-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Τα παροπλισμένα (ή σχεδόν) δεν πιάνονται. Εξάλλου με τον Κορεάτη μετακινείσαι τώρα. Τα ρώτησες τα καημένα τα γαλλάκια πώς αισθάνονται?Η ΒΧ παίρνει μπροστά οποτε της το ζητάω, το ΑΧ περιμένει καρτερικά στην Χαλκίδα να πάρει κανείς οτι έχει απομείνει πάνω του και αξίζει και μετά.....
Η ΖΧ βρε τι κάνει??
Μην πω με τι κυκλοφορείς κι εσύ στην δουλεία -
Θες να τα ακούσεις μου φαίνεται...
Η ΖΧ παίρνει μπροστά τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, και την κάνω βόλτα μέσα στο κτήμα για να ξεμουδιάζει. Αν ήσουν σωστός μάστορας θα την έφτιαχνες τηλεπαθητικά και θα ήταν μια χαρά.
Η Xsara μου χρειάζεται επειγόντως τακάκια (τουλάχιστον) και ο γιατρός συνέστησε ολιγοήμερη ξεκούραση, γι'αυτό πήρα το Getz για τη δουλειά.
Η C5 από την άλλη κινείται καθημερινά. Μάλιστα μπορώ να πω ότι είναι στις καλές της. Χθες το πρωί μου έκλεισε το μάτι πονηρά, κι έτσι πήρα εκείνη για μια βόλτα (μια που ο πατήρ είχε πάρει το μικρό).
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αν ήσουν σωστός μάστορας θα την έφτιαχνες τηλεπαθητικά και θα ήταν μια χαρά.Κύριε Νικόλα.
Με αφορμή το τελευταίο post που κάνατε, λέγοντας ότι ο Κύριος Χρήστος δεν είναι καλός ¨μάστορας¨ για να μπορέσει να επισκευάσει την χαλασμένη πλεξούδα της ΖΧ, με την μέθοδο της τηλεπάθειας πήρα την απόφαση να συνδέσω το φόρουμ μας απευθείας με τον κύριο Γιούρη Γκέλερ.Όπως καλά γνωρίζετε ο κύριος Γκέλερ είναι ¨αυθεντία΄ στην τηλεπαθητική μέθοδο.
Κυρίες και Κύριοι αμέσως τώρα συνδεόμαστε δορυφορικά με την κατοικία του κυρίου Γκέλερ στην Αγγλία.
Και για να μην καθυστερούμε ας αρχίσουμε την ¨επισκευή¨...πάμε όλοι μαζί!!!!
ΦΤΙΑΞΕ – ΦΤΙΑΞΕ – ΦΤΙΑΞΕ !!!
..............
Κύριε Νικόλα περιμένουμε όλοι με μεγάλη ανυπομονησία το αποτέλεσμα!
-
Paparia.
Χωρίς πλάκα τώρα, μα είναι δυνατόν να μη μπορεί να φτιάξει την πλεξούδα εκ του μακρόθεν?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Paparia.Χωρίς πλάκα τώρα, μα είναι δυνατόν να μη μπορεί να φτιάξει την πλεξούδα εκ του μακρόθεν?
Λαϊκιστή από μακριά?
-
Πες το κι έτσι.
Αλλη λύση βέβαια (που μάλλον δεν τη θέλει ο πατέρας μου, όταν του το πρότεινα ξύνησε τα μούτρα του) είναι να βγουν καθίσματα και τέτοια από τη ΖΧ, να αλλαχτούν αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα, να μπει και ένας TU5J4 και να το κάνουμε track car.
Και μετά ξύπνησα.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Paparia.Χωρίς πλάκα τώρα, μα είναι δυνατόν να μη μπορεί να φτιάξει την πλεξούδα εκ του μακρόθεν?
Ποιός ο Χρήστος ή ο Γκέλερ ;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
λοιπον εχω ενα c3 1400 και θελω να το βελτιοσω λιγακι με τισ ζαντουλες τιν μηχανουλα του να παρει δηλαδη λιγο τα πανω του γιατι ετσυ οπωσ ειναι τωρα δεν εχει τιποτα να πει
steven καλωσήρθες.
Αν και θα αρχίσουν διάφοροι ότι διώχνω τους νέους που έρχονται στο Citroen forum θα σου πω ότι αν δεν έχει κάτι να σου πεί η c3 μάλλον διάλεξες λάθος αυτοκίνητο.
Επειδή είχα χρόνια Σίτροεν με 1,4 8ν (ΑΧ Λεμαν) δεν είναι εύκολο να πάρεις άλογα μάλλον να χάσεις. Η λύση για δύναμη είναι μία 1,6 16ν από σάξο vts Αλλά κάτω από 3000 € δεν πρόκειται να πέσει μια τέτοια μετατροπή. Βάλε λοιπόν ζαντούλες να ομορφύνει λίγο η Γαλλίδα και κανά ηχοσύστημα (αυτό θα κάνω κι εγώ στο Getz ) και μην ψαρώσεις από διάφορους που με θα σου θποσχεθούν 30 άλογα μα φίλτρο και εξάτμιση
Τι χρώμα ειναι το C3?Και να σκεφτείτε ότι τα Citroen δεν ήθελα να τα δω ούτε ζωγραφιστά πριν από το C4!
Το γεγονός ότι η C4 προσελκύει μην παραδοσιακούς Σιτροενάκιδες μάλλον στα αρνητικά της το συγκαταλέγω(μαζί με τον πίσω άξονα )
Πάντως με το καλό orfiso!
Δεν νομίζω η Citroen θα συμφωνίσει μαζί σου.
Το να αλλάζει κάποιος από φανατικός φίλος των Γερμανικών Εταιριών σε Citroen νομίζω ότι θα προκαλούσε αρκετά χαμόγελα στους manager της Citroen.
Επίσης νομίζω ότι σκοπός της κάθε εταιρίας είναι να πουλήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα.
'Το γεγονός ότι η C4 προσελκύει μην παραδοσιακούς Σιτροενάκιδες' πόσο σε ζημιώνει εσένα προσωπικά;
Γιατί έτσι όπως το λες η Citroen είναι ένα κλειστό γκέτο από γνώστες και φανατικούς θαυμαστές και όσοι τολμήσουν να μπούνε στους κόλπους της θα πρέπει πρώτα να περάσουν αυστηρές δοκιμασίες ώστε να τους το επιτρέψουν.
Κανονικά θα έπρεπε να χαρούνε οι φανατικοί της Citroen όταν καποιος αλλάζει στατόπεδο και συντάσεται μαζί τους.
Όλα αυτά που λέω να μην τα πάρεις προσωπικά.
Αναφέρομαι στην γενικότερη ιδέα που υπάρχει ότι θα πρέπει σώνει και καλά να είμαστε πιστοί σε κάποια εταιρία ότι καλό ή πατάτα θα βγάλει αυτή.
Είμαι ελεύθερος να επιλέξω ότι θέλω από οποιαδήποτε εταιρία, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσω και χωρίς να ρωτήσω κανέναν.
Από εκεί και πέρα είναι ευθύνη της εταιρίας να με κάνει φίλο της, θαυμαστή, φανατικό της.
Και αν δεν πετύχει το παραμικρό από όλα τα παραπάνω θα με κάνει εχθρό της.
Αυτά τα ολίγα... -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Τι χρώμα ειναι το C3?Ασημι ειναι φίλε μου καί σας ευχαριστω πόλυ όλους για το ενδιαφερον σας αν και το περιμενα αυτο το αποτελεσμα μιποσ ξερεται κανα καλον για εξωτερικεσ βελτιοσουλες αφου μονο αυτο μπορω να κανω στο ψωφιμακι μου
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχετε ήδη αναφερθεί σε κάποιο 'πρόβλημα' σχετικά με αερόσακους για την xsara.
Του πατέρα η xsara (1.6 16V '01) του άναψε το λαμπάκι του αερόσακου του οδηγού.
Έχετε υπόψη σας τι μπορεί να παίζεται?Tο πρόβλημα εντοπίστηκε στη φύσα που βρίσκεται κάτω απ'το κάθισμα (του οδηγού) η οποία έχει χαμηλή ωμική αντίσταση με αποτέλεσμα να μην περνάει το κατάλληλο ρεύμα.
Αν η citroen δίνει την φύσα σαν ανταλλακτικό θα αντικατασταθεί αλλιώς θα ενωθούν απ'ευθείας τα καλωδιάκια. Αυτά!
-
Για όσους έχουν GS/GSA και θέλουν βοήθεια...
Ψάχνει κανείς για εξαρτήματα για BX GTi;
http://www.oldclassiccar.co.uk/freeads/ ... bx_gti.htm
http://www.247spares.co.uk/citroen-parts/
Τι, όλα εγώ θα σας τα βρίσκω;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ψάχνει κανείς για εξαρτήματα για BX GTi;http://www.oldclassiccar.co.uk/freeads/ ... bx_gti.htm
http://www.247spares.co.uk/citroen-parts/
Τι, όλα εγώ θα σας τα βρίσκω;
Τώρα που πήρε το Getz τα λες? Επρεπε να του τα δείξεις πριν από ένα μήνα!
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχετε ήδη αναφερθεί σε κάποιο 'πρόβλημα' σχετικά με αερόσακους για την xsara.
Του πατέρα η xsara (1.6 16V '01) του άναψε το λαμπάκι του αερόσακου του οδηγού.
Έχετε υπόψη σας τι μπορεί να παίζεται?Tο πρόβλημα εντοπίστηκε στη φύσα που βρίσκεται κάτω απ'το κάθισμα (του οδηγού) η οποία έχει χαμηλή ωμική αντίσταση με αποτέλεσμα να μην περνάει το κατάλληλο ρεύμα.
Αν η citroen δίνει την φύσα σαν ανταλλακτικό θα αντικατασταθεί αλλιώς θα ενωθούν απ'ευθείας τα καλωδιάκια. Αυτά!
Να πάρει, το ήξερα αυτό, θα μπορούσα να στο απαντήσω κατευθείαν... Πώς μου ξέφυγε το αρχικό σου post?
Γενικά έχει παρατηρηθεί στον όμιλο αυτό το πρόβλημα... Νομίζω πως στα τελευταίας γενιάς πάντως το έχουν διορθώσει.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Γενικά έχει παρατηρηθεί στον όμιλο αυτό το πρόβλημα... Νομίζω πως στα τελευταίας γενιάς πάντως το έχουν διορθώσει.Εδώ συμβαίνει σε άλλες πιο ακριβές αστεράτες οικογένειες
-
Παιδιά ερώτηση: Tι σημαίνει αναλυτικά το VTR και το VTS. Έγινε ερώτηση σε επίσημο αντιπρόσωπο και δεν ήξερε
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Παιδιά ερώτηση: Tι σημαίνει αναλυτικά το VTR και το VTS. Έγινε ερώτηση σε επίσημο αντιπρόσωπο και δεν ήξερεΕχω την εντυπωση οτι το VTS ερχεται απο τη γαλλικη λεξη ViTeSse που σημαινει ταχυτητα.....Δεν παιρνω και ορκο αλλα καπου το πηρε τ'αυτι μου......
-
Ο χρήστης parafron έγραψε:
Παιδιά ερώτηση: Tι σημαίνει αναλυτικά το VTR και το VTS. Έγινε ερώτηση σε επίσημο αντιπρόσωπο και δεν ήξερε
Εχω την εντυπωση οτι το VTS ερχεται απο τη γαλλικη λεξη ViTeSse που σημαινει ταχυτητα.....Δεν παιρνω και ορκο αλλα καπου το πηρε τ'αυτι μου......
Aκριβώς.
Το VTR ούτε ργώ ξέρω τι σημαίνει... -
To VTS όντως προέρχεται από τη γαλλική λέξη ViTeSse που σημαίνει ταχύτητα. Τα υπόλοιπα VTR και VTL δε σημαίνουν κάτι, εκτός από το επίπεδο εξοπλισμού. Τα φωνήεντα R,Τ,S,G,V,Χ χρησιμοποιούνται συχνά από τις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς είναι εύηχα και στον ανθρώπινο εγκέφαλο γίνεται ασυναίσθητα σύνδεση με δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Αντίθετα τα L,B,H δίνουν έμφαση σε χαρακτηριστικά άνεσης, οικονομίας και ευκολίας χρήσης.
http://money.cnn.com/2004/09/07/pf/auto ... e_decoder/
-
Ώστε γι'αυτό οι Κορεάτες ονόμασαν το μοντέλο του Accent μου LS Full. Άνεση και δυναμισμός στο φουλ!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ώστε γι'αυτό οι Κορεάτες ονόμασαν το μοντέλο του Accent μου LS Full. Άνεση και δυναμισμός στο φουλ!....ή Banzai GLXi...
CITROËN FORUM