Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τό μέλλον τών ελαστικών,είναι εδώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τό μέλλον τών ελαστικών,είναι εδώ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    25
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Σύμφωνα μέ τήν Michellin

      http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8282

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Σύμφωνα μέ τήν Michellin

        http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8282

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Σύμφωνα μέ τήν Michellin

          http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8282

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xristos69 last edited by

            Πανάσχημα είναι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Πολύ ενδιαφέρον, αν σχεδιαστεί σωστά θα λύσει πολλά προβλήματα.

              Η ιδέα δεν είναι καινούρια πάντως 😉

              http://athena.cornell.edu/images/wallpa ... 40_480.jpg

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bagus last edited by

                Μπλιαχ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros19 last edited by

                  Σαν ποδηλατο ειναι! Δεν θελουνε και φουσκωμα ε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                    Σαν ποδηλατο ειναι! Δεν θελουνε και φουσκωμα ε?

                    Ε,δέν νομίζω ότι άν θά αποφασίσουν νά τό ρίξουν στήν παραγωγή,νά τό αφήσουν έτσι ρέ σύ Σπύρο.
                    Κάποιο...περιτύλιγμα θά τού βάλουνε μάλλον.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      αυτο και αν ειναι χαμηλο προφιλ

                      γιατι οχι δεν με χαλαει........εδω συνηθισαμε να βλεπουμε τον κ**ο του Megane

                      δεν θα χρειαζεται και η ρεζερβα με αποτελεσμα επιπλεον αποθηκευτικος χωρος!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        **Μαύρα **θα φορέσουν τα κα@λ@μένα με τα ζαντολάστιχα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gvala last edited by

                          Και μάλλον θα έχουν τελείως άκαμπτα 'πλαϊνά'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Δεν νομίζω πως ο στόχος είναι να έχουνε εντελώς άκαμπτα πλαινά αλλα το να κανονίζει ο σχεδιαστής τον βαθμό ακαμψίας σε κάθε κατευθηνση κατα πως θέλει.

                            Το αισθητικό μέρος πάντως ακολουθεί την απόδοση ενός προιόντος (έστω και με διαφορά φάσης).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panoss last edited by

                              Ολοι ξερουμε πως τα αυτοκινητα μας χρειαζονται διαφορετικες πιεσεις εμπρος πισω αναλογα με το φορτιο, αληθεια πως θα επιτυνχανετε αυτο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης panoss έγραψε:
                                Ολοι ξερουμε πως τα αυτοκινητα μας χρειαζονται διαφορετικες πιεσεις εμπρος πισω αναλογα με το φορτιο, αληθεια πως θα επιτυνχανετε αυτο?

                                Το πιο απλό είνια να έχουμε διαφορετικούς τροχούς μπροστά και πίσω, κανονικά θα έπρεπε να είχαμε ούτως ή άλλως διαφορετικούς τροχούς.

                                4 ίδιες ρόδες είναι συμβιβασμός.

                                Τωρα πως μπορούμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά ενος δεδομένου τροχού νομίζω υπάρχουν τρόποι, μπορούμε πχ να ελέγχουμε την προφόρτιση ή την κινηματική κάθε συνδέσμου και να αλλάζουμε την συμπεριφορά του.

                                Στοιχηματίζω πως ήδη θα υπάρχουν πολλές καταθέσεις ευερισητεχνιών για αυτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gvala last edited by

                                  Ο χρήστης panoss έγραψε:
                                  Ολοι ξερουμε πως τα αυτοκινητα μας χρειαζονται διαφορετικες πιεσεις εμπρος πισω αναλογα με το φορτιο, αληθεια πως θα επιτυνχανετε αυτο?

                                  Φαντάζομαι με την μεταβολή της 'ευκαμψίας' των ακτινικών στελεχών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gvala last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Δεν νομίζω πως ο στόχος είναι να έχουνε εντελώς άκαμπτα πλαινά αλλα το να κανονίζει ο σχεδιαστής τον βαθμό ακαμψίας σε κάθε κατευθηνση κατα πως θέλει.

                                    Το αισθητικό μέρος πάντως ακολουθεί την απόδοση ενός προιόντος (έστω και με διαφορά φάσης).

                                    Εννοώ άκαμπτα ως προς την εγκάρσια κίνηση του πέλματος ως προς την ζάντα! Αλλά μάλλον το έγραψα με λάθος τρόπο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panoss last edited by

                                      Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                      Ολοι ξερουμε πως τα αυτοκινητα μας χρειαζονται διαφορετικες πιεσεις εμπρος πισω αναλογα με το φορτιο, αληθεια πως θα επιτυνχανετε αυτο?

                                      Φαντάζομαι με την μεταβολή της 'ευκαμψίας' των ακτινικών στελεχών.

                                      Αν σημερα οδηγουσες το αυτοκινητο με 4 ατομα και αποσκευες και αυριο πηγαινεις μονος σου?
                                      Πρεπει να υπαρξει καποιος τροπος της μεταβολης της αναλογα με το φορτιο και αυτο λογικα πρεπει να το κανεις μονος σου και γρηγορα, οπως συμβαινει μεχρι τωρα που πηγαινοντας σε ενα βενζιναδικο προσθετεις ή αφαιρεις αερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        panoss σου απάντησα πιο πάνω, μπορεί ενας τέτοιος τροχός να φτιαχτεί ωστε να ρυθμίζεται εξίσου εύκολα με την αλλαγή πίεσης στα ελαστικά, ίσως ακόμα πιο εύκολα, ίσως και εντελώς αυτόματα!.

                                        gvala κατάλαβα τι εννοούσες και επ'αυτού απάντησα, δεν είναι απαραίτητο πάντα το πέλμα να είναι εντελώς άκαμπτα συνδεδεμένο με τη ζάντα ως προς την εγκάρσια κίνηση.
                                        Η κίνηση αυτή που περιγράφεις πολλές φορές είναι απαραίτητη γιατι συνεισφέρει στην λειτουργία της ανάρτησης υπο ορισμένες συνθήκες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panoss last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          panoss σου απάντησα πιο πάνω, μπορεί ενας τέτοιος τροχός να φτιαχτεί ωστε να ρυθμίζεται εξίσου εύκολα με την αλλαγή πίεσης στα ελαστικά, ίσως ακόμα πιο εύκολα, ίσως και εντελώς αυτόματα!.

                                          Την διάβασα την απάντηση σου και δεν αμφισβητώ αυτό που λες, όντως και θα μπορεί να γίνετε αυτό με κάποιο τρόπο!!
                                          Το ερώτημα ίσως να είναι και ακαδημαϊκό μια και βρίσκονται σε στάδιο εξέλιξης, η απορία μου είναι ότι δεν μπορούσα να σκεφτώ ένα τρόπο που θα μπορούσε αυτό να γίνετε εύκολα από τον ίδιο τον οδηγό, με δεδομένο ότι δεν θα χρησιμοποιήσουμε αέρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            panoss ενας τρόπος που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι (βάλτε λίγο φαντασία εδώ) να υπάρχει μια άκαμπτη τηλεσκοπική βάση στην ρίζα κάθε ελαστικού συνδέσμου. Βιδόνωντας και ξεβιδώνοντας την βάση αυτή θα μεταβάλλουμε το ύψος της άρα αντίστοιχα θα μεταβάλουμε και το μήκος του ελαστικού συνδέσμου με το να 'καλύπτουμε' κάτω απο την άκαμπτη βάση ενα μέρος του. Ετσι θα αλλάζει η ελαστικότητα.

                                            Το παραπάνω είναι μια ιδέα που μου ήρθε τώρα, ο τροχός αυτός προσφέρεται για πολλές πατέντες τέτοιου είδους και σίγουρα θα δοκιμαστούν πολλά.

                                            Αν θέλετε φτιάχνω και σχήμα:)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr