-
Θα έρθω και εγώ να συμφωνήσω με τον rafi! Ισως μια μικρή απροθυμία σε όλα τα τούρμπο, αλλά σίγουρα τίποτα μεμπτό. Και πάντα πιο γρήγορα και επομένως πιο ασφαλώς από τα ατμο.
-
Θεωρητικά στα direct injection δεν θα πρέπει να εχει μειωθεί αυτη η 'απροθυμια', δηλαδή θα ανεβάζουν συμπιεση γρηγορότερα;
-
Τι σχέση έχει η συμπίεση με τον άμεσο ψεκασμό; Κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης υπάρχει μόνο σε πειραματικό στάδιο και δεν έχει σχέση με αυτό που σκέφτεσαι.
-
Ειναι επαρκεστατη η δυναμη φιλε μου. Και γω στη κορινθου πατρων το χρησιμοποιω συχνα και ομολογω οτι ειχα ενδοιασμους πολλους πριν το αγορασω, οσον αφορα τη συμπεριφορα του στις προσπερασεις μετα τα 120 χλμ. Πιστεψε με ομως εχει μια τεταρτη η οποια τα κανει ολα παιχνιδι καθως ειναι μακρυα και γεμιζει δυνατα μεχρι και 170, 180.Φαντασου οτι τριτη δεν εχει χρειαστει να βαλω ποτε.
-
Εννοούσα το κλασσικό φούσκωμα της τουρμπίνας, την πίεση, όχι τη συμπίεση που αφορά τον θάλαμο καύσης.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Εννοούσα το κλασσικό φούσκωμα της τουρμπίνας, την πίεση, όχι τη συμπίεση που αφορά τον θάλαμο καύσης.Συμπίεση είπες όμως.
Θεωρητικά ο εγκέφαλος προσαρμόζει την πίεση αναλόγως την ατμοσφαιρικής πιέσεως αλλά στη ζέστη πάντα χάνουν τα ντουρμπα λόγω πυκνότητας αέρος. Όπως και να έχει είναι ένας συμβιβασμός. Η ατμόσφαιρα (με πολλά κυβικά και ανάλογη τεχνολογία) είναι αξεπέραστη!
-
Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω το megane 1.5 dci, κάθε άποψη για το αυτοκίνητο τόσο για το μηχανικό κομμάτι όσο και για την ποιότητα/χώρους είναι καλοδεχούμενη. renault 19 chamade 20ετίας οδηγώ τώρα και παρόλα τα χρόνια του παραμένει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Αυτός είναι ο λόγος που προσανατολίζομαι ξανά σε renault.
Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Με υπέρβαση του πρυπολογισμού μου (ελεγχόμενη πάντως) σκέφτομαι σοβαρά και το Volvo S40. κάθε άποψη και για αυτή τη σύγκριση θα με βοηθούσε.
-
Στα (-) στο Megane οι χώροι για τα γόνατα των πίσω σε Hatch/coupe. Δεν συμβαίνει στο estate. Αν έχεις ανάγκη για χώρους σκέψου το estate. Είναι και πολύ όμορφο. Από αξιοπιστία όχι κάτι μεμπτό ούτε σαν μοντέλο ούτε ο 1.5 Dci.
Για το S40 προσωπικά μου αρέσει πολύ, ειδικά σαν diesel. Αν δεν σε ενοχλεί ότι σε λίγους μήνες καταργείται γιατί όχι; Επίσης αν σου αρέσουν τα κουρσάκια σε πολύ καλή τιμή βρίσκεις και Fluence diesel.
-
ναι, αυτό για τους χώρους το έχω διαβάσει. μέσα στην εβδομάδα θα πάω να το δω από κοντά. Το fluence δε το είχα σκεφτεί καν, θα το κοιτάξω κ αυτό. Το εσωτερικό του S40 πάντως σου αφήνει μια πολύ καλή αίσθηση, ενώ π.χ. του focus που είδα το ακριβώς αντίθετο.
-
Ο χρήστης chrikar έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω το megane 1.5 dci, κάθε άποψη για το αυτοκίνητο τόσο για το μηχανικό κομμάτι όσο και για την ποιότητα/χώρους είναι καλοδεχούμενη. renault 19 chamade 20ετίας οδηγώ τώρα και παρόλα τα χρόνια του παραμένει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Αυτός είναι ο λόγος που προσανατολίζομαι ξανά σε renault.Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Με υπέρβαση του πρυπολογισμού μου (ελεγχόμενη πάντως) σκέφτομαι σοβαρά και το Volvo S40. κάθε άποψη και για αυτή τη σύγκριση θα με βοηθούσε.
Ειμαι κατοχος ενος megane hatch 1,5 dci εδώ και 7 μηνες.Έως σήμερα εχω κανει σχεδον 20.000 απροβληματιστα χλμ.Το αυτοκίνητο είναι αρκετα γρηγορο ειδικα στις ρεπριζ λόγω των 24 κίλων ροπής που διαθέτει κανει τις προσπερασεις παιχνιδάκι.Aπο θέμα χωρων σιγουρα δεν ειναι το δυνατό του σημείο αλλά για 4 άτομα είναι ικανοποιητικό.Στο δρόμο είναι σταθέρο και αθορυβο στο ταξίδι.Στο θέμα της κατανάλωσης εγω που οδηγώ σχετικα ήρεμα και με χρήση κυρίως σε επαρχιακο δρομο βλέπω νούμερα γυρω στο 5λτ/100χλμ Τέλος στα + ειναι σίγουρα η τιμή του , τα 5 χρονια εγγυηση και τα 3 χρόνια ή 45.000χλμ δώρεάν service.
Eλπίζω να βοήθησα -
Δεν ξέρω τι λέτε για το megane και τη Ρενό αλλά χθες το βράδυ οδήγησα ένα S60 1.6T στην παραλιακή και ακόμα παραμιλάω. Αμα θέλεις σεντάν και βρεις κανένα ελαφρά μεταχειρισμένο χτυπά το και να πα να ...μπίπ... η Ρενό
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
@chrikarΔεν ξέρω τι λέτε για το megane και τη Ρενό αλλά χθες το βράδυ οδήγησα ένα S60 1.6T στην παραλιακή και ακόμα παραμιλάω.
με τα 150 ή 180 αλόγατα?
-
S60 momentum με τα 180
-
@ KOS1 Ευχαριστώ πολύ, με βοήθησες! Κατι τετοιο θέλω, απόψεις απο ανθρώπους που έχουν το αυτοκίνητο.
-
-
Renault Mégane Coupé-Cabriolet 'Monaco GP'
-
Σήμερα το πρωί έκανα παραγγελία για Megane 5θυρο 1.4... Ευτυχώς το χρώμα που επέλεξα υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, αλλιώς μου είπαν η παραγγελία θα πήγαινε για τέλος Απριλίου στην καλύτερη περίπτωση, για μοντέλο με τις αλλαγές του λίφτινγκ, χωρίς να μπορούσαν να δεσμευτούν για την τιμή/εξοπλισμό. Λογικό..
Να πω, μπήκα στον πειρασμό να σκεφτώ να περιμένω το νέο μοτέρ 1.2tce.. Αρκετά ικανό (στα χαρτιά), πιο οικονομικό (από το 1.4, θα 'χει και σύστημα start stop), χώρια λιγότερα τέλη-ασφάλιστρα-κλπ. Κι απ' ότι βλέπω το κιβώτιο θα 'χει πολύ πιο αραιή κλιμάκωση απ' το 1.4. Μου τη δίνουν τα κοντά κιβώτια! Ενδεικτικά η 6η θα βγάζει 46.22km/1000rpm σε σχέση με τα 36.66km/1000rpm του 1.4!! Δηλ. για ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με 130km/h, θα πρέπει σώνει και καλά να το έχω να στροφάρει στις 3500rpm. Perche?
Αλλά άγνωστη η τιμή του 1.2...Τι να πω, ας μην το σκέφτομαι, πάντα κάτι καινούριο περίμενα και έφτασα από καινούριο μοντέλο το '09 σχεδόν στο λίφτινγκ!!
Όλα όμορφα! -
Με το καλό να παραλάβεις !
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Σήμερα το πρωί έκανα παραγγελία για Megane 5θυρο 1.4...Σπάνια είδηση πλέον.... Καλοτάξιδο! Μια χαρά επιλογή!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Σήμερα το πρωί έκανα παραγγελία για Megane 5θυρο 1.4... Όλα όμορφα!Καλοτάξιδο και να το χαρείς!
Renault Megane III