-
Απο μικρό θέλετε να τον καταστρέψετε με τις λαδιέρες;
-
Ο χρήστης nikos1993 έγραψε:
Ωπα...τωρα με μπερδεψες...βενζινη ή ντιζελ..?δεν εχω ιδέα..κάνω συνολικά το χρονο 15-18 χιλ χιλιομετρα....οποτε υποθετω βενζινη???Πετρέλαιο με πάνω από 15000 χλμ το χρόνο(τα είπαμε 20 λεπτά φτηνότερο και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση,αντί για 9 λίτρα σε συνθήκες μικτές θα έχεις 6 λίτρα στα 100) .ιδίως στα μοντέλα της fiat-opel η διαφορά 1.4 βενζίνης με τον σαφώς καλύτερο σε οικονομία-ροπή είναι γύρω στα 1500€ παραπάνω μόνο.Αρα ντιζελ.Βεβαια το ds3 1.4 diesel είναι αργό με μόνο 70 μουλάρια,ενώ το 1.6 diesel μετα ξεφεύγει σε τιμή και τεκμήρια.Δες και mito 1.3 jtd dinstictive.
-
Ειδα λιγο αναλυτικοτερα το καινουριο πουντο....δεν ειναι ασχημο 135 αλογακια 1.4....αλλα σε σχεση με το 500 κ το DS3 υπερτερει σε ντιζαιν αλλα περισοτερα αλογα....
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Ωπα...τωρα με μπερδεψες...βενζινη ή ντιζελ..?δεν εχω ιδέα..κάνω συνολικά το χρονο 15-18 χιλ χιλιομετρα....οποτε υποθετω βενζινη???
Πετρέλαιο με πάνω από 15000 χλμ το χρόνο(τα είπαμε 20 λεπτά φτηνότερο και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση,αντί για 9 λίτρα σε συνθήκες μικτές θα έχεις 6 λίτρα στα 100) .ιδίως στα μοντέλα της fiat-opel η διαφορά 1.4 βενζίνης με τον σαφώς καλύτερο σε οικονομία-ροπή είναι γύρω στα 1500€ παραπάνω μόνο.Αρα ντιζελ.Βεβαια το ds3 1.4 diesel είναι αργό με μόνο 70 μουλάρια,ενώ το 1.6 diesel μετα ξεφεύγει σε τιμή και τεκμήρια.Δες και mito 1.3 jtd dinstictive.
Ναι δες και την λαδοκίνητη Μίτο. Στο πρόσφατο τεστ του Ντράιβ έμεινε μόνο μισό αιώνα πίσω από την τούρμπο μπεντζίνα. Έκαψε δε 2 ολάκερα λίτρα λιγότερα στα 100.
-
Oχι μιτο δεν μου αρεσει σαν ντιζαιν....
Αφηστε την εξω -
σωστα,μιας κ ολοι θελουμε να ειμαστε συνεχως με το γκαζι στο πατωμα επι καθημερινης βασεως κυνηγωντας τον απολυτο χρονο..κ επειδη τα 2λτ/100χλμ στα 18κ χλμ δεν ειναι δα κ μεγαλη διαφορα..ουτε τα 20λεπτα στην τιμη..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απο μικρό θέλετε να τον καταστρέψετε με τις λαδιέρες;Πες ότι παίρνει 500 1.4 ή mito 1.4 ατμόσφαιρα.Εχεις υπολογίσει πόσα € χάνει αν δεν πάρει το 1.3 diesel?Πάνω από 1000€ το χρόνο .Βάλε διαφορά τιμής πετρελαιου-βενζίνης,μικρότερης κατανάλωσης,πολύ μικρότερων τελών κυκλοφορίας,μικρότερα τεκμήρια και ασφάλιστρα(ο 1.3 είναι στην φορολογική πραγματικότητα 1248 άρα 1200άρι στην ουσία),φτηνότερα σέρβις με αραιότερα σέρβις και χωρίς μπουζί τα ντίζελ.Να λέγαμε για κανένα καλό 1.4 τούρμπο να το σκεφτούμε.Αλλα σιγά το μέτριο ατμοσφαιρικο 1.4.Και πολύ χειρότερες ρεπρίζ.
-
συμφωνω με τον φιεσταρο.αν κ βρισκω ανουσιο το υπερσυμπιεσμενο βενζινης,αν δεν εχεις τοσο τα χρηματα για καυσιμα οσο κ την διαθεση για ταχυτητα.διαφορετικα,αν δλδ το οικονομικο δεν αποτελει προβλημα κ ενδιαφερεται για το παραπανω στις επιδοσεις,σαφως κ να μπει στην εξισωση.
-
Παιδια..η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι τα ντιζελ οποτε δεν το σκεφτομαι καθολου...θα ρωτησω βεβεα και τον υπευθυνο πωλησεων να μου πει τι γνωμη του...εσεις αναμεσα σε ds3 και 500 τι προτεινετε?το 500 ο βλεπω παντου το ds3 οχι και τοσο?μηπως δεν ειναι και τοσο αξιολογο?καποια οδηγικη εμπειρια καποιος απο κανενα?θα κλεισω βεβεα και τεστ ντραιβ και με τα δυο να τα δω και προσωπικα...πολυτιμη βοηθεια απο ολους ευχαριστω πολυ.....!!!!
-
Ο Mair με τα 105 δίνει καλύτερες επιδόσεις αλλά εκτός αυτού, δε νομίζω ότι μας ρώτησε σαν λογιστές αλλά σαν αυτοκινητόφιλους.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ωπα...τωρα με μπερδεψες...βενζινη ή ντιζελ..?δεν εχω ιδέα..κάνω συνολικά το χρονο 15-18 χιλ χιλιομετρα....οποτε υποθετω βενζινη???
Πετρέλαιο με πάνω από 15000 χλμ το χρόνο(τα είπαμε 20 λεπτά φτηνότερο και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση,αντί για 9 λίτρα σε συνθήκες μικτές θα έχεις 6 λίτρα στα 100) .ιδίως στα μοντέλα της fiat-opel η διαφορά 1.4 βενζίνης με τον σαφώς καλύτερο σε οικονομία-ροπή είναι γύρω στα 1500€ παραπάνω μόνο.Αρα ντιζελ.Βεβαια το ds3 1.4 diesel είναι αργό με μόνο 70 μουλάρια,ενώ το 1.6 diesel μετα ξεφεύγει σε τιμή και τεκμήρια.Δες και mito 1.3 jtd dinstictive.
Ναι δες και την λαδοκίνητη Μίτο. Στο πρόσφατο τεστ του Ντράιβ έμεινε μόνο μισό αιώνα πίσω από την τούρμπο μπεντζίνα. Έκαψε δε 2 ολάκερα λίτρα λιγότερα στα 100.
Ο ανθρωπος λέει για 500 1.4 ατμόσφαιρα,σιγά το μοτέρ που θα πρέπει και να το προτιμήσει.Χιλιες φορές 0.9 twinair ή 1.3 diesel.Δεν είπε για κανένα t-jet,multiair,tsi.Παντως στα καύσιμα και μονο με πετρέλαιο θα κερδίσει το λιγότερο 800-1000€ αν κάνει από 15000 χλμ και πάνω.Μετράνε πλέον τα φράγκα.Οποτε λαδοκάφτη
-
οποτε???????????
-
οποτε ds3 1.4 κι εχεις κανει μια ασφαλη ολ ραουντ επιλογη
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Ωπα...τωρα με μπερδεψες...βενζινη ή ντιζελ..?δεν εχω ιδέα..κάνω συνολικά το χρονο 15-18 χιλ χιλιομετρα....οποτε υποθετω βενζινη???
Πετρέλαιο με πάνω από 15000 χλμ το χρόνο(τα είπαμε 20 λεπτά φτηνότερο και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση,αντί για 9 λίτρα σε συνθήκες μικτές θα έχεις 6 λίτρα στα 100) .ιδίως στα μοντέλα της fiat-opel η διαφορά 1.4 βενζίνης με τον σαφώς καλύτερο σε οικονομία-ροπή είναι γύρω στα 1500€ παραπάνω μόνο.Αρα ντιζελ.Βεβαια το ds3 1.4 diesel είναι αργό με μόνο 70 μουλάρια,ενώ το 1.6 diesel μετα ξεφεύγει σε τιμή και τεκμήρια.Δες και mito 1.3 jtd dinstictive.
Ναι δες και την λαδοκίνητη Μίτο. Στο πρόσφατο τεστ του Ντράιβ έμεινε μόνο μισό αιώνα πίσω από την τούρμπο μπεντζίνα. Έκαψε δε 2 ολάκερα λίτρα λιγότερα στα 100.
Ο ανθρωπος λέει για 500 1.4 ατμόσφαιρα,σιγά το μοτέρ που θα πρέπει και να το προτιμήσει.Χιλιες φορές 0.9 twinair ή 1.3 diesel.Δεν είπε για κανένα t-jet,multiair,tsi.Παντως στα καύσιμα και μονο με πετρέλαιο θα κερδίσει το λιγότερο 800-1000€ αν κάνει από 15000 χλμ και πάνω.Μετράνε πλέον τα φράγκα.Οποτε λαδοκάφτη
Ρε Φιέσταρε... το 100άρι 1400 μοτεράκι είναι το ταχύτερο 500άρι πλην Abarth! Μη λέμε τώρα χαζά ότι δεν είναι καλό μοτέρ!
-
Από τα ψηλά στα χαμηλά ,
Ακούς εκεί 500 . Εκτός από design ? τι άλλο έχει .
Άσε τα DS3 χαλάνε , δεν κυκλοφορούν και πολλά δεν θα βρίσκεις και ανταλλακτικά
Αφού δεν μπορείς να εκτιμήσεις την Mi.To και DS3 μείνε στο Punto που σωστά σου είπε ο Fiestaros και είσαι καλυμμένος για όσα ζητάς .
-
μιας κ πρεπει να απαντησουμε ως αυτοκινητοφιλοι κ οχι σαν λογιστες τοτε εγω προτεινω αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1023561/
τι μας νοιαζει ποσο καιει?το θεμα ειναι οτι παει σφαιρα κ στριβει σε στεγνο καταπληκτικα.ειναι κ χειροκινητο.αν σε χαλαει οτι εινα ιαπωνικο,εχω να προτεινω κ ευρωπαικο -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μιας κ πρεπει να απαντησουμε ως αυτοκινητοφιλοι κ οχι σαν λογιστες τοτε εγω προτεινω αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1023561/
τι μας νοιαζει ποσο καιει?το θεμα ειναι οτι παει σφαιρα κ στριβει σε στεγνο καταπληκτικα.ειναι κ χειροκινητο.αν σε χαλαει οτι εινα ιαπωνικο,εχω να προτεινω κ ευρωπαικοΔεν είναι καλό. Πειραγμένο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο Mair με τα 105 δίνει καλύτερες επιδόσεις αλλά εκτός αυτού, δε νομίζω ότι μας ρώτησε σαν λογιστές αλλά σαν αυτοκινητόφιλους.Και εγώ αυτοκινητοφιλος με τα μπούνια είμαι αλλά οι μακάκες μας καταντήσανε λογιστές. Αν πάρεις 500 πάρτο τουλάχιστον με τον 0.9 όχι 1.4(είναι μεγάλη διαφορά στο κόστος χρήσης χωρίς να χάνεις σε γκάζια λόγω τουρμπο).Ασε που ο 1.4 του 500 είναι μόνο για ξεστοκάρισμα και θα απαξιωθεί όπως ο 1.6 fsi από τους 1.4 tsi .To ds3 είναι σαφώς καλύτερο αμάξι το προτιμώ από το λιγότερο ολοκληρωμένο 500(το 90% το έχουν γκόμενες έλεος).Και το accent κάποτε ήταν 1ο και πουλούσε 10000 κομμάτια αλλά ήταν τενεκές .Στη θέση σου και με αυτά που μας λες ή θα έπαιρνα τελικά το γκαζάτο punto 1.4 135 για τα γούστα(θα του βαζα και μια 17άρα και φιμέ ) ή τη mito 1.3 jtd για οικονομία(κακώς δεν πολυδίνεις σημασία σήμερα εδώ,κάνε οικονομικούς υπολογισμούς).
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2210295/
αυτο σου κανει?
η αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1192317/ -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2210295/
αυτο σου κανει?
η αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1192317/Ούτε. Πειραγμένο κι αυτό...
Επιλογή Αυτοκινήτου