-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
H τοποθέτηση ενός radiator παράλληλα στην κίνηση του αέρα, τί οφέλη έχει;
Διάβασα κάπου ( χωρίς δικαιολόγηση) για ακόμη καλύτερη απαγωγή θερμότητας, πώς εξηγείται;[]http://img204.imageshack.us/img204/1083/miataengine.jpg[/]
Πολλά driftάμαξα τοποθετούν έτσι το intercooler. Δεν θυμάμαι ακριβώς τον λόγο (ότι παίρνουν περισσότερο αέρα, κάτι τέτοιο πάντως).
Ίσως το ότι έτσι έχει καλύτερα απαγωγή θερμότητας από τις κυψέλες, καθότι τα ντριφτάμαξα δεν πάνε ευθεία για να εισέρχεται ο κρύος αέρας σωστά από την μάσκα.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Ok, καταλαβα ευχαριστω. Την παρασκευη πάω την κυρια 190Ε στον ηλεκτρολογο για γενικό έλεγχο. Η νεαρή δε δέιχνει ακομη προβλήματα.Μετά τον ηλεκτρολόγο: αλλαγή λάμπες (έβαλε λάμπες 5W- πριν είχε 3W, ελπίζω να μη δημιουργήσει προβλήματα ) στο ταμπλώ και καθαρισμός του ροοστάτη. Καθαρισμός εσωτερικά στα φανάρια και ρύθμιση της δέσμης. Καλύτερο φως μέσα κι έξω ( lifting η κυρία ).
-
Έτσι όπως είναι τοποθετημένο πρακτικά έχει μηδενικές σωληνώσεις, απο turbo πάει κατευθείαν στην εισαγωγή με μικρά κομάτια κολάρων.
Αν ήταν κάθετα τοποθετημένο θα ήθελε πολύ μακρύτερα κολάρα, άρα πτώση πίεσης κτλ.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Σήμερα έψαχνα να βρω τον κατανεμητή πίεσης για τα πίσω φρένα στο Punto μου (1997, χωρίς ABS). Είχα διαβάσει για κάτι μηχανισμούς με μοχλούς, ελατήρια κ.λπ. που ρυθμίζουν την πίεση ανάλογα με το φορτίο (τη θέση) της πίσω ανάρτησης.
Το μόνο που είδα στο Punto, ήταν αυτό που φαίνεται στη φωτό (ένα για κάθε πίσω τροχό). Αυτός είναι ο κατανεμητής; Πάντως δεν φαίνεται όμως να επηρεάζεται από τη θέση της ανάρτησης. Ρυθμίζεται αυτό το πράγμα ή μειώνει την πίεση κατά ένα φιξ ποσοστό;Καμια σχεση.Αυτο που δειχνεις ειναι απλα μια ενωση για την γραμμη των υγρων φρενων.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σήμερα έψαχνα να βρω τον κατανεμητή πίεσης για τα πίσω φρένα στο Punto μου (1997, χωρίς ABS). Είχα διαβάσει για κάτι μηχανισμούς με μοχλούς, ελατήρια κ.λπ. που ρυθμίζουν την πίεση ανάλογα με το φορτίο (τη θέση) της πίσω ανάρτησης.
Το μόνο που είδα στο Punto, ήταν αυτό που φαίνεται στη φωτό (ένα για κάθε πίσω τροχό). Αυτός είναι ο κατανεμητής; Πάντως δεν φαίνεται όμως να επηρεάζεται από τη θέση της ανάρτησης. Ρυθμίζεται αυτό το πράγμα ή μειώνει την πίεση κατά ένα φιξ ποσοστό;Καμια σχεση.Αυτο που δειχνεις ειναι απλα μια ενωση για την γραμμη των υγρων φρενων.
Γνωστό ως συστολικό ρακόρ.
Α. -
Πάντως κάτι άλλο δεν υπάρχει! Έρχονται μεταλλικοί σωλήνες από την τρόμπα, μεσολαβούν κάποια μαρκούτσια και καταλήγουν στα κυλινδράκια. Το μόνο 'παράξενο' που παρεμβάλλεται σε όλη τη διαδρομή είναι αυτά τα 'συστολικά ρακόρ'...ούτε κατανεμητή βλέπω ούτε τίποτα.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Πάντως κάτι άλλο δεν υπάρχει! Έρχονται μεταλλικοί σωλήνες από την τρόμπα, μεσολαβούν κάποια μαρκούτσια και καταλήγουν στα κυλινδράκια. Το μόνο 'παράξενο' που παρεμβάλλεται σε όλη τη διαδρομή είναι αυτά τα 'συστολικά ρακόρ'...ούτε κατανεμητή βλέπω ούτε τίποτα.
όταν η τρόμπα είναι διπλή, μόνον για τους εμπρός τροχούς υπάρχει ένα Τ. Στους πίσω φεύγει από άλλη εξαγωγή ένα σωλήνας που πηγαίνει πίσω.
Ο κατανεμητής μπαίνει στον πίσω εγκάρσιο άξονα, και συνδέετε με βραχίονα για της αναπηδήσεις. Μα και αυτός, υπάρχει περίπτωση όταν ανοίγει να στέλνει αρκετό υγρό για να δημιουργεί ‘μπλοκαρίσματα’. Τότε μπαίνει το συστολικό ρακόρ. Στα αγωνιστικά και όταν ενισχύω ολόκληρο το σύστημα πέδησης, τα χρησιμοποιώ κατά κόρο. Υπάρχει περίπτωση που ο σωλήνας για να φτάσει στον τροχό να χρειαστεί 3 μέτρα, και σε άλλων 40 πόντους. Και προτού σκεφτείτε για …. το ‘ασυμπίεστο’!, υπολογίστε την εσωτερική αντίσταση των σωληνώσεων. Και όλα αυτά επάνω σε τετραπλό φρενόμετρο. Σίγουρα δεν μιλάμε για συστήματα ABS.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μα και αυτός, υπάρχει περίπτωση όταν ανοίγει να στέλνει αρκετό υγρό για να δημιουργεί ‘μπλοκαρίσματα’. Τότε μπαίνει το συστολικό ρακόρ.Άρα το συστολικό ρακόρ απλά μειώνει την πίεση κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό;
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Μα και αυτός, υπάρχει περίπτωση όταν ανοίγει να στέλνει αρκετό υγρό για να δημιουργεί ‘μπλοκαρίσματα’. Τότε μπαίνει το συστολικό ρακόρ.
Άρα το συστολικό ρακόρ απλά μειώνει την πίεση κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό;
και σίγουρα φίλε μου, την κυκλοφορία!. Έτσι η πλήρωση στα κυλινδράκια κατ άξονα θα είναι απόλυτα παράλληλα, και δεν θα υπάρχουν ‘κομπιάσματα’ κατά το φρενάρισμα. Έτσι δεν θα έχουμε ατυχεί γεγονότα με φρενάρισμα με μεγάλη ταχύτητα.
Α. -
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Ok, καταλαβα ευχαριστω. Την παρασκευη πάω την κυρια 190Ε στον ηλεκτρολογο για γενικό έλεγχο. Η νεαρή δε δέιχνει ακομη προβλήματα.
Μετά τον ηλεκτρολόγο: αλλαγή λάμπες (έβαλε λάμπες 5W- πριν είχε 3W, ελπίζω να μη δημιουργήσει προβλήματα ) στο ταμπλώ και καθαρισμός του ροοστάτη. Καθαρισμός εσωτερικά στα φανάρια και ρύθμιση της δέσμης. Καλύτερο φως μέσα κι έξω ( lifting η κυρία ).
Βάλε πάλι 3W, με τις 5W θα λιώσουν τα πλαστικά που μεταφέρουν το φως και δεν θα φέγγει καθόλου μετά από κάποιο διάστημα και θα θέλεις καντράν.
-
Μάλλον έχεις δίκιο. Κι εμένα μου φάνηκε κάπως υπερβολή- σχεδόν διπλάσια ισχύς. Θα πάω από Τρίτη.
-
Το έχω δει να συμβαίνει δυστυχώς
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Το έχω δει να συμβαίνει δυστυχώς+100A.
-
ποσο χρειαζεται για αλλαγη των υγρων φρενων?μαζι με την εξαερωση...
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
ποσο χρειαζεται για αλλαγη των υγρων φρενων?μαζι με την εξαερωση...
40 με αποδειξη.
σορυ δε το διευκρινησα,εννοω ποσοτητα?
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Πιστεύω με 1L εισαι ΟΚ.(και λιγότερο αλλά να είσαι σίγουρος ότι έφυγε το παλιό)merci
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Ετσι κι αλλιως 12Ε το λίτρο κάνει και μαλιστα το καλο (Ate Super Blue Racing)! Δεν αξίζει να το τσιγκουνευτείς.εχω ηδη ενα 1λ dot4..
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Νταξει αρκετό ειναι. μια χαρα!αν δε φτασει και χρειαστει και αλλο μπορει να αναμιξει αλλη μαρκα αλλα ιδιο DOT?
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
ποσο χρειαζεται για αλλαγη των υγρων φρενων?μαζι με την εξαερωση...
40 με αποδειξη.
σορυ δε το διευκρινησα,εννοω ποσοτητα?
η ποσότητα είναι ανάλογη του αυτοκινήτου. Μέσος όρος 400 ml είναι αρκετά. Τουτέστιν με 25ε καθάρισες.
Α. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Φίλος γέμισε το ψυγείο που είχε αδειάσει(μάλλον φλάντζα, το καπάκι του λαδιού ήταν τίγκα μαγιονέζα) με DOT 4. Έβαλε περίπου 150 ml. Τι να κάνουμε τώρα; Όπελ κόρσα 1.2 μοντ. 2000To παραπάνω αυτοκίνητο παρουσίασε έντονη δυσλειτουργία της αντλίας νερού προχθές, κάνει έντονο θόρυβο και μάλλον ζορίζει και τον ιμάντα παρελκομένων γιατί σποραδικά ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό, οπότε επηρεάζει και το δυναμό(;). μεταφέρθηκε με οδική από Βέροια - Θεσσαλονίκη κι είναι στο μάστορα. θα αναφέρω νεώτερα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........