-
χάρισμα τους το ντριφφφφφφ, εγώ ψωνίζω από το άλλο πανέρι
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uwc7WxPhzQ -
Γιατί τα έχουν βάλει όλοι με το drift ; δεν νομίζω ότι πάει κάνεις στην ανάβαση για να δει πλαγιολίσθησης αλλά όπως και να το κάνουμε είναι μια ευχάριστη νότα. Ούτε εγώ είμαι ο μεγαλύτερος φαν αλλά δεν με χαλάει κιόλας.
-
Βρε παιδιά, δε συγκρίνει κανείς τα περάσματα του Βασιλειάδη με τα ντριφτάδικα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Όμως, γιατί να υπάρχει κόντρα και εχθρότητα; Είναι σαν να λέμε ότι επειδή στους Ολυμπιακούς υπάρχει η ενόργανη δε θα πρέπει να υπάρχει και η ρυθμική γυμναστική με τις κορδέλες, τις μπάλες, τις χορευτικές φιγούρες και τις λοιπές τσιριτσάτζουλες. Ας μη ξεχνάμε ότι σε άλλες χώρες π.χ. Ιαπωνία, κάποιοι ντριφτάδες εξελίχθηκαν σε εξαιρετικούς οδηγούς αγώνων. Ας έρθουν οι άνθρωποι και ας φέρουν και τους θεατές τους μαζί. Είναι σίγουρο ότι κάποιοι απ' αυτούς θα θελήσουν κάποια στιγμή να κυνηγήσουν και το χρονόμετρο, όπως επίσης είναι σίγουρο ότι έστω και λίγοι από τους θεατές τους θα αποκτήσουν κάποια στιγμή έστω και μικρή αγωνιστική παιδεία και θα επιθυμούν να παρακολουθούν όχι μόνο Βασιλειάδη στις αναβάσεις, αλλά και Ζάχους και Αμαξόπουλο σε άλλους χώρους. Στο κάτω-κάτω, σε μια εποχή που η Ριτσώνα μαζεύει 70 συμμετοχές, το σπριντ Πύργου (Πύργου;;;;!!!!) αναβάλλεται και το σπριντ Χολομώντα (!!!!!) γίνεται ηρωικά με 17 αυτοκίνητα, ποιος έχει την πολυτέλεια να διώχνει κόσμο;
Μιας που το λέμε, πριν λίγες βδομάδες ένας φίλος ήθελε να βάλει στοίχημα ότι ο μόνος θεσμός που θα γίνει ολοκληρωμένα φέτος θα είναι το έπαθλο Αττικής. Επέμενε ότι ούτε ένας άλλος δε θα γίνει ολόκληρος, ούτε καν το πρωτάθλημα αναβάσεων. Όπως πάει το πράγμα, μάλλον καλά έκανα και δεν έβαλα το στοίχημα...
-
Εγω θα προτεινα (οσο δυσκολο και να ειναι) να δουμε τα πραγματα με μεγαλυτερη αισιοδοξια !!!
ΑΦηστε το χαμογελο να ξαναρθει σιγα σιγα (εστω και ψευτικο) και που ξερεις .......κατι μπορει να γινει φτανει να το θελουμε πραγματικα.
Κουραγιο.
dimos
-
Πιστεύω πως η ένσταση των διαφωνούντων δεν έχει να κάνει με το ντριφτ αυτό καθαυτό, που μόνο ένας κακεντρεχής θα έλεγε ότι δεν είναι εντυπωσιακό ή ότι δεν μαζεύει κόσμο, αλλά με το ότι αυτά τα αυτοκίνητα συμμετέχουν στο χρονομετρημένο κομμάτι, ενώ το μόνο που κάνουν είναι να προσπαθούν να... χάσουν χρόνο.
Νομίζω αν απλώς αποτελούσαν ένα show στο ενδιάμεσο του αγώνα, όπως είχε γίνει πριν μερικά χρόνια με τους δύο Ιάπωνες με τα Nissan Silvia, δεν θα έλεγε κανένας τίποτα. Αλλιώς, το να κράζουμε αδιακρίτως πράγματα που αυξάνουν το ενδιαφέρον του event μου φαίνεται πολύ κοντόφθαλμο. Αν ρωτάτε εμένα, μακάρι να ήταν και η RedBull εκεί και στο ενδιάμεσο του αγώνα να αμολούσε τρελούς με ροδάκια σε όλο το σώμα να κάνουν τη διαδρομή κατάβαση. Τα πάντα για να γίνει η μέρα γιορτή και όχι απλώς μια κόντρα πέντε-δέκα Σαξόραλλων.Α, να κράξουμε αναδρομικά και τον Αγγελίδη που έχει ανέβει κι αυτός τη Ριτσώνα με πάντες με τη Merc!
-
να πω τη γνωμη μου,
σαφως δεν με ενοχλους τα παιδια με τα ντριφταμαξα,απο τη στιγμη που τους επιτραπηκε να τρεξουν.ΣΑΦΩΣ με ενοχλει που επιτρεπεται να τρεχουν.(και αυριο παλι μπορει να μην επιτρεπεται φυσικα,αρχη φοβερη ειναι αυτη που εχουμε,εχει εφεση σε τετοιες αλλαγες!)
οι αγωνες εχουνε ενα μπουσουλα κανονων .ο αγγελιδης ετρεχε με ομολογκαρισμενο αμαξι και ετρεχε κατ αυτον τον τροπο,μαλιστα αν θυμαστε, με καλα λαστιχα δεν μπορουσε στην ασφαλτο να το κανει ετσι απλα το ντριφτ.
με χωματινα συνηθως ετρεχε.αμα ειναι ετσι να φτιαξουμε ολοι ενα πισωκινητο 300 αλογα 3500 κυβικα 700 κιλα να κανουμε την πλακα μας με 0.5 g πλευρικα,αλλα θεωρουσα οτι τρεχουμε εντος καποιων κανονων....
θα τα ακουει αυτα ο ροτζερ κλαρκ και θα τριζουν τα κοκκαλα του....η ουσια ειναι στους ΑΓΩΝΕΣ να κανεις χαιλαντεριες με αυτοκινητο εντος κανονισμων και να πουμε ,ωραιος χαβαλος
βαφτισαμε σαλουν και ολα μεσα και τα καναμε οτι να ειναι.....
αυτο με ενοχλει.
υγ. και νομιζα μαλιστα οτι ηταν αυτονοητο. -
Ο χρήστης agalanop έγραψε:
Τα πάντα για να γίνει η μέρα γιορτή και όχι απλώς μια κόντρα πέντε-δέκα Σαξόραλλων.Όπως σωστά υπονοείς, η μόνη κλάση που μπορεί να πει κανείς ότι αποτελούσε αγώνα ήταν η Α6. Άντε να τη χαλάσουμε κι αυτή, πολύ κράτησε. Στις άλλες τα αυτοκίνητα ήταν ελάχιστα και στην καλύτερη των περιπτώσεων είδαμε μονομαχίες μεταξύ μόνο δύο αυτοκινήτων, όπως αυτή στην ΕΕ10.
η ουσια ειναι στους ΑΓΩΝΕΣ να κανεις χαιλαντεριες με αυτοκινητο εντος κανονισμων
Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς μ' αυτό. Όμως, δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι οι ντριφτάδες συμμετέχουν για να κάνουν χρόνο ή για να βαθμολογηθούν σε κάποιον ΑΓΩΝΑ. Την πλάκα τους κάνουν οι άνθρωποι, επιδεικνύουν μια δεξιότητα δική τους και του αυτοκινήτου, προσφέρουν θέαμα, φέρνουν θεατές, ξεκινάνε πίσω απ' όλους, τι πειράζει;
Πέραν αυτού, ας μην υποτιμούμε την προσπάθεια, ειδικά όταν εμπεριέχει κινδύνους. Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν πάνε με το πλάι στις συνηθισμένες ακίνδυνες αλάνες που γίνονται ντριφτ. Αν το χάσουν, δίπλα υπάρχουν βράχοι και μπαριέρες που μπορούν να κάνουν σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο. Γι' αυτό και μόνο ας σεβαστούμε την προσπάθειά τους και το ότι δε μένουν στις αλάνες όπως οι υπόλοιποι του χώρου.στο ενδιάμεσο του αγώνα να αμολούσε τρελούς με ροδάκια σε όλο το σώμα να κάνουν τη διαδρομή κατάβαση
Εντυπωσιακό. Ο τύπος προσπερνάει μοτοσυκλέτες και στις κλειστές κάνει φλικ και κατεβαίνει γυρισμένος από πριν!!!!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
αμα ειναι ετσι να φτιαξουμε ολοι ενα πισωκινητο 300 αλογα 3500 κυβικα 700 κιλα να κανουμε την πλακα μας με 0.5 g πλευρικα,αλλα θεωρουσα οτι τρεχουμε εντος καποιων κανονων....Δημήτρη, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να μη μπορεί να κάνει την πλάκα του και ο ντριφτάς και να κυνηγάει και τα δέκατά του ο αγωνιζόμενος, και ο θεατής να απολαμβάνει και τους δύο; Εφόσον ο ένας δεν εμποδίζει τον άλλο. Θα μπορούσαν να μην περιλαμβάνονται σε κατηγορία και να τρέχουν σε ένα δικό τους show, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας.
Βέβαια με αυτό που γράφεις παραπάνω φαίνεται σα να έχεις την ίδια ένσταση και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της FS (Καμπύλης, Περατινός κ.λπ.), όχι μόνο για τα drift cars. Σωστά;
Όπως σωστά υπονοείς, η μόνη κλάση που μπορεί να πει κανείς ότι αποτελούσε αγώνα ήταν η Α6. Άντε να τη χαλάσουμε κι αυτή, πολύ κράτησε. Στις άλλες τα αυτοκίνητα ήταν ελάχιστα και στην καλύτερη των περιπτώσεων είδαμε μονομαχίες μεταξύ μόνο δύο αυτοκινήτων, όπως αυτή στην ΕΕ10.
Το 'άντε να τη χαλάσουμε κι αυτή' ελπίζω να μην πηγαίνει σε εμένα γιατί με το σχόλιό μου δεν υπονοούσα κάτι τέτοιο. Με Saxo τρέχω και ως θεατής θα απολαύσω το πέρασμα οποιουδήποτε αυτοκινήτου. Απλώς καταλαβαίνω και τον κόσμο που, ναι, επειδή ίσως δεν ξέρει να ξεχωρίσει ένα τέλειο από ένα μέτριο πέρασμα ώστε να αδιαφορεί για το μοντέλο του αυτοκινήτου που το κάνει, έχει βαρεθεί τους αγώνες όταν βλέπει τα ίδια αυτοκίνητα από το '95.
Τα φλικ του Rollerman είναι πράγματι απολαυστικά, κάθε φορά που τα βλέπω θέλω να βάλω ροδάκια και να το προσπαθήσω!
-
στην ουσια ναι διαφωνω με την αλλαγη κανονισμων, γιατι ετσι και χωρις λογο, οπως συχνα κανει η αρχη του σπορ.
δεν θα μπω στη διαδικασια να μιλησω (ξανα) οδηγικα(οπως πχ που εγραψα για το 0,5g)
αγαλοπ,με αυτη τη λογικη του ολοι να διασκεδαζουμε αν πω οτι συμφωνω θα πω επισης οτι θελω να παμε 20 ατομα να κλεισουμε το στενο κομματι στο ντραφι να ανεβοκατεβουμε......
χωρις χρονομετρα χωρις τιποτα....
ετσι φτασαμε εδω που φτασαμε.....με αυτα τα αλαμπουρνεζικα που καθε τοσο επιτρεπονται και φαινονται και φυσιολογικα.....
ειναι πως να στο πω,τυπικοι στο να φοραει χανς το 1300 και νορμαλ να φοραει 3λιτρο τουρμπο το 'λαντα' και να τρεχουν στον ιδιο αγωνα...
κατι γραφω λαθος μαλλον και δεν γινομαι κατανοητος.
-
στο video με το εσκορτ το πρασινοκαιπολλααλλαχρωματα ο οδηγός και cage εχει και hans.....
-
Τα FS τρέχουν με ίδιους κανονισμούς ασφάλειας με τα άλλα.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ειναι πως να στο πω,τυπικοι στο να φοραει χανς το 1300 και νορμαλ να φοραει 3λιτρο τουρμπο το 'λαντα' και να τρεχουν στον ιδιο αγωνα...Νασο εχεις δικιο καθοτι δεν διευκρινισα οτι το σχολιο ηταν για το ανωτερω σημειο
-
αν παμε αυτη τη λογική παρακατω τοτε πρεπει να ψεξουμε και αυτο
και τον Κεν Μπλοκ... που οντας οδηγός του ΠΠΡ 'κανει και τετοια'...
-
παλι δεν καταλαβαινετε τι λεω.
το gymkana ειναι με φορντ 600 αλογων το οποιο απαγορευεται σε αγωνες.(τουλαχιστον σε οχι σαλουν μορφη...)
αυτο λεω. -
προσωπικά? καταλαβαινω απολυτα....
και η ηλικια μου θα με εκανε να συμφωνησω...αλλα ΠΡΕΠΕΙ να ερθει νεο αιμα και στην μερια των θεατων και στην μερια ( ολοι ευχομαστε κι ευελπιστουμε ) των αγωνιζομενων... στους οποιους ατο σταδιο γνωσεων τους αυτη τη στιγμη, η τελεια γραμη δε λεει τιποτα...
το τσαφ τσουφ βρουμ βρουμ και το καμενο λαστιχο λενε....μη κοιτατε τις τεχνικες λεπτομερειες του αυτοκινητου δεν ενδιαφερει ( προς το παρον ελπιζουμε ) τους πιτσι που το χαζευουν...
απο την αλλη - και σε τελική αναλυση - δεν ειναι χιλιες φορές καλυτερο οι ντριφταδες να ντριφταρουν σε ενα απολυτα ελεγχωμενο περιβαλλον ασφαλειας παρα τα παρκιν κ.λ.π. να μη μιλήσω για λιμανακια????
-
εγω ολο αυτο το λεω αχταρμα και αποπροσανατολισμο.
με την ιδια ακριβως λογικη και εγω, που εχω ακομα λιγοτερα μεσα και διαφορετικα, να τρεξω στην αναβαση με το ιχ μου (οπως αλλωστε τρεχανε το 70...ή 60 ή οποτε...) -
μη ξεχνατε οτι.... την τρεχουν...
τα ρεγκουλαριτυ...
( δε τα λεω βεβαιως ως αντιπαραθεση, αλλα ως μια 'αλλη' αποψη) -
Ο χρήστης agalanop έγραψε:
Το 'άντε να τη χαλάσουμε κι αυτή' ελπίζω να μην πηγαίνει σε εμέναΌχι, βέβαια.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
με την ιδια ακριβως λογικη και εγω, που εχω ακομα λιγοτερα μεσα και διαφορετικα, να τρεξω στην αναβαση με το ιχ μου (οπως αλλωστε τρεχανε το 70...ή 60 ή οποτε...)Αν δεν κάνω λάθος, η σαλούν εξυπηρετεί και αυτό το σκεπτικό. Αρκεί, βέβαια, να υπάρχουν όλα τα μέσα ασφαλείας που ισχύουν για τους υπόλοιπους. Αυτό δεν αποτελεί ελληντική πρωτοτυπία. Στην πατρίδα του motorsport, την Αγγλία, το κάνουν εδώ και χρόνια όχι μόνο στις αναβάσεις αλλά και στα μεγάλα ράλλυ του BTRDA, όπου έφτασαν μέχρι το σημείο 6-7 χαβαλέδες να έχουν και κυπελλάκι με 1000αρια Μίκρα του '95. Έτσι ξεκινάνε ένα σωρό άνθρωποι εκεί και, μάλιστα, μερικοί παραμένουν αρκετά χρόνια σ' αυτές τις 'κατηγορίες' πριν πάρουν κάτι ομολογκαρισμένο.
-
δλδ επιτρεπουν χιλια αλογα πχ με τηρουμενους τους κανονες ασφαλειας?....
ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ 2012