Ο χρήστης vtiiii έγραψε:
Καλησπέρα είμαι καινούργιος κάτοχος ενός Honda civic vti sedan mod 97 .
Έχω 2 απορίες, στα 120 χιλιόμετρα το στροφόμετρο έδειχνε 4000 στροφές είναι σωστές η στροφές για το συγκεκριμένο μοντέλο? Αν όχι μπορώ να αλλάξω το γρανάζι της 5 και στα 120 χιλιόμετρα να δείχνει 3500 στροφές όπως σχεδόν στα πιο πολλά αυτοκίνητα.?
Και το 2 τι βαλβολινη παίρνει το σασμάν και πόσα λίτρα ευχαριστώ πολύ..
Λοιπον καταρχην το αμαξι σου ειναι το civic vti με κωδικο σασι ΕΚ4 1996-2000( οπου 4 ειναι το vti δλδ με το μοτερ των 160 αλογων Β16Α2, p.x to 1.5 λεγοταν ΕΚ3)το σασμαν σου ειναι Υ21 και ειναι αυτο
1st: 3.230
2nd: 2.105
3rd: 1.458
4th: 1.107
5th: 0.848
R: 3.000
FD: 4.400
Τωρα οι στροφες που βλεπεις ειναι σχετικα λογικες..πες μου λιγο τα λαστιχα φορας?Τα μαμα 195-55 15 η τα 195-50-15 που βαζουν πολλοι λογο κοστους?Με μαμα διασταση αν δε κανω λαθος εισαι 3600 3700 σαλ.Μη μπεις στη διαδικασια να αλλαξεις καποιο γραναζι μεταδοσης.Αν θες να μακρυνεις το βημα σου τοτε βαλε ενα σασμαν απο το αγγλικο το vti το 5πορτο 1.8 κυβικα το S9B εχει και μπλοκε.
1st: 3.230
2nd: 1.900
3rd: 1.360
4th: 1.034
5th: 0.848
R: 3.000
FD: 4.267
Για το 2ο τα σασμαν αυτα δε παιρνουν βαλβολινη αλλα το λαδι της χοντα ΜΤF3 ποσοτητα 2,3 λιτρα περιπου και το αγοραζεις απο Σαρακακη γυρωρα στα 10-11 ευρω εχει το λιτρο.Αν παλι δε μποριες να βρεις μπορεις να βαλεις και λαδι κινητηρα 10-40 αλλα σε συνιστω αυτο να το κανεις για λιγα σχετικα χλμ και με την πρωτη ευκαιρια να τα αλλαξεις με MTF3 ,οχι οτι θα παθει κατι αλλα για καλυτερα,μη βαλεις βαλβολινη μεσα παρακληση...