέρους σου ή της αντιπροσωπείας που σου το παραχώρησε με το χώρο των αποσκευών γεμάτο από μπουκάλια με νερό...όπως αναφέρεις!!
Πάντως εγώ δεν έχω κανένα ενδοιασμό στο να υποθέσω ποιό μπορεί να είναι αυτό το αυτ/το και ......νομίζω ότι είναι το νέο Scoda Octavia 5.
-
Να γράψω κι άλλη απορία τώρα ή θα γίνω κακός; -πάλι -
Αφού είχε ESP το αυτοκίνητο, πως έγινε αυτό;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να γράψω κι άλλη απορία τώρα ή θα γίνω κακός; -πάλι -Αφού είχε ESP το αυτοκίνητο, πως έγινε αυτό;
Εχει σημασια τι ειδους esp εχει... Αν ειναι passive η Dynamic...
το πρωτο, το μονο που κανει ειναι να αφαιρεσει ροπη απο τους κινητηριους τροχους ανα ζευγη (στην περιπτωση που εχουμε 4χ4, αλλιως μονο στους 2 κινιτηριους)
Το δευτερο κανει κατανομη της ροπης αναλογα με το ποιος τροχος εχει προσφυση, καθως και παιζει με τα φρενα του καθε τροχου χωριστα.
αν το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειχε dynamic esp (που αμφιβαλω) θα πρεπει να εχει μεγαλο 'ταλεντο' ο φιλος μας.
Υ.Γ: Αυτα περι μετατοπισης φορτιου τα ακουω για παααααρα πολυ τραβηγμενα, για αυτοκινητο μιλαμε δε μιλαμε για τανκερ...
-
Μου φαίνεται ότι έχετε πολύ εμπιστοσύνη στα συστήματα ESP... Μήπως δε θα έπρεπε?
Edit: Οι kyan και chrmes κερδίζουν από ένα κουλουράκι που κατάλαβαν το λογοπαίγνιό μου στην προηγούμενη σελίδα περί elf test, του οποίου το σωστό είναι σαφώς elk test. Οι υπόλοιποι δεν παίρνετε τίποτα!
-
Το ESP το ABS και όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπορούν να αναιρέσουν τους νόμους της φύσης γι’ αυτό και δεν πρέπει να υπολογίζουμε ότι θα κάνουμε απίθανα πράγματα με ένα αυτοκίνητο και αυτά θα μας γλιτώνουν.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ξέρω αν είχε ESP αλλά θα το μάθω αύριο.Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε από την μετακίνηση των νερών στο πίσω μέρος.
Ίσως θα ήταν ωφέλιμο από μεριάς 4τροχών να κάνουν ένα τέτοιο test και να μας μεταφέρει τα αποτελέσματα του, που θα είναι σαφώς πιο έγκυρα από τις δικές μου αναλύσεις γιατί βλέπω πως αρκετοί δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τι μπορεί να προκληθεί με ένα πρόσθετο βάρος στον πίσω άξονα σε μια κατάσταση ανάγκης.
Σε εμένα πάντως το πάθημα έγινε μάθημα. -
Εγώ ακόμα δεν το βρήκα
-
Egw 8elw na akousw pws antedrasan oi typoi ths antiproswpeias. Se pairnoun thlefwno sto spiti na tous plirwseis tis zhmies? Telika 8a agoraseis autokinito apo autou?
-
50 κιλα στο χωρο αποσκευων δεν εχουν και τοσο πολυ επιδραση στην συμπεριφορα του αυτοκινητου!Εκτος και αν αυτο το αυτοκινητο ειναι πολυ λαθος κατασκευασμενο!
Σε τεστ που γινονται εδω γραφουν παντα πως συμπεριφερεται ΚΑΙ με φορτιο, δηλαδη το μεγιστο που δινει ο κατασκευαστης! Εκει βλεπεις οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα δεν τα πανε και τοσο καλα, οι εξαιρεσεις ειναι ελαχιστες!
Παντως το μονο που θα μπορουσε να εξηγησει αυτην την συμπεριφορα ειναι λαθος στις πιεσεις των ελαστιχων και ειδικα των πισω!
Σε ενα συγχρονο αυτοκινητο θα πρεπει να απαιτουμε να μπορει να αλλαξει πορεια μεταξυ 2 λωριδων με 120Χμ χωρις να συμβει αυτο το ατυχημα!
Σπυρος
ΥΓ: Πριν 1 χρονο περιπου διαβασα οτι η Σουηδικη κρατικη εταιρια ασφαλειας δρομων εστειλε μια προταση στην κυβερνηση για παραταιρω νομικη μελετη για τις ευθυνες που θα μπορουσαν να καταλογιστουν σε εναν κατασκευαστη αν το αυτοκινητο που κατασκευασε και πουλησε εμπλακει σε θανατηφορο δυστυχημα και αποδειχτει οτι αιτια ηταν η μη καλη οδικη συμπεριφορα του!
Στα αυτια μου ακουγεται σαν αποηχος απο κλαση Α και μερικα ακομα, βλεπε Ford Max, που εχουν βρεθει τοσο επικινδυνα!Συγκεκριμενα για το Max, ο ιδιος δημοσιογραφος που τουμπαρισε για πρωτη φορα το κλαση Α, Robert Collin, απαιτει ακριβως την ιδια ανακατασκευη και για αυτο το μοντελο εκ μερους της Ford!Εχουν γινει αρκετα δυστυχηματα με αυτο το μοντελο, αλλα ακομα οχι θανατηφορα!Η εικονα ειναι η ιδια παντα, ξαφνικα σε μια στροφη εφυγε το πισω μερος και δεν μπορουσαν να το ελεγξουν επειδη το ESP υπερενεργουσε στην προσπαθεια του να διορθωσει και τελικα γυρναγε το αυτοκινητο σαν σβουρα!Ειδικα σε χιονια το μοντελο αυτο ειναι πολυ επικινδυνο! -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
50 κιλα στο χωρο αποσκευων δεν εχουν και τοσο πολυ επιδραση στην συμπεριφορα του αυτοκινητου!Σπυρο σωστο αυτο, αλλα στη περιπτωση μας ηταν 50 'μετακινουμενα' κιλα.
-
Κατά την άποψή μου, τα 50 κιλά βάρος στο πορτ-μπαγκάζ - δηλαδή πίσω από τον πίσω άξονα και όχι πάνω στον άξονα - είναι η αιτία της συγκεκριμένης συμπεριφοράς, σε συνδιασμό με υπερβολική διόρθωση στο τιμόνι.
Αν δείτε το αυτοκίνητο από το πλάι ή από πάνω και κατανείμετε το βάρος κάτα μήκος του διαμήκους άξονά του, σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε μεγάλο ποσοστό του βάρους μπροστά και πίσω, αλλά όχι στο κέντρο, κάτι που μας δίνει μεγάλη ροπή αδράνειας και κατά συνέπεια αστάθεια. Αν το αυτοκίνητο είχε και επιβάτες στο πίσω κάθισμα τα πράγματα θα ήταν αλλιώς..
Επίσης, υπερβολική διόρθωση με το τιμόνι είναι εύκολο να γίνει αν το τιμόνι είναι πιο γρήγορο απ' ότι έχεις συνηθίσει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
50 κιλα στο χωρο αποσκευων δεν εχουν και τοσο πολυ επιδραση στην συμπεριφορα του αυτοκινητου!
Σπυρο σωστο αυτο, αλλα στη περιπτωση μας ηταν 50 'μετακινουμενα' κιλα.
Right!
εγώ έχω κούτα με διαφημιστικά πίσω, δεν θα είναι πάνω από 20 κιλά, κι όμως Σάββατο απόγευμα (κάποιος θα ξέρει τι εννοώ ) με τρόμαξαν με το πήγαινε-έλα στις στροφές, και δεν εννοώ ηχητικά
-
Θέλει προσοχή το μετακινούμενο βάρος... Ειδικά αν είναι πίσω από τον άξονα... Έχω φορές φορτώσει >150kg σε αυτοκίνητο, αλλά πάντα τρώω πολλή ώρα για να βεβαιωθώ ότι όλα έχουν σφηνώσει στη θέση τους. Τώρα σκέφτομαι να αγοράσω και ιμάντες για να είμαι πιο σίγουρος. Προσπαθώ πάντα τα πιο βαριά πράγματα να τα βάζω όσο πιο μπροστά γίνεται.
Όσο για την ασφάλεια, δεν νομίζω να του είπαν τίποτα... Έχω δει κι άλλα τρακαρισμένα test drive.
Αν ELF = RENAULT, δεν νομίζω, αφού γράφει ότι έκανε άλλη φορά δοκιμή σε Ρενώ...
-
Λοιπόν το βάρος ήταν πλέων των 100 κιλών, δεν ήταν καθόλου και με τίποτα δεμένα, δεν είχε ESP και ο αντιπρόσωπος δεν είχε από ότι μου λέει μεικτή ασφάλεια κάνει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν επιβάλετε ή όχι από τον νόμο ή από τους κεντρικού αντιπροσώπους των εταιριών να έχουν μεικτή ασφάλεια τα test drive αυτοκίνητα.
Επίσης δεν ξέρω όταν λέμε test drive τι εννοούμε ;
Το παίρνω και το οδηγώ λες και πάμε για ψώνια στο super market ή προσπαθούμε να ανιχνεύσουμε όσο αυτό είναι δυνατόν τις αρετές ή τα μειονεκτήματα ενός υποψήφιου αυτοκινήτου, αλλιώς είναι απλά άλλο ένα κόλπο του marketing και αυτό.
Αν μας εμπνέει εμπιστοσύνη εντέλει το ρημάδι που θα πληρώσουμε του κόσμου τα λεφτά για να το αποκτήσουμε.
Ηλίθιο τρακάρισμα ! ! ! !