-
Γεια σας παιδια και χρονια πολλα. Επανερχομαι στο θεμα του Ibiza FR με το θεμα των λαδιων.Εχω πλησιασει λιγο πριν τα 5000 και παλι ρουφηξε για πλακα 1 λιτρο λαδακι. Τι σκ@τα να κανω? να τους το γυρισω πισω και να απαιτησω μετρηση της καταναλωσης λαδιου? Αλλαγη κινητηρα κατ'ευθειαν?
Και δευτερον : καθως παρκαρα, εσπασε το διακοπτακι που αναδιπλωνει τους ηλεκτρικους καθρεφτες. Το εψαξα στο νετ και βρηκα αρκετο κοσμο απο αγγλικο site να παραπονιεται οτι σε ολοκαινουρια αυτοκινητα σπανε και η σεατ τους χρεωνει. Σας εχει συμβει αυτο? Πως το αντιμετωπιζω? Παω και ζηταω αντικατασταση στο διακοπτη χωρις καμια χρεωση? -
Ο χρήστης GreenDay έγραψε:
Γεια σας παιδια και χρονια πολλα. Επανερχομαι στο θεμα του Ibiza FR με το θεμα των λαδιων.Εχω πλησιασει λιγο πριν τα 5000 και παλι ρουφηξε για πλακα 1 λιτρο λαδακι. Τι σκ@τα να κανω? να τους το γυρισω πισω και να απαιτησω μετρηση της καταναλωσης λαδιου? Αλλαγη κινητηρα κατ'ευθειαν?
Και δευτερον : καθως παρκαρα, εσπασε το διακοπτακι που αναδιπλωνει τους ηλεκτρικους καθρεφτες. Το εψαξα στο νετ και βρηκα αρκετο κοσμο απο αγγλικο site να παραπονιεται οτι σε ολοκαινουρια αυτοκινητα σπανε και η σεατ τους χρεωνει. Σας εχει συμβει αυτο? Πως το αντιμετωπιζω? Παω και ζηταω αντικατασταση στο διακοπτη χωρις καμια χρεωση?Συνηθες φαινομενο Η καταναλωση λαδιου.
viewtopic.php?f=15&t=43054&start=180 -
200ml/1000km είναι μια 'χαρά' για αυτό το μοτερ.
ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ, χειρότερη ζημιά (μάλλον) θα σου κάνουν -
Το λεόν είναι κακό από πλευράς χώρων για μικροαντικείμενα.
Είχα οδηγήσει το 1.4 έκδοση Style νομίζω, και είχε συρταράκια κάτω από τα εμπρός καθίσματα.
Που μπορώ να τα βρω μέσω ίντερνετ;
Δεν ξέρω κατά πόσο ταιριάζουν στα καθίσματα του δικού μου, μιας και είναι με την στήριξη μέσης, ενώ του test drive ήταν άλλα. -
αν εχει αλλαχθει η ανλτια νερου στα 60,000 με σιδερενια θα θελει ξανα στα 120.000?
-
καλο θα ειναι να αλλαχθει, νομιζω οτι δεν ειναι ακριβη.
-
Facelift για το Ibiza φέτος. Στα χνάρια του Mii.
-
Ο μπροστα προφυλακτηρας κ@υλα, ισως απο τους πιο ομορφους εκει εξω. Τα μπροστα φαναρια ομως κλαφτα... Αυτος ο προφυλακτηρας στα παλια φαναρια θα ηταν ΤΕΛΕΙΟΣ.
-
Τα προβολάκια μου αρέσουν πολύ εμένα, και τα φανάρια τολμώ να πώ. Επίσης έχω την υποψία ότι αυτό το πράσινο(ωραίο btw) δεν υπάρχει στο προηγούμενο ibiza. (ή είναι αυτή η αηδία το κιτρινοπρασινο μεταλλικο και απλά ο φωτισμός το κάνει να φαίνεται έτσι??) Και πότε περίπου θα βγεί αυτό? Εντός του έτους?
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Και πότε περίπου θα βγεί αυτό? Εντός του έτους?Παρουσιάζεται επίσημα το Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης.
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
αν εχει αλλαχθει η ανλτια νερου στα 60,000 με σιδερενια θα θελει ξανα στα 120.000?Σε Cordoba 1.4 '98 άλλαξα αντλία νερού, με την πλαστική φτερωτή, στα 60.000 Km με μεταλική φτερωτή και μέχρι τα 250.000 Km που το έδωσα δεν με ξανααπασχόλησε.
-
-
H Seat αρχίζει να ομορφαίνει αρκετά. Αυτό το νεό σχέδιο στο μπροστά προφυλακτήρα μου αρέσει πολύ
Κάπως έτσι θα είναι η Seat. Να πάψει να είναι η τελευταία και πιο τελειώμενη του ομίλου.
Γιατί στη Skoda έχει δοθεί μέχρι τώρα πολύ μεγαλύτερη προσοχη από ότι στη Seat. -
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Κάπως έτσι θα είναι η Seat. Να πάψει να είναι η τελευταία και πιο τελειώμενη του ομίλου.
Γιατί στη Skoda έχει δοθεί μέχρι τώρα πολύ μεγαλύτερη προσοχη από ότι στη Seat.Ειναι η Seat η πιο τελειωμενη του ομιλου??? Εισαι σοβαρος τωρα???
Απλα η seat εχει μικρα αμαξια και πολυμορφικα και η skoda εχει ΜΟΝΟ το octavia... Ααααντε και το Yeti.
Εχουν μοιρασει τις κατηγοριες.. τιποτα παραπανω... Μικρα-Μικρο-μεσαια-Πολυμορφικα η Seat. Μεσαια-μεγαλα-SUV η Skoda.Το ειδαμε ποση προσοχη εχει δωθει στη Skoda με το καινουργιο Fabia που δε βλεπεται...
-
Περί ορέξεως ουδείς λόγος. Απλά όταν κοιτάς το fabia μπορει να σου φανεί όμορφο σε λίγα χρώματα-συνδυασμούς, ενώ στα υπόλοιπα να σε αφήνει αδιάφορο. Αντίθετα, αν ο σχεδιασμός ενός ΣΕΑΤ δεν σου κάτσει από την αρχή, σε ότι χρώμα και να το δείς σκ@τ@ σου φαίνεται!
-
Γιατί είναι ωραίο το Οκτάβια ή το Σουπέρμπ; Τα ίδια σκατά είναι και η Σκόντα. Φτωχοί συγγενείς η Σεατ & Σκοντα. Καταλάβετε το.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί είναι ωραίο το Οκτάβια ή το Σουπέρμπ; Τα ίδια σκατά είναι και η Σκόντα. Φτωχοί συγγενείς η Σεατ & Σκοντα. Καταλάβετε το.http://bestsellingcarsblog.com/category/hungary/
The Skoda Octavia was #1 ‘only’ in Czech Republic, Slovakia and Poland in 2010, and it slowly but surely spreads its wings all across Central and Eastern Europe, adding Croatia, Finland, Estonia, Iceland and now Hungary to the list of countries it conquered in 2011. Up 17% on 2010, it sells 3,079 units for a very robust 5.4% share of the Hungarian market.
επισης στα τοπ 3 σε ΕΛΒΕΤΙΑ -ΑΥΣΤΡΙΑ....
το ΙΜΠΙΖΑ πρωτο σε Ισπανια....δευτερο σε Πορτογαλια...
ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ή θα τρεχεις να ψωνιζεις με βαση την μαρκα;;;
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Γιατί είναι ωραίο το Οκτάβια ή το Σουπέρμπ; Τα ίδια σκατά είναι και η Σκόντα. Φτωχοί συγγενείς η Σεατ & Σκοντα. Καταλάβετε το.
http://bestsellingcarsblog.com/category/hungary/
The Skoda Octavia was #1 ‘only’ in Czech Republic, Slovakia and Poland in 2010, and it slowly but surely spreads its wings all across Central and Eastern Europe, adding Croatia, Finland, Estonia, Iceland and now Hungary to the list of countries it conquered in 2011. Up 17% on 2010, it sells 3,079 units for a very robust 5.4% share of the Hungarian market.
επισης στα τοπ 3 σε ΕΛΒΕΤΙΑ -ΑΥΣΤΡΙΑ....
το ΙΜΠΙΖΑ πρωτο σε Ισπανια....δευτερο σε Πορτογαλια...
ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ή θα τρεχεις να ψωνιζεις με βαση την μαρκα;;;
Σεατ εχει
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί είναι ωραίο το Οκτάβια ή το Σουπέρμπ; Τα ίδια σκατά είναι και η Σκόντα. Φτωχοί συγγενείς η Σεατ & Σκοντα. Καταλάβετε το.Απλως στην Skoda εδωσαν μια 'ταυτοτητα'. Στην Seat ενα σχεδιαστικο 'μπαχαλο' με το οικογενειακο, πολυμορφικο κλπ Αltea πιο μοντερνο απο αυτο το Toledo.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Γιατί είναι ωραίο το Οκτάβια ή το Σουπέρμπ; Τα ίδια σκατά είναι και η Σκόντα. Φτωχοί συγγενείς η Σεατ & Σκοντα. Καταλάβετε το.
http://bestsellingcarsblog.com/category/hungary/
The Skoda Octavia was #1 ‘only’ in Czech Republic, Slovakia and Poland in 2010, and it slowly but surely spreads its wings all across Central and Eastern Europe, adding Croatia, Finland, Estonia, Iceland and now Hungary to the list of countries it conquered in 2011. Up 17% on 2010, it sells 3,079 units for a very robust 5.4% share of the Hungarian market.
επισης στα τοπ 3 σε ΕΛΒΕΤΙΑ -ΑΥΣΤΡΙΑ....
το ΙΜΠΙΖΑ πρωτο σε Ισπανια....δευτερο σε Πορτογαλια...
ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ή θα τρεχεις να ψωνιζεις με βαση την μαρκα;;;
δεν μιλάω για πωλήσεις αλλά για σχεδίαση.
όσο χάλια είναι τα Σεατ άλλο τόσο ΓΤΠ είναι τα Σκόντα. Μην με βάζεις να το κάνω φραγκοδίφραγκα...
Ψώνισα με βάση το πορτοφόλι μου με 17 χιλιάρικα ένα Λεον 1800 τσι και το χαίρομαι.
SEAT FORUM