-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Κουβάς ήταν το fox στα 10,900e με 55 άλογα.
Λίγους μήνες μετά έρχεται και σου δίνει το νέο μονδέλο με 9.000e !!
Είναι ή δεν είναι γκολ από τα αποδυτήρια;δλδ τα πλαστικα στο ταμπλο κ στις πορτες κ ο διπλος διακοπτης παραθυρων στοιχιζουν στα βαγκ 1,900€???
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
Κουβάς ήταν το fox στα 10,900e με 55 άλογα.
Λίγους μήνες μετά έρχεται και σου δίνει το νέο μονδέλο με 9.000e !!
Είναι ή δεν είναι γκολ από τα αποδυτήρια;δλδ τα πλαστικα στο ταμπλο κ στις πορτες κ ο διπλος διακοπτης παραθυρων στοιχιζουν στα βαγκ 1,900€???
Εδω σε αλλα μοντελα το τασακι ο αναπτηρας και οι ηλεκτρικοι καθρεπτες στοιχιζουν κανα 500αρι+... Γι αυτα που ειπες παλι καλα ειναι τα 1.900!!!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
με 13χλρ παίρνεις κ το 207 ντίζελ πάντως
δηλαδή χρεώνουν όλα τα χρώματα?
δες κ το ασπρο live
υποθέτω έχεις δει κ το πικαντο, το απ κ πάντα?τα έχω δει όλα ... το ιδεατο είναι 4θυρο
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Τα ίδια τούβλα σπάει και η uber alles νοοτροπία κατόχων vag.
για πες έναν φίλε.
:προβλημα δεν έχουν οι κάτοχοι... σε καμία σχολή ...
-
Mόλις τώρα έπαιξε διαφήμιση του νέου Panda στον Αλφα.
'Αποκτήστε το από...wait for it... 8.500€'
Ακόμα κι αν είναι μόνο οι ρόδες και 2 καθίσματα, με 4 αποσύρσεις μαζί κτλ είναι πιο φθηνό UP' τα ανταγωνιστικά.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αλλο πρακτικοτητα (που το αναφερει κ μέσα στο κείμενο σαν συν του παντα, όπου κράζει κ το μονο διακόπτη του απ) και άλλο χώροι
Για χώρους έγραψε ο Κίκιζας κι όχι εγώ.Και μου το τόνισες κιόλας πως τα λέει καλά. Άρα μάλλον κάποιος άλλος δεν ξέρει να διαβάζει.
Και επειδή μάλλον δεν το έπιασες το υπονοούμενο να το κάνω λίγο πιο λιανά. Τι θα προτιμήσει ο υποψήφιος αγοραστής, μεγαλύτερους χώρους στα χαρτιά ή μεγαλύτερη πρακτικότητα ; Πάντα φυσικά κατά 4Τ ευαγγέλιον ...
η απαντηση στην ερωτηση σου ειναι απλουστατη.ο μεν που θελει χωρους θα παρει αυτο με τους μεγαλυτερους χωρους,ο δε που θελει πρακτικοτητα θα παρει το πιο πρακτικο.γιαυτο ειναι κ διαφορετικα μοντελα!δεν μπορουμε να κρινουμε εξ ιδιοις τα αλλοτρια..
βεβαιως υπαρχει κ το αλλο θεμα.αν ψαχνεις χωρους,γιατι να μην παρεις ενα μεγαλυτερο με τα ιδια χρηματα πανω κατω?αν θελεις πρακτικοτητα γιατι να μην παρεις ενα μικρο πολυμορφικο με τα ιδια χρηματα πανω κατω(αν υπαρχει)?Δες λίγο τις διαφορές στις διαστάσεις και θα πάρεις απάντηση στο ερώτημά σου. Αν τώρα ρωτάς εμένα, θα σου πω πως αν ψάχνει μόνο χώρους ή μόνο πρακτικότητα, δεν ξέρεις να διαλέγεις αυτοκίνητα.
το απ έχει το μεγαλύτερο πορτ παγκαζ κ πολύ καλούς χώρους αφου το περιοδικο λεει πως είναι συναρτηση του μεταξονιου (αν κ με μεγάλο κεντρικό τουνελ), αλλά δεν είναι πρακτικό λόγω των παραθυρων, του καθισματος που ανακλυνεται με δυσχρηστο λεβιε (αυτο δε το λεει) κ με τις λιγοτερες θήκες από το πάντα. Τώρα αντικειμενικά, περα απο το περιοδικό, για τους χώρους επιβατων (οχι πορτ παγκαζ), νομίζω πως όλα του συγκριτικου πάνω κάτω τα ίδια είναι
ΟΚ? τα ίδια βλέπουμε?Αφού είναι όλα τα ίδια, συμφωνούμε πως το πλεονέκτημα του up στους χώρους είναι μόνο ένα ακόμα ακλόνητο επιχείρημα του Κίκιζα ;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Mόλις τώρα έπαιξε διαφήμιση του νέου Panda στον Αλφα.'Αποκτήστε το από...wait for it... 8.500€'
Ακόμα κι αν είναι μόνο οι ρόδες και 2 καθίσματα, με 4 αποσύρσεις μαζί κτλ είναι πιο φθηνό UP' τα ανταγωνιστικά.
Δεν είναι.... από κάποιον σαν εσένα δεν περίμενα να αγνοείς οτι οι διαφημήσεις λένε πάντα τη μισή αλήθεια.
-
βλινκσυς,δεν καταλαβες μαλλον οτι συμφωνουμε!δεν αναφερθηκα σε σενα,αλλα γενικως..αυτος ο ατιμος ο γραπτος λογος..
-
Μισή αλήθεια είναι σαφώς. Όσο μισή είναι και τα 8.500κάτι του Up (με αποσύρσεις κτλ). Όμως στην πρώτη περίπτωση παίρνεις 9 παραπάνω αλογάκια καθώς και 2 έξτρα πόρτες. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι εν τέλει δεν υπάρχει διαφορά στις τιμές, παρά μόνο για τα twinair μοντέλα που δεν έχουν καν ανταγωνιστή από πλευράς Up.
Επίσης συνεχώς ξεχνάμε ότι συγκρίνουμε ένα 5θυρο με ένα 3θυρο, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
-
υπο άλλες συνθήκες ο φίλτατος κικιζας θα μας έλεγε για το σαφή καλύτερο εξοπλισμο του παντα και την υπεροπλία του σε μοτέρ...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
βλινκσυς,δεν καταλαβες μαλλον οτι συμφωνουμε!δεν αναφερθηκα σε σενα,αλλα γενικως..αυτος ο ατιμος ο γραπτος λογος..Συμφωνώ πως δεν διαφωνούμε.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επίσης συνεχώς ξεχνάμε ότι συγκρίνουμε ένα 5θυρο με ένα 3θυρο, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Στην VW, αν κρινω απο αλλα μοντέλα αυτο μεταφράζεται 500 με 1000 ευρώ.... Πανάκριβες οι πορτες τους αν μη τι αλλο...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
υπο άλλες συνθήκες ο φίλτατος κικιζας θα μας έλεγε για το σαφή καλύτερο εξοπλισμο του παντα και την υπεροπλία του σε μοτέρ...ξεκολλάτε με τον γρηγόρη ρε σεις. είναι πολύ κουραστικό Πες τα χρυσόστομε [Mod]
το ότι ένα vw εχει τα ίδια λεφτά με ένα φιατ, δεν είναι κ λίγο πάντως (αφου ερχονται κ τα σκοντα/σεατ)
- μην ξεχνάτε πως ο 1200αρης της φιατ είναι πατος από επιδόσεις, τουλάχιστον στο προηγουμενο πάντα. 16+δευτ για το 0-100
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
- μην ξεχνάτε πως ο 1200αρης της φιατ είναι πατος από επιδόσεις, τουλάχιστον στο προηγουμενο πάντα. 16+δευτ για το 0-100
- σκυλί μαύρο από αξιοπιστία. Και οι μέτριες επιδόσεις του οφείλονται κατά κύριο λόγο στο κιβώτιο. Το αποτέλεσμα μετράει θα μου πεις, αλλά αυτό φταίει.
-
ερωτηση.η αουντι δεν δικαιολογει την αυξημενη τιμη του α3 εναντι του γκολφ,λογω καλυτερων,μαλακοτερων υλικων στο εσωτερικο?αυτο δεν αρκει για να δικαιολογηθει η αυξημενη τιμη του παντα εναντι στο τενεκεδακι?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ερωτηση.η αουντι δεν δικαιολογει την αυξημενη τιμη του α3 εναντι του γκολφ,λογω καλυτερων,μαλακοτερων υλικων στο εσωτερικο?αυτο δεν αρκει για να δικαιολογηθει η αυξημενη τιμη του παντα εναντι στο τενεκεδακι?πιο μαλακα απο το γκολφ δεν παίζει
από εκεί κ περα ρωτάς βλακείες τώρα, ελπιζω να το καταλαβαινεις κ μονος σου -
εννοειται ρε,απλως προσπαθω να βρω κ εγω λογους αυξημενου κοστους του παντα εναντι στο απ.κ μαλλον ειναι λιγο απο ολα οσα εχουν αναφερθει.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
υπο άλλες συνθήκες ο φίλτατος κικιζας θα μας έλεγε για το σαφή καλύτερο εξοπλισμο του παντα και την υπεροπλία του σε μοτέρ...
ξεκολλάτε με τον γρηγόρη ρε σεις. είναι πολύ κουραστικό
το ότι ένα vw εχει τα ίδια λεφτά με ένα φιατ, δεν είναι κ λίγο πάντως (αφου ερχονται κ τα σκοντα/σεατ)
- μην ξεχνάτε πως ο 1200αρης της φιατ είναι πατος από επιδόσεις, τουλάχιστον στο προηγουμενο πάντα. 16+δευτ για το 0-100
Όσο γράφει @&ριες θα απαντας στο ανάλογο ύφος ... Δηλαδή κατ΄εσέ δε μας φτάνει ένας που γράφει παπαριές, χρειάζομαστε και δεύτερο ? Ελεος με την κόντρα με τον Γρηγόρη [Mod]
Έχεις οδηγήσει το προηγούμενο πάντα με τον 1.2 και σου φάνηκε πατος;; Δεν κερω τι λένε τα περιοδικά αλλα το μοτέρ έχει νεύρο και μπορείς να πεις Ότι κινεί σβελτα το παναλαφρο αμάξωμα ..
-
Αυτό δε θα το' λεγα... μαστίγωμα ήθελε. Να μην πω όταν είχε ac αναμμενο.
-
Το προηγούμενο panda 1.2 πήγαινε σχετικά καλά και είχε ένα σχετικό νεύρο(κυρίως καλή απόκριση από χαμηλά) χάρη και στο πανάλαφρο αμάξωμα.Το καινούριο,βάρυνε αρκετά,όμως το έχουν ζυγίσει όλοι πάνω από 1000 κιλά,μάλιστα το ντίζελ κοντεύει τα 1100,οπότε φαντάζομαι το βασικό πλεον 1.2 θα είναι κάπως ανεπαρκές.Βάλε και τις προδιαγραφές euro 5(που φιμώμουν τα αυτοκίνητα) αντί euro 4 που είχε το παλιό και θα δεις πως είναι καλύτερα κάποιος να πάρει το 0.9 twinair και όχι το 1.2.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii