-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
(Εκτός κι αν ο Νίκος 17Μ διαφωνεί... ).
Οχι, όχι, συνέχισε..
-
-
Νέα Σμύρνη;
-
Nai.Γειτονας να υποθεσω;
-
Ήμουν.
-
-
-
Το βαζω εδω γιατι στις αγγελιες χαθηκε μεσα σ ολες.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1985619/ -
κουπεδακι εεε...? χμμμμμ....
-
Υπέροχο! να υπάρχει τίποτις από ανταλλακτικά;
-
Εξωτερικα το βλεπω κομπλε.
Απο μοτερ ειναι αλλη ιστορια. Και οι 12Α εχουν εξαφανιστει... -
mazda RX-2
mazda cosmo AP RX-5
πουλιούνταν στην Ελλάδα τα δυο αυτά μοντέλα; -
Το Rx2 ναι. Εχει ενα ο Baltsiotis.
Απ οσο ξερω ετρεχε στα 70ies κι ενα σε αγωνες αλλα δε θυμαμαι το ονομα του οδηγου.To Cosmo AP δεν νομιζω.
-
To RX-2 πουλήθηκε, περίπου 250 κομμάτια το RX-5 (Cosmo) όχι.
Αυτό το RX-2 είναι του περιοδικού που γράφει πάνω (αυτοί το σπονοσονάραν) και νομίζω το έχει πλέον η μάζντα Αμερικής. -
Σας ευχαριστώ και τους δύο!!
-
Yπάρχει προς πώληση Mazda Rx 4? Ελληνικό με τις αρχικές πινακίδες του?Ρωτώ πληροφορικά
-
Υπάρχουν πολλά, όλα της περιόδου 10.1975-02.1978 που συχνά αναφέρονται διεθνώς ως σειρά3. Όλα είναι ελληνικής αντιπροσωπείας με 12Α κινητήρα και πλαίσιο LA22S15----. Oι παραεισαγωγές και οι ιδιωτικές εισαγωγές άρχισαν με το RX7.
-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
Υπάρχουν πολλά, όλα της περιόδου 10.1975-02.1978 που συχνά αναφέρονται διεθνώς ως σειρά3. Όλα είναι ελληνικής αντιπροσωπείας με 12Α κινητήρα και πλαίσιο LA22S15----. Oι παραεισαγωγές και οι ιδιωτικές εισαγωγές άρχισαν με το RX7.Σ' ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!
Αυτό πως σου φαίνεται?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1985619/ -
Τα κουπε εχουν μεγαλυτερη αξια.
Αμα δουλευει το μοτερ και ειναι σε καλυτερη κατασταση απο αυτη που φαινεται τοτε δεν μου φαινονται πολλα αυτα που ζηταει. -
Φυσικά δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα από αυτή τη φωτογραφία. Πέρα από τα πιθανά σάπια σκουριές και όλα τα άλλα πιθανά κλασσικά προβλήματα που στοιχίζουν (ταμπλώ, σαλόνι κλπ) στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αυτό που κοστίζει είναι ο κινητήρας βάνκελ. Η ακινησία και η πιθανή μετά από καιρό λειτουργία μπορεί ακόμη και να τον διαλύσουν εντελώς. Σε ένα κινητήρα με ακινητοποίηση έστω και μερικών μηνών δεν ξέρει κανείς τι μπορεί να προκύψει. Υπάρχουν περιπτώσέις όμως που λειτουργεί μια χαρά και μετά από χρόνια ακινησίας. Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει στείλε μου πμ για αναλυτικές πληροφορίες.
Συμπληρώνω πάντως ότι, όπως σχεδόν όλα τα γιαπωνέζικα, και παρά την άνοδο τιμών που υποθετικά παρατηρείται την τελευταία διετία, δεν είναι για επένδυση. Σε κάθε περίπτωση, από όλα τα old school βάνκελ, το RX4 σειρά 3 ('merc front') όπως αυτό έχει τις χαμηλότερες τιμές.
παραθέτω και την πιο σοβαρή, κατά τη γνώμη μου, πρόσφατη αυστραλιανή λίστα, εκεί δηλαδή που τα αυτοκίνητα αυτά έχουν τις ψηλότερες τιμές παγκοσμίως. Προφανώς μιλάμε για 100% γνήσια αυτοκίνητα και με τους αυθεντικούς για το καθένα κινητήρες.
$35-40,000 R100 10a
$35-40,000 RX-3 Coupe 12A
$35-40,000 RX-3 Coupe 10A
$25-30,000 RX-3 Sedan 12A
$25-30,000 RX-3 Sedan 10A
$30-35,000 RX-2 Coupe Twin Dizzy (round tail lights)
$15-20,000 RX-2 Sedan Twin Dizzy (round tail lights)
$15-20,000 RX-4 Hardtop 13B (pointy front)
$15-20,000 RX-4 Hardtop 12A (pointy front)
$15-20,000 RX-2 Sedan Single Dizzy (dogbone tail lights/pointy front)
$15-20,000 RX-4 Sedan 13B (pointy front)
$15-20,000 RX-2 Sedan Single Dizzy (dogbone tail lights)
$10-15,000 RX-4 Sedan 12A (flat front)
$10-15,000 RX-4 Hardtop 13B (Merc front)
$5-10,000 RX-4 Sedan 13B (Merc front)
$5-10,000 RX-5 Coupeσυμφωνώ με τον Μιχάλη, βασικό το μοτέρ.
Classic Mazda