-
...
-
Τι λε ρε παιδί. 30 χιλιάδες ολάκερα χιλιόμετρα; Το μοτέρ είναι ακόμα το μαμά ή έχει αλλάξεις/ανακατασκευαστεί;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι λε ρε παιδί. 30 χιλιάδες ολάκερα χιλιόμετρα; Το μοτέρ είναι ακόμα το μαμά ή έχει αλλάξεις/ανακατασκευαστεί;προφανώς έχει ως παράδειγμα τα δικά του 10.000 χλμ από το 09.
-
Μακαρι να ηταν ολοι οι φτωχοι συγγενης ετσι...
Καλυτερα seat ή skoda παρα VW και πειτε με κομπλεξικο, εγω το πορτοφολι μου κοιταω. -
γιατι ρε παιδια...
ασχημο ειναι το ΕΧΕΟ;;
ή το ALTEA;;το IMPIZA δεν ειναιπλεον θρυλος στα μικρα;;
ακομα και απο την εποχη του 127 δεν ειχε φημη γερων και τιμιων αμαξιων;;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί είναι ωραίο το Οκτάβια ή το Σουπέρμπ; Τα ίδια σκατά είναι και η Σκόντα. Φτωχοί συγγενείς η Σεατ & Σκοντα. Καταλάβετε το.+1
The Skoda Octavia was #1 ...
5.4% share of the Hungarian market.
επισης στα τοπ 3 σε ΕΛΒΕΤΙΑ -ΑΥΣΤΡΙΑ....
το ΙΜΠΙΖΑ πρωτο σε Ισπανια....δευτερο σε Πορτογαλια...ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ή θα τρεχεις να ψωνιζεις με βαση την μαρκα;;;
Σεατ εχει
γιατι ρε παιδια...
ασχημο ειναι το ΕΧΕΟ;;
ή το ALTEA;;το IMPIZA δεν ειναιπλεον θρυλος στα μικρα;;
ακομα και απο την εποχη του 127 δεν ειχε φημη γερων και τιμιων αμαξιων;;
λυπήσουμε
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
ακομα και απο την εποχη του 127 δεν ειχε φημη γερων και τιμιων αμαξιων;;Τι εννοείς τίμιο?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ακομα και απο την εποχη του 127 δεν ειχε φημη γερων και τιμιων αμαξιων;;
Τι εννοείς τίμιο?
Σε εχει κλεψει ποτε ΣΕΑΤ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι λε ρε παιδί. 30 χιλιάδες ολάκερα χιλιόμετρα; Το μοτέρ είναι ακόμα το μαμά ή έχει αλλάξεις/ανακατασκευαστεί; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ακομα και απο την εποχη του 127 δεν ειχε φημη γερων και τιμιων αμαξιων;;
Τι εννοείς τίμιο?
Σε εχει κλεψει ποτε ΣΕΑΤ?
έχεις μπει σε αντιπροσωπία με λεφτά στην τσέπη ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι λε ρε παιδί. 30 χιλιάδες ολάκερα χιλιόμετρα; Το μοτέρ είναι ακόμα το μαμά ή έχει αλλάξεις/ανακατασκευαστεί;Ξέχασα. σόρυ. Πρέπει να γράφουν στο φόρουμ μόνο όσοι είναι 'ταρίφες'.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Κάπως έτσι θα είναι η Seat. Να πάψει να είναι η τελευταία και πιο τελειώμενη του ομίλου.
Γιατί στη Skoda έχει δοθεί μέχρι τώρα πολύ μεγαλύτερη προσοχη από ότι στη Seat.Ειναι η Seat η πιο τελειωμενη του ομιλου??? Εισαι σοβαρος τωρα???
Απλα η seat εχει μικρα αμαξια και πολυμορφικα και η skoda εχει ΜΟΝΟ το octavia... Ααααντε και το Yeti.
Εχουν μοιρασει τις κατηγοριες.. τιποτα παραπανω... Μικρα-Μικρο-μεσαια-Πολυμορφικα η Seat. Μεσαια-μεγαλα-SUV η Skoda.Το ειδαμε ποση προσοχη εχει δωθει στη Skoda με το καινουργιο Fabia που δε βλεπεται...
Πανευρωπαικά η Skoda πουλάει τα διπλά από τη Seat και οι δύο μαζί τα μισά από την Audi και αυτή τα μισά από τη Volkwagen.
Άρα η Seat είανι η τελευταία. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τι λε ρε παιδί. 30 χιλιάδες ολάκερα χιλιόμετρα; Το μοτέρ είναι ακόμα το μαμά ή έχει αλλάξεις/ανακατασκευαστεί;
Ξέχασα. σόρυ. Πρέπει να γράφουν στο φόρουμ μόνο όσοι είναι 'ταρίφες'.
πόσο παρεξηγησιάρης είσαι ??
χαλάρωσε λίγη πλάκα κάναμε...
στην τελική είναι αστείο να λες οτι είναι τέρας αξιοπιστίας επειδή δεν τρίζει στα 30.000km ... με τις ανάλογες εκφράσεις θαυμασμού...
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
γιατι ρε παιδια...
ασχημο ειναι το ΕΧΕΟ;;
ή το ALTEA;;το IMPIZA δεν ειναιπλεον θρυλος στα μικρα;;
ακομα και απο την εποχη του 127 δεν ειχε φημη γερων και τιμιων αμαξιων;;
Το Exeo είανι ωραίο. Το Altea είναι μία μαλακία και μισή
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Πανευρωπαικά η Skoda πουλάει τα διπλά από τη Seat και οι δύο μαζί τα μισά από την Audi και αυτή τα μισά από τη Volkwagen.
Άρα η Seat είανι η τελευταία.Αυτο θα πει οτι τα Seat δε βλεπονται και ειναι κουβαδες?
Ψαξε ποσα πολυμορφικα πουλιουνται σε ολες τις μαρκες σε σχεση με τα μεσαια-μεγαλα και ξανα-πες τα ολα αυτα.Απλα εχουν μοιρασει τις κατηγοριες. Εχουν την πολυτελεια να το κανουν με 4 εταιριες στη διαθεση τους!
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Πανευρωπαικά η Skoda πουλάει τα διπλά από τη Seat και οι δύο μαζί τα μισά από την Audi και αυτή τα μισά από τη Volkwagen.
Άρα η Seat είανι η τελευταία.Αυτο θα πει οτι τα Seat δε βλεπονται και ειναι κουβαδες?
Ψαξε ποσα πολυμορφικα πουλιουνται σε ολες τις μαρκες σε σχεση με τα μεσαια-μεγαλα και ξανα-πες τα ολα αυτα.Απλα εχουν μοιρασει τις κατηγοριες. Εχουν την πολυτελεια να το κανουν με 4 εταιριες στη διαθεση τους!
Δεν είναι κουβάδεες φυσικά. Το Altea και το πρώην Toledo με το φινιστρίνι δεν βλέπονται. Τα άλλα είναι αρκετά όμορφα
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Δεν είναι κουβάδεες φυσικά. Το Altea και το πρώην Toledo με το φινιστρίνι δεν βλέπονται. Τα άλλα είναι αρκετά όμορφα
Δε σου κανει δηλαδη εντυπωση πως τοσα χρονια δεν εχουν ενδιαφερθει καν να φτιαξουν ενα μοντελο στο μεγεθος του octavia και του superb? Αφου παλια ειχαν σ αυτη την κατηγορια...
Απλα αφησαν τον ανταγωνισμο στην Skoda... Η ετσι τους ειπαν οι Γερμανοι να κανουν...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Δεν είναι κουβάδεες φυσικά. Το Altea και το πρώην Toledo με το φινιστρίνι δεν βλέπονται. Τα άλλα είναι αρκετά όμορφα
Δε σου κανει δηλαδη εντυπωση πως τοσα χρονια δεν εχουν ενδιαφερθει καν να φτιαξουν ενα μοντελο στο μεγεθος του octavia και του superb? Αφου παλια ειχαν σ αυτη την κατηγορια...
Απλα αφησαν τον ανταγωνισμο στην Skoda... Η ετσι τους ειπαν οι Γερμανοι να κανουν...
Ναι η Skoda δέχτηκε περισσότερη ''αγάπη'' από τον όμιλο. Η Seat ψιλοαφέθηκε. Προφανώς είδαν ότι η Skoda έχει πιο πολλές προοπτικές από τη Seat.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι λε ρε παιδί. 30 χιλιάδες ολάκερα χιλιόμετρα; Το μοτέρ είναι ακόμα το μαμά ή έχει αλλάξεις/ανακατασκευαστεί;
Ξέχασα. σόρυ. Πρέπει να γράφουν στο φόρουμ μόνο όσοι είναι 'ταρίφες'.
πόσο παρεξηγησιάρης είσαι ??
χαλάρωσε λίγη πλάκα κάναμε...
στην τελική είναι αστείο να λες οτι είναι τέρας αξιοπιστίας επειδή δεν τρίζει στα 30.000km ... με τις ανάλογες εκφράσεις θαυμασμού...
Να συμπληρώσω απλά ότι το να θαυμάζεις αξιοπιστία αυτοκινήτου μετά από 30.000 χλμ είναι σαν να θαυμάζεις έναν έφηβο επειδή δεν έχει χοληστερίνη και τριγλυκερίδια.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Δεν είναι κουβάδεες φυσικά. Το Altea και το πρώην Toledo με το φινιστρίνι δεν βλέπονται. Τα άλλα είναι αρκετά όμορφα
Δε σου κανει δηλαδη εντυπωση πως τοσα χρονια δεν εχουν ενδιαφερθει καν να φτιαξουν ενα μοντελο στο μεγεθος του octavia και του superb? Αφου παλια ειχαν σ αυτη την κατηγορια...
Απλα αφησαν τον ανταγωνισμο στην Skoda... Η ετσι τους ειπαν οι Γερμανοι να κανουν...
Ναι η Skoda δέχτηκε περισσότερη ''αγάπη'' από τον όμιλο. Η Seat ψιλοαφέθηκε. Προφανώς είδαν ότι η Skoda έχει πιο πολλές προοπτικές από τη Seat.
πως το έκριναν αυτό;
όταν η σεατ μοσχοπουλούσε ιμπιζα, λεόν1 και τολεδο2 η σκοντα είχε τον ταρίφα μόνο άντε και λίγο το φαμπια.
προφανώς και έδωσαν προτεραιότητα στην σκοντα, μπαμ κάνει.το αλτεα είναι άσχημο, οκ! αλλά ποιο είναι όμορφο σε αυτή την κατηγορία; για πολυμορφικά μιλάμε.
SEAT FORUM