-
Ο χρήστης ΚΟΨ. έγραψε:
παιδια ευχαριστω, ειναι πολυ ενδιαφερουσα η συζητηση.
Παντως φιλος ειχε σοβαρο προβλημα με το forester (3 μηνες ενα ανταλακτικο) και με προβληματιζει αυτο, μετα πηρε το maverick 3.0 και ειναι πιο ευχαριστημενος, εννοειται οτι κανει χρηση και εντος και εκτος.Τωρα οσο για το 'μουφα' με τα ΚΙΑ , τι εννοιτε βρε παιδια ???
Το sportage ειναι αρκετα καινουργιο και μαλλον δεν εχουμε τη πρεπουσα πληροφορηση.To να χρειαστείς ανταλλακτικό σε forester είναι κάτι το σπάνιο. Πάντως για να λέμε την αλήθεια από ότι έχω ακούσει και εγώ η αντιπροσωπία δεν είναι και ότι καλύτερο. Κυρίως λόγω νεότητας...
Μα ποιος είπε ότι είναι μούφα το KIA?? Mια χαρά είναι. Απλά εγώ δεν θα το επέλεγα. -
Το Sportage έχει πολύ καλή εγγύηση και συμπεριφορά. Εμένα μου άρεσε πολύ το 2.7L και έφτασα στο παρά 5 να το αγοράσω!
Το RAV4 θα (ξανα)αλλάξει μοντέλο. Προσωπικά το Sportage μου άρεσε περισσότερο απο το RAV.
Θα πρότεινα έστω και για πλάκα, να οδηγήσεις όλα τα υποψήφια αυτοκίνητα και να αποφασίσεις με τα δικά σου κριτήρια. Κιεγώ για το Cherokee που τελικά αγόρασα άκουγα ότι πηγαίνει χάλια στην άσφαλτο κτλ. ΜΥΘΟΣ! οταν το οδήγησα έπαθα την πλάκα μου. οχι ότι είναι και gti. λέμε τώρα
Εαν πχ το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι το εντός δρόμου και ψιλοχωματόδρομοι - απλά πράγματα δηλαδή- γιατί να μην πάς στο CRV?
-
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΨ τελικά τι 4χ4 πήρες???
-
Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με το δίλλημα επιλογής SUV. Επισκέφτηκα τις περισσότερες αντιπροσωπείες και μέχρι τώρα έχω καταλήξει από αυτά που είδα και διάβασα στο Maverick 2,3 ή το Forester 2.0 XT. H χρήση που το προορίζω είναι κυρίως ασφάλτινη ενώ η επιθυμία της τετρακίνησης απευθύνεται σε τουριστικές εξερευνήσεις σε χωματόδρομους καμιά χειμωνιάτικη εξόρμηση στα γύρω χιονοδρομικά κλπ.
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο οχήματα αν και σκοπεύω να το κάνω σύντομα.
Οι απορίες μου είναι περισσότερο σε θέματα οδικής συμπεριφοράς αλλά και ποιά είναι καλύτερη τετρακίνηση για μια συντηρητική οff road χρηση. Επίσης το θέμα της αξιοπιστίας είναι κάτι που με απασχολεί πολύ και δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
-
Αν σκέφτεσαι το Maverick 2.3, θα πρέπει να δεις και το Mazda Tribute 2.3 καθώς βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο και το Mazda είναι σε προσφορά με έκπτωση** 4.000 ευρώ**!
http://www.autotriti.gr/_NEA/PREVIEW_newS.asp?news_data_id=30547&news_category_id=&category_id=27 -
Ο χρήστης Carlos05 έγραψε:
Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με το δίλλημα επιλογής SUV. Επισκέφτηκα τις περισσότερες αντιπροσωπείες και μέχρι τώρα έχω καταλήξει από αυτά που είδα και διάβασα στο Maverick 2,3 ή το Forester 2.0 XT. H χρήση που το προορίζω είναι κυρίως ασφάλτινη ενώ η επιθυμία της τετρακίνησης απευθύνεται σε τουριστικές εξερευνήσεις σε χωματόδρομους καμιά χειμωνιάτικη εξόρμηση στα γύρω χιονοδρομικά κλπ.Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο οχήματα αν και σκοπεύω να το κάνω σύντομα.
Οι απορίες μου είναι περισσότερο σε θέματα οδικής συμπεριφοράς αλλά και ποιά είναι καλύτερη τετρακίνηση για μια συντηρητική οff road χρηση. Επίσης το θέμα της αξιοπιστίας είναι κάτι που με απασχολεί πολύ και δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
Συγκρίνεις ένα πραγματικό τετρακίνητο (forester), με ένα κατά περίπτωση.
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Το forester είναι απείρως καλύτερο για τη χρήση που θέλεις και όχι μόνο.
Τα συστήματα με συνεκτικούς συμπλεκτες όπως του Maverick είναι καλά για να σε 'βγάλουν' από ένα κακό σημείο, σε περιπτώσεις όμως που απαιτείται συνεχής εμπλοκή της τετρακίνησης είναι επίφοβο αν και κατά πόσο ο συμπλέκτης θα αντέξει. Από αυτά που έχω ακούσει η απάντηση είναι όχι. Ακόμα και οι κάτοχοι Meaverick παραδέχονται αυτό το μειονέκτημα του αυτοκινήτου τους. Επέλεξε forester λοιπόν και δεν θα το μετανιώσεις.
Ακόμα και την έκδοση 2.0Χ να επιλέξεις, έχει καλύτερες επιδόσεις από το Maverick και μικρότερη κατανάλωση. Προσοχή όμως γιατί το ανανέωμένο μοντέλο είναι 'προ των πυλών'. -
συνεχίζω από τον προηγούμενο!
...και πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής (το Mav με απογοήτευσε μέσα....) και λιγότερο ύψος άρα καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο.
Αλλά (πάντα υπάρχει κι αυτό!) υστερεί σαφώς σε χώρους αν αυτό είναι σημαντικό για σένα. -
Ο χρήστης Carlos05 έγραψε:
Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με το δίλλημα επιλογής SUV. Επισκέφτηκα τις περισσότερες αντιπροσωπείες και μέχρι τώρα έχω καταλήξει από αυτά που είδα και διάβασα στο Maverick 2,3 ή το Forester 2.0 XT. H χρήση που το προορίζω είναι κυρίως ασφάλτινη ενώ η επιθυμία της τετρακίνησης απευθύνεται σε τουριστικές εξερευνήσεις σε χωματόδρομους καμιά χειμωνιάτικη εξόρμηση στα γύρω χιονοδρομικά κλπ.Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο οχήματα αν και σκοπεύω να το κάνω σύντομα.
Οι απορίες μου είναι περισσότερο σε θέματα οδικής συμπεριφοράς αλλά και ποιά είναι καλύτερη τετρακίνηση για μια συντηρητική οff road χρηση. Επίσης το θέμα της αξιοπιστίας είναι κάτι που με απασχολεί πολύ και δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
Εφόσον σ' ενδιαφέρει κατά βάση ασφάλτινη χρήση το Subaru είναι βασιλιάς πιστεύω, χωρίς να το έχω οδηγήσει βέβαια... Η τετρακίνηση - ανάρτηση από τα ράλυ όμως κάτι λέει...
-
Εαν θα διαλεξεις αναμεσα στο εξ τι και το 2.3 τοτε να παρεις το σουμπαρου,,,,αλλα αν σκεφτεσαι και το 3.0 τοτε οντως ειναι δυσκολο να αποφασησεις!!! το Σουμπαρου ειναι γενικα καλυτερο στο δρομο και ικανοτατο στο χωμα,,,,,αλλα αν θελεις χωρους και δυναμη(χωρις να σε νοιαζει τα 20 λιτρα που καιει) παρε το 3.0 Μαβ........αν θελεις δυναμη και κανεις λιγο ανοχη στους μικρους χωρους τοτε παρε το Σουμπαρου που στην εξ τι εδοση των 2.0 λιτρων ειναι η καλυτερη επιλογη....
-
υχαριστώ για τις μέχρι τώρα απόψεις.
Σε άλλο φορουμ (off-road.gr) υπάρχει ολόκληρο topic σχετικό με ζημιές στα Μav. αυτό μήπως κάτι λέει; Βέβαια δεν υπαρχει αντίστοιχο topic για τα subaru για σύγκριση.
Το forester XT που είναι χαμηλότερο από το MAV. δεν θα προβληματίζεται περισσότερο εκτός ασφάλτου;
Σχετικά με το ΜΑV 3.0. Η κατανάλωση είναι βέβαια ένα θέμα. Όπως είναι και τα αυξημένα τέλη και ασφάλειες. Για το κόστος service από την Ford μου είπαν περίπου 110 eur χωρίς τακάκια κάθε 15000. Από subaru περίπου 250 κάθε 30000. Eπίσης η τιμή του είναι 1500 περισσότερο.
Όσο για το καινούργιο μοντέλο forester στο site subaru.com (αμερική) υπάρχει το ίδιο μοντέλλο που υπάρχει και εδώ. Όμως στο subaru.co.jp (δυστυχώς είναι στα γιαπωνέζικα) υπάρχει μια πιό 'τζιποειδής' έκδοση που όμως δεν ξέρω αν θα κυκλοφορήσει εδω. Εμφανισιακά είναι πολύ καλύτερο από την υπάρχουσα έκδοση. Δεν ξέρω αν θα έχει άλλες αλλαγες. Όμως δεν μου φαίνεται οτι θα κρατήσουν την ίδια τιμή και τη χρηματοδότηση όταν και αν έρθει προς τα εδώ.
Επίσης ακούω ότι υπάρχουν προβλήματα στην αντιπροσωπεία της subaru σχετικά με ανταλλακτικά. Μύθος ή πραγματικότητα;
-
Ο χρήστης Carlos05 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απόψεις.
...............Το maverick είναι λιγότερο αξιόπιστο από το forester αλλά όχι τόσο ώστε να επηρρεάσει τη τελική σου απόφαση. Και τα δύο είναι σχετικά αξιόποστα με το forester να ξεχωρίζει αφού είναι και made in Japan.
Στην απόσταση από το έδαφος το subaru ΧΤ έχει απόσταση 195mm και το Χ 190mm. Το Μav δεν έχει σε καμμία περίπτωση πάνω από 195 (αν θυμάμαι καλά). Επιπλέον το forester από κάτω είναι εντελώς επίπεδο και δεν έχει αυτά τα στηρίγματα στους πίσω τροχούς (που υπάρχουν στο Mav), τα οποία είναι αρκετά πιαθανό σε εκτός δρόμου εξορμήσεις, να σπάσουν σε κάποια πέτρα. Κάτοχοι Mav το έχουν αναφέρει και αυτό.
Εκεί που υστερεί το forester είναι στους προβόλους όπου το Maverick έχει σημαντικά καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.Η πιο τζιποείδής έκδοση που λες πρέπει να είναι το facelift μοντέλο. Aυτό Περίμενέ το στην Ελλάδα στις αρχές του 2006.
Όσον αφορά τη χρηματοδότηση o εισαγωγέας της Subaru στην Ελλάδα έχει πάντα 'άτοκες' δόσεις.Για την αντιπροσωπεία τώρα, η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν ακουστεί και τα καλύτερα.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στο: http://www.scoobynet.gr/phpBB2/index.php
-
Φίλοι σας διαβάζω εδώ και λίγο καιρό και έχω μάθει πολλά.
Τρειςερωτήσεις.
1.Γιατί καινούριο SUV και όχι μεταχειρισμένο LC?
-
Ζω εκτός Αθήνας (Αθηνομίσης, με λέει ένας φίλος). Να τολμήσω το πετρέλαιο?
-
Μεταχειρισμένα από Γερμανία κλπ. Τί ξέρετε?
Καλές βόλτες
Γιώργος
-
-
Αφου το θέλεις κυρίως για άσφαλτο, αλλά και με ικανότητα για εκτός δρόμου, δύο είναι οι επιλογές σου, που να χτυπιέσαι κάτω: Forester και Rav4. Ασφάλεια μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό και όχι ηλεκτρονικά κόλπα που κάποια μέρα μπορεί να σε προδώσουν.
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Εαν τα οδηγήσεις θα καταλάβεις τις διαφορές. Να θυμηθείς ότι κανένα SUV δεν πάει στην άσφαλτο όπως ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Επίσης κάινε πολύ περισσότερο, τρέχουν λιγότερο και προσπερνούν με πιο αργούς ρυθμούς. Τα περισσότερα SUV θα σε πάνε ανετότατα σε χωματόδρομους και σε απλές διαδρομές εκτός δρόμου. Ακόμα και το CR-V.Το Forester 2.5 XT μπορεί να τρέξει και κομματάκι...
-
Οπα οπα βλεπω ξεχασατε το Μαβερικ 3.0 αλλα και το 2.3..............
διαλεξε μεταξυ του Φορεστερ και του Μαβερικ......το Ραβ θελει να μεγαλωσει!!!λιγο ακομα για να ειναι πια μεσα στον ανταγωνισμο!!!!
-
Ç êáëõôåñç åðéëïãÞ áõôÞ ôç óôéãìÞ ìïõ öáßíåôáé üôé åßíáé ôï Forester.
Êáé ãêÜæéá Ý÷åé ( êáé ðïëëÜ ìÜëéóôá) êáé åêôüò äñüìïõ åßíáé ðïëý êáëü. -
Ο χρήστης Trelos έγραψε:
Η καλυτερη επιλογή αυτή τη στιγμή μου φαίνεται ότι είναι το Forester.
Και γκάζια έχει ( και πολλά μάλιστα) και εκτός δρόμου είναι πολύ καλό.Συμφωνω.......
-
Επίσης με μόνιμη τετρακίνηση επίσης καλό για δρόμο αλλά και με σαφώς καλύτερους χώρους και από τα δύο άλλα είναι το Μitsubishi Outlander (που αναμένεται και σε ΕVO έκδοση αν είναι ζωηρός και μπορεί οικονομικά!)
-
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ενδιαφερόμενου, βασικά πρόκειται για ασφάλτινη χρήση με ένα πολύ μικρό ποσοστό κίνησης σε χωματόδρομους.
Εγώ θα πρότεινα και το Honda CRV που έχει μεν την πιο αδύναμη τετρακίνηση αλλά είναι το πιό γρήγορο, με τον καλύτερο κινητήρα, τους περισσότερους χώρους για επιβάτες και μπαγκάζια, καθώς και πολλά χρόνια εγγύηση.
Νομίζω ότι είναι και πολύ πιο φτηνό απο τα υπόλοιπα 4-5000
-
Νομίζω ότι βάσει των χαρακτηριστικών που έδωσες θα πρέπεις να κάνεις test drive και να συγκρίνεις το Μitsubishi Outlander με το Subaru Forester (made in Japan και τα δύο).
Δες που μπορείς να φτάσεις οικονομικά (σε συνδυασμό με τις άτοκες δόσεις) και καλές βόλτες!
Ποιο SUV