-
A μάλιστα, τώρα καταλαβαίνω, αν στον τελικό τεχνικό έλεγχο βρεθεί ότι δεν είναι Ν/2 αλλά Α/6 τότε τον εντάσσεις 'αυτόματα' στην Α/6 και δεν τον πετάς έξω.
Και για ποιό λόγο αυτή η 'καλοσύνη' απέναντι σε κάποιον που κλέβει τους συναθλητές του ?
(Εγώ αναφερόμουν στον έλεγχο πριν τον αγώνα, όπου τον πας σε όποια κλάση αντιστοιχεί στις αλλαγές στο αυτοκίνητό του)
Τελικά για ποιό λόγο διατηρήθηκαν οι κατηγορίες κυβικών στα σπριντ ?
-
Λώρη καλημέρα!!!
Το γεγονός ότι η πιο φτωχή χώρα, όχι μόνο στο motorsport αλλά πλέον παντού, είναι η μόνη που έχει στα σπριντ κατηγοριοποίηση με βάση τον κυβισμό, και ενώ υπάρχει πρόταση εδώ και 5-6 χρόνια, η οποία είναι αναμφισβήτητα προς την σωστή κατεύθυνση, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτα. Και δεν αποτελεί ούτε ριζική, ούτε διαρθρωτική αλλαγή, η αλλαγή και η αποκατάσταση αυτής της ανακολουθίας.
Το 2013 θα είναι αργά...Το 2012 είναι ήδη αργά....
Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά τα πράγματα είναι πολύ δυσοίωνα για την φετινή αγωνιστική χρονιά.
-
Οι κλασσεις των αναβασεων δεν μπορουν να εφαρμοσθουν στα σπριντ?
Αφου ετσι κι αλλιως προκειται για θεσμο 'τραβεστι', τι θα μας πειραζε? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
A μάλιστα, τώρα καταλαβαίνω, αν στον τελικό τεχνικό έλεγχο βρεθεί ότι δεν είναι Ν/2 αλλά Α/6 τότε τον εντάσσεις 'αυτόματα' στην Α/6 και δεν τον πετάς έξω.Και για ποιό λόγο αυτή η 'καλοσύνη' απέναντι σε κάποιον που κλέβει τους συναθλητές του ?
....Μα τυπικά δεν κλέβει κανέναν αφού οι κατηγορίες είναι βάση κυβικών. Μόνον αν έχει περισσότερα κυβικά κλέβει.
Ολα τα άλλα στον κουβά μαζί.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
A μάλιστα, τώρα καταλαβαίνω, αν στον τελικό τεχνικό έλεγχο βρεθεί ότι δεν είναι Ν/2 αλλά Α/6 τότε τον εντάσσεις 'αυτόματα' στην Α/6 και δεν τον πετάς έξω.Και για ποιό λόγο αυτή η 'καλοσύνη' απέναντι σε κάποιον που κλέβει τους συναθλητές του ?
(Εγώ αναφερόμουν στον έλεγχο πριν τον αγώνα, όπου τον πας σε όποια κλάση αντιστοιχεί στις αλλαγές στο αυτοκίνητό του)
Τελικά για ποιό λόγο διατηρήθηκαν οι κατηγορίες κυβικών στα σπριντ ?
Εφ' οσον τα Ν/2 και τα Α/6 τρεχουν μαζι, δεν κλεβει κανεις κανεναν !
Για ποιο λογο διατηρηθηκαν οι κατηγοριες στα σπριντ, δεν μπορω να σου απαντησω. Καλυτερα να ρωτησεις καποιον απο την επιτροπη ραλλυ, που ειναι υπευθυνη.Φιλικα,
'el-em'
-
Κάτι σαν 'το νόμιμο είναι και ηθικό' που είχε πει και κάποιος από τους κατάπτυστους εθνοπατέρες της συμφοράς.....
Κρίμα για την Τεχνική Επιτροπή, κρίμα και για την Επιτροπή Ράλλυ λοιπόν....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κάτι σαν 'το νόμιμο είναι και ηθικό' που είχε πει και κάποιος από τους κατάπτυστους εθνοπατέρες της συμφοράς.....Κρίμα για την Τεχνική Επιτροπή, κρίμα και για την Επιτροπή Ράλλυ λοιπόν....
Ελα βρε Σπυρο !!!
Μην τα δραματοποιεις ολα.
Αν δεν σου ζηταει κανεις να γραψεις στην δηλωση αν εισαι Ν/2 η Α/6. που μπαινει το κομματι της ηθικης ?Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Κάτι σαν 'το νόμιμο είναι και ηθικό' που είχε πει και κάποιος από τους κατάπτυστους εθνοπατέρες της συμφοράς.....
Κρίμα για την Τεχνική Επιτροπή, κρίμα και για την Επιτροπή Ράλλυ λοιπόν....
Ελα βρε Σπυρο !!!
Μην τα δραματοποιεις ολα.
Αν δεν σου ζηταει κανεις να γραψεις στην δηλωση αν εισαι Ν/2 η Α/6. που μπαινει το κομματι της ηθικης ?Φιλικα,
'el-em'
Έτσι όπως το θέτεις, πουθενά.
Άλλα τότε, εγώ και κάμποσοι άλλοι, δεν αξίζει καν να ξανά-ασχοληθούμε....Οι καιροί που η κ@υλα πληρωνόταν με όποιο κόστος (υλικό και ηθικό), έχουν περάσει ανεπιστρεπτί....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κάτι σαν 'το νόμιμο είναι και ηθικό' που είχε πει και κάποιος από τους κατάπτυστους εθνοπατέρες της συμφοράς.....
Κρίμα για την Τεχνική Επιτροπή, κρίμα και για την Επιτροπή Ράλλυ λοιπόν....
Ελα βρε Σπυρο !!!
Μην τα δραματοποιεις ολα.
Αν δεν σου ζηταει κανεις να γραψεις στην δηλωση αν εισαι Ν/2 η Α/6. που μπαινει το κομματι της ηθικης ?Φιλικα,
'el-em'
Έτσι όπως το θέτεις, πουθενά.
Άλλα τότε, εγώ και κάμποσοι άλλοι, δεν αξίζει καν να ξανά-ασχοληθούμε....Οι καιροί που η κ@υλα πληρωνόταν με όποιο κόστος (υλικό και ηθικό), έχουν περάσει ανεπιστρεπτί....
Μαλλον τοτε, σου εχει μειωθει η κ@υλα και θα πρεπει να το κοιταξεις αυτο !!!
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Κάτι σαν 'το νόμιμο είναι και ηθικό' που είχε πει και κάποιος από τους κατάπτυστους εθνοπατέρες της συμφοράς.....
Κρίμα για την Τεχνική Επιτροπή, κρίμα και για την Επιτροπή Ράλλυ λοιπόν....
Ελα βρε Σπυρο !!!
Μην τα δραματοποιεις ολα.
Αν δεν σου ζηταει κανεις να γραψεις στην δηλωση αν εισαι Ν/2 η Α/6. που μπαινει το κομματι της ηθικης ?Φιλικα,
'el-em'
Έτσι όπως το θέτεις, πουθενά.
Άλλα τότε, εγώ και κάμποσοι άλλοι, δεν αξίζει καν να ξανά-ασχοληθούμε....Οι καιροί που η κ@υλα πληρωνόταν με όποιο κόστος (υλικό και ηθικό), έχουν περάσει ανεπιστρεπτί....
Μαλλον τοτε, σου εχει μειωθει η κ@υλα και θα πρεπει να το κοιταξεις αυτο !!!
Φιλικα,
'el-em'
Δυστυχώς Λώρη μου, άλλα πράγματα έχουν μειωθεί (όχι προσωπικά, άλλα σε πολλούς)....
Απλά θεωρώ πως οι άνθρωποι που τελικά λαμβάνουν τις κρίσιμες αποφάσεις (για τη χώρα και για το άθλημα), δυστυχώς, δεν έχουν την αίσθηση της πραγματικότητας και ζουν, προφανώς, σε κόσμο ψευδαισθήσεων που τους τα εξασφαλίζει η a-priori 'άνεση' του στενού περιβάλλοντός τους....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κάτι σαν 'το νόμιμο είναι και ηθικό' που είχε πει και κάποιος από τους κατάπτυστους εθνοπατέρες της συμφοράς.....
Κρίμα για την Τεχνική Επιτροπή, κρίμα και για την Επιτροπή Ράλλυ λοιπόν....
Ελα βρε Σπυρο !!!
Μην τα δραματοποιεις ολα.
Αν δεν σου ζηταει κανεις να γραψεις στην δηλωση αν εισαι Ν/2 η Α/6. που μπαινει το κομματι της ηθικης ?Φιλικα,
'el-em'
Έτσι όπως το θέτεις, πουθενά.
Άλλα τότε, εγώ και κάμποσοι άλλοι, δεν αξίζει καν να ξανά-ασχοληθούμε....Οι καιροί που η κ@υλα πληρωνόταν με όποιο κόστος (υλικό και ηθικό), έχουν περάσει ανεπιστρεπτί....
Μαλλον τοτε, σου εχει μειωθει η κ@υλα και θα πρεπει να το κοιταξεις αυτο !!!
Φιλικα,
'el-em'
Δυστυχώς Λώρη μου, άλλα πράγματα έχουν μειωθεί (όχι προσωπικά, άλλα σε πολλούς)....
Απλά θεωρώ πως οι άνθρωποι που τελικά λαμβάνουν τις κρίσιμες αποφάσεις (για τη χώρα και για το άθλημα), δυστυχώς, δεν έχουν την αίσθηση της πραγματικότητας και ζουν, προφανώς, σε κόσμο ψευδαισθήσεων που τους τα εξασφαλίζει η a-priori 'άνεση' του στενού περιβάλλοντός τους....
Απο χιουμορ βλεπω.........σκιζουμε !!!!
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Απλά θεωρώ πως οι άνθρωποι που τελικά λαμβάνουν τις κρίσιμες αποφάσεις (για τη χώρα και για το άθλημα), δυστυχώς, δεν έχουν την αίσθηση της πραγματικότητας και ζουν, προφανώς, σε κόσμο ψευδαισθήσεων που τους τα εξασφαλίζει η a-priori 'άνεση' του στενού περιβάλλοντός τους....
Ρε συ Σπύρο, εδώ οι αγώνιζόμενοι-ενδιαφερόμενοι δεν ενδιαφέρονται...Σήμερα με πήραν τηλέφωνο, μια αρμάδα οδηγών της Α6 και της ΕΕ, να κάνω κάτι λέει...και να μαζευτούμε να βάλουμε υπογραφές, για να αλλάξει ο κανονισμός...ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑΝ... Τους απάντησα: Χέστηκα πλέον...Βαρέθηκα-κουράστικα- εχω να ασχοληθώ και με αλλα θέματα...Επειδή τώρα ξυπνήσατε εσείς? Βγάλτε τα πέρα μόνοι σας και με τους κανονισμούς και με την ήλιθιότητα των επιτρόπων...Τεχνικών και αγωνιστικών ασχέτων...ΟΥΣΤ!
Τι ψάχνεις λοιπόν Σπύρο μου? Αφού μόνο εσύ και ο Κυριαζής 'ενδιαφέρεστε' ή τουλάχιστον εσείς εχετε τα μπαλάκια να διαφωνήσετε...ή τουλάχιστον αν κοντραριστήτε στις ειδικές, θέλετε να βραβευθεί ο καλύτερος...! Η Ν2, ξέρω οτι εχει καμιά 20αριά αυτοκινητα...που είναι ολοι αυτοί? ε? Που είναι ο malsot, που ειναι ο Παπαδόπουλος, που ειναι ο Μιχελής, που είναι ο Τουλιάτος, που είναι ο Μαυροειδάκος, που είναι ο ΝικΖακ, που είναι ο Σημάτος, που ειναι ολοι οι υπόλοιποι απο τις συμμετοχές του Παλλαδιου? ΠΟΥΘΕΝΑ... Λέει, δεν γράφουν , αλλα διαβάζουν, για να μην εκτεθούν... και τους κάνει ντα ντα, η ΟΜΑΕ...! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ! Αντε γεια λοιπόν!
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Ρε συ Σπύρο, εδώ οι αγώνιζόμενοι-ενδιαφερόμενοι δεν ενδιαφέρονται...Σήμερα με πήραν τηλέφωνο, μια αρμάδα οδηγών της Α6 και της ΕΕ, να κάνω κάτι λέει...και να μαζευτούμε να βάλουμε υπογραφές, για να αλλάξει ο κανονισμός...ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑΝ... Τους απάντησα: Χέστηκα πλέον...**Βαρέθηκα-κουράστικα- εχω να ασχοληθώ και με αλλα θέματα...**Επειδή τώρα ξυπνήσατε εσείς? Βγάλτε τα πέρα μόνοι σας και με τους κανονισμούς και με την ήλιθιότητα των επιτρόπων...Τεχνικών και αγωνιστικών ασχέτων...ΟΥΣΤ!
Τι ψάχνεις λοιπόν Σπύρο μου? Αφού μόνο εσύ και ο Κυριαζής 'ενδιαφέρεστε' ή τουλάχιστον εσείς εχετε τα μπαλάκια να διαφωνήσετε...ή τουλάχιστον αν κοντραριστήτε στις ειδικές, θέλετε να βραβευθεί ο καλύτερος...! Η Ν2, ξέρω οτι εχει καμιά 20αριά αυτοκινητα...που είναι ολοι αυτοί? ε? Που είναι ο malsot, που ειναι ο Παπαδόπουλος, που ειναι ο Μιχελής, που είναι ο Τουλιάτος, που είναι ο Μαυροειδάκος, που είναι ο ΝικΖακ, που είναι ο Σημάτος, που ειναι ολοι οι υπόλοιποι απο τις συμμετοχές του Παλλαδιου? ΠΟΥΘΕΝΑ... Λέει, δεν γράφουν , αλλα διαβάζουν, για να μην εκτεθούν... και τους κάνει ντα ντα, η ΟΜΑΕ...! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ! Αντε γεια λοιπόν!
Κάπου στα λόγια σου βρίσκεται μια πιθανή απάντηση.
Δυστυχώς για κάποιους, δεν υπάρχει πλέον η παλιά όρεξη για αγώνες. Ίσως να μην υπάρχει ακόμα-ακόμα και ο τρόπος (το οικονομικό του πράγματος).Ποιος λέει ότι κάποιος δε γράφει για να μην εκτεθεί, δεν το γνωρίζω.
Επί προσωπικού, έχω εκτεθεί πολλές φορές πρώτα απ’ όλα συμμετέχοντας και χάνοντας.
Τους λεωνταρισμούς, άστους κατά μέρος.Ποια είναι η άποψή μου, άν τη λέω και πού, είναι θέμα που δεν αφορά το forum.
Τέλος, όσο βλέπω να εμπλέκονται τα ίδια πρόσωπα στις αποφάσεις, φυσικά και θεωρώ ότι το να τηρώ μια μακρινή απόσταση είναι η πιο αξιοπρεπής στάση. -
Ο χρήστης van έγραψε:
Απλά θεωρώ πως οι άνθρωποι που τελικά λαμβάνουν τις κρίσιμες αποφάσεις (για τη χώρα και για το άθλημα), δυστυχώς, δεν έχουν την αίσθηση της πραγματικότητας και ζουν, προφανώς, σε κόσμο ψευδαισθήσεων που τους τα εξασφαλίζει η a-priori 'άνεση' του στενού περιβάλλοντός τους....
Ρε συ Σπύρο, εδώ οι αγώνιζόμενοι-ενδιαφερόμενοι δεν ενδιαφέρονται...Σήμερα με πήραν τηλέφωνο, μια αρμάδα οδηγών της Α6 και της ΕΕ, να κάνω κάτι λέει...και να μαζευτούμε να βάλουμε υπογραφές, για να αλλάξει ο κανονισμός...ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑΝ... Τους απάντησα: Χέστηκα πλέον...Βαρέθηκα-κουράστικα- εχω να ασχοληθώ και με αλλα θέματα...Επειδή τώρα ξυπνήσατε εσείς? Βγάλτε τα πέρα μόνοι σας και με τους κανονισμούς και με την ήλιθιότητα των επιτρόπων...Τεχνικών και αγωνιστικών ασχέτων...ΟΥΣΤ!
Τι ψάχνεις λοιπόν Σπύρο μου? Αφού μόνο εσύ και ο Κυριαζής 'ενδιαφέρεστε' ή τουλάχιστον εσείς εχετε τα μπαλάκια να διαφωνήσετε...ή τουλάχιστον αν κοντραριστήτε στις ειδικές, θέλετε να βραβευθεί ο καλύτερος...! Η Ν2, ξέρω οτι εχει καμιά 20αριά αυτοκινητα...που είναι ολοι αυτοί? ε? Που είναι ο malsot, που ειναι ο Παπαδόπουλος, που ειναι ο Μιχελής, που είναι ο Τουλιάτος, που είναι ο Μαυροειδάκος, που είναι ο ΝικΖακ, που είναι ο Σημάτος, που ειναι ολοι οι υπόλοιποι απο τις συμμετοχές του Παλλαδιου? ΠΟΥΘΕΝΑ... Λέει, δεν γράφουν , αλλα διαβάζουν, για να μην εκτεθούν... και τους κάνει ντα ντα, η ΟΜΑΕ...! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ! Αντε γεια λοιπόν!
Βασίλη, ασχολούνται περισσότεροι απ' ότι φαίνεται (συμπεριλαμβανομένου και του Χρήστου),και, να σου πω την αλήθεια, δικαιολογώ, πλέον, την απογοήτευση και την έλλειψη όρεξης...Από την πλευρά μου, θα συνεχίσω να παλεύω για το δίκαιο και το καλό του σπορ, όσο με αφήνει η αϋπνία από τον τζούνιορ και οι αυξανόμενες σκοτούρες της καθημερινότητας....Ήδη ετοιμάζεται κάτι επίσημο...Όχι ότι θα γίνει κάτι, αλλά τουλάχιστον να καταγραφεί στα πρακτικά.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Κάπου στα λόγια σου βρίσκεται μια πιθανή απάντηση.
Δυστυχώς για κάποιους, δεν υπάρχει πλέον η παλιά όρεξη για αγώνες. Ίσως να μην υπάρχει ακόμα-ακόμα και ο τρόπος (το οικονομικό του πράγματος).Ποιος λέει ότι κάποιος δε γράφει για να μην εκτεθεί, δεν το γνωρίζω.
Επί προσωπικού, έχω εκτεθεί πολλές φορές πρώτα απ’ όλα συμμετέχοντας και χάνοντας.
Τους λεωνταρισμούς, άστους κατά μέρος.Ποια είναι η άποψή μου, άν τη λέω και πού, είναι θέμα που δεν αφορά το forum.
Τέλος, όσο βλέπω να εμπλέκονται τα ίδια πρόσωπα στις αποφάσεις, φυσικά και θεωρώ ότι το να τηρώ μια μακρινή απόσταση είναι η πιο αξιοπρεπής στάση.Χρηστάρααα! Το εχουμε συζητήσει πολλές φορές...
ΑΝ ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΤΗΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ, και οχι για να γινετε ντόρος, και για κουτσομπολιά, αλλα για ενα θέμα που αφορά τουλάχιστον ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, νομιζω, δεν προκυτε να βρειτε αλλον τροπο έκφρασης...Τι ποιο ωραίο απο το να υπάρχουν και να γραφτουν 20 'ΝΑΙ το θέλουμε να γινει ετσι...' απο τους Ν2, απο τους Α6 και απο οσες κλάσεις επιζητούν αλλαγες.
Ποιος αλλος τρόπος επικοινωνίας υπάρχει με την ΟΜΑΕ? τα προσωπικά τηλεφωνήματα? οι συζητήσεις σε καφετέρειες και σε σπίτια? ή ο καθένας θα εχει κατιδίαν συζήτηση με τον Νάσο, τον Μαραντζίδη, τον Πρόεδρο κλπ? Οχι βέβαια...!Τώρα, αν θεωρείς λεωνταρισμό, το οτι κάποιοι συνάδελφοί σου, εσένα και των υπολοίπων της Ν2, θέλουν σε εναν οικονομικό θεσμό, να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις ωστε να μην καπελώνεται μια κλάση οπως σε κάθε αλλο είδος αγώνα, ε, τότε εχουμε αλλη φιλοσοφία.
Το γεγονός οτι οικονομικά τα πράγματα είναι δύσκολα για ολους, δεν αφαιρεί το δικαίωμα της εκφρασης μια συλλογικής αποψης που συμφωνούν σχεδόν ολοι...Αλλωστε οι απόψεις πρέπει να αφορούν το μέλλον και οχι την πάρτυ μας, αν τρέχουμε ή δεν τρέχουμε φέτος, αν κυνηγάμε ή δεν κυνηγάμε Πρωτάθλημα...
Βέβαια, σε επικοινωνία που εχω τώρα μεσω Skype, μου εγινε η Ερώτηση...απο οδηγό Ν2...Γιατι το εκαναν ετσι φέτος και τα Ν2 στα σπριντ, μετρούν στα 1600 γενικά? Φαντάσου...τόσα χρόνια χαμπάρι δεν εχει πάρει...
Ειπαμε αυτοί είμαστε, αυτό μας αξίζει...
-
Πρώτα και κύρια, συμφωνώ απόλυτα με τον van στο θέμα της έκφρασης απόψεων και αιτημάτων. Μπορεί αυτά που γράφει να ενοχλούν, όμως είναι η αλήθεια. Ωραία είναι η απογοήτευση, ωραία και η γκρίνια, αλλά αν δε διατυπωθεί δημοσίως κάποια πρόταση-αίτημα, είτε μέσω επιστολής προς το διοικητικό προσωπικό είτε/και μέσω της μοναδικής δημόσιας συζήτησης που έχει θέμα την οργάνωση του σπορ (4Τforum), τι περιμένετε να γίνει; Να έρθει το άγιο πνεύμα και να βελτιώσει αυτό τα πράγματα;
Όσον αφορά το θέμα της Ν2, η πρόταση του nass είναι άμεσα εφαρμόσιμη, χωρίς κανένα απολύτως κόστος.
Όμως, ακόμα και αυτή τη θεωρώ λίγη αν αφορά μόνο τα σπριντ. Η Ν2 είναι η μοναδική σχετικά οικονομική κλάση με συναγωνισμό που έχει απομείνει. Αν εξαφανιστεί κι αυτή, δε θα υπάρχει πουθενά η βασική μορφή αγώνων. Η R1 που υποτίθεται ότι είναι η νέα 'φτηνή' κλάση έχει τόσο υψηλά κοστολόγια ώστε αποκλείεται να έρθει στη χώρα μας τα επόμενα δέκα χρόνια, τουλάχιστον. Η πρόταση του nass για τη Ν θα έπρεπε να ισχύει και σε επίπεδο τοπικών κυπέλλων (π.χ. 2 ράλλυ, 2 σπριντ) αλλά ειδικά για τη Ν2 και μόνο γι' αυτή να υπάρχουν και συμβολικά χρηματικά έπαθλα. Π.χ. επιστροφή παραβόλου στον πρώτο και μισού παραβόλου στον δεύτερο ή κάτι άλλο ανάλογο. -
Ελπίζω οι φωστήρες -Πυρινικοί φυσικοί-Βελτιωτές του Challenger, να μην πειράξουν τους χωμάτινους αγώνες...Ετσι?Δλδ αφού το χώμα δουλευει ακόμα ετσι και ειναι μια χαρά, ας το αφήσουν οπως ισχύει μέχρι σήμερα.Την Ασφαλτο να αλλάξουν.Και οταν προκύψει θέμα, τόττε το βλέπουν...΄
Διοτι πιστευω, οτι θα την κάνουν την μ@λ@...α, πάλι...Ε? Προσοχή!
-
αρχιστε να σημειωνετε απο τωρα ποσοι θα τρεξουν συνολικα φετος....
τρελος αριθμος....θεικο αυτο με την κ@υλα οτι του λειπει του σπυρου,......
όπως και ολοι οσοι δεν τρεχουν,αυτος ειναι ο λογος.....
εγω αρνηθηκα απο μεγαλο χορηγο που μου προτεινε να ακολουθησω το πανελ.πρωτ.ραλλυ(ειδε οτι θα μετρανε 2 μερες του ακροπολις και το θεωρησε τρομερη ευκαιρια),γιατι δεν ειχα αρκετη κ@υλα....
μου ελειπε 1 κιλό(κ@υλας)! -
Ειναι ευκαιρια τωρα που η οικονομικη κατασταση της χωρας ειναι χαλια , και χρειαζοντε οι φιλοι μας συναθλητες ενα χαμογελακι τουλαχιστον .... να εκδοθει το βιβλιο , αντε και τα εσοδα να πανε σε ενα ψυχοθεραπευτη μπας και ........ σωθει - ουμε !
Για ολα ακομα και για τις διαθεσεις των αγωνιζομενων στα σπριντ , εχει μια ........... ο εκπροσωπος τυπου ........
Παιδιααααα crisis μην γ@m@τε πολυ , πρεπει να σας μεινει περισσοτερη κ@@λα γιατι δεν βγαινουν οι συμμετοχες !
(ταδε εφη ....που λενε ) -
Να πω και εγώ μιά άποψη! Συμφωνώ απόλυτα με τις κλάσεις στα σπριντ και φυσικά προσυπογράφω και την επιστολή.
Θα έπρεπε όμως να διευθετηθεί και ένα 'θεματάκι', αν δεν θ'ελουμε στο τέλος του χρόνου να υπάρχουν καμιά 20αριά κυπελλούχοι σπριντ. Ποιό είναι αυτό;
Έχει να κάνει με την βαθμολογία, που τώρα είναι πολυνίκους, έως 1400, 1401-1600 κλπ. Πάμε για παράδειγμα στα 1400 κ.ε. σαν κατηγορία. Την αποτελούν οι κλάσεις: Ν1, Α5, ΕΝ1*, ΕΑ5*, ΕΕ9, και δεν ξέρω ποιά ξέχασα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μεγαλύτερα κυβικά κ.ο.κ. Άρα, αν όλες οι κλάσεις συμπληρώσουν, θα έχουμε τουλάχιστον 20 κυπελλούχους. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχει και αξία ο κάθε τίτλος, δεδομένου ότι θα υπάρχουν πάρα πολύ κυπελλούχοι. Αν όμως τα παλληκάρια της ΟΜΑΕ χρησιμοποιούσαν το σύστημα πολυνίκους 0-1400, 0-1600, 0-2000, 0-3500 κ.ε., ο κυπελλούχος θα ήταν ένας και μοναδικός, αρκεί να κερδίζει την κλάση του (όποια και να είναι) και να μη χάνει από αυτοκίνητα υποδεέστερης κλάσης ή κυβισμού. Επί πλέον σε αυτή την περίπτωση φαίνονται οι πρώτοι μεταξύ ίσων, γιατί μπορεί να διεκδικήσει το κύπελλο και ένας οδηγός της μικρότερς κλάσης, της Ν1.
Δεν είναι αργά για να αλλάξει!
ΟΜΑΕ, αν επιλέξετε αυτό το σύστημα (το προτείναμε και παλαιότερα μέσω της επιτροπής προβολής υπό τον Πλατή που πήγε στα αζήτητα) θα κάνετε και μεγάλη οικονομία στα κύπελλα στο τέλος του χρόνου, και φυσικά θα γίνεται 'σφαγή' σε κάθε αγώνα σε κάθε κλάση.
Λάμπης Κουρτέσης
Κατηγορίες στα ράλι σπριντ