Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο SEAT TOLEDO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο SEAT TOLEDO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    49
    185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iasonasperi last edited by

      Όχι, εγώ πιστεύω επειδή το ...κόνσεπτ της Skoda δεν είχε τις χειρολαβές στις πόρτες
      και ίσως αυτό είναι που θεωρήθηκε καινοτομία από τους ειδικούς!
      Γενικώς εγώ διαπιστώνω πως σχεδόν κάθε μοντέλο της Skoda τυγχάνει προστασίας
      ακόμα και σε συγκρίσεις ανάμεσα στα μοντέλα του vag.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        octavia699 last edited by

        Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι όλος ο όμιλος αγαπάει πιο πολύ τη Skoda;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iasonasperi last edited by

          Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση, δε λένε;...
          Άρα καμία διάθεση για συνωμοσιολογία.
          Μου έρχεται στο νου πχ το άλλο ανέκδοτο που είχε κυκλοφορήσει ότι .

          Απλά το συμπέρασμα είναι ότι ναι μεν ο όμιλος συνολικά έχει καλό μάρκετινγκ,
          αλλά η κάθε εταιρεία του έχει διαφορετικό τμήμα για τη βρώμικη δουλειά
          και διαφορετικές ικανότητες στο να πλασάρει τη φήμη της.
          Άρα κράτα μικρό καλάθι, όπου ακούς πολλά κεράσια!

          [ Όπως τα βλέπω εγώ, συγκρίνοντας τις ικανότητες των vag brands στο PR (με τον τύπο και το κοινό γενικότερα)
          Audi/Skoda > VW > Seat ]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jimdenin last edited by

            Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
            Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι όλος ο όμιλος αγαπάει πιο πολύ τη Skoda;

            Όχι πως μ'άρεσουν τέτοιες λογικές αλλά πλάκα πλάκα έχω και εγώ αυτή την εντύπωση. 'Οτι γενικά το γκρούπ σαν να έχει πιο σημαντική και πιο ζωτικής σημασίας μάρκα την Σκόντα απο ότι την Σέατ.

            (Αν θυμάμαι καλά αλλά πάντα με κάθε επιφύλαξη η εξαγορά της εταιρίας απο την VAG δεν είχε αποδοχή στο 100% της εταιρίας.)

            Η γκάμα της -Superb, Octavia, Fabia, Yeti, Roomster- σε σχέση με περιπτώσεις Altea, Toledo, Allambra, exeo δεν νομίζω ότι συγκρίνεται και απο τους ισπανούς έχουν μείνει μόνο τα Λεόν και Ίμπιζα, αλλά και στα δυό τελευταία αν κάνεις μια σύγκριση το εσωτερικό τους σε θέμα ποιότητας με Octavia, Fabia βλέπεις αρκετές διαφορές υπέρ των τσέχικων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iasonasperi last edited by

              Για τα τωρινά Octavia και Leon μπορεί να ισχύει ότι στο εσωτερικό (και μόνο) η ζυγαριά της ποιότητας κλίνει υπέρ του Σκόντα.

              Όμως για τα προηγούμενα Octavia και Leon, η ζυγαριά έκλινε υπέρ του Σεατ (θυμίζω ότι το Σεατ είχε ταμπλό από Α3 και ποιότητα υλικών καλύτερη επίσης).
              Αντίστοιχα και το τωρινό Fabia δε δρέπει δάφνες ποιότητας ενώ πατάει κιόλας σε παρωχημένη πλατφόρμα σε σύγκριση με το Ibiza. Αν κάτι διακρίνει το Fabia είναι η περισσότερο σοβαρή-στιβαρή σχεδίαση σε σχέση με το Ibiza.

              Απλά στην τελική, σημασία έχει η εντύπωση που περνάει στον κόσμο,
              και σ' αυτό το επίπεδο οι Τσέχοι δεν είναι ότι μόνον έχουν καλύτερο τμήμα μάρκετινκ, θα έλεγα δεν παίζονται οι άνθρωποι.
              Έδωσα προηγουμένως ένα παράδειγμα (φημολογούμενη σύγκριση εργοστασίων και συσχέτιση με αξιοπιστία των vag), έδωσα και τώρα άλλο ένα (αποσιώπηση χρήσης παλιότερης πλατφόρμας στο Fabia ).

              Όλα αυτά όμως, και για να μη ξεφεύγουμε, σε καμία περίπτωση δε δικαιολογούν το να λένε οι ίδιοι άνθρωποι κακό ένα concept επειδή έχει το ένα σήμα (Σεατ)
              και το ίδιο σχεδόν concept να το εκθειάζουν για τους εντελώς ανάποδους λόγους όταν έχει άλλο σήμα (Σκόντα).
              Στο κάτω κάτω της γραφής, τον έπαινο (άντε, ή τον ψόγο) θα έπρεπε να τον χρεωθεί το donor car (VW Jetta)!
              Και μετά κατηγορούμε το badge engineering, όταν οι ίδιοι δε μπορούμε να ξεχωρίσουμε δύο γαϊδουριών άχυρο...

              Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
              Αν θυμάμαι καλά αλλά πάντα με κάθε επιφύλαξη η εξαγορά της εταιρίας απο την VAG δεν είχε αποδοχή στο 100% της εταιρίας.

              Σε ποια μάρκα από τις δυο και σε τί ακριβώς αναφέρεσαι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dgrgtc last edited by

                Ibiza Fabia Polo....στο ιδιο πατωμα βασιζονται....ετσι νομιζω....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iasonasperi last edited by

                  Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
                  Ibiza Fabia Polo....στο ιδιο πατωμα βασιζονται....ετσι νομιζω....

                  Βλέπεις που κι εσύ κάνεις το λάθος; Εύγε Σκόντα για το έξοχο πλασάρισμα των μοντέλων σου.

                  Ibiza, Fabia, Polo ναι στο ίδιο πάτωμα αλλά έτσι γινόταν στα προηγούμενα.

                  Τα τωρινά δε βασίζονται πλέον στο ίδιο πάτωμα.

                  Πρώτα βγήκε το Roomster και το τωρινό Fabia βασισμένα όμως στο πάτωμα του πρώτου Fabia (των προηγούμενων Polo και Ibiza),
                  και μετά βγήκαν τα καινούρια Ibiza, Polo και Α1 βασισμένα στην τελευταία εξέλιξη της μικρής πλατφόρμας του vag.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lapin last edited by

                    Η έκδοση παραγωγής. Mου φαίνεται ότι δεν είναι καθόλου κακό:

                    http://blogautomobile.fr/nouvelle-seat- ... z1y32uRB62

                    http://www.autoblog.gr/2012/06/16/seat- ... st-photos/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimdenin last edited by

                      Σκόντα Ράπιντ με άλλα φανάρια και σήμα.

                      Και κινητήρες με βασικό 1200αρι και 75/85 άλογα μάλλον για ξεστοκάρισμα.

                      Να δούμε την τιμολόγηση του.

                      Αλλά με την αγορά να έχει ήδη επιλογές όπως Φόκους, Τζέτα και πλέον Άστρα, βάλε και την Οκτάβια δεν το βλέπω να κάνει πωλήσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Καλο για να ξαναφτιάξουν το ονομα 'Toledo'. Τιποτα το ιδιαιτερο παντως!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 3 / 3
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr