-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
..δεν εννοουσα ΔΟΚ αλλα ΙΟ αντικες..κλπ. ΔΟΚ εχουν οι εμποροι με επιχειρηση 1 ζευγαρι ανα εποχειρηση αλλα νομιζω οτι οι ΔΟΚ δεν ειναι ασφαλισμενες (τα αυτοκινητα). Βεβαια οι εμποροι τα κυκλοφορουν και βραδυ μετα που κλεινει η εκθεση...ολα καλα
τις ΔΟΚ τις καλυπτει το επικουρικο. βασει αυτου οπου βιδωνεται τετοια ειτε ειναι uno ειτε ειναι cayenne ειναι νομιμοτατο και κυκλοφορουν ολη την μερα ανενοχλητοι.
ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕς ως ενα σημειο ...αλλα νομιζω ολους τους ανασφαλιστους τους καλυπτει το επικουρικο και αποζημιωνει τον μη-φταιχτη αλλα μετα κυνηγαει δικαστικα τον φταιχτη να του τα παρει. Και προφανως δεν μιλαμε για ιδιες ζημιες (μεικτη).Διαφορετικα ολοι θα ηταν ανασφαλιστοι.
**ας μας πει καποιος αν ισχυει αυτο διοτι σκεφτομαι να καταργησουμε ολοι στην παρεα (καμμια 20-αρια αυτοκινητα) τις ασφαλειες μας και να πληρωνουν τα κοροιδα στο επικουρικο...(οποτε και η τροχαια δεν μπορει να σε πει ανασφαλιστο διοτι εισαι ασφαλισμενοσ στο ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ Α.Ε **)...πλακα κανω ετσιιι?...
Οταν πηγα σε εμπορα για δοκιμη αυτοκινητου μου εβαλε ΔΟΚ και μπηκε και αυτος μεσα και μου ειπε μη κανεις καμμια παπαργια διοτι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ασφαλισμενοι...εκτος αν μου το ειπε επειδη φοβηθηκε (τι θαχουν δει τα ματακια του..., παντως το σεβαστηκα και ημουν κυριος, αλλα δεν ψωνισα)
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
..δεν εννοουσα ΔΟΚ αλλα ΙΟ αντικες..κλπ. ΔΟΚ εχουν οι εμποροι με επιχειρηση 1 ζευγαρι ανα εποχειρηση αλλα νομιζω οτι οι ΔΟΚ δεν ειναι ασφαλισμενες (τα αυτοκινητα). Βεβαια οι εμποροι τα κυκλοφορουν και βραδυ μετα που κλεινει η εκθεση...ολα καλα
τις ΔΟΚ τις καλυπτει το επικουρικο. βασει αυτου οπου βιδωνεται τετοια ειτε ειναι uno ειτε ειναι cayenne ειναι νομιμοτατο και κυκλοφορουν ολη την μερα ανενοχλητοι.
νομιζω μονο εργασιμες μερες και ωρες και δεν γνωριζω αν μονο κοντα στην εκθεση αυτοκινητων...τι λεει ο νομος?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μήπως καλύτερα να νοίκιαζες κανένα αυτοκίνητο για αυτά τα ταξίδια παρά να σκάσεις τόσα λεφτά?ελα ντε...
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
...αλλα νομιζω ολους τους ανασφαλιστους τους καλυπτει το επικουρικο και αποζημιωνει τον μη-φταιχτη αλλα μετα κυνηγαει δικαστικα τον φταιχτη να του τα παρει. Και προφανως δεν μιλαμε για ιδιες ζημιες (μεικτη).Διαφορετικα ολοι θα ηταν ανασφαλιστοι.**ας μας πει καποιος αν ισχυει αυτο διοτι σκεφτομαι να καταργησουμε ολοι στην παρεα (καμμια 20-αρια αυτοκινητα) τις ασφαλειες μας και να πληρωνουν τα κοροιδα στο επικουρικο...(οποτε και η τροχαια δεν μπορει να σε πει ανασφαλιστο διοτι εισαι ασφαλισμενοσ στο ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ Α.Ε **)...πλακα κανω ετσιιι?...
Φυσικά και δεν ισχύει αυτό. Το λάθος στο σκεπτικό σου βρίσκεται στη 1η πρόταση, δεν 'καλύπτει τους ανασφάλιστους το επικουρικό ταμείο', καλύπτει τους νόμιμα ασφαλισμένους σε περίπτωση που εμπλακούν σε ατύχημα με υπαιτιότητα ανασφάλιστου οχήματος.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
προχθες πηγα και πηρα τις πινακιδες μου.Εχουν κατσει κατι ταξιδια αυτες τις μερες και θα ημουν πολυ ζορισμενος με το WagonR (οχι οτι αμα σφιξουν κι αλλο οι κ@λοι δεν θα το κανω)
Ψαχναμε κατι λιγοτερο απο μια ωρα με τον υπαλληλο της εφοριας για να βρουμε τις πινακιδε μου
Πολλες καινουριες, αρκετες κοκκινες, ακομα και μια κουτα με πινακιδες απο μηχανακια !και να σκεφτει κανεις οτι τις ειχα αμπαλαρει με τετοιο τροπο που να φαινονται για να τις ξεχωρησω, ενω τις αφησα σε 'ευκολο' μερος.
Τιποτα, σκεπαστηκαν απο ενα βουνο.Εσκασα και 900 €πουλα (660 για το σημα και 250κατι για ασφαλεια) + κατι'ψιλα' για σερβις και τακακια που ηθελα, στάνιαρα
Τουλαχιστον χαμογελασα χθες που πηγα μια βολτα
Για μιση μερα, οταν πηγα για το σερβις και σε κατι υποχρεωσεις για τα παιδια, κυκλοφορουσα χωρις πινακιδες, αλλα δεν με σταματησε κανεις, οταν δε το συνηθισα ηταν μια χαρα
Βεβαια τις ειχα πανω στο ταμπλο μεσα απο το παρπριζ και τις περασα στο συνεργειο
Μπράβο κι έψαχνα για αμάξι για να πηγαίνουμε Αγιόκαμπο Λάρισα το καλοκαίρι (πλάκα κάνω...)
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Μήπως καλύτερα να νοίκιαζες κανένα αυτοκίνητο για αυτά τα ταξίδια παρά να σκάσεις τόσα λεφτά?
ελα ντε...
καποιες φορες φρακαρουμε.
2 πιτσιρικια με τα εξοσχολικα τους, δουλειες και κανα χομπι των μεγαλων, ακομα και για τις καθημερινες μετακινησεις καποιες φορες χρειαζεται ενα επιπλεον οχημα.Τα ταξιδια ετσι κι αλλιως εχουν μειωθειπολυ, οποτε δεν ειναι μονο αυτος ο λογος.
Απλως επισπευτηκε η επαναφορα των πινακιδων -
bebes λύγισες....
κανείς δεν είπε οτι θα είναι εύκολο, αλλά οφείλεις να διαγνώσεις με βάση τις προσωπικές σου συνθήκες, αν ξεκινάς μια τακτική που μπορείς να φέρεις σε πέρας ή είναι εξαρχής χαμένο παιχνίδι.
με βάση τα όσα λες εσύ ξεκίνησες σιγουράκι κουβά.
τέσπα, προς γνώση και συμμόρφωση οτι δεν είναι όλοι για όλα.εκτός αν δεν το έκανες για αντίδραση αλλά αποκλειστικά για διαχείριση τεκμηρίου.
-
η καταθεση που εκανε παντως καταγράφηκε στα στατιστικά που θα είδε ο χοντρος
-
και αντίστοιχα θα φανεί η ανάληψις της πινακίδος -μεγάλη η χάρη της- και θα χρησιμοποιηθεί σαν πιστοποιητικό νίκης του κρατικού μηχανισμού.
γιαυτό λέω, άμα είναι να τα σκάσεις, κάντο απο την αρχή να μην δίνεις και δικαιώματα.
-
Ηταν καθαρα θεμα τακτικής και αντίδρασης.
Ηξερα οτι την ανοιξη θα χρειαζοταν να τις ξαναπαρω, αλλωστε το ειχα συζητησει κι εδω αι νομιζω οτι το εκαναν κι αλλοιΑπλα καθυστερησα να πληρωσω τα τελη, και στο αρχικο μετρημα βγήκε ενα κουκι λιγοτερο
Και 2 μηνες μειον το τεκμηριο δε με χαλανε.
Με την ευκαιρια θα παω και στα χιονια χωρις αλυσιδες
(για οσο ακομα μπορω να πηγαινω ) -
55 ημέρες και ακόμα αντέχω...
Έφαγα και το χιλιάρικο που είχα στην άκρη, και τις βλέπω φέτος να μένουν στην ΔΟΥ -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είδα δυο Carrera μέσα σε μια εβδομάδα στα Νότια προάστια (μια coupe μια cabrio) μεσημεριάτικα. Μάλιστα ο ένας είχε και μια πουράκλα ΝΑ.
Επίσης έχω δει και κάτι Χ5 ΧΩΡΙΣ πινακίδες.
Καινούριο αυτό...
Γειά σου ρε Έλληνα!!!
'Γεια σου ρε Έλληνα που κυκλοφορείς χωρίς πινακίδες', αλλά ΚΥΡΙΩΣ, κατά την άποψή μου, 'γεια σου ρε Έλληνα που του έχεις μάθει ότι μπορεί να το κάνει αυτό χωρίς να φοβάται μήπως τον πιάσεις και τον ξεσκίσεις' και 'γεια σου ρε Έλληνα που ωθείς τους ιδιοκτήτες ΙΧ να γίνουν όσο γίνεται πιο 'εφευρετικοί', θεσπίζοντας παράλογα τέλη, τεκμήρια, έκτακτες 'κυβικών' κλπ, κλπ, και βαφτίζοντας κάποιον 'οικονομικά εύρωστο' ανάλογα με τις διαστάσεις των κυλίνδρων του κινητήρα του αυτοκινήτου του....'
Άρα καλά κάνει και παρανομεί?
Είναι ξεκάθαρο αυτό που λέω.
Αν δεν το κατάλαβες ξαναδιάβασέ το και δώσε ιδιαίτερη σημασία στη λεξούλα που έχω βάλει με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. -
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
bebes λύγισες....@ bebes ===> Κρίμα
@ wannabe : +1. 'Επιλογή του σκοπού και εμμονή σε αυτόν' / μιά εκ των 'Αρχών του Πολέμου' ......
και στη συγκεκριμένη περίπτωση, κατά των τελών κυκλοφορίας .Προσωπικά, ήταν εξ΄αρχής σίγουρο ότι θα παραμείνω 'βράχος' !
55 ημέρες και ακόμα αντέχω...
Έφαγα και το χιλιάρικο που είχα στην άκρη, και τις βλέπω φέτος να μένουν στην ΔΟΥΚαλά έκανες και έφαγες το χιλιάρικο. Και καλά θα κάνεις να αντέξεις όλο το έτος και να τις αφήσεις στη ΔΟΥ !
-
Έχε χάρη που μένω σε χωριό. Αν έμενα σε πόλη μπορεί να λύγιζα και εγώ.
Και ξαναθυμίοζω ότι το 'ακινητοποιημένο' είναι το όχημα διασκέδασης και όχι αυτό της μεταφοράς.
Ο bebes είχε κάνει παραχωρήσεις στη μετακίνησή του. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ηταν καθαρα θεμα τακτικής και αντίδρασης.
Ηξερα οτι την ανοιξη θα χρειαζοταν να τις ξαναπαρω, αλλωστε το ειχα συζητησει κι εδω αι νομιζω οτι το εκαναν κι αλλοιΑπλα καθυστερησα να πληρωσω τα τελη, και στο αρχικο μετρημα βγήκε ενα κουκι λιγοτερο
Και 2 μηνες μειον το τεκμηριο δε με χαλανε.
Με την ευκαιρια θα παω και στα χιονια χωρις αλυσιδες
(για οσο ακομα μπορω να πηγαινω )να τις ξανακαταθεσεις...πηγαινε τες πισω στον εφορα αμεσως και παρε τα λεφτα σου αν γινεται...
ακους εκει πηρε πινακιδες... -
Οι επιπτώσεις της παράδοσης 300.000 πινακίδων κυκλοφορίας!
Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν 30.000.000 ευρώ.
Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομαδα χ 52 εβδομαδες ο χρονος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ.
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ. Σύνολο 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ.
Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ .
Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ ! Δηλαδή αν τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 100 ευρώ, το κράτος θα είχε άμεσα/έμμεσα έσοδα 600.000.000 ευρώ. Ξέρετε πόσο προϋπολόγισαν να εξοικονομήσουν το 2011 από τις μειώσεις και τα χαράτσια στους μισθούς / συντάξεις ; 740.000.000 ευρώ.
http://www.prionokordela.gr/oikonomia/o ... kloforias/
(και σε πολλα αλλα σάιτς) -
Είναι ίδιο του ίντερνετ, να γράφει ο καθένας τη μπούρδα του και να βρίσκει πρόθυμους να την αναδημοσιεύσουν.
Το άρθρο είναι όλο λάθος υποθέσεις. Ξεκινάμε με την πρώτη και σοβαρότερη, όπου λέει ότι αν ήταν 100 ευρά λιγότερα τα τέλη, 300.000 επιπλέον ΙΧ θα κυκλοφορούσαν κανονικά και δεν θα είχαν ακινητοποιηθεί, όλα δηλαδή που κατέθεσαν πινακίδες . Εγώ λέω ότι ούτε 50.000 δεν θα ήταν αυτά.
Μετά υποθέτει ότι εφόσον κυκλοφορούσαν θα έβαζαν και (εισαγόμενη) βενζίνη 30 ευρά το βδομάδα. Ρε πάτε καλά? Τώρα που δεν κυκλοφορούν, πως καλύπτονται οι μεταφορικές ανάγκες του κοσμάκη? Μα με 30 ευρώ ΕΠΙΠΛΕΟΝ (εισαγόμενη) βενζίνη στα υπόλοιπα τουτού τους, χώρια τα ταξί και τα ΜΜΜ, για τα οποία το άρθρο κάνει μούγκα.
Και συνεχίζει για ασφάλειες, συνεργεία, ΚΤΕΟ, πάλι όμως στη λανθασμένη βάση των 300.000 κυκλοφορούντων ΙΧ που τώρα κάθονται.
Φυσικά μούγκα για την αύξηση της μέσης ταχύτητας των κυκλοφορούντων οχημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα λόγω της αποσυμφόρησης των δρόμων, την μείωση κατανάλωσης (εισαγόμενης) βενζίνης, της μείωσης της ρύπανσης, τις λιγότερες χαμένες ανθρωποώρες στους δρόμους, κ.α. που συμβάλλουν θετικά στον λογαριασμό.
Νταξ' με τα λόγια κάνουμε ανώγεια και κατώγεια. -
Δηλαδή όποιο όχημα πήγαινε για ακινητοποίηση, θα πλήρωνε 100 ευρώ τέλη;
Ενώ το δικό μου θα πλήρωνε 200 ή 300 ή 1.100; Πώς θα γινόταν αυτός ο διαχωρισμός; -
Η αλήθεια είναι πως το άρθρο έχει λίγο μπακαλίστικους υπολογισμούς.
Στην πραγματικότητα πάντως το δημόσιο σίγουρα έχασε από τα αυτοκίνητα που κατέθεσαν πινακίδες.
Πχ εγώ έκανα περίπου 200 χιλιόμετρα την εβδομάδα, με κόστος 35 ευρώ.
Δηλαδή τον μήνα 140 ευρώ από αυτά το κράτος παίρνει πίσω τα 45 που κοστίζει η κάρτα απεριόριστων διαδρομών.
Μόνο από μετακινήσεις είναι μέσα 95 ευρώ το μήνα
Να προσθέσουμε σ' αυτά τα τέλη κυκλοφορίας (καθαρό ποσό), την ασφάλεια (23%), την έκτακτη εισφορά (αν υπάρξει-καθαρό ποσό), το Κτεο που έπρεπε να περάσω φέτος (23%) και το service των 90000 χιλιομέτρων του A4 (23%) λεφτά που δεν θα πάρει -όπως με την μετακίνηση -αντιστάθμισμα πίσω από πουθενά?
Τέλη κυκλοφορίας