-
Ποσο υπολογίζεται να κοστίζει ενα 1.6T 130 Dynamic ?
-
Στο Scenic που υπάρχουν και οι 2 και ο 1.5 Dci και o 1.6 Dci η οικονομική διαφορά είναι 1.200 euro, άρα κάπου εκεί θα κυμαίνεται και για το Megane.
-
Και τελικά βρε παιδιά πιο συμφέρει να αγοράσουμε,το 1,4 με 130 ή το 1.2 με 115?να περιμένουμε το καινούριο ή να προτιμήσουμε αυτο?????
-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Και τελικά βρε παιδιά πιο συμφέρει να αγοράσουμε,το 1,4 με 130 ή το 1.2 με 115?να περιμένουμε το καινούριο ή να προτιμήσουμε αυτο?????Η διαφορά τους δεν είναι μόνο στα 15 άλογα. Υπάρχουν και αλλες στα στοιχεία έστω σ' αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Και τελικά βρε παιδιά πιο συμφέρει να αγοράσουμε,το 1,4 με 130 ή το 1.2 με 115?να περιμένουμε το καινούριο ή να προτιμήσουμε αυτο?????Εγώ πάντως θα προτιμήσω το 1.4, εν μέρει γιατί δεν μπορώ να περιμένω άλλους 3 μήνες.. Την επόμενη βδομάδα εξελίξεις..
Ο νέος 1.2tce 115, που θα είναι άμεσου ψεκασμού, μήπως θα 'προϋποθέτει' ή θα 'συνιστά' τη χρήση βενζίνης 100 οκτανίων; Πάντως η τιμή των 19,2kgm ροπής που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι εντυπωσιακότατη!! Χωρίς αμφιβολία θα κινεί το Megane πολύ σβέλτα! Αν υπήρχε εδώ και τώρα θα ήταν η επιλογή μου. -
Κατσε να δεις πρωτα τεστ δοκιμών. Στα χαρτια ειναι καλοι ολοι. Επειτα, σαν πολυ 'λιγα' δεν ειναι 1200cc για ενα τετοιο αμαξι; Θα ξεκιναγες εσυ νταλα κατακαλοκαιρο να πας Αθηνα θεσσαλονικη με 1.2 με αυτη τη ζεστη; Σαν να μου φαινεται οτι θα παρεις την τουρμπινα στο χερι... Καλυτερα 1.4. Λεω τωρα...
-
Golf 1.2 Tsi, Octavia 1,2 Tsi, A3 1,2 ... και κυκλοφορουν και τα καλοκαιρια!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ναι ντε... κυκλοφορουν με τον TSi που εχει δοκιμαστει. Κατσε να δουμε τι θα βγαλουν τα δικα μας τα αστερια. Ηδη αρκετοι γκρινιάζουν οτι ο TCe 1.4 πεφτει η αποδοση του στις ζεστες... Εγω θα προτεινα καποιον diesel για την ωρα.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Ναι ντε... κυκλοφορουν με τον TSi που εχει δοκιμαστει. Κατσε να δουμε τι θα βγαλουν τα δικα μας τα αστερια. Ηδη αρκετοι γκρινιάζουν οτι ο TCe 1.4 πεφτει η αποδοση του στις ζεστες... Εγω θα προτεινα καποιον diesel για την ωρα.πανω που ειχαμε αρχισει να συνηθιζουμε το downsizing και αισιως φτασαμε στα διαφορα 1.2, να' σου και ερχεται το διλημα για τα diesel. τα οποια ομως πανε παλι στα 1.6....
-
ΟΛΑ τα turbo πεφτουν το καλοκαιρι, απλη φυσικη ειναι..
εδω βγαινει focus 1.0 Ecoboost!
-
Εντυπωσεις απο τον προηγουμενο 1,6 με τα 110 αλογα?Απο επιδοσεις δεν περιμενω να ειναι τιποτα το ιδιαιτερο,αλλα απο αξιοπιστια?
-
O 1.6 είναι χρόνια στα Renault οπότε από αξιοπιστία δεν έχει κάτι. Από επιδόσεις ότι φαντάζεσαι, ένα φυσιολογικό δηλαδή 1.6 ατμο. Από κατανάλωση σε μέτρια επίπεδα. Αν κοιτάς στα μεταχειρισμένα απλά απέφυγε του 09 όχι από θέμα κινητήρα απλά οι πρώτες παρτίδες είχαν κάτι λίγα θεματάκια που καλυπτόντουσαν βέβαια από τις εγγυήσεις(πχ στον άξονα). Μετά οι παιδικές ασθένειες δεν ξαναεμφανίστηκαν από αυτά που διαβάζω.
-
Ο 1.6 με τα 110 αλογα ειναι ο ιδιος με τον 1.6 που εχουν ολα τα ρενω απο το 1998 και μετα (μπορει και πιο πριν). Απο θεμα αξιοπιστιας δεν εχει κανενα προβλημα. Συγχρονο ομως δεν τον λες παρ οτι εχει υποστει καποιες βελτιωσεις με την παροδο του χρονου.
Ο 1.6 η αλλιως Κ4Μ ειναι ο αγαπημενος του Ορεστη, θα μπορουσε να σου δωσει πολλες πληροφοριες αλλα προς το παρον υπηρετει την πατριδα...
-
Κι έλεγα που χάθηκε ο Ορέστης!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Golf 1.2 Tsi, Octavia 1,2 Tsi, A3 1,2 ... και σέρνονται και τα καλοκαιρια!Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Τώρα είμαστε οκ
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Κι έλεγα που χάθηκε ο Ορέστης!Επανήλθε ...
(Περιμένω όλα τα Renaultοπικά στην κορυφή!) -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ο 1.6 με τα 110 αλογα ειναι ο ιδιος με τον 1.6 που εχουν ολα τα ρενω απο το 1998 και μετα (μπορει και πιο πριν). Απο θεμα αξιοπιστιας δεν εχει κανενα προβλημα. Συγχρονο ομως δεν τον λες παρ οτι εχει υποστει καποιες βελτιωσεις με την παροδο του χρονου.Ο 1.6 η αλλιως Κ4Μ ειναι ο αγαπημενος του Ορεστη, θα μπορουσε να σου δωσει πολλες πληροφοριες αλλα προς το παρον υπηρετει την πατριδα...
Αρκετές αλλαγές όπως προσθήκη μεταβλητού χρονισμού στην εισαγωγή αλλαγές στους αυλούς εισαγωγής και στην εξαγωγή αναλογα με το μοντέλο κλπ
Εντυπωσεις απο τον προηγουμενο 1,6 με τα 110 αλογα?Απο επιδοσεις δεν περιμενω να ειναι τιποτα το ιδιαιτερο,αλλα απο αξιοπιστια?
Λοιπόν αυτό το μοτεράκι στο Megane ελέω κιβωτίου είναι πολυ καλό
Το εξατάχυτο το έχει κάνει αρκετά σβέλτο(είναι ίσως το πιο γρήγορο απο τις 3 γενιές που έχει βγάλει η Renault μ' αυτο το μοτέρ).Σε προσπεράσεις με 1 ή 2 ταχύτητες κάτω αναλογα με τις συνθήκες είσαι οκ και με φορτίο(ίσως μόνο το καλοκαίρι με το AC να υπάρχει ένα μικροθέμα) αφού το μοτέρ ανεβαίνει μέχρι τις 6500 και δεν λαχανιάζει επουδενί πουθενα και στα χαμηλα λόγο και του μεταβλητού απο το 2003 και μετά είναι ικανοποιητικο
Αν είσαι εγκρατής δεν καταναλώνει πολύ, απο θόρυβο είναι normal πράγμα στο οποίο βοηθάει η έκτη κλπ
Το μόνο θέμα ίσως είναι το μεγάλο service με τους ιμάντες χρονισμού σ' αυτο το μοτέρ που παραμένουν ακριβοίΓια επιδόσεις δεςεδώ
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Κατσε να δεις πρωτα τεστ δοκιμών. Στα χαρτια ειναι καλοι ολοι. Επειτα, σαν πολυ 'λιγα' δεν ειναι 1200cc για ενα τετοιο αμαξι; Θα ξεκιναγες εσυ νταλα κατακαλοκαιρο να πας Αθηνα θεσσαλονικη με 1.2 με αυτη τη ζεστη; Σαν να μου φαινεται οτι θα παρεις την τουρμπινα στο χερι... Καλυτερα 1.4. Λεω τωρα...Στεκομαστε ολοι στον κυβισμο και αγνοουμε τη ροπη. Η τεχνολογια εχει ραγδαια εξελιξη. Η εμπειρια μου απο το leon 1.2 tsi αναιρει οτιδηποτε απο αυτα που λες. Στη θεσσαλονικη δεν πηγα κατακαλοκαιρο, αλλα πηγα 2 φορες ταξιδι ανω των 300 χλμ και μαλιστα βιαστικος γιατι θα εχανα το καραβι, με 40 βαθμους Αυγουστο μηνα a/c αναμενο και φορτωμενο το αμαξι. Σε πληροφορω φιλε μου οτι διατηρει υψηλες ταχυτητες με μεγαλη ανεση και επιταγχυνει οποτε το ζητας σαν ατμοσφαιρικο τουλαχιστον 1600. Η ροπη βλεπεις κανει καλα τη δουλεια της. Ειμαι βεβαιος πως και της renault το 1.2 θα ειναι εξισου καλο και πιθανον καλυτερο βλεποντας τα νουμερα του κατασκευαστη. Αν καταφερουν και ενα αντιστοιχο, εξαιρετικο κιβωτιο (αλλα vag), τοτε το 1.2 tce θα δεσει αψογα στο μεγκαν σαν τελειος αντικαταστατης του 1.6.
-
Δεν γινεται ξεκάθαρο τι γινεται με το θέμα 'ρεπριζ' οταν τη χρειαστείς. Η ροπή αυτή που αναφέρεις και για τον TSi και για τους υπόλοιπους κινητηρες υπάρχει μονο στα χαρτιά. Στην πράξη τα πράγματα ειναι διαφορετικά. Το εχω δει με τα ματια μου σε Polo 1.2.
-
Jilan νομιζω εισαι υπερβολικος, τοσο στο δικο μου 1,2TCe οσο και στο TSI 140 που ειχε καποτε ο κολλητος μου η διαφορα ειναι αισθητη, αλλα επι της ουσιας δεν μεταφραζεται σε ελλειψη δυναμης, αλλα σαν ενας αρχικος δισταγμος.
Σε καμια περιπτωση επικινδυνος, αφου αν πραγματικα θες να προσπερασεις γρηγορα κατεβαζεις ταχυτητα..
Renault Megane III