-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Συγκριτικός πίνακας καταβολής Τελών 2011-2012
Ετος ...... Ιδιοκτήτες ....... Eσοδα
2011 ...... 6.340.000 ....... 1.150.800.000 ευρώ
2012 ...... 5.900.000 ....... 1.201.260.000 ευρώ*- Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους
Παρατήρηση 1:
Το παραπάνω πινακάκι λέει ότι το 6.340.000 και το 5.900.000 αναφέροται σε 'ιδιοκτήτες' αντί 'ΙΧ'...Παρατήρηση 2:
Από το πινακάκι προκύπτει, όπως είδαμε, ότι o μέσος όρος των τελών που καταβλήθηκαν για το 2011 ήταν 183.5 ευρώ, ενώ για το 2012 ήταν 203.6 ευρώ. Η ποσοστιαία αύξηση πηγαίνοντας από το 183.5 στο 203.6, είναι +11%, ενώ το ίδιο άρθρο μιλάει για 'αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας κατά μέσο όρο 8%'.Αν δει κανείς τις αυξήσεις στα τέλη 2011-2012 ανά κατηγορία [βάση κυβικών], σε 8 από τις 11 κατηγορίες η αύξηση είναι 9 με 10%. Στα 1600-1700cc (χοντρικά τα γράφω τα cc) είναι 10.4%, στα 1800-1900cc είναι 11% και μόνο στα 1100-1300cc είναι πιο πάνω (12.5%). Δεν έχω πρόχειρα στοιχεία για το τι ποσοστό ΙΧ επί του συνόλου περιλαμβάνει η κάθε 'κατηγορία κυβικών' (άρα και πόσο επηρεάζει το σύνολο) αλλά αυτό το +11% δε μου φαίνεται τρομερά λογικό.
Ίσως βέβαια να φταίει και η ώρα και η κούραση της ημέρας...
Αν δεχτούμε οτι κατα κύριο λόγο οι πινακίδες που κατατέθηκαν ήταν απο αυτοκίνητα 2000+ κυβικών, τότε μια αυξηση 8-10% δέν νομίζω οτι μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει τα χαμένα 600άρια και 800άρια που θα πλήρωναν, πόσο μάλλον να βγούν και παραπάνω.
Πχ εμείς στην οικογένεια έχουμε 5 αυτοκίνητα, το ένα ήταν 2λιτρο και κατέθεσα τις πινακίδες το τέλος του 2010. Σαν συνολο για τα 4 εναπομείνανατα αυτοκίνητα παρά τις αυξήσεις των δύο τελευταίων χρόνων πληρώνουμε λιγότερα απ ότι θα πληρώναμε μαζί με το δίλιτρο, ακόμα και με τιμές τελών του 2009.
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στα τέλη των 2000+ που χρειάζονται τεράστιες αυξήσεις στις μικρότερες κατηγορίες για να ισοσκελιστούν οι απώλειες.
Οπότε μέχρι να δημοσιευτούν αναλυτικότερα στατιστικά, πχ πόσα αυτοκίνητα απο κάθε κατηγορία υπάρχουν και αναλυτικά ποιές κατηγορίες κατέθεσαν πινακίδες, πιστεύω οτι τα νούμερα αυτά είναι ΓΤΠ.
-
Κι εγώ πιστεύω ότι τα νούμερα από τις 'δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους' είναι ΓΤΠ.
Μακάρι για μια έστω φορά να είχαν τα @@ να παραδεχτούν το μέγεθος της τους, αλλά.... -
«Κομπίνα» με βουλγαρικές πινακίδες αυτοκινήτων
Μεγάλη έρευνα του ΣΔΟΕ βρίσκεται σε εξέλιξη από τις αρχές του χρόνου στη Θεσσαλονίκη και άλλους νομούς για κατόχους Ι. Χ. που έχουν παραδώσει τις πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού στην Ελλάδα αλλά έχουν «μετατρέψει» τα αυτoκίνητά τους σε βουλγαρικά, με πινακίδες κυκλοφορίας της γείτονος «γλιτώνοντας» έτσι τεκμήρια, υψηλά τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.
Το φαινόμενο της κυκλοφορίας αυτοκινήτων με βουλγαρικές πινακίδες που πολλοί εμφανίζουν ως νόμιμο στην Ελλάδα -διαφημίζοντας το μάλιστα και με αναρτήσεις στο Διαδίκτυο- έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των διωκτικών αρχών και σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής» έχει ξεκινήσει μια πρώτη δειγματοληπτική έρευνα στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
Στο μικροσκόπιο βρίσκονται τουλάχιστον 500 περιπτώσεις κατόχων Ι. Χ. πολυτελών αυτοκινήτων για τα οποία θα ακολουθήσουν «διασταυρώσεις» αν ταξινομήθηκαν στη γειτονική χώρα και κυκλοφορούν πάλι στην Ελλάδα με βουλγαρικές πινακίδες.
-
busted
-
Σε χωρο σταθμευσης δημοσιου νοσοκομειου Grand cherokee μ ε σημα του ιατρικου συλλογου σημα του νοσοκομειου και βουλγαρικες πινακιδεσ.Ωραιος.....
-
Ειναι παρανομο η απλως χτυπαει ασχημα το ματι και το ταμειο και αναλαμβανει το Σδοε;
-
Έχει τίποτα παράνομο αυτό το πράμα? Απαγορεύεται να έχω μιά επιχείρηση στο εξωτερικό και περουσιακά στοιχεία εκεί? Να μου κάνουν πόθεν έσχες για τα περουσιακά στοιχεία αυτά, ναι, να με εμποδίσουν να έχω ξένες πινακίδες δεν μπορούν...
-
Βινιέτα άμεσα, η μόνη λύση για τέτοιες μπονηριές.
-
Πάλη θα συμφέρει, ενιαία Ευρώπη δεν θέλανε?? Μαζί πάνε αυτά!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ειναι παρανομο η απλως χτυπαει ασχημα το ματι και το ταμειο και αναλαμβανει το Σδοε;Έχει τίποτα παράνομο αυτό το πράμα? Απαγορεύεται να έχω μιά επιχείρηση στο εξωτερικό και περουσιακά στοιχεία εκεί? Να μου κάνουν πόθεν έσχες για τα περουσιακά στοιχεία αυτά, ναι, να με εμποδίσουν να έχω ξένες πινακίδες δεν μπορούν...
Το να κυκλοφορεί κάποιος με πινακίδες Βουλγαρίας είναι καθ' όλα νόμιμο και το 'κόλπο' δεν αποτελεί απάτη αλλά παραθυράκι για όσους δεν αντέχουν την δυσβάσταχτη ελληνική φορολογία.
Το φαινόμενο δεν διέφυγε της προσοχής του ΣΔΟΕ και σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Μακεδονία» οι ελληνικές αρχές θα ζητήσουν τη συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών της Βουλγαρίας, προκειμένου να διαπιστωθεί αν η κατοχή του Ι.Χ. είναι το μοναδικό πραγματικό αντικείμενο της αλλοδαπής εταιρείας. Παράλληλα θα γίνει έλεγχος με βάση τις προβλέψεις της τελωνειακής νομοθεσίας περί «συνήθους κατοικίας» του οδηγού του Ι.Χ.
Το προβλεπόμενο πρόστιμο που θα κληθεί να πληρώσει όποιος αποφάσισε να δημιουργήσει μία εταιρεία χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο, μόνο και μόνο για να οδηγεί… φτηνά ένα ακριβό Ι.Χ., είναι διόλου ευκαταφρόνητο: από 2.500 έως 10.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος.
-
Ελληνας γιατρός εργαζομενος στο δημοσιο με εταιρεια στην Βουλγαρια΄Μονο εμενα φαινεται περιεργο;
-
Ο χρήστης jaxws έγραψε:
Ελληνας γιατρός εργαζομενος στο δημοσιο με εταιρεια στην Βουλγαρια΄Μονο εμενα φαινεται περιεργο;Συζυγος Βουλγαρα και το αμαξι στο ονομα της;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ελληνας γιατρός εργαζομενος στο δημοσιο με εταιρεια στην Βουλγαρια΄Μονο εμενα φαινεται περιεργο;
Συζυγος Βουλγαρα και το αμαξι στο ονομα της;
Μην είσαι μλκς, οι Βούλγαροι βρωμάνε, οδηγούν μοσκβιτς και Έλληνας γιατρός ποτέ δεν θα παντρευοταν βουλγαρα
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Ελληνας γιατρός εργαζομενος στο δημοσιο με εταιρεια στην Βουλγαρια΄Μονο εμενα φαινεται περιεργο;
Συζυγος Βουλγαρα και το αμαξι στο ονομα της;
Μην είσαι μλκς, οι Βούλγαροι βρωμάνε, οδηγούν μοσκβιτς και Έλληνας γιατρός ποτέ δεν θα παντρευοταν βουλγαρα
-
τι busted?
δεν επιασαν κανεναν, απλα ανακοινωσαν οτι ΘΑ κανουν ελεγχους. Δηλαδη για αλλη μια φορα το κρατος ανακοινωνει στους υπηκοους του οτι ΘΑ κανει τη δουλεια του, δλδ τα αυτονοητα...
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
και την ασφαλεια γλιτωνεις. να το ασφαλισεις απεναντι σε τι?? υποτιθεται βεβαια οτι ειναι σε ιδιωτικο χωρο....και αν λυθει το χειροφρενο και τσουλησει πανω σε μερσεντε...?
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
και την ασφαλεια γλιτωνεις. να το ασφαλισεις απεναντι σε τι?? υποτιθεται βεβαια οτι ειναι σε ιδιωτικο χωρο....
και αν λυθει το χειροφρενο και τσουλησει πανω σε μερσεντε...?
αμα ειναι για μερσεντε τοτε αλλαζει το θεμα. να ασφαλιστει το ακινητοποιημενο και μαλιστα με μεικτη..
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
...Το προβλεπόμενο πρόστιμο που θα κληθεί να πληρώσει όποιος αποφάσισε να δημιουργήσει μία εταιρεία χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο, μόνο και μόνο για να οδηγεί… φτηνά ένα ακριβό Ι.Χ., είναι διόλου ευκαταφρόνητο: από 2.500 έως 10.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος.Με την υποσημείωση ότι το 'ακριβό ΙΧ' μπορεί να μην αξίζει ούτε όσο η βενζίνη που έχει μέσα (που λέει ο λόγος) κι απλά να έχει 'πολλά' κυβικά (που όπως ξέρουμε είναι το Α και το Ω σε ένα αυτοκίνητο ).
Απλά είναι τα πράγματα. Αν έχουν παραβεί κάποιο νόμο πρέπει να τιμωρηθούν, αλλιώς πρώτα πρέπει να κλείσει το 'παραθυράκι' (χωρίς αναδρομική χρέωση, προφανώς) και μετά ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του.
-
θα τους κλασουν τα παπαρια.
Δεν είναι παράνομο να διώξεις έξω το αμάξι σου κ να του αλλάξεις πινακίδα βάζοντας το στην εταιρία σου. Κ το άλλο με το να αποδεικνύεις οτι είναι ενεργή η εταιρία στο εξωτερικό είναι το πιο γελοίο. Μπορείς να κάνεις μια 'εικονική' αγοραπωλησία με τους λογιστές που την 'κρατάνε'.
Απλά αυτοί οι παπαρες δημοσιογράφοι, δεν κάνουν μια ερώτηση οταν τους ανακοινώνουν κάτι ή το κάνουν απλά για να βγάλουν εντυπωσιακές ειδήσεις-τίτλους -
Δεν ξέρω τι είναι πιο τραγικό....
Το ότι υπάρχει παραθυράκι για να μπορεί κάποιος να στήσει εταιρία έξω και να κυκλοφορεί με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα ώστε να γλιτώνει τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια, ή το ότι εκεί που τα έχουν φτάσει τα τέλη και τα τεκμήρια από κάποια 'κατηγορία κυβικών' και μετά σου έρχεται πιο οικονομικό να ιδρύσεις και να συντηρείς εταιρία στο εξωτερικό, παρά να τα πληρώνεις!...
Τέλη κυκλοφορίας